Loading color scheme

Reese Witherspoon v hlavní roli nového konceptu Lindex

Lindex-Reese-Witherspoon-get-the-look-150 Reese Witherspoon, mezinárodně uznávaná a Oscarem oceněná herečka, se představuje v hlavní roli nového konceptu (komunikace) společnosti Lindex „Get the Look". 

„Reese Witherspoon je tou nejvhodnější tváří pro zahájení našeho nového konceptu Get the Look. Je pozitivní, vřelá, plná energie a má fantastickou schopnost kombinovat bezstarostný styl a hollywoodský glamour. Dobře tak zosobňuje značku Lindex a skvěle se hodí k prezentaci naší podzimní kolekce inspirované Kalifornií," říká ředitel pro koncepci a marketing společnosti Lindex Johan Hallin.

Krásné pashminy pro dokonalý styl

carlo-romani Kvalitní doplněk, který si můžete vzít za jakéhokoliv počasí, na každou příležitost a vždy skvěle doplní Váš „Outfit" je pashmina. Kašmírová šála je velmi stylový módní kousek, který by rozhodně neměl chybět ve Vašem šatníku. Kašmírové šály můžete nosit přes kabát ale i ke košili, na tričku, prostě jí můžete kombinovat s čímkoliv, co Vás napadne. U nás naleznete šály vyrobené z 90% kašmíru a 10% hedvábí. Vyberte si módní kousek, který zahřeje i ozdobí.

Degustace parfémů poprvé v Čechách

elnino-parfemy-150 Znáte degustaci vína, šampaňského nebo různých labužnických lahůdek, ale o degustaci parfémů jste nikdy neslyšeli? Není divu. Internetová parfumerie „ELNINO " tuto voňavou procházku historií výroby parfémů uspořádala minulý týden ve svém sídle v Nové Pace jako první v České republice.

Specifika zdravého hubnutí mužů

hubnuti_muzi-150 Jak zhubnout a jak si pevné a štíhlé tělo udržet – oblíbené konverzační téma žen a dívek. Stejnou otázku ovšem řeší i mnozí muži, jen o ní nemluví tak často a hlasitě. „hubnutí se obecně spojuje spíše s ženami, ale 40 % klientů v našem Komplexním programu zdravého hubnutí jsou muži," potvrzuje zkušená výživová poradkyně Monika Divišová.

DŽÍNŮM SLUŠÍ TENISKY

011648-733-18-150 Tenisky, plátěnky nebo kecky podle americké značky Keds, která je představila světu už v roce 1916. Plátěné boty s gumovou podrážkou jsou trendy téměř 100 let. Kedsky se dostaly brzy i k nám, do tehdejšího Československa, a začalo se jim přezdívat dnes už nepoužívaným názvem plazivky (anglicky sneakers – odvozené od slovesa „to sneak" neboli plížit se), protože byly při chůzi díky tenké gumové podrážce téměř neslyšitelné.

Život bez brýlí?

ocni-cocky-150 Pro někoho samozřejmost, pro někoho luxus. Řeč je o životě bez brýlí. U části populace se objeví problémy s viděním již v raném dětství, nebo mládí. V takovém případě jde nejčastěji o krátkozrakost, dalekozrakost či astigmatismus. Běžně jsou tyto vady korigovány brýlemi, kontaktními čočkami a od 90. let minulého století i laserovými refrakčními zákroky. Ty jsou již pro současnou generaci něčím samozřejmým, a proto mnohdy zájemce o laserovou operaci překvapí, že právě oni nejsou vhodným adeptem na provedení zákroku.

New Fresh Style 2011 představí budoucnost módního designu

prague-fashion-weekend-150 Módní událost roku, Prague Fashion Weekend 2011, vedle renomovaných českých i zahraničních návrhářů a značek dává prostor také mladým talentovaným designérům z české a slovenské návrhářské scény. Právě jim je určena soutěž New Fresh Style 2011. Odborná porota složená ze zkušených módních tvůrců Pavla Ivančice a Liběny Rochové, šéfredaktorky Marie Claire Lenky Fabiánové, majitele CZ models Václava Dejčmara a fotografa Roberta Vana posoudí jednotlivé návrhy a vybere vítěze.

