Loading color scheme

Kolekce kabelek PIETRO FILIPI

{phocagallery view=category|categoryid=177|imageid=535|float=left}PIETRO FILIPI představuje novou kolekci kabelek, ve které převažují klasické „byznys" kabelky, ale nechybí ani stále oblíbený retro styl. Trendy se odrážejí především v barvách korespondujících s aktuální kolekcí oblečení této značky – okrově žlutá, tmavě lahvově zelená, béžová a samozřejmě i černá, hnědá nebo šedá. Výsledný dojem vytříbené nadčasové elegance umocňují prvotřídní použité materiály, zpravidla pravá italská a španělská kůže.

Velikostí, tvarem, barevností i materiálem kabelky PIETRO FILIPI respektují účel, k jakému jsou stvořeny. Objemnější kabely jednoduchých linií vyrobené z lehkého hnědého či šedého semiše jsou určeny pro pohodlný casual styling. Kabelkám klasického obdélníkového tvaru dodává eleganci použitá lakovaná kůže a barvy v trendech letošního podzimu. Formální byznys look doplňují pevnější kabelky nadčasových kontur ušité ze speciálních kůží, které lépe drží tvar (lesklý povrch – kůže spechio, strukturovaný povrch – kůže saffiano) ve výrazné okrově žluté a konzervativní černé a šedé barvě. Pro každodenní nošení do práce se výborně hodí casual kabelky z rustic kůže se stříbrnými kovovými komponenty. Zlaté kovy s patinou pak zdobí retro kabelky z efektní umělé „krokodýlí" kůže, které určitě nadchnou především mladší zákaznice.

Schöffel sponzoroval Gerlinde Kaltenbrunner při výstupu na K2

{phocagallery view=category|categoryid=176|imageid=531|float=left}Rakouská horolezkyně Gerlinde Kaltenbrunner (40) se stala vůbec první ženou, která dosáhla všech 14 osmitisícových vrcholů bez použití umělého kyslíku. Poslední z nich, horu K2 (8 611 m n. m.), pokořila 23. srpna v 18:18 pakistánského času s dalšími třemi horolezci. Při této extrémní výpravě byla vybavena funkčním oblečením německé značky Schöffel.

Gerlinde a její tým dorazil na vrchol druhé nejvyšší hory v úterý 23. srpna v 6 hodin a 18 minut (místního času). Rakušanka se tak stala první ženou, která dosáhla všech 14 himalájských vrcholů bez pomoci kyslíku. Na horu stoupala od poloviny června přes severní pilíř v doprovodu dalších zkušených horolezců: dvojice z Kazachstánu – Maxut Zhumayev, Vassiliy Pivtsov a Darius Zaluski z Polska.

Nové produkty Fragonard v obchodě Quality Fashion Point v Pánské pasáži

{phocagallery view=category|categoryid=175|imageid=529|float=left}Značka Fragonard je tradičním výrobcem luxusních francouzských parfémů a kosmetiky. Svůj název nese podle známého francouzského malíře 18. století Jeana-Honoré Fragonarda. Jeho dílo se vyznačovalo lehkostí, smyslem pro detail a specifickou intimní atmosférou. Takové jsou i legendární parfémy Fragonard, které patří k opravdovým pokladům francouzského parfumérského umění.

Rafinové luxusní vůně Fragonard je možné zakoupit v Paříži, na Azurovém pobřeží ve vesničce St Paul de Vence, v městečku Grasse ve francouzské Provence, v městě Eze, které leží přímo u moře mezi Monakem a Nice, ale také v obchodě Quality Fashion Point v Pánské Pasáži.

Česko-australský Flamingopark uvedl novou kolekci oblečení a doplňků Podzim 2011

Móda je hra a měla by být zábavná, aspoň takový získáte dojem, když Flamingopark navštívíte. Linie oblečení této značky je v čistém stylu, postavena na kvalitních materiálech, dobrém střihu a jednoduchých siluetách. Halenky, topy, šaty i kalhoty značky Flamingopak slouží jako základ šatníku, na kterých můžete stavět a doplňovat je o jejich barevné doplňky. Samozřejmostí je to, že se jednotlivé kusy mají dobře uplatnit i při běžném nošení.

Kolekce oblečení podzim 2011 je do určité míry minimalistická. Modely mají nádech elegantnosti, základní barvou je šedá v různých odstínech v kombinaci s černou a bílou. Měkkost materiálů jako je úpletová viskóza a přírodní bavlna podtrhují ženskost.

