Loading color scheme

Lush Japanese Aid - mýdlo na pomoc Japonsku

{phocagallery view=category|categoryid=57|imageid=105|float=left}Značka Lush vytvořila nové mýdlo, z jehož prodeje bude celý výtěžek věnován charitativním organizacím pomáhajícím v Japonsku postiženém přírodní katastrofou. Mýdlo má tvar japonské vlajky a má kokosovou vůní (známou z již nevyráběného mýdla I Should Coco). Je velmi jemné a skvělé i na citlivou pokožku, jeho cena je 150 Kč. Firmu Lush neštěstí v Japonsku nesmírně zarmoutilo. Stalo se pro ně velice osobní záležitostí, protože firma má v Japonsku 145 obchodů a továrnu s 1600 zaměstnanci. Někteří z nich s celými rodinami přišli o všechno. Mnoho zákazníků již Lushi vyjádřilo svou podporu a ptali se, jak mohou pomoci.

Unikátní kolekce „mini“ pietro filipi

{phocagallery view=category|categoryid=56|imageid=102|float=left}Limitovaná kolekce dětských modelů Aňa for mini pietro with love nabízí kalhoty, studentská sáčka pro malé rošťáky, sukně a kabátky s „šanelkovskou elegancí" pro děvčátka. Pietro filipi tímto nečekaným zpestřením aktuální sezóny rozhodně nepředznamenává rozšíření sortimentu o nový segment, jen překvapuje a baví své zákazníky atraktivně koncipovanými bonusy.

„Nápad udělat malinkou kolekci pietro mini vzešel ze hry s doplňky, zalíbila se mi představa nabídnout maminkám místo rukaviček nebo šály třeba šaty pro holčičku. Dámská kolekce Aňa for pietro with love je pro ženu tuláka a mini je pro její děti, který jsou celá maminka...," přibližuje okolnosti vzniku kolekce její spoluautorka herečka Aňa Geislerová.

Nejlepší prázdniny u moře s dětským cirkusovým programem KlauNECK

{phocagallery view=category|categoryid=55|imageid=101|float=left}Vy toužíte na dovolené po jediném – lehnout si na pláž a příjemně relaxovat. Vaše neposedné ratolesti ale mají o programu trochu jinou představu, která zahrnuje hlavně hodně pohybu, křiku a zábavy. Co s tímhle „střetem zájmů"? „Rada je jednoduchá, vyberte si dovolenou s Neckermann Cestovní kanceláří a vaše děti si pod dohledem vyškolených česky mluvících instruktorů užijí to nejlepší cirkusové léto pod sluncem. Vy zatím můžete nerušeně odpočívat," doporučuje Tatiana Poláková, specialistka na letní dovolené z Neckermann CK.

Zdravé dny pro zaměstnance se firmám vyplatí

{phocagallery view=category|categoryid=53|imageid=98|float=left}Investice do zdraví zaměstnanců se dříve či později zúročí v podobě snížení nemocnosti a s tím spojených nákladů, které rozhodně nejsou zanedbatelné. Firemní plány proto stále častěji počítají s preventivními zdravotními programy. „Zdravé dny pravidelně pořádáme především pro zahraniční korporace, ale zájem už projevilo i několik českých firem," potvrzuje aktuální trend Monika Divišová, zkušená výživová poradkyně. Spolu se svým týmem patří k průkopníkům profesionálního wellness koučinku u nás.

„Perlové týdny“ v klenotnictvích HALADA

{phocagallery view=category|categoryid=51|imageid=96|float=left}Perly jsou po celé generace synonymem klasické krásy a nadčasové elegance. Proto nechybí ani v široké nabídce rodinného klenotnictví HALADA, které na český trh přináší ty nejkvalitnější a nejkrásnější perlové šperky předních světových značek. Jednou z nich je i německý šperkařský dům Schoeffel, jehož dechberoucí kolekce přitahují pozornost již od roku 1921.

