Loading color scheme

Světový den hlasu nabádá k včasné prevenci poruch hlasu

Poliklinika programu H plus Hlas je základním prostředkem mezilidské komunikace. Pracovním nástrojem, nejpřirozenější cestou, jak vyjádřit emoce, city, názor, myšlenky, přání... Jak obtížná je neverbální komunikace s okolním světem si zpravidla uvědomíme až ve chvíli, kdy nás postihne ztráta hlasu, byť dočasná. Zvýšit informovanost veřejnosti a zlepšit prevenci poruch hlasu je posláním Světového dne hlasu, který připadá na 16. dubna.

Národní den hlasu byl poprvé vyhlášen v roce 1999 v Brazílii jako reakce na zvýšený výskyt rakoviny hrtanu u tamního obyvatelstva. Odtud se osvětová iniciativa postupně rozšířila do celého světa, první Světový den hlasu se konal v roce 2003, Česká republika se připojila v roce 2009.

ALAIN MIKLI v Zilka Optik Studiu

Alain Mikli a Filip Žilka Fenomenální designér ALAIN MIKLI osobně otevřel svůj první „shop in shop" ve střední a východní Evropě v pražském Žilka Optik Studiu. Zároveň představil svou nejnovější kolekci brýlí MATT.

Ikona brýlového designu Alain Mikli nabízí díky své nevyčerpatelné představivosti již více než třicet let ty nejlepší brýle unikátních tvarů a barev, které jsou mistrovsky zpracovány do nejmenších detailů. Všechny brýle nesoucí značku Alain Mikli jsou vyráběny ručně ve Francii a představují špičku po stránce designu i z hlediska technického zpracování a použitých materiálů. Brýle Alain Mikli jsou nabité originalitou, svobodou designu a sympatickou drzostí, která si po celém světě získala zástupy obdivovatelů včetně mnoha celebrit. Tyto originální skvosty nadchnou každého, kdo chce vidět a být viděn.

Myslbek: Korres se převléká do nového kabátu, GANT se přesouvá

Kores - nová tvář Nákupní galerie Myslbek chystá na jaro změny v nabídkách obchodů. Pozorní zákazníci si mohli všimnout, že obchod s luxusní řeckou kosmetikou Korres se záhadně uzavřel. Jeho příznivci se ale nemusí bát, protože jde o uzavření pouze dočasné. Na stejné adrese pouze o pár kroků dál se otevře během května zcela v novém, bílém kabátě. Pouze si „vymění" místo s velmi oblíbeným obchodem GANT Woman, který měl v Myslbeku dosud prodejnu blíže vchodu z Ovocného Trhu.

Velikonoční nadílka od Refrakčního centra

Velikonoční nadílka od Refrakčního centra Příroda se probouzí k životu, země se barví do zelena, rozkvétají květiny a stromy... Jste si jistí, že vám neuniká žádná z jedinečných krás jara? Pokud na svět pohlížíte skrz dioptrická skla brýlí nebo kontaktní čočky, je to více než pravděpodobné. „Kouzelný okamžik, najednou vidíte svět zářivý, vyvedený v jasných konturách, ostře jako nikdy před tím..." těmito nebo podobně nadšenými slovy komentují první okamžiky „prozření" lidé, které laserová operace zbavila dioptrií.

Pokud s operací očí ještě váháte, mohla by se rozhodujícím impulsem stát výjimečná slevová akce, kterou na měsíc duben připravilo Refrakční Centrum Praha. Uvedené renomované pracoviště poskytující špičkovou oftalmologickou péči právě v tomto měsíci nabízí operaci ve světě nejrozšířenější metodou Lasik se slevou více než 6 000 Kč - pouze za 14 999 Kč! Cena po slevě zahrnuje operaci jednoho oka včetně léků a veškeré pooperační péče.

Dana Morávková pro 1-2-3

Dana Morávková pro 1-2-3 Známá herečka a choreografka Dana Morávková připravovala spolu s fotografkou Alžbětou Jungrovou v minulých dnech imageovou kampaň francouzské módní značky UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris) pro nadcházející sezónu jaro - léto. Focení se tentokrát uskutečnilo v nádherných prostorách elegantního hotelu The Augustine.