Fragonard – luxusní francouzské parfémy a kosmetika

fragonard-image-150 Francie je kolébkou kosmetiky a parfémů. Jimi se nechal okouzlit také Eugène Fuchs, který se krátce před první světovou válkou rozhodl prodávat kvalitní kosmetiku turistům objevujícím krásy francouzské riviéry. V roce 1926 otevřel svou první parfumerii a pojmenoval ji po proslulém malíři Jeanu-Honoré Fragonardovi. Jak sám Fuchs řekl, toto jméno symbolizuje jeho touhu vést podnik v duchu tradic.

Lékař, který za své pacienty dýchá. Doslova.

MUDr._Michal_Othal-150 Před estetickou operací přemýšlíme především nad výsledkem zákroku, cenou a výběrem operatéra. Na okraji našeho zájmu zůstává anestezie, ač bychom se bez ní neobešli. V čem se u estetických zákroků liší od ostatních a do jaké míry je bezpečná jsme hovořili s MUDr. Michalem Otáhalem z kliniky Esthé.

Šmoulové jsou zpět a v srpnu zavítají do obchodů s.Oliver

s.Oliver_Smoulove_Damske_triko_01-150 Speciální srpnová kolekce s.Oliver Šmoulové bude představena při příležitosti premiéry velkofilmu Šmoulové ve 3D. Taťka Šmoula, Šmoulinka, Šmoulíček ... Vzpomínáte si? Malí modří hrdinové, kteří od osmdesátých let prostřednictvím televizního seriálu, knížek i dalších reklamních předmětů doprovázejí nově vyrůstající generace nejen u nás, ale i v zahraničí.

Tajný tip hollywoodských hvězd

Jak to jen dělají, že kdykoliv se na ně otočí objektiv papparazi, vypadají jakoby se právě vrátily z dovolené? Prozradíme vám jak na to, abyste i vy měla ty nejzářivější oči a hebkou pleť.

Únava na naší tváři

Snad každá z nás má občas chvilky, kdy se cítí unavená, nežádoucí a nejraději by se někam schovala. To je normální, protože pak přijdou ty radostnější chvíle, ve kterých na nás muži obdivně zírají a kamarádky se zajíkají žárlivostí nad tím jak nám to sluší a jak odpočatě vypadáme. Časem se bohužel setkáváme spíše s únavou a stárnutím.

Globální kampaň GO FORTH jako výzva k vytváření pozitivních změn ve světě

{phocagallery view=category|categoryid=156|imageid=467|float=left}Značka Levi's® představila 6. července 2011 první globální kreativní platformu a marketingovou kampaň ve své 138leté historii. GO FORTH, výzva k pozitivním změnám ve světě, koresponduje s pocity moderního spotřebitele: nežijeme v jednoduché době, ale je to naše doba – NOW IS OUR TIME.

Po celou historii značky Levi's® – od kulturní rebelie mládeže 50. a 60. let až po revoluci v informačních technologiích nového milénia – byly džíny Levi's® uniformou pokroku. GO FORTH vzdává hold dědictví značky a oslavuje dnešní průkopníky, pracující na nové, lepší budoucnosti. Nová globální platforma staví na úspěšných marketingových kampaních značky v USA v letech 2009 a 2010 a na celosvětových průzkumech, potvrzujících, že dnešní mládež věří, že změna světa k lepšímu je na ní.

Hodinky Festina Tour de France 2011

{phocagallery view=category|categoryid=155|imageid=461|float=left}Internetové hodinářství Hodinky.cz obohatilo svou nabídku hodinek o skvělou letní kolekci Festina Tour de France Chrono Bike. „Tyto hodinky jistě nadchnou každého milovníka cyklistiky," říká Jana Zbořilová, obchodní ředitelka iternetového hodinářství Hodinky.cz. Značka Festina sahá svou bohatou tradicí až do roku 1902 a od té doby znamená pojem ve světě časomíry. Cesta z malé švýcarské hodinářské manufaktury až k aktuálně uváděné kolekci sportovních hodinek byla dlouhá – delší než letošní trať Tour de France - ale vyplatila se.