Pokud milujete perly a perlové šperky, rozhodně si nenechte ujít jedinečnou prodejní výstavu, kterou právě se značkou Schoeffel přichystalo klenotnictví HALADA na měsíc květen. Od 9. do 14. května v Praze a od 16. do 21. května v Brně můžete v klenotnictvích HALADA vybírat z naprosto bezkonkurenčního množství těch nejkrásnějších perlových šperků, které značka Schoeffel přiveze do Česka výhradně pro tuto akci na pouhé dva týdny. K vidění i k dostání budou šperky z perel sladkovodních, akoya, tahitských i těch z jižního Pacifiku. Ať už je budete zkoušet v podobě náhrdelníku, náušnic nebo náramku, můžete si být jisti jejich prvotřídní kvalitou, perfektním zpracováním a dokonalou harmonií barev a tvarů, která vás jednoduše uchvátí. K dispozici vám bude ochotný a vyškolený personál.

Polední medicína pro vaši krásu

Místo jednoho oběda v oblíbené restauraci a poklábosení s kolegy, zkuste naše nové polední menu. Stačí se objednat do MYCLINIC prague a obětovat jednu polední pauzu. Že je to nemožné? Tak to zkuste! Právě vy, která byste se v poslední době při pohledu do zrcadla raději neviděla. Hloubáte nad tím, jak je možné, že váš obličej je nějaký ochablý a bez jiskry.

Covert Underwear - převratná novinka na trhu s funkčním prádlem

{phocagallery view=category|categoryid=50|imageid=93|float=left}Na trh přichází převratný výrobek ryze české výroby – funkční prádlo Covert Underwear. Jedná se o trika tělové barvy určená k nošení pod halenky, košile nebo třeba tenké svetříky, pod nimiž nejsou vidět. Trika Covert Underwear jsou unikátní svým nápadem a použitím. Autorka prádla Hana Vydrová, specialistka na komplexní vzdělávání v oblasti image a etikety, říká: „Na myšlenku vyrábět Covert Underwear mě přivedli moji klienti a účastníci kurzů firmy Topstyle zaměřených na profesionální image a etiketu. Ptali se, co mají nosit pod košili. Doporučila jsem jim trička nebo tílka tělové barvy, protože bílé prádlo je vždycky pod bílým nebo pastelovým oblečením vidět. Jenže jejich reakce byla, že takové prádlo se nikde nesežene. Nevěřila jsem jim, tak jsem začala pátrat. Vážně jsem nic nenašla. A proto jsem vymyslela Covert Underwear."

Nakupujte v Myslbeku s osobní stylistkou

{phocagallery view=category|categoryid=48|imageid=90|float=left}Opět nadešel čas oblíbené akce Dny se stylistkou v Nákupní galerii Myslbek, díky níž si od 30. května do 12. června mohou zájemci nechat zdarma poradit, jaké materiály, střihy a barvy jim sluší. Přihlásit se může kdokoli, kdo má chuť oživit svůj šatník podle nových trendů, neví, jak se oblékat podle typu své postavy, nebo by jen uvítal konzultaci odborníka.

První dva červnové týdny si mohou zákaznice vyzkoušet péči osobního stylisty, dozvědět se, jak ideálně vyladit svůj styl a hned tyto rady prakticky aplikovat po cestě obchody módních značek jako H&M, Next, Guess by Marciano, Pepe Jeans, Gant nebo Calvin Klein Underwear. Právě privátní komunikace, při níž si klient se stylistkou vyjasní své preference, finanční i fyzické možnosti, životní styl, profesní zaměření, ale i ráz oblíbeného oblečení, s nímž bude vhodné nové přírůstky zkombinovat, je klíčem celého setkání, jehož vyvrcholením pak může být konzultovaný nákup těch pravých svršků. „Nemusíte ani toužit měnit svůj šatník nebo styl, možná byste jen ráda vizuálně prodloužila své krátké nohy, ale nerada chodíte na podpatcích. Třeba už dlouho nemůžete sehnat krásné, pohodlné i lichotivé koktejlky na večírek, nejste si jistá jak obléci svou nestandardní postavu, či nejste zvyklá nosit doplňky a ráda byste věděla, jak je kombinovat. A možná si chcete jen potvrdit svůj dojem, že znáte trendy a víte, co vám sluší," naznačuje široké možnosti nabízeného poradenství Radka Kuchařová, marketingová manažerka NG Myslbek.

