Loading color scheme

Agáta Hanychová hvězdou Olympia Fashion Show

olympia-fashion-week-150 Velkolepá módní událost, Olympia Fashion Show, v neděli 10. října zaplní centrální prostranství oblíbeného nákupního a zábavního centra Olympia Brno. Průvodkyní atraktivním programem letos bude novodobá módní ikona Agáta Hanychová, která představí svou vlastní, originální kolekci Agata Fashion.

Vesmírné VIP nakupování v říjnu v Nákupní galerii Myslbek

Myslbek_nakupy-150 Nákupní galerie Myslbek ráda odměňuje své věrné klienty a fanoušky, a proto si pro ně tento podzim připravila nakupování opravdu v nadpozemském stylu. Na jediný večer se 21. října nakupování v Myslbeku promění v procházku vesmírem, návštěvníky bude provázet hudba ve stejném duchu a slevy v obchodech budou nadpozemsky lákavé.

Dana Morávková se připravuje na zimu

foto-1-150 Známá herečka Dana Morávková připravovala spolu s fotografkou Alžbětou Jungrovou v minulých dnech imageovou kampaň francouzské módní značky UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris) pro nadcházející podzim a zimu. Focení tentokrát probíhalo v moderních lokacích Karlína – například u jedinečně rekonstruovaného objektu Kotelna a Cornlofts Šaldova i v areálu River City a bytového domu River Diamond na břehu Vltavy.

Martina Sáblíková fotila kampaň pro Nordblanc

J foto-1-150 edna z nejlepších českých sportovkyň, olympijská vítězka a světová rekordmanka, rychlobruslařka Martina Sáblíková fotila kampaň pro NORDBLANC. Respektovaná osobnost, která je jedničkou v rychlobruslení a nově má k tomu „našlápnuto" i v silniční cyklistice, tak uzavřela spolupráci se značkou, která si v posledních letech vydobyla významné a nepřehlédnutelné jméno na trhu s outdoorovým, sportovním a moderním streetovým oblečení. „Jsem ráda, že mohu spojit své jméno právě s touto značkou, neboť jsem si ji oblíbila již před uzavřením spolupráce," říká Martina, která na focení dorazila v oblečení NORDBLANC.

Relaxovat při teplých vodních masážích můžete i oblečení

well-system-150px Žijeme v rychlé době, která klade důraz na výkon. Chceme-li obstát, je třeba efektivně regenerovat síly, mobilizovat imunitní systém, udržovat svaly a celé tělo v co nejlepší kondici. Známou pravdou je, že správná prevence dokáže předejít mnoha zdravotním i psychickým problémům. Za důkladnou, cílenou a především účinnou fyzioterapií už naštěstí není třeba chodit jen do specializovaných pracovišť, komfort osvědčených suchých vodních masáží si s Hydromasážním systémem Wellsystem RELAX můžete dopřát i v pohodlí domácího prostředí. Výhodou je maximální dostupnost, kdykoliv se cítíte unavení, vyčerpaní, bolí vás záda nebo zkrátka jen máte chuť na dokonalou relaxaci. Wellsystem RELAX se samozřejmě výborně hodí také do fitness studií, rehabilitačních a masážních center.

PROKLETÉ DŽÍNY – Také vám nesedí?!

PROKLETÉ DŽÍNY - Také vám nesedí?! Ženy odjakživa touží po perfektně padnoucích džínech. A touží přímo bolestně! Průzkum agentury GfK pro Levi's® zjistil, že 77 % žen věří, že najít správné bolí víc než depilace voskem. A 95 % z nás si dokonce myslí, že dokonale padnoucí džíny vůbec neexistují.

Většina žen (87 %) touží po džínech, které by jim seděly lépe než ty, které nosí. 81 % žen má ráda své výrazné křivky, ale pouze třetina (33 %) je spokojena s tím, jak jim džíny sedí. Dvě třetiny (67 %) usuzují, že džíny jsou navrženy pro ženy s ideální postavou. Více než polovina žen (54 %) si vyzkouší minimálně 10 typů džínů, než si vybere ty, které koupí.

Nový butik Magic Child - luxusní dětská móda poprvé v Praze

Magic Child - luxusní dětská móda poprvé v Praze. Vyhlášená fashion street v historickém centru Prahy, slavná Pařížská ulice, je od zacatku srpna opět o něco světovější. Stalo se tak zásluhou nového butiku Magic Child s mimořádně bohatým portfoliem prvotřídních italských značek. S prodejní plochou rozloženou do třech podlaží jde totiž o největší obchod v Pařížské, a co je hlavní, v Praze dosud nevídanou věcí – Magic Child je plný exkluzivního oblečení, obuvi a doplňků pro děti od 0 do 14 let. Bohatá nabídka zahrnuje vše, co by měl dětský šatník obsahovat - od každodenního nošení přes sportovní aktivity až po slavnostní šaty, vytvořené ve stylu haute couture.

