Loading color scheme
Žijeme v rychlé době, která klade důraz na výkon. Chceme-li obstát, je třeba efektivně regenerovat síly, mobilizovat imunitní systém, udržovat svaly a celé tělo v co nejlepší kondici. Známou pravdou je, že správná prevence dokáže předejít mnoha zdravotním i psychickým problémům. Za důkladnou, cílenou a především účinnou fyzioterapií už naštěstí není třeba chodit jen do specializovaných pracovišť, komfort osvědčených suchých vodních masáží si s Hydromasážním systémem Wellsystem RELAX můžete dopřát i v pohodlí domácího prostředí. Výhodou je maximální dostupnost, kdykoliv se cítíte unavení, vyčerpaní, bolí vás záda nebo zkrátka jen máte chuť na dokonalou relaxaci. Wellsystem RELAX se samozřejmě výborně hodí také do fitness studií, rehabilitačních a masážních center.
Ženy odjakživa touží po perfektně padnoucích džínech. A touží přímo bolestně! Průzkum agentury GfK pro Levi's® zjistil, že 77 % žen věří, že najít správné bolí víc než depilace voskem. A 95 % z nás si dokonce myslí, že dokonale padnoucí džíny vůbec neexistují.
Většina žen (87 %) touží po džínech, které by jim seděly lépe než ty, které nosí. 81 % žen má ráda své výrazné křivky, ale pouze třetina (33 %) je spokojena s tím, jak jim džíny sedí. Dvě třetiny (67 %) usuzují, že džíny jsou navrženy pro ženy s ideální postavou. Více než polovina žen (54 %) si vyzkouší minimálně 10 typů džínů, než si vybere ty, které koupí.
Vyhlášená fashion street v historickém centru Prahy, slavná Pařížská ulice, je od zacatku srpna opět o něco světovější. Stalo se tak zásluhou nového butiku Magic Child s mimořádně bohatým portfoliem prvotřídních italských značek. S prodejní plochou rozloženou do třech podlaží jde totiž o největší obchod v Pařížské, a co je hlavní, v Praze dosud nevídanou věcí – Magic Child je plný exkluzivního oblečení, obuvi a doplňků pro děti od 0 do 14 let. Bohatá nabídka zahrnuje vše, co by měl dětský šatník obsahovat - od každodenního nošení přes sportovní aktivity až po slavnostní šaty, vytvořené ve stylu haute couture.
Claudie Marčeková, přední módní stylistka, se spojila s novým pracím prostředkem Dreft, vyvinutým speciálně pro jemné prádlo, které potřebuje zvláštní péči, aby si zachovalo své barvy a tvar. Díky své profesi má Claudie k módě velmi blízký vztah a ví, co je důležité, aby módní a delikátní kousky vašeho šatníku vydržely co nejdéle a ve vysoké kvalitě. Proto je Claudie ideální tváří tohoto jemného pracího prostředku. U příležitosti nedávného uvedení přípravku Dreft na trh, připravila Claudie ojedinělou módní přehlídku, na které představila 3 kolekce inspirované 3 variantami pracího prostředku Dreft – Sensitive, Colour & Delicate a Black. Mottem přehlídky bylo především vyzdvihnout benefity, které Dreft jemným materiálům a oblečení přináší a proto Claudie při přípravě kolekcí pracovala hlavně s jemnými materiály, výraznými barvami a luxusními černými oděvy. V roli modelek se objevily známe osobnosti jako například herečky Klára Issová a Andrea Kerestešová, tanečnice Libuše Vojtková, modelky Kateřina Průšová či Renata Langmannová. Kromě šetrného praní jemného prádla a ochrany barvy nabízí Dreft též ochranu tvaru díky unikátní technologii Fiberflex, takže se kolekce modelů pyšnily i zajímavými tvary.
Kde jsou ty doby, kdy kontaktní čočky byly výsadou výhradně lidí se slabým zrakem. Do podvědomí prakticky všech lidí se dnes stále častěji vkrádají kontaktní čočky jako módní doplněk. Do popředí zájmu se ve spojení s módou odstávají především crazy kontaktní čočky, které umí v dobrém slova smyslu šokovat okolí. Crazy kontaktní čočky si pořizují především lidé, kteří nepotřebují korekci zraku. V drtivé většině případů se totiž jedná o nedioptrické kontaktní čočky, které umí dokonale změnit ráz tváře. Tyto kontaktní čočky překryjí přirozenou barvu vašeho oka libovolným motivem, který si vyberete. Máte svůj oblíbený fotbalový tým? Fanděte na stadionu v dresu příslušného týmu... a jako doplněk zvolte crazy kontaktní čočky s motivem kopacího míče. S touto kombinací Vás jistě nikdo nepřehlédne! Na párty můžete zkusit zaujmout protějšek crazy kontaktními čočkami s motivem smajlíka.
