Loading color scheme

Nová kolekce Oxbow jaro/léto 2009

Loto Oxbow Za novou kolekcí Oxbow jaro/léto 2009 stojí přední módní návrhář značky Oxbow- Carstene Haase se svým týmem. Díky této spolupráci vznikla kolekce, která vychází hlavně z tradic značky Oxbow, zachovává si eleganci a vyvážený styl.

Kolekce pro muže a ženy je rozdělena do tří řad: Riders Unlimited, Culture a Signature.

Speciální pozornost věnuje kolekce rozvoji grafického designu dámského oblečení a zdokonalení řady technického oblečení, kterou využívá řada nejžádanějších surfařů- žen i mužů.

Kolekci doplňují speciální řady pro muže a ženy- řada Artworks- speciálně navržená série je jedinečná designem, na němž se podílela řada různých umělců.

O´Neill - kolekce jaro / léto 2009

Logo O´Neill Nová kolekce O´Neill je poprvé v historii rozdělena do dvou kategorií- casual (pro běžné) a active (pro aktivní nošení). Vývoj produktů s ohledem na jejich využívání není pro značku O´Neill žádnou novinkou, ale individuální péče věnovaná každému kousku oblečení zvlášť ano.
Charakteristikou této kolekce je již tradičně spolupráce s jedinečnými módními návrháři, stejně jako sledování trendů ve stylech a materiálech. Rovnováha mezi výběrem stylu a použitými materiály musí být v perfektní harmonii. Kolekce vznikla nejen pro příznivce boardových sportů, ale i pro ty, kdo hledají inspiraci v jejich životním stylu.

Máte-li zájem dozvědět se o kolekci O´Neill pro jaro a léto 2009 více, čtěte dále..

Vzory! Vzory! Vzory! Jaro v Lindexu je ve znamení The Power of Prints

Logo Lindex Znaky, potištěné vzory, byly vždy důležitou součástí módy. Nyní o něco více a důležitěji než doposud. V letošním jaru jsou vidět v kolekci Lindex vzory ve všech podobách a barevných variacích. Jemné šaty, halenky a tuniky v mnoha různých potiscích a barvách - s inspirací vzdálené krajiny a kultury v etnické kombinaci. Power of Prints!

Styl je boho chic, detailní potisky, aplikované na jemné látky, které se dají hezky kombinovat. Silueta se silným rysem ze 70-tých let. Maxi šaty, tuniky a halenky jsou důležitými oděvy. Klobouk se širokým okrajem, tašky, šály a šperky doplňují kolekci. Všechno vyzařuje pocitem kouzla a vzdálenou mystikou - daleko od velkých metropolí.

Trend se vzory ve všech podobách je výrazný pro letošní jaro. V jarní kolekci jsou zahrnuty vzory z různých kultur a období. Doufáme, že hodně lidí se odváže kombinovat navzájem různé vzory. Můžete také zvolnit různobarevnost tím, že ji zkombinujete s něčím jednobarevným z barev, které se objevují ve vzorech, říká Emma Wiklund, poradce pro módu a spotřebitele v Lindexu.

PUMA® představuje L.I.F.T.

PUMA představuje L.I.F.T. PUMA představuje L.I.F.T. V polovině dubna přichází na český trh zcela nová a unikátní ucelená kolekce značky PUMA® nazvaná L.I.F.T. Stěžejním produktem kolekce je 173 gramů vážící bota určená pro volný čas, inspirovaná designem běžecké boty. I proto se stala tváří celé kampaně hvězda značky PUMA, loňský olympijský rekordman Usain Bolt.

Tenisky oceníte nejen při sportu, ale i běžném chození po městě. Jejich hlavní předností je totiž neuvěřitelná lehkost pěnového materiálu EVA, ze kterého jsou vyrobeny. Zadní část je perforovaná a spolu s vrchní síťovanou částí umožňuje výbornou prodyšnost. Místo obvyklého obuvnického lepidla navíc byla použita ke spojení obou částí mnohem ekologičtější metoda sešití, takže je bota šetrná k životnímu prostředí.