Claudie Marčeková tváří značky Dreft

Claudie Marčeková tváří značky Dreft. Claudie Marčeková tváří značky Dreft. Claudie Marčeková, přední módní stylistka, se spojila s novým pracím prostředkem Dreft, vyvinutým speciálně pro jemné prádlo, které potřebuje zvláštní péči, aby si zachovalo své barvy a tvar. Díky své profesi má Claudie k módě velmi blízký vztah a ví, co je důležité, aby módní a delikátní kousky vašeho šatníku vydržely co nejdéle a ve vysoké kvalitě. Proto je Claudie ideální tváří tohoto jemného pracího prostředku. U příležitosti nedávného uvedení přípravku Dreft na trh, připravila Claudie ojedinělou módní přehlídku, na které představila 3 kolekce inspirované 3 variantami pracího prostředku Dreft – Sensitive, Colour & Delicate a Black. Mottem přehlídky bylo především vyzdvihnout benefity, které Dreft jemným materiálům a oblečení přináší a proto Claudie při přípravě kolekcí pracovala hlavně s jemnými materiály, výraznými barvami a luxusními černými oděvy. V roli modelek se objevily známe osobnosti jako například herečky Klára Issová a Andrea Kerestešová, tanečnice Libuše Vojtková, modelky Kateřina Průšová či Renata Langmannová. Kromě šetrného praní jemného prádla a ochrany barvy nabízí Dreft též ochranu tvaru díky unikátní technologii Fiberflex, takže se kolekce modelů pyšnily i zajímavými tvary.

Netradiční dárky umí potěšit. Dokáží však i rozzářit Váš domov.

Netradiční dárky jsou jistým způsobem jak potěšit a překvapit obdarovávaného. Takový netradiční dárek se hodí pro každou významnou akci či oslavu. Nechcete opět jako každý rok na Vánoce kupovat pro pány pěnu na holení, pár ponožek či kravatu ve stejné barvě jako několik předchozích let? Co takhle si vybrat ze široké nabídky netradičních dárků? Někdy bývá docela zapeklitý problém vybrat dárky pro muže. Většinu mužské populace zaručeně potěší chladící půllitr na pivo. S tímto půllitrem pivo jen tak nezteplá a bude vždy orosené s bělavou pěnou. Originálním a vtipným dárkem, který dokáže vyvolat pěkné pozdvižení je minigolf na toaletu. Vsaďte se, že tímto dárkem vždy překvapíte a šokujete obdarovaného i okolí. Hledáte spíše dárky pro ženy?

Crazy kontaktní čočky jako módní doplněk

Kde jsou ty doby, kdy kontaktní čočky byly výsadou výhradně lidí se slabým zrakem. Do podvědomí prakticky všech lidí se dnes stále častěji vkrádají kontaktní čočky jako módní doplněk. Do popředí zájmu se ve spojení s módou odstávají především crazy kontaktní čočky, které umí v dobrém slova smyslu šokovat okolí. Crazy kontaktní čočky si pořizují především lidé, kteří nepotřebují korekci zraku. V drtivé většině případů se totiž jedná o nedioptrické kontaktní čočky, které umí dokonale změnit ráz tváře. Tyto kontaktní čočky překryjí přirozenou barvu vašeho oka libovolným motivem, který si vyberete. Máte svůj oblíbený fotbalový tým? Fanděte na stadionu v dresu příslušného týmu... a jako doplněk zvolte crazy kontaktní čočky s motivem kopacího míče. S touto kombinací Vás jistě nikdo nepřehlédne! Na párty můžete zkusit zaujmout protějšek crazy kontaktními čočkami s motivem smajlíka.

Punčochy ve spreji – Nyce Legs

Punčochy ve spreji - Nyce Legs. Některé situace nebo zaměstnání vyžadují, aby ženy nosily punčocháče i v horkých letních dnech. Umělá vlákna na zpocené noze, to není nic příjemného... Optimální řešení nabízí Nyce Legs – „punčocháče ve spreji" s perfektním krycím efektem. Nyce Legs jsou dostupné v několika odstínech (světle a středně béžový), takže na pokožce působí velmi přirozeně.

Punčochy ve spreji - Nyce Legs. Aplikace je velmi snadná a samozřejmě netoxická – stačí jen sprej (obsah 240 ml) rovnoměrně nastříkat na nohy, kde velmi rychle zasychá a výsledkem je dokonalá noha bez viditelných vad na kráse. Nyce Legs nesmyje déšť, nenaruší pot, na noze spolehlivě drží celý den a ve chvíli, kdy splní svou funkci, je lze jednoduše umýt mýdlovou vodou. Tato pohodlná a praktická módní novinka je kdykoliv po ruce (vejde se do kabelky), nechá nohu volně dýchat a ušetří mnoho nepříjemných chvil se zatrženými oky a podobnými nepříjemnostmi. Nyce Legs prodávají například e-shopy Acarebeauty.cz a Beautycare.cz za 595 Kč.

Otázky a odpovědi k refrakčním vadám, tj. poškozením zraku.

Co je to refrakční vada?