Kolekce Beautiful Basics

Váš šatník spodního prádla by měl obsahovat alespoň pár kousků krásných, přitom však jednoduchých podprsenek, které mají různé funkce pro různé příležitosti. Proto Lindex tento podzim doplnil nabídku oblíbených základních kusů spodního prádla.

Flamingopark představuje rozmanitou kolekci šperků léto 2011

Rádi se parádíte a chcete vědět, jaké šperky se nosí tuto sezónu? Zavřete příručky a noste to, co se líbí právě vám. Na trhů je tolik různých stylů, že je téměř nemožné nevybrat si ten svůj. Důkazem je rozmanitost letní kolekce šperků česko-australské značky Flamingopark.

Ve světě šperků a doplňků není Flamingopark neznámým pojmem. V této době jsou netradiční ozdoby vidět na každém rohu a kdekdo si doma nějaký ten šperk vyrábí sám. Flamingopark však nenabízí bižuterii ani šperky ze zlata. Tradičně platí, že co nabízí Flamingopark, vymyká se obyčeji. Kolekce je inspirována bezstarostným slunečním dnem stráveným v přírodě a najdete v ní radostné šperky k dennímu oblečení i honosnější šperky pro večerní příležitost.

Clinomyn Whitening– Hollywoodský úsměv snadno a rychle

{phocagallery view=category|categoryid=154|imageid=460|float=left}Jak docílit krásně bílých a zdravých zubů? Stačí používat zubní pastu Clinomyn Whitening. Nebojte se zářivě bílé, která ještě více vynikne na vaší sluncem opálené pokožce.

Tato zubní pasta, ojedinělá svým složením, totiž obsahuje patentovanou formuli s Polynamem, který čistí vaše zuby do hloubky a dodává jim zářivý lesk. Obsažený fluorid zuby posiluje a napomáhá prevenci zubního kazu. Intenzivně ledová chuť máty osvěží váš dech. Zubní pasta Clinomyn Whitening zuby nejen dobře chrání a čistí, ale obnovuje jejich barvu, odstraňuje skvrny a zabarvení. Díky své plošné funkčnosti výborně leští a vyběluje. Výzkum ukázal, že Clinomyn Whitening funguje mnohem efektivněji než produkty jiných značek, označené jako bělící.

USTŘIŽENÉ DŽÍNY

{phocagallery view=category|categoryid=152|imageid=440|float=left}Proč se v létě trápit v dlouhých kalhotách? Noste šortky! V letní kolekci Levi's® najdete několik typů – denimové, krátká china nebo sportovní kostkované. Nejvíce je samozřejmě džínových – můžete si vybrat z několika délek a mnoha odstínů i úprav. Efektní jsou dívčí kraťasy s barevnými kytičkami na zadečku, nebo dvoubarevné hippie s knoflíčky.

A 1. července začíná sezónní výprodej – startuje 50% slevou, tak se stavte.

Organická bavlna pro podzimní miminka

{phocagallery view=category|categoryid=151|imageid=433|float=left}{phocagallery view=category|categoryid=151|imageid=434|float=right}Vřelým přivítáním podzimních novorozenců je kolekce Lindex Hello Baby. Oblečení je vyrobeno výhradně ze 100% organické bavlny a navrženo tak, aby se snadno oblékalo.

Kolekce nabízí roztomilé dupačky, kalhoty, body, čepičky a ponožky v mnoha barvách, které spolu ladí a lze je jednoduše kombinovat.

Kolekce Lindex Hello Baby nabízí velikosti 50-68.

STORM – ELECTRIC nová vůně značky STORM

{phocagallery view=category|categoryid=150|imageid=428|float=left}Progresivní britská značka hodinek STORM si připravila pro všechny své příznivce překvapení v podobě zcela unikátní a nové vůně STORM Electric. První toaletní voda v historii značky STORM přichází na náš trh právě teď! Dámská vůně nese název STORM Electric Woman a pánská STORM Electric Man. Pořiďte si na léto novou vůni, kterou ještě nikdo nemá!