Dana Morávková, která reprezentuje značku 1-2-3 Paris v České republice, si se na focení těšila. „Příprava kampaně, se liší od mé obvyklé práce, takže je pro mne pokaždé příjemným vybočením a velmi si je užívám. Francouzská značka, jejíž jsem již pátou sezónu tváří, je mi velmi blízká svým stylem a navíc mě neustále překvapuje a baví. Jsem ráda, že reprezentuji značku, která ženám lichotí."

Ozdobte letos vajíčka netradičně Kores přináší neokoukané tipy výzdoby pro dospělé i děti

KORES - dětské nůžky Zdobení vajíček patří k Velikonocům asi tak jako k Vánocům stromeček. Je to tedy něco nepostradatelného, něco, co dělá svátek svátkem a vytváří tu správnou atmosféru. Vajíčka se navíc zdobí odnepaměti, a to nejrozmanitějšími způsoby. Setkat se můžeme s pečlivě malovanými kraslicemi, vajíčky barvenými přírodními barvami i vodovkami, nebo třeba se zdobením voskem. Pravdou však zůstává, že dětské oko nejvíce potěší vajíčko co nejbarevnější a nejveselejší. Představme tedy tuto velikonoční tradici s trochou vtipu a zdobení bude legrací na celý den.

Ke klasickému malování můžete vyzkoušet i triky, které vajíčko zpestří o posunou na pomyslném žebříčku o úroveň výš. Zajímavého efektu docílíte, pokud na barevné nebo nenabarvené vejce nanesete vrstvu dětského tekutého lepidla Kores a tuto plochu ozdobíte například barevným papírem či třásničkami z barevného celofánu. Novinkou a opravdovým lákadlem pro děti je pak Glukids glitter glue – lepidlo v pěti barvách a se třpytkami.

NOVÁ KOLEKCE KATALYTICKÝCH LAMP OD Ashleigh & Burwood LONDON

Katalytické lampy Anglická společnost Ashleigh & Burwood LONDON již více než patnáct let vyrábí interiérové vůně a další produkty ke zpříjemnění bydlení. Na českém trhu se prostřednictvím firmy LPK INVEST PRAHA s.r.o. objevily v loňském roce velmi oblíbené katalytické lampy s vonnými esencemi, luxusní řada interiérových difuzérů a dále celá řada dalších forem interiérových vůní a parfémů od tohoto výrobce.

Katalytické lampy byly vyvinuty dvěma francouzskými chemiky již v 19. století a používali se především v nemocnicích k čištění ovzduší od infekcí a bakterií. Společnost Ashleigh & Burwood LONDON využila starou technologii a začala vyrábět velmi vkusné a současně funkční výrobky.

Spolehlivá cesta ke zdraví

Program H Plus Komplexní zdravotní péče uzpůsobená aktuálním potřebám a časovým možnostem klientů, kdy pacient je respektovaným partnerem, kterému se dostává maximální pozornosti a ohledů ze strany lékařů. V mnoha západoevropských zemích standard, v českém zdravotnictví bezmála revoluční přístup představuje Program H Plus.

Díky příznivě nastaveným klientským programům je dokonalý servis poskytovaný v rámci Programu H Plus dostupný širokému spektru zájemců. Na výběr je z několika komplexních zdravotních programů pro dospělé, děti i firmy. Ceny za členství začínají na 2 000 Kč/měsíc pro jednotlivce. Klientská karta otevírá přístup ke špičkové odborné péči v novém centru Programu H Plus - moderním soukromém zdravotnickém zařízení poskytujícím komplexní ambulantní služby se zázemím nejlepších lůžkových pracovišť.

Grund Resort Golf & Ski hostil golf na sněhu!

Golf na sněhu. Golf na sněhu. Dřevěné hole vyrobené z větví stromů – tak začínali s golfem před stovkami let průkopníci tohoto stále populárnějšího sportu. V neděli si toto mohli zkusit také pozvaní hosté v našich končinách unikátního golfového turnaje na sněhu, který uspořádal krkonošský Grund Resort Golf & Ski. Tyto historické relikvie ale bylo možné doplnit navíc sněžnicemi, ale i vlastními golfovými holemi. Povinný byl pouze první odpal dřevěnou holí na jamce č. 1 z historických týček. Již dobrovolný byl punč na jamce č. 3, kde se ponižoval počet ran o počet vypitých kelímků tohoto nápoje. A poslední jamka se jmenovala „Nejblíže ke Krakonošovi" (parafráze na Nearest the Pin), kde vítězil ten, kdo na první ránu se nejvíce přiblížil dřevěné soše Krakonoše.