Kamill Sensitive – krém na ruce a nehty s heřmánkem pro citlivou pleť

{phocagallery view=category|categoryid=174|imageid=527|float=left}Kosmetika Kamill je kosmetika s tradicí. Podle receptů našich babiček ji dnes můžeme stejně používat i my. Její receptura z přírodních surovin je nestárnoucí a prověřena generacemi.

Hlavní složkou Kamill kosmetiky, jak sám název napovídá, je heřmánek. Přírodní výtažky z heřmánku mají zklidňující a blahodárné účinky na pokožku. Heřmánek obsahuje bisabolol. Je to bezbarvý viskózní olej, který je hlavní složkou silice heřmánku pravého, který je po staletí využíván v kosmetice, má zklidňující a protizánětlivé účinky. Kosmetika Kamill má také regenerační účinky díky obsahu aloe vera a díky avokádovému oleji pokožku krásně vyživuje.

Pánská kolekce Lasocki v prodejnách CCC Boty

{phocagallery view=category|categoryid=173|imageid=524|float=left}U žen známá a respektovaná značka s dlouholetou tradicí Lasocki, se v prodejnách CCC Boty konečně objeví také v pánském provedení. „Kolekce Lasocki je určena lidem, kteří jsou ‚in' v každém slova smyslu. Značka se zaměřuje na sebevědomé pány a uspokojí jedince, jež hledají inovace a cítí se naplněni v profesionálním i soukromém životě," popisuje Roman Puchala, zástupce společnosti CCC Boty.

Módní obuv pro muže značky Lasocki dodává díky kvalitnímu koženému materiálu svému nositeli pocit jakosti a elegance, nová linie navíc upoutá také zajímavým designem a stylovými detaily. Roman Puchala vyzdvihuje nejzajímavější motivy pánské řady: „Charakterizuje ji především rozmanitost. Do popředí se dostávají kozačky s pomačkaným vzhledem a také šněrovací, jejichž design je inspirován vojenskými botami. Nepřehlédnutelné je zejména série elegantních polobotek, jejichž klasické modely získaly nádech extravagance a vintage šmrnc. Budou ideálním doplňkem jak ke ‚casual' stylu, mohou však dodat osobitější image i obleku."

3 nejlepší nákupy na přelomu léta a podzimu

{phocagallery view=category|categoryid=172|imageid=521|float=left}Srpnové dny se chýlí ke konci, pomalu nastupuje babí léto a pak už vládu převezme podzim. Obchody se předhánějí ve výši bezkonkurenčních slev, aby se „zbavily" sezonních zásob, které nahradí novými kolekcemi. Pokud vás nalákají výrazné výlohy či stranou postavené stojany se zbožím v akci, máme pro vás několik rad, co koupit a rozhodně neprohloupit.

1. Nadčasové a kvalitní letní odění se slevou za rok oceníte
Možná míjíte zlevněné bikiny s pocitem, že letos už se stejně v moři zřejmě nevyrácháte. Ale chyba lávky! Nejen, že se můžete vydat vstříc modrým vlnám a teplým krajům klidně i v zimě, ale opravdu máte pocit, že letošní plavky budou za rok už naprosto „demodé"? „Ačkoli se vám může zdát, že nakupovat letní svršky už je letos pasé, investovat do věcí, které nevyjdou z módy tak snadno, se rozhodně vyplatí. Jednoduché slušivé plavky navíc oceníte nejen za rok, až se budete moci jen usmívat nad vysokými cenami nejnovějších výstřelků, ale třeba i v krytém bazéně," radí Radka Kuchařová, marketingová manažerka nákupní galerie Myslbek. A dodává: „To se samozřejmě netýká jenom koupání, nadčasové šaty, šátek, kabelka nebo sandály z kvalitních materiálů se jistě také neztratí. Ve slevách si navíc můžete koupit i zboží obdivovaných značek, jejichž nákup za plnou cenu by váš rozpočet nesl o něco hůře a udělat si tak radost."

Podzim v barvách vína a čokolády

{phocagallery view=category|categoryid=171|imageid=520|float=left}Odhoďte zábrany a labužnicky vychutnávejte lahodné odstíny zářivých rajčátek, rudých jahod, rubínových třešní, červeného vína, sametové čokolády, tmavé kávy, sytého kakaa nebo zlatavého medu.