Kráčejte zdravě v nové kolekci Crocs Tone™

{phocagallery view=category|categoryid=45|imageid=87|float=left}Světová značka Crocs je už několik let zákazníky vnímána jako synonymum pro zdravou obuv. Nyní však přichází s funkční inovací, díky níž se nejpřirozenější lidský pohyb – chůze, stává nejen tělu prospěšnou, ale také radostnou záležitostí.

Nová kolekce Crocs Tone™ využívá jedinečných vlastností patentovaného materiálu Croslite, ze kterého jsou Crocsy tradičně vyráběny, a kombinuje ho s unikátní technologií tří vrstev: 1. Speciálně tvarovaná kulová podrážka rozšiřuje škálu rytmů chůze, a tak zapojuje větší spektrum svalů do svalové aktivity. 2. Výstelka z materiálu Croslite uvolňuje unavené svaly nohou a chodidel, podporuje klenbu nohy a muskuloskeletální systém. 3. Po obvodu boty je tzv. „toning ring", který podporuje stabilitu, jemně stimuluje pohyb nohy a tím vyvolává větší aktivitu ve svalech horní a dolní části nohou. Přirozeným způsobem se tak povzbuzuje aktivita svalů lýtek a stehen, což má pozitivní vliv na jejich pružnost a pevnost. Nepřehlédnutelným bonusem je atraktivní design kolekce Crocs Tone™, která nabízí tři modely, každý v několika odstínech (od výrazných po neutrální): klasický „dřevák" Skylar Clog, sandálky Skylar Flip a balerínky Skylar Flat.

Zákazníci si mohli sami vyrobit kosmetiku LUSH

{phocagallery view=category|categoryid=43|imageid=84|float=left}V neděli 17. dubna se v pražské prodejně britské kosmetiky LUSH uskutečnila jedinečná akce, kterou ocenilo mnoho příznivců voňavých produktů této značky. Specialisté přímo z továrny LUSH ve Velké Británii ve městě Poole, kde je i sídlo firmy, přivezli ingredience na 4 produkty, které si pak mohli zákazníci sami smíchat a vyrobit. Jednalo se o dvě čerstvé masky na obličej, tuhou pěnu do koupele a balistiku - čili šumivou kouli do vany. Zákazníci mohli vyrobit věrné kopie produktů, které znají z obchodů, nebo dát průchod své fantazii a vyrobit si vlastní balistiku nebo pěnu. Produkty si pak samozřejmě odnesli zdarma s sebou.

Nový GinkoPrim® Hot vás zahřeje

{phocagallery view=category|categoryid=42|imageid=82|float=left}Výtažky ze zázračné ginkgo biloby a pálivých čili papriček – spolehlivý recept na zahřátí studených končetin Věčně studené ruce a nohy, bez ohledu na roční období, to je problém, který dokáže znepříjemnit život. Instinkt velí sáhnout po teplých ponožkách či rukavicích, jenže tohle řešení je účinné jen zdánlivě. Za mrznutí nohou a rukou totiž může pocení. Pot je přirozenou „klimatizací" lidského organismu a vylučuje se, i když cítíme chlad. Hrubé vlněné ponožky či teplé boty vyvolají nadměrné pocení nohy, následně nasáknou potem, takže nohu vůbec nezahřejí, právě naopak – studí. Mnohem vhodnější je proto materiál kombinující bavlnu s příměsí umělých vláken. A ještě lepší je neřešit jen vnější projevy, ale samotnou příčinu studených končetin – účinně podpořit periferní krevní oběh. Jednoduše řečeno, zahřát organismus zevnitř. Spolehlivě to dokáže „žhavá" novinka od Walmarku GinkoPrim® Hot, vylepšený, dobře známý GinkoPrim.

Připravte se na něco nového

{phocagallery view=category|categoryid=40|imageid=79|float=left}Známá herečka Dana Morávková připravovala spolu s fotografkou Alžbětou Jungrovou imageovou kampaň francouzské módní značky UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris) pro letošní jaro – léto. Tato sezóna přichází s příslibem barevné bohatosti a rozmanitosti stylů.