Za pětistovku Fiata pětistovku v Myslbeku

Za pětistovku Fiata pětistovku. Půjdete-li mezi 1. dubnem a 16. červnem Nákupní galerií Myslbek, tak určitě neminete jeho novou jarní dekoraci – osobní automobil Fiat 500 doslova visící ze stropu a záhadné neprůhledné krabice. Obsah některých z nich bude postupně odhalován, jisté je jen to, že všechny souvisí s velkou hrou Mysli na Myslbek s 500. V ní mohou za nákup v hodnotě minimálně 500 Kč vyhrát právě onen zavěšený automobil nebo obsah některé ze záhadných krabic.

Nová prodejna STONES v Praze

Nová prodejna STONES. Byla otevřena nová značková prodejna pánské módy STONES v Praze, a to v přízemí Pasáže Černá růže (Na Příkopě 12, Praha 1) hned vedle stávající prodejny Steilmann. Pánové zde mohou vybírat prvotřídní sortiment od manžetových knoflíčků až po obleky a pláště, a to vše v exkluzivních prostorách přímo v centru města. Poradit je jim připraven kvalifikovaný prodejní tým a otevřeno je sedm dní v týdnu.

Power Plate by Swarovski

Power Plate by Swarovski Power Plate by Swarovski Luxusní cvičení... to je synonymum pro originální Power Plate s designem od Swarovského. Tento unikátní zakázkový kousek je posázen 34 000 křišťály od slavné rakouské značky, které tvoří jemný květinový ornament. K dispozici je ve dvou variantách – velmi decentní a elegantní bílý model posázený bílými křišťály, nebo výrazný černý model s červenými křišťály. Power Plate od Swarovského se stane nejen neocenitelným pomocníkem v péči o postavu a zdravé tělo, ale také nepřehlédnutelnou ozdobou každého interiéru. Cena se pohybuje v závislosti na modelu Power Plate od 14 000 eur.

Originální šperky pro muže Baldessarini v klenotnictví HALADA

Baldessarini Baldessarini Rodinné klenotnictví HALADA, které na český trh již dvacet let přináší luxus, mimořádnou kvalitu a špičkový servis, uspokojí bohatou nabídkou jedinečných šperků světové kvality nejen ženy, ale i muže. Právě mužům jsou určeny luxusní šperky německé značky Baldessarini, která, jak hlásá její slogan, „odlišuje muže od chlapců". Značka Baldessarini, která vznikla v roce 1994, je pověstná nekompromisně vysokou kvalitou materiálů s perfektním provedením a nezaměnitelným stylem – ať už jde o oblečení, obuv, parfémy či šperky. Osloví zejména muže, kteří mají svůj vlastní styl a nepodléhají diktátu módních trendů. Šperky Baldessarini originálním způsobem kombinují nejkvalitnější stříbro se speciální povrchovou úpravou, nejjemnější teletinu od předních italských dodavatelů, drahé kameny vybrané a vybroušené exkluzivně pro Baldessarini, a vzácné dřevo. Vybírat můžete z  nabídky originálních prstenů, manžetových knoflíčků, náramků, řetízků s přívěsy či klíčenek, ve kterých se odráží láska k řemeslu a cit pro detail.

1-2-3 v Plzni

1-2-3 v Plzni Francouzská módní značka UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris) otevřela svůj první mimopražský butik v plzeňském nákupním centru Plaza. Nechyběla zde samozřejmě i herečka Dana Morávková, která značku reprezentuje v České republice.

Dana si našla chvíli mezi natáčením Ordinace a zkouškami na divadelní premiéru a slavnostní otevření spojené s malou módní přehlídkou moderovala. „Vždycky mě setkání s 1-2-3 potěší. Tato francouzská značka je mi velmi blízká svým stylem. Nejenže dávám přednost nadčasové eleganci, ale také si cením toho, že oblečení lze snadno a s vtipem kombinovat, což je ostatně důvod, proč značka nese název 123."