Trendy líčení na letošní podzimně zimní sezonu vám umožňují užít si delikatesní barvy a udělat ze sebe nepřehlédnutelnou divu. Kouzlit můžete kouřovými stíny, tmavými linkami, vaše výrazné oči a kočičí pohled nepřehlédne žádný muž. Nebojte se však přehnané tvrdosti, právě „chutné" hnědé, purpurové, červené i béžové tóny umožní, abyste na nesmělce nepůsobila příliš drsně a byla stále k nakousnutí. „Nemusíte přece hned sahat po černé, zkuste oči orámovat tmavohnědou a lehce ji rozmazat směrem vzhůru, kde se její barva postupně zjemní a splyne se stíny. Zatímco v noci z vás tu pravou femme fatale jako vystřiženou z hollywoodských filmů udělají stíny v barvě hořké čokolády, přes den můžete čarovat jen lehce nádechem karamelek, jejichž tón na víčkách vystínujete tmavší oříškovou tužkou na oči nebo doladíte tenkou tekutou linkou," napovídá Iveta Slavíková z internetového obchodu Krasa.cz, kde seženete dekorativní kosmetiku podle posledních trendů.

Barevné tóny podzimu

{phocagallery view=category|categoryid=168|imageid=510|float=left}Zajímá vás, jaké trendy ovládnou letošní podzim a zimu? Prvním impulsem pro tvorbu věhlasných návrhářů je výběr materiálů. Jaké látky budou nejžádanější a nejvhodnější pro tu kterou sezónu předpovídají specializovaná studia. S trendy nadcházejícího podzimu vás seznámí Hana Konečná, majitelka společnosti PAR EXCELLENCE, která patří k nejznámějším dovozcům luxusních a značkových látek na český trh.

Vše se mění a zároveň se nemění nic. Vše se vrací a neexistuje linie, střih, barva a vzor, který by se již někdy někde objevil. Nadcházející období se nese se ve znamení atraktivních úpletů, vrstvení nejrůznějších materiálů, jednoduchých a zároveň zajímavých střihů a nápaditých detailů. Kolekce předních módních domů zaujmou elegancí, čistotou, dokonalými proporcemi a jednoduchými liniemi. Jsou vyvážené a vynikají střízlivou barevností, která je ozvláštněna troufalými energickými tóny. Mnozí módní návrháři nezapřou inspiraci obdobím mezi 60. a 80. lety. Návrat slaví glamour 70. let. Z kolekce Marca Jacobse vyzařovalo okouzlení pop artem i disco stylem, které předvedl v originálním pojetí s moderním přístupem k látkám.

Elegance podzimu

{phocagallery view=category|categoryid=167|imageid=505|float=left}Francouzská módní značka UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris) nabízí modely určené k celodennímu nošení, které zohledňují poslední trendy, zaručují kvalitní zpracování, přináší zajímavá střihové řešení a ojedinělé řešení detailů. Zajímá vás, jaký styl ovládne letošní podzim a zimu? Chcete, stejně jako celosvětová tvář značky Eva Herzigová, okouzlit elegantním oblečením těch nejmódnějších barev, materiálů a vzorů?

LEVI’S® VYHLÍŽÍ PODZIM

{phocagallery view=category|categoryid=166|imageid=500|float=left}V ulicích je pořád léto, ale do obchodů už dorazil podzim. Nová kolekce značky Levi's® vychází z kořenů amerického stylu a historie značky a zaměřuje se především na dokonalé řemeslné zpracování, nadčasovost a jednoduchost. První část kolekce podzim/zima 2011 je inspirována pobřežím Pacifiku. Na fotografiích můžete vidět opravdové špičkové řemeslníky. Tuto část kolekce předvádí brooklinská tiskařka Alison Mazur se svými kolegy.

Péče o nohy a tělo v jednom eko balíčku od LUSH

{phocagallery view=category|categoryid=165|imageid=497|float=left}Britská kosmetická značka LUSH představuje dva produkty, které jsou perfektní jako hotový dárek, který nemusíte už nijak balit: balíčky Happy Feet (čili Štastné nožky) a Malý zelený uzlík - čili několik vybraných produktů zabalených v ekologickém biobavlněném šátku.

Happy Feet je pětihvězdičková letní péče o nohy. V roztomilém limitovaném šátečku z bio bavlny najdete osvěžující scrub s citronovou trávou a jojobovým olejem, intenzivně prokrvující masku na nohy (dokonale uvolní nohy uchozené na dovolené) a chladivý mátový krém pro heboučkou, voňavou pokožku.
Cena: 495 Kč.

Nová kolekce Pietro Brunelli Milano – nadčasová součást šatníku

{phocagallery view=category|categoryid=164|imageid=492|float=left}Kolekce podzim/zima 2011 luxusní značky Pietro Brunelli Milano dává vyniknout kráse žen v každém období jejich života. Zahrnuje těhotenskou i netěhotenskou módu, obě řady se vzájemně prolínají, mnohé modely lze bez problémů nosit nejen po celou dobu těhotenství, ale i po porodu. Díky promyšleným střihům zůstává fazóna okouzlujících topů, halenek, tunik či sexy šatů stejná, jen se různými způsoby vázání nebo elasticitou materiálu flexibilně přizpůsobuje aktuálním tělesným proporcím.

