Loading color scheme

Banat – kartáček, který se na skleničce udrží zuby nehty

{phocagallery view=category|categoryid=232|imageid=742|float=left}I čištění zubů může být pro dospělého neotřelý zážitek! Nový zubní kartáček Banat přináší do osobní zubní hygieny hned dvě inovace. Krásně voní po čerstvém ovoci a rukojeť ve tvaru držáku nabízí originální a praktický způsob odložení kartáčku, můžete si jej jednoduše zavěsit na stěnu kelímku či skleničky. Rukojeť je tedy z ergonomického hlediska nejen velmi příjemná, ale díky svému tvaru držáku i praktická, protože se kartáček nezašpiní od usazenin ze dna kelímku, což je z hygienických důvodů velmi podstatné.

Seznam vánočních přání

{phocagallery view=category|categoryid=230|imageid=739|float=left}Nejlepší vánoční dárek? Pro mnoho žen to bude i tento rok něco jemného, ženského a okouzlujícího... Návrhářský tým značky Lindex proto vytvořil velmi sexy krajkovou push-up podprsenku posetou malými zářivými krystalky, k ní kalhotky z krajky a mikrovlákna.

Ženám, které touží po něčem luxusním a exkluzivním, nabízí značka Lindex nádherné Asií inspirované saténové kimono s módním květinovým vzorem a trendy sthřihem.

Brýle jako módní doplněk - správný výběr podle tvaru obličeje

{phocagallery view=category|categoryid=229|imageid=735|float=left}Dioptrické brýle už dávno nejsou pokládány za handicap či důvod ke komplexům. Tzv. jogurtová skla jsou jen úsměvnou vzpomínkou a místo nich najdete ve specializovaných prodejnách stovky modelů, které vycházejí z aktuálních moderních trendů i osvědčené klasiky. Brýle dnes mohou svému nositeli prokázat nejen praktickou, ale i estetickou funkci a není divu, že se staly velmi řešeným módním doplňkěm. Vždyť je to jedna z prvních věcí, která na člověku upoutá pozornost. Sedí totiž na našem obličeji. A právě obličej a jeho tvar je stěžejním kritériem, podle kterého bychom měli model svých „nových očí" vybírat, aby nám to v něm slušelo. Jak na to nám poví paní Jaroslava Abu Al Saudová z Interoptik Linda Park Hostivař.

Novinka v Shop by NOI: narozeninové listy

{phocagallery view=category|categoryid=227|imageid=733|float=left}Konec váhání nad vhodným narozeninovým dárkem! Díky nové službě v shop by NOI na Újezdě si každý oslavenec může vybrat, co by jej potěšilo, vyplnit připravený formulář a ti, kteří jej chtějí obdarovat, se jen podle svých možností rozhodnou pro konkrétní drobnost ze seznamu. Narozeninové listy fungují prakticky na stejném principu jako oblíbené svatební listy. Na výběr je luxusní kosmetika a dárkové předměty renomovaných světových značek Rituals, Comfort Zone, Dr. Hauschka a Tea Forté, pro radost, krásu, relaxaci, osvěžení... Samozřejmostí je krásné dárkové balení.

Novinka: Kolekce bot PIETRO FILIPI

{phocagallery view=category|categoryid=225|imageid=729|float=left}Poprvé za osmnáct let své existence přichází česká značka PIETRO FILIPI s vlastní kolekcí obuvi. Nadčasový a elegantní módní look, který PIETRO FILIPI dlouhodobě prezentuje, je tak nyní doveden k pověstné dokonalosti.

Nová kolekce obuvi PIETRO FILIPI je vyráběna z prvotřídních materiálů a v osvědčené kvalitě přímo v Itálii. Polobotky designované v trendy pánském stylu kombinují dvě barvy, jednou tón v tónu, podruhé v kontrastu. S nadcházející podzimními a zimními sychravými měsíci by v botníku rozhodně neměly chybět kozačky. PIETRO FILIPI je nabízí v slušivých, čistých liniích, ušité z černé hladké kůže nebo z hrubé kůže, s pásky, sponami a semišovými aplikacemi, laděné pro změnu v casual stylu. V kolekci samozřejmě nemohou chybět oblíbené lodičky, a to hned v několika provedeních: šněrovací, což je aktuálně největší sezónní hit, v nepřehlédnutelné zrzavé barvě, klasické s kulatou špičkou v moderní béžové a zrzavé barvě, lakové s mašlí a výrazně tvarovanou špičkou v decentní vínové a béžové barvě - skutečný vrchol elegance a lodičky s otevřenou špičkou, á la retro z babiččiny skříně. Stačí si jen v prodejnách PIETRO FILIPI vybrat ten správný pár.