STORM Electric Woman
Pulsující ovocná a květinová vůně STORM Electric Woman s tóny bergamotu, mandarinky, jablka, švestky, zelených a oranžových okvětních lístků se svůdnými dřevitými a lehce kořeněnými esencemi vám rozjasní a provoní celý den.

Cena: 690,- Kč (Eau de Toilette, body lotion)

Kamill, kosmetika prověřená generacemi, je zpět

{phocagallery view=category|categoryid=148|imageid=424|float=left}kosmetika Kamill je kosmetika s tradicí. Podle receptů našich babiček ji dnes můžeme stejně používat i my. Její receptura z přírodních surovin je nestárnoucí a prověřena generacemi. Hlavní složkou Kamill kosmetiky, jak sám název napovídá, je heřmánek. Přírodní výtažky z heřmánku mají zklidňující a blahodárné účinky na pokožku. Heřmánek obsahuje bisabolol. Je to bezbarvý viskózní olej, který je hlavní složkou silice heřmánku pravého, který je po staletí využíván v kosmetice, má zklidňující a protizánětlivé účinky. Kosmetika Kamill má také regenerační účinky díky obsahu aloe vera a díky avokádovému oleji pokožku krásně vyživuje.

Originály, které nesmí chybět v prvňáčkovské výbavě

{phocagallery view=category|categoryid=146|imageid=420|float=left}Venku sice panuje horké léto, ale předškoláci už se nemůžou dočkat, jak vyrazí poprvé do školy. K tomu neodmyslitelně patří i batůžek, přezůvky (samozřejmě v praktickém sáčku) a spousta nových tužek a pastelek, které už na dítko mrkají v rohu pokoje.

Nebo v rohu čekají jen staré přezůvky ze školky, ze kterých už stejně vyrostlo, a rodiče se teprve chystají na velký školní nákup? Právě pro ně si Fler.cz připravil výběr klasických prvňáčkovských potřeb v originálním a netradičním kabátě. Shoda s pomůckami budoucích spolužáků je tak vyloučená.

Klenoty módní královny Donny Karan korunují váš šarm. Ozdobte se šperky DKNY!

{phocagallery view=category|categoryid=145|imageid=416|float=left}DKNY se řadí mezi značky světového významu. Kromě oblíbených parfémů nebo hodinek se tato značka může pochlubit rovněž šperky, které se vyznačují precizním zpracováním a podtrhují ženskost. Nově je za příznivé ceny seženete také v oblíbeném internetovém obchodě Šperky.cz.

Značka DKNY je zkratkou pro jméno módní návrhářky Donny Karan a města New York, které ji inspiruje a kde její výtvory vznikají. „Všechno, co dělám, je záležitost srdce, těla a duše," popisuje Donna Karan, hlavní návrhářka mezinárodní společnosti, principy svého působení ve světě módy. „Navrhování mi umožňuje vyjádřit, jakou jsem ženou, zahrnuje mé pocity, vášně i složitost mého pohlaví."

Tip na návrat k přirozené kráse

Po letech tápání a hledání docházím zpět k tomu, že vše, co je přirozené, je krásné. Tak to aspoň tvrdili naši předci a já se k tomu ráda vracím. Proto je důležité mít pořádek v sobě, tedy vědět, co chci a co ne. Z tohoto důvodu je nutné uklízet nejen v sobě, ale i kolem sebe, protože člověk se cítí lépe, když jsou věci kolem něj na svém místě a vše má svůj řád.

Stejné je to i se staráním se o sebe. Člověk, který je zvyklý pečovat o svůj zevnějšek, působí na ostatní lidi čistějším dojmem. Jednoduché to je v mládí. Stačí se umýt, vzít si čisté tričko a je to. Horší situace nastává později, kdy člověk začne stárnout, objevují se první vrásky a nedokonalosti.