Co dělat, když média straší krizí? Nepodléhat strachu a nejistotě
{phocagallery view=category|categoryid=412|imageid=1176|float=left}K nejfrekventovanějším slovům dnešních dní patří „krize". Slyšíme je ze všech stran, stačí si zapnout rádio, televizi nebo otevřít noviny – trhy stagnují, hrozí propouštění, úsporná opatření jsou nevyhnutelná, blíží se krize... „Domnívám, že médií stále opakované negativní zprávy v nás pocit krize umocňují, což nás ještě více oslabuje. Denně jsme toxikováni jedem zvaným strach a nejistota. Zaplavuje nás a pomalu likviduje „výživné látky", jako jsou kreativita, radost, nadšení, chuť tvořit. Pomalu se stahujeme a propadáme nihilismu, až nakonec oné krizi, ať už skutečné či jen domnělé, podlehneme," varuje zkušená osobní terapeutka Pavla Štěpničková.