Česko-australský Flamingopark rozšiřuje portfolio o další mexické designéry.

{phocagallery view=category|categoryid=224|imageid=722|float=left}Pestrobarevná značka Flamingopark s plameňákem ve svém logu nabízí českým zákazníkům širokou škálu nejrůznějších produktů. Tým Flamingoparku neustále hledá nové designéry i umělce, kteří můžou do jejich kolekce přispět něčím originálním. Samotní zakladatelé momentálně rezidují v Mexiku, odkud koncept vedou a nabídku nadále rozšiřují. Čeští zákazníci tak mají šanci pořídit si originální šperky i jiné doplňky, které jsou unikátní nejen původem.

Za zmínku stojí kolekce šperků Amandina, které jsou vyrobené ze stříbra a zdobené filigránem - zlatnickou technikou užívající různě splétané jemné drátky. Každý detail je zpracován ručně, šperky jsou prokládané přírodními polodrahokamy. Tyto šperky v sobě zrcadlí atmosféru koloniálního města Mérida, které je středem umělců na Yucatanu.

Tipy na luxusní domov

Zrekonstruovat bydlení snadno a rychle znamená mimo jiné především perfektně se zorientovat v přebytku nabídek různých společností a kreativních představ architektů. Tedy strávit dlouhé dny hledáním na internetu a listováním stohy designových časopisů nebo příjemněji - navštěvovat všechny dobré i zběžné známé a čerpat inspiraci a rady od těch, kteří mají svou rekonstrukci již zdárně za sebou.

V následujících řádcích jsme pro vás připravili několik tipů a rad, které mohou pomoci těm, kteří touží po luxusním looku, prvotřídním designu a žhavých novinkách.

Bučková se Štoudkovou: Anděl a ďábel na jednom mole

{phocagallery view=category|categoryid=222|imageid=715|float=left}Eliška Bučková a Michaela Štoudková byly hlavními tvářemi přehlídky speciální kolekce S.Pellegrino sparkles with Bulgari, kterou vytvořila módní návrhářka Petra Ptáčková. A je vidět, že ji oběma dámám návrhářka šila na míru.

Eliška Bučková totiž předváděla jeden z „cudnějších" modelů kolekce. Eliška, která je známá svým křesťanským založením, působila v bílých šatech skutečně jako anděl, naopak její kolegyně Michaela Štoudková si užívala roli rafinované dračice, což podpořily zejména černé korzetové šaty s odvážným řešením v oblasti hrudníku.

Každý z přítomných si musel všimnout kontrastu, který vyvolaly tak odlišné modely a jejich nositelky. Nutno ovšem podotknout, že obě vypadaly nádherně.
Přehlídka byla nejdříve laděna do barev nevinné bílé a smetanové, ve kterých modelky vypadaly jako andělé. Eliška Bučková tu zazářila v něžných bílých šatičkách, které přes svou cudnost odhalovaly dokonalé nohy modelky.

Pravý Versace, kterého si můžete dovolit

{phocagallery view=category|categoryid=221|imageid=708|float=left}Další spolupráce oděvního řetězce H&M se slavným návrhářem spatří světlo v dychtivých očích svých zákazníků už 17. listopadu. Kolekce, kterou ve spolupráci s H&M připravila Donatella Versace, bude v Česku k dostání pouze ve vlajkovém obchodě sídlícím v pražské Nákupní galerii Myslbek. Celosvětová premiéra má navíc pro českého zákazníka výhodu, že se koná ve státní svátek a tudíž bude na nákupy ve volnu dost času. A na co se můžete těšit?

 „Kolekce H&M je esencí značky Versace. Při této spolupráci jsme čerpali z archivů a zároveň ze svých posledních kolekcí. Přinášíme typické motivy značky Versace, jako jsou zářivé potisky, řecký motiv meandru a odvážné střihy," popsala spolupráci Donatella Versace. Dámské řadě vévodí klasické šaty, zatímco pánská linie se zaměřuje na výrazné krejčovské zpracování. A poprvé za celou dobu spolupráce H&M s proslulými návrháři bude kolekce zahrnovat i doplňky do domácnosti vycházející z návrhů Versace, které ovlivnily interiérový design.

Kamill – voňavější, hebčí a hydratovaná pleť

{phocagallery view=category|categoryid=220|imageid=706|float=left}Přírodní kosmetika Kamill s dlouholetou tradicí sází na osvědčené přírodní receptury svých produktů. Kromě oblíbených krémů na ruce s heřmánkem, jež všichni dobře známe, nabízí kolekci voňavých sprchových gelů s přírodními výtažky.