Trend sezóny přináší černobílé kombinace v grafickém zpracování, zářivé odlesky pastelových tónů, pikantní barvy koření a různé odstíny modré. Neobejdeme se bez světle béžové, zářivě bílé a smetanové jako symbolu absolutní elegance. Květinové potisky jsou ze všech nových trendů těmi nejromantičtějšími a nejjemnějšími. Prostor dostanou i pruhy. Příčné, vodorovné i svislé, silné i slabé. Jsou na šatech, tričkách, svetrech. Stačí si jen vybrat ty, které se vám líbí. Jaru vládne džínovina ve všech podobách. Překvapí netradičním pojetí ve formě romantických blůziček s volánky nebo zajímavě řešených šatů.
Lněné kostýmy s širokými nohavicemi nebo úzkou sukní doplňují hedvábné topy zdobené krajkou nebo volány. Kombinace rafinovanosti a opravdové elegance s ohledem na potřeby aktivní ženy tvoří jemnou směs půvabu, nápaditého a nevšedního stylu nadcházející sezóny. Moderní a okouzlující – to je styl značky 123 Paris pro letošní jaro a léto. Takový je i styl Dany Morávkové.

Vína z celého světa pro každou příležitost

{phocagallery view=category|categoryid=38|imageid=77|float=left}Pokud jste na své dovolené či pracovních cestách přišli na chuť nějakému konkrétnímu vínu, je pravděpodobné, že si jej můžete pohodlně a výhodně opatřit také u nás. Největší dovozce a distributor vín v České republice Global Wines je totiž také provozovatelem e-shopu. Na tomto internetovém obchodu tak najdete nejširší nabídku vín pro každou příležitost z celého světa.

KLING - hravost ve španělském podání

{phocagallery view=category|categoryid=36|imageid=66|float=left}Freshlabels.cz přináší na český trh další ojedinělou značku pro ženy – španělský Kling. Jarní kolekce této značky představuje směs rozverných a přesto elegantních 50. a 70. let s moderním nádechem.

Značka Kling, která vznikla v 21. století s ambicí přinést na trh odlišný oděvní design, ráda zdůrazňuje ženské přednosti, v jejích kolekcích převažují šaty pro nejrůznější příležitosti, hraje si s detaily, kombinuje střihy. Typické jsou šaty ze dvou rozdílných a zdánlivě neslučitelných dílů – z horního topu a odlišné spodní sukně propojené v jedinečný celek. Kling omlazuje, ale rozhodně není pro náctileté. Tato značka, původem z madridského fashion distriktu, si brzy získala velkou oblibu a během několika málo let se rozšířila i do zbytku světa.

Nové voskové pásky s proužkem pro snadné uchopení

{phocagallery view=category|categoryid=34|imageid=65|float=left}Značka VEET představuje nové voskové pásky s proužkem pro snadné uchopení, které nahrazují celou řadu voskových pásků na nohy, dále rozšíření řady Suprem Essence (voskové pásky na obličej) a sadu voskových pásků pro celé tělo „all in one", obsahující pásky na nohy, obličej, bikini a podpaží.

Novinky pro letošní rok jsou zaměřeny na inovaci stávajících výrobků s cílem usnadnění a zefektivnění depilace. Jednoduchost použití a dlouhotrvající účinek jsou nejdůležitějšími kritérii produktů pro dámské odstranění chloupků, jenž právě VEET do puntíku splňuje.

Obuj se do toho a buď krásná a fit na léto!

{phocagallery view=category|categoryid=32|imageid=56|float=left}Není přirozenější a příjemnější pohyb než chůze a je to také nejjednodušší způsob, jak začít se zdravým sportováním. Rychlou chůzí spálíte přibližně 300 kalorií za hodinu. A Reebok pro vás připravil dvě zásadní pomůcky – tvarovací obuv Reebok EasyTone, která pomáhá posilovat nohy a zadeček, a motivační web se soutěží.

Inspirujte se, kam jít na rande, se psem, kočárkem nebo za shoppingem. Najdete tam ale i tipy na místa, kde můžete vyzkoušet a otestovat novou kolekci Reebok EasyTone, a to vše ve 13 největších městech. Navíc se stačí zaregistrovat a každý den dostanete povzbuzující email s recepty na zdravý a dietní jídelníček. Nejdůležitější je ale motivace – můžete se zapojit do soutěže o 3x zájezd k moři, 40x
2 vstupenky na beznadějně vyprodaný květnový Wellness Marathon s vystoupením Beto Pereze, zakladatele zumby, a 20 balíčků zpevňující tělové kosmetiky Nivea.