Crocs nabízejí pánskou kolekci na jaro a léto

Crocs - pánská kolekce na jaro/léto 2009 Crocs - pánská kolekce na jaro/léto 2009 Světoznámá značka Crocs přichází s novými módními pánskými modely pro kvapem se blížící jarní měsíce. Žádné úmorné šněrování tkaniček, jen maximální pohodlí, tradičně vysoká kvalita materiálů a nepřehlédnutelný design. Milovníci Crocsek už to znají - kdo je jednou obuje, jen nerad je zouvá. Takže určitě potěší, že jarní modely Crocs je možné bez obav nosit i v létě na bosou nohu, třeba při dovolenkových radovánkách na pláži nebo člunu. Modely Cove, Dekum a Tideline Canvas jsou k mání v trendy barvách - šedé, hnědé, černé, bílé, béžové a stylové námořnické modré. Novinkou je kromě jejich tvaru, který připomíná mokasíny, i materiál: tradiční Croslite na spodní části doplňuje textilie a kůže na svrchní části. Boty tak nepostrádají žádnou z typických vlastností Crocsek - pohodlí pro zdravou a lehkou chůzi ani originální a nápaditou kreativitu. Nejnovější řadu pánských bot Crocs českým zákazníkům od března nabízí obchody Destroy.

 

Kolekce PUMA® MOTOSPORT s invencí mladých návrhářů

PUMA - motosport kolekce 2009 Sportlifestylová značka PUMA ve své činnosti pravidelně podporuje umělce z celého světa, oceňuje jejich kreativitu a také jim dává možnost ukázat svůj talent celému světu v rámci konceptu PUMA Creative. Jednou z takovýchto aktivit je podpora studentů oděvní školy Central Saint Martins v Londýně. puma pro ně letos už třetí rok uspořádala designérskou soutěž PUMA Bursary Award o nejlepší návrhy vybraného produktu. Předseda představenstva a generální ředitel společnosti PUMA Jochen Zeitz považuje partnerství za velmi inspirativní. „Podpora mladých talentů má pro společnost Puma zásadní význam, realizujeme ji prostřednictvím stipendijního fondu, který vstoupil do třetího roku existence." Vloni vznikla pozoruhodná kolekce oděvních doplňků k olympijským hrám, kterou prezentovala například hvězda Pumy, nejrychlejší muž světa, Usain Bolt.

Plavky LITEX 2009

Logo Litex Na světě je nová kolekce plavek LITEX pro rok 2009, jejíž tváří se stala Miss ČR 2007 Kateřina Sokolová. Česká společnost LITEX však nemyslí pouze na štíhlé slečny, ale na ženy všech typů postav, muže, děti a nabídka zahrnuje i těhotenské plavky a plážové doplňky. Škála barev, vzorů a především střihů je opravdu bohatá.
Více naleznete na Litex webové prezentaci.

Jarní kolekce Noppies rozzářila dětské oblečení veselými barvami

Noppies - jarní kolekce 2009 Česká firma Anna & Viktorie prodává ve svých obchodech těhotenské a dětské zboží světových značek. Svým zákazníkům nabízí jen to nejlepší - právě teď jarní kolekci renomované holandské značky Noppies pro miminka (Newborn) i odrostlejší děti (Baby).

Noppies - jarní kolekce 2009 Kvalitní materiál, dokonalý střih a komfort - to jsou základní atributy, na které sází návrháři značky Noppies. Dobře znají své malé zákazníky, kteří nijak zvlášť nemilují věčné svlékání a oblékání, střihy jsou proto promyšleně jednoduché a praktické. Oblečení je ušito z pohodlných přírodních materiálů, děti se v nich cítí jako v měkoučké mámině náruči. Použité textilie jsou navíc velmi odolné a profesionálně zpracované, takže bez následků zvládají všemožné pohybové aktivity svých nositelů. Jednotlivé kousky - od roztomilých triček, přes kalhoty a mikiny - jsou snadno kombinovatelné, přímo stvořené k vytvoření vlastního stylu. Jarní kolekce zůstává věrná tradici svěžích barev, typických pro značku Noppies. Oblečení opět zdobí originální veselé obrázky, které vykouzlí úsměv na tvářích dětí i dospělých. Pro Noppies je velice důležité, aby dětská kolekce byla co nejdostupnější, nikoliv však na úkor kvality!