Jak na výběr plesových šatů

Plesové Å¡aty v Parku Hostivař Plesová sezona vrcholí a milovníci společenských tanců mají žně. A nejen oni. Toto období si užívají i společenské dívky a ženy, které nevynechají příležitost, aby se ve společnosti ukázaly v plesových šatech. Proto můžete na plesech narazit na opravdové skvosty, a to nejen v pozitivním smyslu slova. Špatně padnoucí šaty a nevhodně volené střihy jsou velkým nešvarem plesových sálů. Proto jsme ve spolupráci s Helenou Šikalovou z obchodu Baronesa Park Hostivař, odbornicí na plesovou módu, připravili malého průvodce, který vám pomůže na velkých společenských událostech zazářit v tom nejlepším světle.

Centrum světových fashion značek v pražském Domě módy

Crea Concept Crea Concept Třetí a čtvrté patro Domu módy opět přináší pro nadcházející sezónu jaro/léto 2011 komplexní portfolio sofistikované dámské a pánské módy z dílen prestižních světových značek jako například Luisa Cerano, Marc Aurel, Nice Connection, Riani, Bugatti, Carl Gross a Lagerfeld, to vše exkluzivním prostředí a v samotném centru Prahy.

Filosofie butiků ve třetím a čtvrtém patře Domu módy je založena na prvotřídním servisu, smyslu pro detail a individuálním přístupu k potřebám zákazníka. Každá z kolekcí reprezentuje výběr toho nejlepšího ze světových módních trendů. Důraz je kladen na nejmodernější novinky ze světa hi-tech materiálů s mimořádnými funkčními vlastnostmi, které ocení především muži. S cílem uspokojit i toho nejnáročnějšího zákazníka, je sortiment třetího a čtvrtého patra Domu módy pravidelně obohacován o nové, neotřelé módní značky. Úplnou novinku nejen v portfoliu třetího a čtvrtého patra Domu módy, ale i na českém trhu, představuje francouzská značka Crea Concept.

Nový Viaderm Complete – intenzivní péče o krásu zevnitř

Viaderm Complete Vlasy, kůže a nehty primárně chrání lidské tělo před slunečním zářením a vlivy okolního prostředí. Vlasy, kůže a nehty však plní také funkci estetickou, mohou být nepřehlédnutelnou ozdobou, základem osobního stylu... Jenže, co si počít, když navzdory soustředěné péči a pravidelnému používání kvalitních krémů, laků či pěstící kosmetiky, zůstává pleť povadlá a unavená, nehty šupinatí, praskají, třepí se a vlasy jsou oslabené, bez lesku nebo dokonce nadměrně vypadávají? Je nejvyšší čas smířit se s tím, že na tyto průvodní jevy stresu, života v znečištěném ovzduší či specifického období, jako je například těhotenství, zkrátka přípravky aplikované „vně" nestačí, a proto je nutné začít problémy řešit „zevnitř". A nejlépe přírodní cestou a pěkně najednou - vlasy, kůži i nehty.

Odchlupovací váleček na textil Kores

Odchlupovací váleček V kanceláři před odchodem na jednání nebo doma při přípravě do divadla vašemu outfitu dobře poslouží odchlupovací váleček na textil značky Kores. Je ideální také na čištění potahů, polštářů či přehozů, protože perfektně odstraňuje vlasy, chlupy a drobné nečistoty ze všech textilních povrchů. Potom se můžete plně věnovat svým čtyřnohým mazlíčkům bez starostí o oblečení nebo interiér. Nežádoucí stopy budou zahlazeny jednoduchým pohybem válečku. Použití je pohodlné, není nutné listy trhat, každý se samostatně odloupne. Stejně jednoduchá a praktická je i výměna celých válečků. Proto by odchlupovací váleček Kores neměl chybět v žádné šatně nebo kanceláři.

Pánská pasáž - to pravé pro muže

Pánská pasáž Pánská pasáž, jejíž otevření se chystá na jaro 2011 (přelom dubna a května), se stane první obchodní zónou v České republice orientovanou na muže. Komplexnost nabídky exkluzivních „pánských" obchodů a služeb soustředěných na jednom místě je mimořádná i v celoevropském kontextu. Portfolio firem a značek je zárukou prvotřídní úrovně. Jejich výběr je podřízen preferencím a zájmům jasně definované cílové skupiny - mužům různého věku, profese či národnosti, které spojuje chuť dopřát si to nejlepší, investovat do svého vzhledu, nechat se hýčkat. Pánská pasáž, jejíž prostory mají rozlohu více než 800 m2, bude přístupná z ulice Na Příkopě a od Ovocného trhu. Developerem unikátního projektu je společnost  Metrostav a.s., celková investice dosáhla 70 milionů Kč.