Jejich čistící složky jsou velmi šetrné k pokožce a příjemná vůně navíc uvolní vaše smysly. Harmonické složení heřmánku, přírodního výtažku a balzámu zanechá vaši kůži jemně hebkou, hydratovanou a čistou. Heřmánek je velmi oblíbená bylina s více než stovkou léčivých účinků. Snad proto si tedy kosmetika Kamill získala tolik spokojených a věrných spotřebitelek, které si již péči o pokožku bez pomoci heřmánku nedokážou představit.

Clinomyn Sensitive – speciální pasta pro citlivé zuby

{phocagallery view=category|categoryid=219|imageid=703|float=left}Clinomyn Sensitive je hloubkově čistící zubní pasta, speciálně vyvinutá pro lidi s citlivými zuby. Unikátní hloubkově čistící složka Polynam šetrně, ale přitom dokonale odstraňuje skvrny od nikotinu, vína, kávy, apod., a obnovuje přirozenou barvu zubů, přičemž je zároveň maximálně šetrná k zubní sklovině a dásním. Díky minimálnímu množství abrazivních (obrušujících) částic mohou pastu používat denně po jakkoli dlouhou dobu nejen kuřáci, ale všichni dospělí, kteří se chtějí jednoduše, rychle a bez drahých profesionálních zásahů zbavit nepěkného zabarvení a skvrn.

Smartphony válcují jednoúčelové navigace

{phocagallery view=category|categoryid=218|imageid=698|float=left}„Solitérní GPS navigace jsou stále více nahrazovány aplikacemi chytrých telefonů," takto shrnuje Michael Horejsek ze společnosti Sunnysoft aktuální trend. „Masivně nastupující smartphony elegantně zajistí funkce navigací a přidají nepřeberné množství dalších praktických aplikací," doplňuje Horejsek ze Sunnysoftu.

GPS navigace nejčastěji používáme při cestách autem, při orientaci v cizích městech nebo třeba při adrenalinovém geocachingu. Při všech těchto činnostech solitérní navigaci plnohodnotně nahradí aplikace chytrého telefonu, kterou disponují i ty nejlevnější modely za pár tisíc korun. Smartphony navíc nabízejí funkce telefonu, mp3 přehrávače, internetového prohlížeče a mnohé další. Klíčovou výhodou je samozřejmě šetření místem v kapse nebo příručním zavazadle, a prostředky vynaloženými na pořízení. „Je jednoznačné, že chytré telefony urazily za poslední dva roky dlouhou cestu do středu srdcí spotřebitelů a je také jasné, že je to částečně na úkor solitérních navigací," shrnuje Michael Horejsek ze Sunnysoftu.

MANŠESTR ZAHŘEJE

{phocagallery view=category|categoryid=216|imageid=684|float=left}Když už vás džíny nezahřejí, zkuste klasické i progresivní střihy levisek v manšestrovém provedení. Tento materiál slaví svůj comeback. Díky svému neformálnímu charakteru, struktuře a stylu má perfektní zimní atmosféru, kterou Levi's® dokonale využívá. Představuje nové manšestrové styly v široké paletě barev – černošedá, modrá a zelená odrážejí zimní náladu, a sytější barvy, jako oranžová, fialová, červená a béžová, zase projasní i ty nejchladnější dny.

Henri Lloyd v butiku Quality Fashion Point v Pánské pasáži

{phocagallery view=category|categoryid=215|imageid=674|float=left}Butik Quality Fashion Point v Pánské Pasáži nabízí luxusní, tradicí prověřené oblečení anglické značky Henri Lloyd. Kromě specializovaného oblečení na jachting a golf nabízí i stylové svetry, pánská trička polo či zimní bundy.

Příběh značky Henri Lloyd sahá až do Británie šedesátých let. Henri Lloyd, původně Henri Strzelecki byl vojákem polské armády. V roce 1946 získal za své válečné činy dokonce polskou i britskou vojenskou medaili. Usadil se v Manchestru a začal studovat textilní design. V roce 1963 založil Henri Lloyd Limited a začal produkovat první oblečení využívající speciální materiály, jako byl tehdy používaný "Bri-Nylon", později také Gore-Tex. Již od začátku se společnost Henri Lloyd profilovala jako specialista na oblečení pro milovníky jachtingu a golfu. Značku Henri Lloyd nosil například Sir Francis Chichester, když jako první muž obeplul v roce 1966 zeměkouli nebo Sir Ranulph Fiennes, který vedl v roce 1979 expedici Transglobe – první cestu kolem světa přes severní a jižní pól.