VIP nákupy na vlně nostalgie v Myslbeku

{phocagallery view=category|categoryid=30|imageid=55|float=left}Pravidelní zákazníci Nákupní galerie Myslbek si 19. května jistě nenechají ujít večerní VIP nakupování, které pro ně obchodní pasáž přichystala jako odměnu za jejich věrnost. Oblíbená akce je tentokrát potěší v retro stylu.

„Nákupní horečku v moři slev si návštěvníci užijí v atmosféře 60. - 80. let, chybět nebude ani módní přehlídka a živá kapela v dobovém rytmu. Celý večer pak okoření svým moderátorským výkonem Iva Pazderková. Božské účesy, ať už ladící s celkovým lookem či osobním vkusem klientů, vytvoří zadarmo na jejich hlavách kadeřnický tým ze studia Hairpoint, který předtím předvede své umělecké kreace ve 'střihoruké' show. Po veškerém hýčkání a výhodných nabídkách se všichni pozvaní budou moci posilnit na chutném rautu," láká na akci Radka Kuchařová, marketingová manažerka Myslbeku.

První pánská prodejna pietro filipi

{phocagallery view=category|categoryid=28|imageid=52|float=left}Kompletní pánskou kolekci pietro filipi na jaro/léto 2011, od volnočasové přes smart casual až po business a společenskou módu, nabízí první ryze pánská prodejna této oblíbené české značky. Pietro filipi ji otevřelo v pražském obchodním centru Chodov.

Nová prodejna pietro filipi v OC Chodov o rozloze bezmála 400m2 zaujme nejen atraktivní módou, ale také vzdušným a moderně pojatým interiérovým konceptem z dílny architektonického studia Olgoj Chorchoj.

Popová zpěvačka Katy Perry tváří šperků Thomas Sabo!

{phocagallery view=category|categoryid=26|imageid=46|float=left}Tváří aktuální kolekce POP NOW! a první ambasadorkou v 27leté historii značky se stala americká popová hvězda Katy Perry. Pro hravé šperky Thomas Sabo je díky své osobnosti a svému charisma jako stvořená – je roztomilá, funky a v záři reflektorů jsou pro ni originální módní doplňky absolutní nezbytností. „Ze spolupráce se značkou Thomas Sabo jsem nadšená! Jsem totiž velkým fanouškem roztomilých věcí, které se dají sbírat", vysvětluje zpěvačka.

Nejnovější trendy na jaro-léto 2011 – tipy a triky

První jarní dny přinesly do Česka aprílové počasí. Rychlé střídání teplot během dne způsobuje, že jsme nuceny sebou tahat celý šatník. Módní odborníci doporučují „chcete-li být trendy, noste pestré barvy, květinové vzory a etno doplňky". Obchodní řetězce se předhánějí s nabídkou, která začíná být zajímavá už i v Česku. No sláva!

Jaro přináší také nepříjemnou únavu. Tělo je vyčerpané po dlouhých zimních měsících bez slunce a rozverné počasí nepřidává naší psychické ani fyzické stránce. A přitom zatočit s přebytečným tukem uloženým snad ještě od Vánoc a ochablým svalstvem z nedostatku pohybu se dá poměrně snadno. Odborníci na stravování nám posílají tenhle jednoduchý trik: „využijte toho, že je tepleji. Nechte auto doma a jděte do práce pěšky. Namísto čekání na výtah použijte schody." Výsledky se mají dostavit po pár dnech. Pozor! Nejedná se o zásadní úbytky váhy. Jen dojde k jakémusi psychologickému restartu, který si naše tělo i psychika žádají.

Veselé, hravé, originální ponožky

{phocagallery view=category|categoryid=24|imageid=44|float=left}{phocagallery view=category|categoryid=24|imageid=45|float=right}Veselé, hravé, originální ponožky, které potěší každého odpůrce nudné uniformity, módní fenomén Happy Socks, jsou konečně k mání i na českém trhu. Happy Socks vynikají nejen mimořádnou kreativitou, ale také prvotřídní kvalitou. Vyrábějí se z bavlny s elastanem, kašmíru, viskózy, merinové vlny nebo konopného vlákna, švy na špičce jsou šity ručně, takže výborně sedí. Ponožky neztrácejí barvu ani při častém praní. Nabídka velikostí, atraktivních designů a barevných kombinací se neustále vyvíjí a část modelů je navíc unisex, takže si každý může vybrat ty pravé Happy Socks pro jakoukoliv příležitost, náladu a styl. Hitem letošního léta jsou pruhy a námořnické barvy - modrá, bílá a červená všech možných barevných kombinacích.