Některé situace nebo zaměstnání vyžadují, aby ženy nosily punčocháče i v horkých letních dnech. Umělá vlákna na zpocené noze, to není nic příjemného... Optimální řešení nabízí Nyce Legs – „punčocháče ve spreji" s perfektním krycím efektem. Nyce Legs jsou dostupné v několika odstínech (světle a středně béžový), takže na pokožce působí velmi přirozeně.
Aplikace je velmi snadná a samozřejmě netoxická – stačí jen sprej (obsah 240 ml) rovnoměrně nastříkat na nohy, kde velmi rychle zasychá a výsledkem je dokonalá noha bez viditelných vad na kráse. Nyce Legs nesmyje déšť, nenaruší pot, na noze spolehlivě drží celý den a ve chvíli, kdy splní svou funkci, je lze jednoduše umýt mýdlovou vodou. Tato pohodlná a praktická módní novinka je kdykoliv po ruce (vejde se do kabelky), nechá nohu volně dýchat a ušetří mnoho nepříjemných chvil se zatrženými oky a podobnými nepříjemnostmi. Nyce Legs prodávají například e-shopy Acarebeauty.cz a Beautycare.cz za 595 Kč.
Co je to refrakční vada?
Oko je optický systém podobný fotografickému přístroji. Průhledná rohovka, která tvoří přední plochu oka, je hlavní lomivou součástí tohoto systému. Optická mohutnost čočky a rohovky závisí na jejich zakřivení. Čím je jejich povrch vyklenutější, tím „mají více dioptrií". Paprsky vstupující do oka se po průchodu rohovkou a čočkou lámou a dopadají na sítnici do místa nejostřejšího vidění. Aby byl obraz ostrý, je potřeba aby rohovka i čočka měly pravidelné zakřivení a jejich optická mohutnost byla v souladu s délkou oka. Nepoměr délky oka a lomivosti optického aparátu je nejčastější příčinou refrakčních („dioptrických") vad. Optimální stav, kdy se paprsky paralelně vstupující do oka sbíhají přesně na sítnici, nazýváme emetropie. Stav, kdy se paprsky sbíhají mimo sítnici, nazýváme ametropie. Ta má 3 základní formy: krátkozrakost, dalekozrakost a astigmatismus. Skoro všichni je moc dobře známe.
Prestižní česká módní firma pietro filipi v těchto dnech rozjíždí velkorysou reklamní kampaň ke své módní kolekci podzim/zima 2010. Novou tváří, kterou si lidé budou moci spojovat s modely firmy, je Aňa Geislerová. Je známo, že Aňa tentokrát nepropůjčila jen svou image „módní ikony," ale svými návrhy se podílela na jedné části kolekce pod názvem Aňa for pietro with love.
Ve dnech 6.-8. června proběhlo na letišti Aeroklubu Roudnice nad Labem fotografování modelů nové kolekce. Téma má nádech romantického příběhu - Aňa, krásný muž z New Yorku a helikoptéra (jak tento příběh dopadne, se nechejte ještě chvíli překvapit). Kampaň ztvárnil talentovaný fotograf Matúš Tóth a bude doprovázena i krátkými videi s velmi netradičním obsahem, která budou již brzy k vidění na webu www.pietro-filipi.com.
Návštěva gynekologie může být pro mnoho žen stále obavy vzbuzující zážitek, ať už kvůli špatné zkušenosti s necitlivým vyšetřením, dlouhé čekací době nebo lhostejnému přístupu lékaře... Odkládat ji na neurčito se bohužel nevyplácí. Zdraví mnohem prospěšnějším řešením je vybrat si ordinaci, kde na pacientky pohlížejí jako na komplexní osobnost, neléčí jen konkrétní příznaky, ale na problém pohlížejí v souvislostech, a kde ženám dokáží nabídnout řadu podpůrných terapeutických metod.