Kolekce Dunhill pro jaro/léto 2009

Logo Dunhill Slavný herec Jude Law, považovaný za jednoho z nejpřitažlivějších mužů současnosti, se stal již potřetí tváří luxusní londýnské značky Dunhill.

Na přípravě této kampaně spolupracoval herec s fotografem Gregem Williamsem, známým díky exkluzivním záběrům z bondovek a mnoha dalších filmů jako Bournovo ultimátum či Talentovaný pan Rippley nebo sérií módních fotografií pro italský Vogue. Dějištěm focení se stalo kouzelné prostředí pláže Merseyside městečka Ainsdale v severozápadní Anglii. Jude Low si při focení zahrál roli anglického gentlemana, který si užívá krásné a drsné britské pobřeží, řídí auto v písečných dunách nebo odpočívá na večerní párty.

BANDOLERA kolekce jaro/léto 2009

Bandolera - kolekce jaro/léto 2009 Cítit se pohodově v komfortním oblečení patří k univerzálnímu jmenovateli bohaté nabídky nizozemské společnosti Bandolera. Aktuální trendy - to jsou zajímavé barvy, fantazijní tisky, nově viděné kombinace. Velký návrat na módní scénu hlásí retro safari a detaily koloniálního stylu. Cool řady, inspirované maskulinním oblečením, ještě víc pracují s variabilitou a možnostmi proporcí i střihových možností všech outfitů.

Předjaří 2009

oblázek (šedohnědý odstín), korál, zaschlé bláto, béžová
Jemná bavlna s metalickým leskem, nylon, pletenina a žerzej se často zdobí proužky a tradiční technikou fil à fil (dosahuje se tím dvoubarevného efektu). Empírová hra s různě umístěnou linií pasu pokračuje, přes strohé košile pánského typu a tuniky se oblékají krátké blejzry, kalhoty cigaretové i à la Marlene. Mezi typy sukní převládá rozšířený a balonový střih. Objevená kombinace světlých tónů nechává místo pro fantazii a vyzařuje celkovou ležérnost.

Modeflash jaro 2009

Logo Charles Vögele „Ženskost a barevnost"

Dámská kolekce

Jarní a letní sezóna roku 2009 si s ženskostí počíná s hravou (nikoli hráčskou!) náruživostí. Je zcela ve znamení lehkých materiálů, veselých barev a potisků, což platí zejména pro košile, šaty, sukně
a halenky. Vidět je hlavně černou, červenou a bílou barvu, ale móda přesto nepůsobí stroze. Řasení, drobné a milé detaily, náročné potisky, jednoduché formy - to vše patří k nové módě. O vrchní příčky popularity se uchází sportovní oblečení s ženskými prvky. Ve středu pozornosti stojí jednotlivé druhy oblečení. Každý z nich musí mluvit sám za sebe. Jejich kombinace pak vytvářejí celistvý vzhled. Na vzestupu jsou jemné úplety, blejzry, halenky košilového střihu, kalhoty a šaty.

Legendární kabely LeSportsac konečně i v ČR

LeSportsac - sportovní kabely Na český trh konečně doputovala americká značka, která je synonymem luxusu, originálního a nenapodobitelného designu, prvotřídního zpracování a dobrého vkusu - LeSportsac. Už od sedmdesátých let okupuje přední příčky nejoblíbenějších módních doplňků a není divu, že alespoň jeden model vlastní každá Američanka. Řadí se mezi ně i ty největší hvězdy světového showbusinessu jako Paris Hilton, Gwen Stefani, Carmen Electra, Halle Berry nebo Catherine Zeta-Jones.

LeSportsac vyrábí stylové kabely, kabelky, batůžky a cestovní kufříky, které vypadají luxusně, ale zároveň si je může každý dovolit. Modely jsou totiž roztříděné do několika kolekcí, které jsou cenově odlišné.

s.Oliver - kolekce jaro/léto 2009

s.Oliver - kolekce jaro/léto 2009 Německá módní značka s.Oliver má letos důvod k oslavě! Vznikla totiž v roce 1969, tedy přesně před 40 lety. Dnes jde o významnou společnost s mezinárodní působností, která vytváří aktuální, designérsky nápaditou a cenově dostupnou módu. Nová kolekce je jako vždy kvalitní, trendová i kombinovatelná a orientuje se především na casual módu a relax styl. A jako vždy se drží klíčového mota značky: SKUTEČNÁ MÓDA PRO SKUTEČNÉ LIDI. Na českém trhu je značka zastoupena od roku 2004 a zaměřuje se především na tyto řady:

Casual (ženy, muži)

Hlavní kolekce pojímá nově retrostyl 70. let, africké a indické etno, americké pruhy a hvězdy... Návrháři netradičně kombinují barvy a vzory na modelech, které se hodí nejen na víkendové výlety a cesty, ale i na veškeré neformální příležitosti. Nejvýznamnější roli z barevné škály hraje bílá, k ní se přidružují korálová, burgundská, modrá, zelená a žlutá. Také černá a odstíny barvy země jsou všudypřítomné. Oblíbené přírodní materiály doplňují nové hi-tech nylonové novinky.

Džínová bunda je hitem letošního jara

Logo Lindex Džínová bunda je come-backem letošní jara a je k dostání v Lindexu pro děti veškerého věku.

"Hodně sázíme na původní model džínové bundy. Bude stejně samozřejmý pro nošení jako klasické džíny", říká team designérů dětského oddělení v Lindexu.

Bunda pro chlapce je ve tmavé riflovině s klasickým ošoupaným vzhledem. Bunda pro menší chlapce má mimo jiné pletené náplety u rukávů. Džínová bunda pro děvčata je hezčího vzhledu pro zdůraznění modré barvy rifloviny.

Také malé dětátko si letošní jaro najde svoji džínovou bundu, hezký model s hřejivou jemnou podšívkou a s módní kapucí.

Prohlédněte si džínové bundy od designérů Lindex (PDF).

HAPPY ORGANIC FARM nová ekologická kolekce pro děti

Logo Lindex Život na vesnici, příroda a severské tradice jsou inspirací Lindexu v nové ekologické jarní kolekci pro děti.

"Vycházela jsem z tradičních zvířat na vesnici ze severu a ozdobila jsem oděvy veselými ovečkami, kravičkami, koníčky a kuřátky. Je příjemné když jsou použita naše klasická zvířátka namísto různých zvířat z džungle", říká Linda Sturesson, designérka pro dětské oddělení v Lindexu.

Zvířátka vypadají jakoby byla vybrána ze starých ilustrací a pohádkových knih, upravena tak, aby vypadala roztomile dětsky. Také barvy jsou voleny tak, aby zdůraznili starodávný, trochu nostalgický dojem. Barevná škála zahrnuje červenou, žlutou, zelenou a hnědou.

V kolekci pro děti (výška 56-86) body, kalhoty a čepice. A pro trochu větší děti (výška 86-116) najdete topy, košile, džíny, spodní prádlo a čepice. Veškeré oděvy jsou vyrobeny z ekologické bavlny.

Prohlédněte si kolekci Happy Organic Farm (PDF).

S Dadadoo budou všichni rodiče styloví

Dadadoo - kolekce pro stylové rodiče Rodiče, kteří mají malé děti a často s nimi vyrážejí do společnosti, velmi často trápí nutnost nosit s sebou hned několikero tašek a kabelek, aby pobrali všechno potřebné pro sebe i svoje ratolesti. Většina tašek na dětské potřeby má totiž svůj specifický tvar, který je vhodný většinou jen k pověšení na kočárek, a nedá se použít pro jiné účely. Přesně tento problém řešila zakladatelka společnosti Dadadoo Josefine Josefsson, když čekala své třetí dítě. Marně hledala hezky vypadající tašku, do které by se vešly plenky, hračky, oblečení, jídlo a pití pro její dvě malé děti a zároveň potřeby pro ni samotnou - a tak si tašku navrhla sama. Myslela ovšem i na to, aby styloví byli i tatínci, kterých na mateřské dovolené stále přibývá. Její kolekce několika typů tašek značky Dadadoo se konečně dostala i do Čech. Jsou funkční a zároveň tak nápadité a barevné, že se za ně nemusí nikdo stydět.

Jaro patří doplňkům

Logo Lindex Jarní módní kolekce poukazuje na mnoho různých trendů. Tým designérů Lindexu se inspiroval od folklórních a etnických vlivů až po jednoduchý a čistý severský styl. Bez ohledu na to, jaký nebo jaké trendy jsou právě vaše oblíbené, jsou doplňky tím, co určuje styl.