Módní značka s.Oliver má nové tváře pro ČR – prezentovat ji bude manželský pár Tomáš Matonoha a Lucie Benešová

{phocagallery view=category|categoryid=22|imageid=38|float=left}Módní a lifestylová značka s.Oliver zahájila začátek nového roku řadou marketingových kroků s cílem přiblížit značku českému zákazníkovi a oslovit i nové klienty. Společnost s.Oliver již delší dobu uvažovala o spolupráci se „známými" tvářemi českého showbusinessu. V souladu se současným trendem tzv. „celebrity PR" byli koncem února vybráni ti nejlepší kandidáti. Své tváře tak s německou módní značkou s.Oliver v rámci ČR spojili herec a moderátor Tomáš Matonoha s manželkou, zpěvačkou a herečkou, Lucií Benešovou. „Hledali jsme někoho, pro koho bude móda s.Oliver vlastní krevní skupinou, kdo se v ní bude cítit dobře a bude ji rád nosit," upřesnila Pavla Pirklová, Marketing Coordinator s.Oliver pro ČR a SR, a dodala: „K vybranému páru se v podstatě hodí jak oblečení ze základní řady Casual, odvážnějších kolekcí QS, tak i z nové elegantní business módy Selection."

Grund Resort Golf&Ski zve zkušené golfisty i začátečníky na golf s výhledy na Sněžku a Černou horu.

{phocagallery view=category|categoryid=20|imageid=32|float=left}Golfové hřiště vhodné jak pro profesionály, tak rodiny i začátečníky vstupuje 10. 4. do své druhé sezóny. Osmnáctijamkové golfové hřiště, které se může pochlubit jednou z nejkrásnějších vyhlídek v zemi a zároveň útulným designovým hotelem, vstupuje do své druhé sezóny. Pro aktuální golfovou sezónu připravil Grund Resort Golf&Ski v krkonošských Mladých Bukách pro nedočkavé golfisty několik novinek. Golfové hřiště a celé zázemí resortu je vhodné také pro začínající golfisty či úplné nováčky, kteří mohou využít služeb instruktorů, speciálních balíčků kombinujících ubytování a další aktivity, které poskytuje malebný krkonošský kraj.

Určeno pro pány... ale holky budou chtít taky! Nová kolekce Dirty značky Lush z výrobny Gorilla Perfumes

{phocagallery view=category|categoryid=18|imageid=26|float=left}Značka přírodní a ručně vyráběné kosmetiky Lush představuje novou kolekci z řady Gorilla Perfumes. Jmenuje se Dirty a je pro muže, kteří se starají o svůj vzhled, ale nechtějí se po ránu obtěžovat s přehnaně velkou kosmetickou výbavou. Originalita spočívá v nápadu rozebrat parfém na samostatné složky, samy o sobě skvěle vonící, a použít je v jednotlivých produktech této kolekce. Pak stačí provést rutinní ranní hygienu a... voilà, originální vůně Dirty je na světě! Osvěžující, mužná řada je nabitá mrazivým mentolem, mořskou solí a špetkou levandule, protože i kůže největšího drsňáka potřebuje jemné, zklidňující pohlazení.

Simon Constantine, vedoucí Gorilla Parfumer v Lushi, říká: „Většina chlapů používá po ránu jen minimum kosmetiky – vyčistí si zuby, oholí se, osprchuje, použije deodorant a upraví si vlasy. Běžně tyhle produkty voní různě a ne vždycky společně fungují dobře. S Dirty je to ale tak, že po čištění zubů zůstane aroma máty, po sprše také a navíc s mořskou solí, oholí se s lehkým náznakem levandule, z vlasů je cítit candelia a kokos a deodorant – to je antibakteriální tymián. Kombinací přípravků tak vznikne kompletní vůně a pak už zbývá vše jen za vším udělat tečku s trochou kolínské Dirty."