Jubilejní 50. prodejna CCC byla otevřena na Hlavním nádraží

{phocagallery view=category|categoryid=214|imageid=671|float=left}Společnost CCC BOTY CZECH, která působí na českém trhu od roku 2005, otevřela svou jubilejní padesátou prodejnu. Obuv pro ženy, muže a děti na všechny sezóny i příležitosti pod hlavičkou CCC si mohou zákazníci nově koupit v horní pasáži pražského Hlavního nádraží.

„Prostor Hlavního nádraží je pro nás ideální, neboť nabízí nákupní potenciál až desítek tisíc návštěvníků denně. Zároveň je to výrazné místo, které se skvěle hodí právě pro 50. prodejnu a pro propagaci značky CCC Boty," vyjádřil se k tomu Roman Puchala, jednatel společnosti CCC BOTY CZECH. Padesátou prodejnu najdou zákazníci v prvním podlaží vedle parfumerie Sephora a naproti obchodu Orsay. Nabízí prodejní plochu 310 m2 a kompletní kolekce obuvi i kabelek značky CCC. Na podzim 2011 budou její otevření podporovat také slevové akce na připravovaných facebookových stránkách.

Průvodce mýty v oftalmologii

{phocagallery view=category|categoryid=213|imageid=670|float=left}Zrak je jedním ze základních organických smyslů, zásadním způsobem ovlivňuje kvalitu našeho života. Není divu, že nám záleží na jeho dobré kondici. A tak sobě i svým dětem dopřáváme vydatné porce mrkve, která je „dobrá na oči", obezřetně usedáme v dostatečné vzdálenosti od televize, protože dívání zblízka oči naopak kazí... Jenže, mají tato a podobná obecně tradovaná doporučení reálný základ? Nebo jejich dodržování nemá na náš zrak žádný pozitivní efekt? Odborný komentář k nejběžnějším mýtům kolem očí přidala MUDr. Gabriela Šírová, zkušená oční lékařka Programu H plus.

NOOR. Feel the diamond!

{phocagallery view=category|categoryid=212|imageid=667|float=left}Výběr šperků pro sváteční období je věčné téma. Možností je spousta, nicméně klasika je věčná. Pokud nechcete riskovat, sáhněte po diamantech. Způsob, jakým dokáží zachytit světlo, nás fascinuje již od nepaměti. Jednoduché diamantové šperky s nadčasovým designem nabízí německá značka Noor, která je součástí široké nabídky rodinného klenotnictví Halada. Značka, jejíž název je odvozen od legendárního indického diamantu Koh-i-Noor, kombinuje diamanty té nejvyšší kvality různých velikostí a výbrusů s 18karátovým růžovým, žlutým a bílým zlatem. Specialitou značky Noor je diamant zasazený do vnitřní strany každého šperku. Slogan „feel the diamond" tak dostává zcela nový význam.

VYTVOŘTE SI STYL, KTERÝ VÁS ZAHŘEJE

{phocagallery view=category|categoryid=211|imageid=662|float=left}Více zkrátka znamená více, zejména když se blíží zima a my se v chladném a větrném počasí potřebujeme zahřát.

Pokud chcete být v zimě „in" bez mrznutí, prohlédněte si podzimní kolekci značky Lindex. Ta nabízí široký výběr tvídových kabátů, stylových prošívaných nebo voděodolných bund a vlněného oblečení.

Díky sezónním doplňkům porazíte chlad a doladíte váš styl. Vyzkoušejte šály kolem krku nebo přes hlavu místo kapuce, dlouhé rukavice, pletené čelenky, čepice a klobouky. Samozřejmě nemohou chybět rukavice a palčáky.

Báječná sezóna

{phocagallery view=category|categoryid=210|imageid=655|float=left}Chystáte se do divadla, na koncert či večerní party? Nevíte jaké šaty obléknout? Hledejte inspiraci u francouzské značky 1-2-3 Paris. Letošní sezónu přináší společenské modely, které vynikají rafinovanou eleganci a čerpají z principů proslulé „vysoké krejčoviny". Důraz je kladen na detail a použité materiály.

Vybírat můžete modely se zajímavě řešeným výstřihem, s delikátním řasením i třpytivými odlesky. Okouzlující jsou rudé koktejlky i atraktivní dlouhé večerní šaty. Ženy, které dávají přednost kalhotám, propadnou kouzlu dámského smokingu.