Fotbalisté FC Bayern Mnichov budou v příštích třech letech oblékat módu značky s.Oliver

{phocagallery view=category|categoryid=162|imageid=491|float=left}Německá módní značka s.Oliver začala oblékat fotbalisty německého velkoklubu FC Bayern Mnichov. Sezónu 2011/2012 tak kapitán Philipp Lahm s hráči týmu FC Bayern Mnichov zahájí s business a prémiovou volnočasovou módou s.Oliver Selection. Nejen hrdinové z mistrovství světa, jako Philipp Lahm, Bastian Schweinsteiger, Thomas Müller a Arjen Robben, ale i trenéři a ostatní členové realizačního týmu budou při oficiálních příležitostech v příštích třech letech nosit oblečení a doplňky z prémiové volnočasové a business řady s.Oliver Selection. Tento úspěšný fotbalový klub představuje pro firmu s.Oliver dalšího významného reprezentanta mezinárodního formátu.

"Nejlepší z nejlepších": kreativní tým Mercedes-Benz získal prestižní ocenění za design

{phocagallery view=category|categoryid=161|imageid=490|float=left}mercedes-Benz umí prvotřídní design. Dokazují to tři první ceny v soutěži Automotive Brand Contest 2011. Nejen že odborná porota zvolila kreativní tým Mercedes-Benz týmem roku 2011, ale automobilka navíc získala nejvyšší hodnocení nazvané „Best of Best" za design exteriéru vozu Mercedes-Benz CLS a zároveň nejvyšší hodnocení za design interiéru konceptu třídy A v kategorii Concept & Study.

Automotive Brand Contest je první mezinárodní soutěž hodnotící vztah značky a designu na poli automobilového průmyslu. Soutěž byla iniciována německým designovým centrem (German Design Council) a je zaměřena výhradně na automobilový průmysl s cílem ohodnotit vynikající počiny v oblasti řízení značky a designu. Tímto způsobem se porota složená z mezinárodně renomovaných designérů a odborníků snaží zdůraznit velký význam designu a image značky v celkovém úspěchu automobilky.

Nové trendy v antikoncepci

{phocagallery view=category|categoryid=160|imageid=487|float=left}Hormonální antikoncepce je nejoblíbenější metodou ochrany před nechtěným početím. „U nás ženy zatím stále nejčastěji užívají antikoncepční tablety, tzv. perorální kombinovanou antikoncepci (perorální proto, že se užívají ústně; kombinovaná vzhledem k tomu, že obsahuje dva typy hormonu – estrogen a gestagen). Je to dáno tím, že v povědomí žen má dlouhou tradici a bývá cenově výhodnější," vysvětluje gynekolog Programu H plus Jan Lacheta.

Módní událost roku - Prague Fashion Weekend 2011

{phocagallery view=category|categoryid=159|imageid=485|float=left}Centrum historické Prahy opět ovládne špičková móda, inspirace, show, krásné ženy... Po velkém úspěchu loňské premiéry se 24. a 25. září do Pařížské ulice vrací Prague Fashion Weekend. Jen pro tuto příležitost vyroste uprostřed nejexkluzivnější ulice v metropoli unikátní přehlídkové molo, jedno z nejdelších ve střední Evropě. Pořadatelskou záštitu nad prestižní akcí převzala městská část Praha 1 se starostou Ing. Oldřichem Lomeckým, partnerem akce je Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism a Magistrát hl. města. O celorepublikový casting modelek se postará agentura Czechoslovak models. Modelky se předvedou v kreativních choreografiích zkušeného Jana Kňourka.

Nová kolekce šperků pro muže Baldessarini v klenotnictví HALADA CITY

{phocagallery view=category|categoryid=158|imageid=481|float=left}Značka Baldessarini, která je pověstná nekompromisně vysokou kvalitou materiálů s perfektním provedením a nezaměnitelným stylem, představuje novou kolekci. Šperky Baldessarini kombinují nejkvalitnější stříbro se speciální povrchovou úpravou, nejjemnější teletinu od předních italských dodavatelů a drahé kameny vybrané a vybroušené exkluzivně pro Baldessarini. Kolekce pro podzim a zimu, ve které najdete originální náhrdelníky, náramky a manžetové knoflíčky, odráží lásku k řemeslu a cit pro detail.