Seznam jarních doplňků - může být dlouhý, ale hlavními doplňky jsou:

Šály různých druhů, noste je kolem krku i více druhů najednou, proč si nedat šálu kolem pasu namísto opasku nebo s opaskem

Náramek, nejlépe velký i více najednou

Tašky, nejnovější jsou vzorované látkové tašky, větší model, jakož i tašky s třásněmi

Náhrdelník, který si vezmete na sebe

Opasky, jak pletené opasky z kůže, tak různé folklórní varianty, jakož i široké opasky z gumy

Náušnice, často velké s orientálním vzorem

Více obrázků k jarním doplňkům naleznete na: www.lindex.com

The In between collection nejhezčí jarní spodní prádlo

Logo Lindex Nová jarní kolekce In Between Collection v Lindexu poukazuje na svůdnou kombinaci romantiky a elegance. Kolekce vybraného spodního prádla zvýrazňuje nejlepší partie ženského těla.

Spodní prádlo považujeme za součást každodenního nošení. Spodní prádlo s funkčním střihem a detaily jako např. krajky, volánky a rozetky. Barevná škála obsahuje bílou, černou a také jemné pastelové odstíny.

Mezi modely můžeme spatřit:

The Everyday´s Essentials Bra - dobře sedící, elegantní podprsenka s volánovými okraji
The Delicate Lace Bra - hezká podprsenka s krajkami a malým volánovým okrajem organza.
The Soft Lace Bra - hladká podprsenka celá v krajkách
The Great Blazer Bra - krajková podprsenka se zapínáním vepředu a pěkným retro vzhledem. The Perfect High Panty - příslušné krajkové kalhotky
The Very Chic Bra - ultra chic tvarovatelná podprsenka se zapínaním vepředu a s detaily korzetu na zadní straně a ramínkem s krajkami
The Luxurious Camisole - romantická košilka se vzorem růží a s volánky

Kromě toho kolekce obsahuje The Special Lace Slip, The Perfect Party Bra, The Serious Business Bra a k veškerým modelům podprsenek jsou také k dispozici vhodné kalhotky.

SIMPLE - jiná dimenze nakupování

SIMPLE - jiná dimenze nakupování V březnu 2009 se pod názvem SIMPLE otevře v Pařížské ulici č. 20 dvoupatrový obchod s nejluxusnější francouzskou módou. Doplní ji design, kosmetika, vonné svíčky, knihy, časopisy a champagne bar. Designérem obchodu je architekt Adam Slabý. Concept store SIMPLE, který patří do portfolia společnosti Carollinum, nabídne ucelený a jedinečný pohled na luxusní zboží a životní styl. Praha tak konečně vystoupí ze stínu módních metropolí a může konkurovat Milánu, New Yorku či Paříži, s jejich dnes již kultovními koncept story - Corso Como, Moos a Colette.

SIMPLE znamená v překladu jednoduchý, absolutní a také jednotný. Nový pražský concept store všechna tato slova spojuje.

Romantika přichází

Logo Lindex Romantika bude hrát jednu z hlavních rolí v době, kdy bude nová jarní kolekce přicházet na módní scénu.

Hýřit budou převážně romantické detaily jako volánky, zlaté našité dekorace a výšivky-seznam by mohl být ještě delší. Také motivy na obrázcích jsou často znázorněny jako něžná romantika, s květinami tvořící nejdůležitější prvky jarní módy. Všude můžeme vidět sladké květiny a romantické růže jsou určitě jedním z nejoblíbenějších motivů. Mezi barvami si můžeme všimnout krásné pastely jako růžová, světle modrá, světle tyrkysová a světle zelená a na pozadí neutrální barvy jako světle šedá, béžová, bílá a černá.

Šaty jsou často jasnou volbou, ale také široká sukně patří k jarním favoritům a taktéž romantická blůza.

Veškeré romantické motivy v jarní módě vypadají opět velmi svěže. Romantické motivy se kombinují nejlépe způsobem, který příliš nezdůrazňuje roztomilé vzory. Přidejte k romantickým oděvům něco drsnějšího, abyste vytvořili nový a rockový velkoměstský vzhled. Raději módně než příliš sladce, říká Emma Wiklund, poradkyně pro módu a spotřebitele v Lindexu.