Nové přírodní balení čistících roládiček LUSH

{phocagallery view=category|categoryid=209|imageid=652|float=left}Lush představuje svoji horkou novinku – balení čisticích přípravků na pleť v přírodním kukuřičném klasu, které je inspirováno tradiční latinskoamerickou pochoutkou tamales. Je to stejný obal, jaký se používá pro balení jídla v mexických restauracích. 100% přírodní, kompostovatelný a biologicky rozložitelný, nahrazuje černý, recyklovaný plast, který Lush v současné době používá. V roce 2010 LUSH prodal 1.524.464 kusů čistících roládiček po celém světě - takže nové balení ušetří více než 24,4 tun plastových obalů.

Slavnostní křest limitované edice S.Pellegrino sparkles with Bulgari si nenechali ujít Jaro Slávik, Jana Doležalová, Katka Sokolová či Sandra Nováková

{phocagallery view=category|categoryid=208|imageid=645|float=left}Středeční večer v hotelu Intercontinental rozproudila slavnostní akce u příležitosti křestu limitované edice italské minerální vody S.Pellegrino, která vznikla ve spolupráci s módní značkou Bulgari. Edici S.Pellegrino sparkles with Bulgari přišly pokřtít osobnosti českého showbyznysu mezi kterými nechyběl drsný porotce talentové soutěže Jaro Slávik, usměvavá Sandra Nováková s neméně usměvavým Janem Nejedlým, módní stylista Dušan Chrástek s krásnou Kateřinou Mátlovou a kopa modelek, která zde předvedly modely ze speciální kolekce Petry Ptáčkové připravené právě k příležitosti spojení S.Pellegrina a Bulgari.

NOVÁ KOLEKCE NIKESPORTSWEAR PODZIM 2011 HYPERFUSE

{phocagallery view=category|categoryid=206|imageid=638|float=left}V roce 2010 představili designéři Nike novou technologii na výrobu basketbalových bot, Hyperfuse. Tato technologie se stává novou generací výroby nejen bot, ale i sportovního oblečení Nike. Stejně tak, jak tomu bylo dříve, je i nyní kladen důraz především na funkčnost a výkon. Pomocí technologie Hyperfuse vzniká odolný materiál tvořený ze tří vrstev. Jedna je zárukou stability, druhá prodyšnosti a třetí odolnosti.

Výjimečnost technologie Hyperfuse tkví v tom, že materiály k sobě spojujeme tavením. Dosáhneme tím preciznosti a bot beze švů. Vytvoření nové technologie představovalo výzvu a do těch se Nike vrhá po hlavě. Novou technologii Hyperfuse najdete tuto sezonu i u produktů na volný čas – v nové kolekci Nike Sportswear. Při vytváření nového vzhledu sportovních bot se designéři inspirovali kultovními křivkami bot Air Force One, Air Max One, Dunk Hi a Air Max 90. Kolekce Nike Sportswear podzim 2011 je k dostání v různých barvách. Na výběr je od neonově zelené přes zářivě červenou až po svítivě modrou. Technologie Hyperfuse značně posunula hranice barev a možností povrchové úpravy bot. Elegantní zpracování a minimalistický vzhled Hyperfuse bude mít premiéru také v sekci oblečení. Nike představí novinku – bundu Windrunner. Díky této jedinečné zbrani se odhalení důvěrně známého stává novinkou.

Nurofen pro děti s jahodovou příchutí

Čerstvou novinkou na trhu je Nurofen pro děti 4% suspenze s oblíbenou příchutí jahody. Jako jediná na trhu je Nurofen 4% suspenze připravena pro děti ve věku od 6 do 12 let. Je ideálním doplňkem každé domácí lékárničky. Rychle a účinně snižuje teplotu a tlumí bolest, navíc dobře chutná.

Do Vašeho života se vrátí klidný spánek. Nurofen pro děti 4% suspenze pomáhá snižovat horečku už za 15 minut a přináší dlouhodobou úlevu až na 8 hodin.

Nezávisle na věku dítěte je většinou velmi složité ho donutit, aby lék užilo. Tabletky se dětem hůř polykají, většinou mají hořkou chuť a děti je tak nemají rády.

Potravinové doplňky: pomocníci na cestě k optimální kondici a váze

{phocagallery view=category|categoryid=204|imageid=637|float=left}Pravidelná fyzická aktivita spolu s vyváženým jídelníčkem, výdej energie převyšující příjem... To jsou notoricky známé, odborníky často opakované, principy zdravého hubnutí a zároveň recept jak si optimální postavu dlouhodobě udržet.

Vítanými pomocníky za dosažením a udržením správné kondice a váhy jsou potravinové doplňky. Lidskému organismu dodávají chybějící vitamíny, minerály, aminokyseliny, mastné kyseliny, extrakty či další látky s významným biologickým účinkem.