Módní značka s.Oliver představuje nové kolekce pro období podzim/zima 2011

{phocagallery view=category|categoryid=157|imageid=474|float=left}Ač v kalendáři stále ještě panuje léto, v zákulisí módních řetězců již dávno začala podzimní a zimní atmosféra, která brzy ovládne i jednotlivé obchody s módou a módními doplňky. Nejinak je tomu u německé módní značky s.Oliver, která právě představuje trendy ke kolekcím podzim/zima 2011. V rámci jednotlivých produktových řad, od sportovně elegantního stylu s.Oliver Casual a mladistvé spontánní módy QS by s.Oliver, přes elegantní řadu s.Oliver Selection až po doplňky s.Oliver Accessories, se můžeme těšit hned na několik témat, stylů, barevných kombinací i materiálů. Připraveny jsou dámské i pánské kolekce, ve kterých si vyberete nejen individuálně, ale bez problému se sladíte také v páru. Máte-li již nyní chuť pořídit si něco hezkého na letošní podzim a zimu, můžete zavítat do prodejen s.Oliver, neboť zářijovou kolekci zde najdete již od druhé poloviny srpna.

REEBOK HLEDÁ / DĚLÁ NEJKRÁSNĚJŠÍ ZADEČEK

Reebok-EasyTone-FW11-Lucka-Vondrackova-150 Máš ráda pohyb? Bavíš se ráda? Chceš zkusit roli modelky a být trošku jako Lucka Vondráčková? Přihlas se do soutěže o nejkrásnější zadeček a nafoť s Reebok kampaň EasyTone na jaro/léto 2012! Navíc vyhraješ výrobky Reebok v hodnotě 20 000 korun. Mrkni na www.hledasezadecek.cz a dozvíš se víc, uzávěrka přihlášek je už 29. září! (www stánky budou zprovozněny na 14. září)

Žilka Optik Studio představuje STARCK EYES

starck-eyes-moda-150 Již více než třicet let sdílí francouzský designér a architekt Philippe Starck s celým světem svou vizi, kterou pozměňuje realitu našeho každodenního života. Starck je neúnavným světoobčanem, který má na svém kontě snad nejvíce realizací. Jeho práce zasahuje do různých odlišných oborů – od produktového designu, přes interiéry až po architekturu – a ve všech vyniká. Jeho design je revoluční, jak svými návrhy, tak například snahou o ekologické myšlení. Proslul také konceptem demokratického designu; díky vyšší kvalitě za nižší cenu dopřál více lidem to nejlepší v době, kdy byl design vyhrazen pouze elitě.

Tipy pro rodiče od eBay, bez čeho se děti letošní sezónu neobejdou

shutterstock_7587283_small-150 Prázdniny a škola – to jsou dva zcela odlišné světy, které se s železnou pravidelností střídají. Volnost, zábava a léto se střídá s povinnostmi a chladnějšími dny. Spolu s prázdninami skončí spaní do dvanácti, dlouhé ponocování a spousta jiných, ryze prázdninových akcí. Začátkem září se nepříjemně ozývají upozornění na brzký návrat do studoven a všudypřítomné reklamy s tvářemi nadšených prvňáčků na nás vykukují snad ve všech obchodních domech. Není tedy divu, že začátek září je jedním z nejvíce stresových období, které rodiče a děti během roku společně zažívají. Na toto období je třeba se řádně připravit.

Kontaktní čočky a sluneční brýle jako módní doplněk

UV_sestava Kde jsou ty doby, kdy kontaktní čočky byly výsadou výhradně lidí se slabým zrakem. Dnes si mnoho lidí pořizuje kontaktní čočky čistě z estetických a módních účelů. Kontaktní čočky všech barev a motivů dnes prostě letí. Chystáte se na pořádnou párty nebo oslavu narozenin? Chcete se prostě jen odlišit od všech ostatních lidí? Nebo chcete snad jen někoho překvapit a pobavit? Barevné kontaktní čočky mohou být tím pravým osvěžením pro oslavu nebo párty.

HALADA představuje kolekci THOMAS SABO pro podzim a zimu 2011/12

HALADA-Thomas_Sabo-5_990-3_490-Kc-150 Kolekce stříbrných šperků lifestylové značky Thomas Sabo pro podzim a zimu našla inspiraci v poetice Dálného východu. Je elegantní, plná symbolů a dramatických barev – zejména magické černé, smyslné fialové a rubínové. Její součástí jsou roztomilé pandy, typické čínské vějíře, korálkové náramky inspirované tradičními buddhistickými náramky a přívěsy s buddhistickým symbolem, který je příslibem radosti, zdraví, pokoje a dlouhého života.