Limitovaná edice kočárků Bugaboo v stříbrném provedení

Bugaboo - stříbrné potahy na kočárky Kočárky holandské značky Bugaboo patří mezi nejoblíbenější na celém světě. Spojují technickou dokonalost, pohodlí dítěte i rodiče a moderní a funkční design. Vysoce kvalitní materiály zaručují dlouhověkost, variabilita kočárku umožňuje přizpůsobení různým jízdním podmínkám. Novinkou na trhu je limitovaná edice potahů k modelu Cameleon ve stříbrné barvě. Sada, která je dostupná ve striktně limitovaném počtu kusů, zahrnuje stříšku, potah na sportovní sedačku, kryt hlubokého lůžka, držák nápojů se stříbrným logem (běžně je s bílým) a černou dečku se stříbrným logem (dečky Bugaboo se běžně neprodávají). Model Cameleon je možné díky jeho vysoké flexibilitě používat od narození dítěte do 3 let věku jak na procházky ve městě, tak na výlety v přírodě po nerovném terénu. Stříbrná sada potahů je od prosince do konce února v prodeji v obchodech Anna & Viktorie v počtu 30 kusů za 4990 Kč.

 

 

Nová kolekce svatebních prstenů Possession wedding značky PIAGET

Piaget - svatební prstýnky Piaget - svatební prstýnky Ženevská společnost PIAGET je známá především díky své více než stoleté tradici ve výrobě hodinek. Do jejího portfolia však patří neméně unikátní a precizně vytvořené šperky. Velký úspěch slaví mezi zákazníky svatební kolekce prstenů. Po kolekci z bílého a žlutého zlata nyní přichází nová řada prstenů Possession wedding v 18karátovém růžovém zlatě. Je symbolem nadčasové vášně a ztělesněním přirozené čistoty a věčné krásy. Kolekce zahrnuje jednoduchý prsten (20 500Kč), prsten s jedním diamantem (23 000Kč), prsten se sedmi diamanty (34 750Kč) a nejexkluzivnější prsten s řadou diamantů po celém obvodu (83 000Kč).

Prsteny Piaget jsou k dostání exkluzivně v prodejně Carollinum, Pařížská 11, Praha 1.

Nová prodejna Kare v obchodním centru Arkády Pankrác

Kare - nová prodejna. Kare - nová prodejna Lifestylová designová firma KARE, která patří na českém trhu mezi přední prodejce nábytku, osvětlení a stylových bytových doplňků, otevřela novou prodejnu ve zbrusu novém obchodně-společenském centru Arkády Pankrác. Je to krok, kterým chtějí manažeři značku přiblížit co nejširšímu počtu zákazníků, a proto rozšiřují své pobočky do obchodních center. Prodejna v obchodním centru je v České republice zatím druhou po showroomu v Korunní ulici v Praze, jenž byl otevřen před třemi lety.

Nová prodejna je konceptem obchodů Boxx, jedná se tedy o obchodní jednotku menších rozměrů. Sortiment nabízí průřez různými styly, které KARE nabízí: novodobou romantikou, country stylem, etnem, retro a popkulturou, nechybějí ovšem ani nejnovějšími designové hity. Nabídka je zaměřena na bytové doplňky, dárky a osvětlení. Ačkoli v prodeji není nábytek a doplňky větších rozměrů, i ty je možné si objednat podle katalogu.

Novinka na trhu - batohy Tagger s výměnnými částmi

Batohy Tagger Holandská značka Tagger přivála svěží vítr do módního průmyslu svými originálními taškami, jejichž součásti se dají vzájemně kombinovat ve zhruba stovce barev. Nyní přichází na český trh stejně netradiční batohy. Vyměňovací je svrchní část, která je připevněna k zadní části zipem a zatím je k mání ve zhruba čtyřicítce barevných kombinací. Přes elegantní kostky a proužky a holčičí růžovou až po vojenské motivy. Batohy jsou navíc provedeny ve dvou modelech - s bočními kapsami nebo bez nich. Veškeré modely je možné zakoupit na e-shopu značky Tagger www.tagger.cz a v Praze také ve stánku Tagger v OC Chodov.

Model bez kapes stojí 899 Kč, model s kapsami 999 Kč.