Word 2010 vám pomůže uzavřít smlouvu pohodlně a bezpečně!

Gopas Možná jste se s tím už setkali. Přišel vám mailem návrh důležité smlouvy, vy jste k němu měli své připomínky, a když se vám smlouva vrátila, trávili jste dlouhé hodiny porovnáváním obou verzí textu. Poměrně snadno jste se přesvědčili, že druhá strana ponechala v textu vaše změny. Ale je i zbytek smlouvy opravdu stejný jako text předchozí verze, který jste hodiny do detailů promýšleli a konzultovali s právníkem? Lektorka Počítačové školy Gopas Kateřina Pírková vám nabízí několik užitečných tipů, jak pomocí nejrozšířenějšího textového editoru ušetřit čas, nervy i peníze.

LEVI’S® & UNIK… VYHRAJTE DŽÍNOVÉ KOLO!

Vyhrajte džínové kolo. Značka Levi's® zahájila spolupráci s Unik bike, Fixerati a Brother Cycles při výrobě ručně vyráběného a džíny inspirovaného kola Fixie. V duchu kampaně "California Dreaming" tak slaví letošní jaro a chce podpořit hnutí Fixed Gear Bike, které se rozšířilo z rodného města značky, San Franciska, do celého světa.

Ve spolupráci s Unik bike, belgickou společností na renovaci retro kol, bruselským obchodem Fixerati, specializovaným na dodávky unikátních dílů a doplňků, a londýnskou společností Brother Cycles, proslavenou svými vysoce kvalitními rámy, vytvořil Levi's® jedinečné kolo Fixie, které je kombinací moderního zpracování a tradičního populárního Fixie bike s ikonickými denimovými detaily.

Nové DVD Průvodce onemocněním karcinomem prsu je pacientkám i jejich blízkým k dispozici zdarma

DVD s informacemi o karcinomu prsu Unikátní DVD Průvodce onemocněním karcinomem prsu, které přináší výjimečně ucelený pohled na problematiku spojenou s karcinomem prsu, si mohou všichni zájemci zdarma vyzvednout v  Mamma help centrech v Praze, Brně, Hradci Králové, Přerově, Zlíně a Plzni (kontaktní adresy na www.mammahelp.cz). DVD jsou distribuována také na všechna screeningová pracoviště v republice.

V Průvodci onemocněním karcinomem prsu o nejčastějším ženském onkologickém onemocnění (každý rok postihne více než 6 tisíc žen) jednoduše a srozumitelně hovoří nejen renomovaní odborníci ze všech onkologických center napříč republikou, ale také pacientky, jejich osobní výpovědi jsou velmi cenné a dodávají filmu na autenticitě. Odborníci i diváci „laici" oceňují především přehledné uspořádání, názornost a maximální srozumitelnost sdělovaných informací. „Interaktivní DVD Průvodce onemocněním karcinomem prsu, které vydala o.p.s. Dialog Jessenius v rámci spolupráce širokého spektra odborníků, odpovídá na většinu otázek  pacientek s čerstvou diagnózou této nemoci," potvrzuje přednosta Radiodiagnostické kliniky VFN v Praze a 1 LF UK, respektovaný radiolog, docent Jan Daneš.

Nová kolekce jaro/léto 2011 německé firmy Möve v butiku À LA MAISON v Palladiu

Möve Německá firma Möve každý rok vytváří nové a nové kolekce svého kvalitního froté, které je populární svou kvalitou širokým výběrem nejenom v celé Evropě.

Letošní kolekce jaro/léto je v souladu nejen s módními trendy, ale i se stále více oblíbeným a na trhu požadovaným návratem k přírodě. Proto byla vytvořena kolekce BOTANIKA, jejíž ručníky jsou utkány ze 100% biobavlny a obarveny přírodními pigmenty rostlin. Ručníky kolekce BOTANIKA jsou navíc tkány speciální metodou, při doteku jsou velmi jemné a příjemné. V kolekci naleznete velmi příjemné ručníky pastelových barev s odstíny mořských korálů, koriandru nebo velbloudí srsti.

V nabídce obchodu À LA MAISON najdete nejenom novou kolekci BOTANIKA, ale i další novinky, které Möve pro letošek připravilo a samozřejmě v neposlední řadě i klasickou nabídku ručníků a koupelnových podložek nejen bavlněných, ale i s příměsí bambusového vlákna nebo lnu.