Modré oko Oko je optický systém podobný fotografickému přístroji. Průhledná rohovka, která tvoří přední plochu oka, je hlavní lomivou součástí tohoto systému. Optická mohutnost čočky a rohovky závisí na jejich zakřivení. Čím je jejich povrch vyklenutější, tím „mají více dioptrií". Paprsky vstupující do oka se po průchodu rohovkou a čočkou lámou a dopadají na sítnici do místa nejostřejšího vidění. Aby byl obraz ostrý, je potřeba aby rohovka i čočka měly pravidelné zakřivení a jejich optická mohutnost byla v souladu s délkou oka. Nepoměr délky oka a lomivosti optického aparátu je nejčastější příčinou refrakčních („dioptrických") vad. Optimální stav, kdy se paprsky paralelně vstupující do oka sbíhají přesně na sítnici, nazýváme emetropie. Stav, kdy se paprsky sbíhají mimo sítnici, nazýváme ametropie. Ta má 3 základní formy: krátkozrakost, dalekozrakost a astigmatismus. Skoro všichni je moc dobře známe.

Aňa Geislerová tváří pietro filipi pro kampaň podzim-zima

pietro filipi Prestižní česká módní firma pietro filipi v těchto dnech rozjíždí velkorysou reklamní kampaň ke své módní kolekci podzim/zima 2010. Novou tváří, kterou si lidé budou moci spojovat s modely firmy, je Aňa Geislerová. Je známo, že Aňa tentokrát nepropůjčila jen svou image „módní ikony," ale svými návrhy se podílela na jedné části kolekce pod názvem Aňa for pietro with love.

Ve dnech 6.-8. června proběhlo na letišti Aeroklubu Roudnice nad Labem fotografování modelů nové kolekce. Téma má nádech romantického příběhu - Aňa, krásný muž z New Yorku a helikoptéra (jak tento příběh dopadne, se nechejte ještě chvíli překvapit). Kampaň ztvárnil talentovaný fotograf Matúš Tóth a bude doprovázena i krátkými videi s velmi netradičním obsahem, která budou již brzy k vidění na webu www.pietro-filipi.com.

Komplexní péče o pacientky v ordinaci Gynevra

MUDr. Eva RauÅ¡ová Návštěva gynekologie může být pro mnoho žen stále obavy vzbuzující zážitek, ať už kvůli špatné zkušenosti s necitlivým vyšetřením, dlouhé čekací době nebo lhostejnému přístupu lékaře... Odkládat ji na neurčito se bohužel nevyplácí. Zdraví mnohem prospěšnějším řešením je vybrat si ordinaci, kde na pacientky pohlížejí jako na komplexní osobnost, neléčí jen konkrétní příznaky, ale na problém pohlížejí v souvislostech, a kde ženám dokáží nabídnout řadu podpůrných terapeutických metod.

Olomouc má nový sál pro léčbu srdečních chorob

Nový moderně vybavený elektrofyziologický sál s angiolinkou pro špičkovou léčbu pacientů se srdečními arytmiemi a dalšími kardiologickými onemocněními byl v pondělí slavnostně uveden do provozu ve Fakultní nemocnici v Olomouci (FNOL). Jeho prostory vysvětil arcibiskup olomoucký a metropolita moravský Jan Graubner.

Děti se během prázdnin vytáhnou, tvrdí odborníci

Děti se během prázdnin vytáhnou. I toto tvrzení je relativní, neboť se to může zdát pedagogům, kteří svěřence dva měsíce nevidí. Jindy zas rodiče zanechají potomky tři týdny na táboře nebo dva týdny u babičky, a rozdíly ve výšce se jim zdají být markantnější. Jak je to tedy s rychlejším růstem během prázdnin?

Ženy jsou prý nejkrásnější v jednatřiceti

Nejkrásnější jsou ženy v jednatřiceti. Jsou na vrcholu mladické krásy, ale přitom už dostatečně zralé a vyvinuté, září z nich nejvíce sebevědomí, mají nejlepší styl a působí nejpůvabněji. Vyplynulo to z rozsáhlého průzkumu mezi více než dvěma tisícovkami Britů obou pohlaví.

Protančete léto v dřevácích s cloggingem

Každý se může naučit tančit. Musí jen chtít a překonat to "poprvé". A právě tyto možnosti nabízí letní školy tance. Zde je možné se seznámit i s tanečními styly, které nejsou ještě zcela známé. Například s cloggingem. Ač je to tanec s dávnou tradicí a je příbuzným stepu, zatím u nás příliš popularizován není.

Muži lžou o počtu sexuálních partnerek víc než ženy

Ne každý se rád svěřuje s množstvím sexuálních partnerů. Lidé se bojí jak příliš nízkého čísla, tak příliš vysokého. Nechtějí si připadat ani nezkušeně, ani promiskuitně. O počtu partnerů tak lžou obě pohlaví, ženy podhodnocují svá čísla, zatímco muži většinou volí opačnou strategii.

Nejčastěji se manželé rozvádějí po 12 letech společného soužití

Prvotní zamilovanost upadá po dvou letech společného života a v ten moment nastává i první krizové období. Další následuje po sedmi letech manželství a naprosto nejrizikovější období nastává po 12 letech. Pokud tyto mezníky krizového období páry společně zvládnou, pak mají podle nejnovějšího průzkumu velkou šanci, že budou skutečně spolu dokud je smrt nerozdělí.