Loading color scheme

Exkluzivní champagne bar Taittinger v concept storu SIMPLE

SIMPLE_I_-_champagne-bar_m

V nedávno otevřeném concept storu SIMPLE můžete vybírat z oblečení, doplňků a vůní světoznámých značek (Lanvin, Givenchy, Balenciaga, Chloé, YSL, Diptyque, Costes), ale také příjemně posedět a zchladit nákupní horečku sklenkou prvotřídního šampaňského. Součástí obchodu je totiž exkluzivní champagne bar Taittinger, vyvedený ve stejně čistém a jednoduchém designu jako celý obchod.

Vysoce kvalitní servis zajišťuje personál koktejlového baru Bugsy’s, který vedle nealkoholických nápojů nenabízí nic menšího než šampaňské věhlasné značky TAITTINGER, jehož cena vás jistě mile překvapí. Vybrat si můžete brut réserve (10 cl, 250 Kč) nebo rosé prestige (10 cl, 300 Kč). A proč právě Taittinger? Jednoduše proto, že si tato značka, vlastněná výhradně rodinou Taittinger, nesmírně zakládá na kvalitě svých produktů. Co jiného by mohlo concept store, zaměřený na nejnáročnější klientelu, doplnit lépe… Champagne bar Taittinger má dveře otevřené nejen pro zákazníky obchodu. Na skleničku se zde může zastavit každý milovník vytříbeného módního stylu.

 

 

 

Dřevěná písmenka – radostná hra pro každé dítě

2501-26_Alphabet_m Zkušení rodiče vědí, že největší úspěch u dětí zpravidla sklízejí hračky jednoduché, vyžadující tvořivý přístup a fantazii. Ideální jsou proto například písmenka. Ratolesti v předškolním nebo raně školním věku vydrží dlouhé minuty vymýšlet slova, skládat vlastní kombinace nebo je použít jako originální stavební materiál. Roztomilá písmenka v dřevěném provedení vyrábí známá německá hračkářská firma Selecta. Písmenka září veselými barvami, jsou snadno udržovatelná, odolná, velikostí přibližně 5x8 cm tak akorát do dětské ručky, bez nebezpečí spolknutí nebo vdechnutí. Přírodní materiál navíc nehrozí žádnými zdravotními riziky, jak tomu občas bývá u hraček vyrobených z umělé hmoty.

Písmenka jsou součástí kreativní kolekce dřevěných hraček Selecta, kterou nově do svého prodejního sortimentu zařadila renomovaná česká firma Anna & Viktorie.

 

 

Exkluzivní kolekce doplňků PUMA ® v designovém studiu 3DH

Praha, Česká republika, 11. května 2009 – PUMA navázala počínaje květnem spolupráci s designovým studiem 3DH. Ve značkovém showroomu 3DH na Rohanském nábřeží v Praze-Karlíně bude sportlifestylová značka prodávat kolekci luxusních doplňků Urban Mobility. Limitovaná edice zahrnuje stylové a designově neotřelé tašky, kabely a pásky navržené s ohledy na potřeby dnešního městského člověka. Nezaměnitelnými znaky kolekce jsou dřevěné prvky, které nejenže dodávají produktům vytříbený vzhled, ale mají i praktický účel. S páskem bez jakýchkoli kovových součástí je totiž například možné bez problémů projít bezpečnostními rámy na letišti. Ve studiu 3DH budou v prodeji i dva kusy exkluzivní edice Urban Mobility, tašky Reality Bag

No. 2.

FlamingoPark představuje linii oblečení

japonske-saty Za značkou FlamingoPark nejdříve stála snaha nabídnout něco jiného. Z počátku sortiment tvořily převážně bytové doplňky a ulítlé dárky. Časem se sortiment rozšířil na tašky a šperky, nyní FlamingoPark představuje své první kousky oblečení.

kabelka

Flamingopark do svých produktů vkládá úsměvnost a nadsázku, zároveň se snaží přiblížit obyčejným lidem. Jejich protukty jsou vždy barevné a originální, přesto však praktické a nositelné.

Jinak tomu není ani u kolekce oblečení, inspirované módními výstřelky v Tokyu. Výsledkem je vtipná série japonských kalhot, sukní a šatů. Cílem není nabídnout nepřeberné množství oblečení, ale limitovanou kolekci, která poslouží především jako dobře kombinovatelný módní oděv k FlamingoPark doplňkům.

 

Ultrapohodlné žabky Crocs Captiva do letních veder

Crocs žabky Captiva Crocs žabky Captiva Do největších parných letních dnů je potřeba vyšlápnout v otevřené obuvi, která dopřává noze nepřetržitou cirkulaci vzduchu. Mezi nejoblíbenější dámskou letní obuv patří žabky a s těmi přichází v nové sezoně i značka Crocs. model Captiva je nejen designově zajímavý, ale především nepostrádá komfort a pohodlí, což je neodmyslitelná charakteristika všech modelů Crocsek. Materiál Croslite zpracovaný tentokrát do flexibilních „polštářků“ zajišťuje skutečně měkounký nášlap. Pásky jsou pokryté jemným saténem a materiál z mikrovlákna v místě přepážky mezi prsty zaručuje, že noha nebude trpět ani při delším chození. K mání jsou modely ve čtyřech barvách – neutrální černé a zářivé kombinaci bílé žluté, bílé a tmavorůžové a bílé a tmavozelené. V prodeji jsou Crocs Captiva v síti M2 Shoes za 1050 Kč.

Bed & Bedroom - harmonie stylu

Bed and Bedroom - harmonie stylu Chcete vytvořit ze svého domova oázu klidu a harmonie? Toužíte po nevšedním stylu, materiálech a designu? Značkový obchod Bed & Bedroom je tím pravým místem pro ty, kteří se rádi odlišují a dávají přednost kvalitě. Široký sortiment uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky. Vybírat můžete nevšední kovové postele, jedinečné značkové ložní prádlo, dokonale sladěné závěsy i záclony a mnoho dalších bytových doplňků. Potěší vás i starožitné nábytkové solitéry z aukcí z celého světa, měkké perské koberce, starobylé obrazy, zrcadla a sošky. Můžete si dokonce objednat i dřevěné obložení krbů na zakázku.

Kovové postele

Odpočinek a spánek je velice důležitou součástí našeho života, je to přirozený způsob, jak si naše tělo může odpočinout, zregenerovat síly a uvolnit se. Kvalitu spánku lze ovlivnit výběrem vhodné postele. Pohodlná a krásná lůžka ovšem také utváří interiér ložnice. V obchodech Bed & Bedroom si můžete vybrat luxusní kovové postele zdobené mosazí od britské firmy Original Bedstead. Elegantní postele nevšedního designu vás mohou doprovázet celým životem, neboť jsou vyrobeny z kvalitní odlehčené oceli. Jsou opatřené dvojitým nátěrem speciální barvou a dvakrát vypalované pro zvýšení kvality a trvanlivosti barvy. Postele zdobí speciálně ošetřená mosaz, která neztrácí svou specifickou barvu a je odolná vůči otěru. Můžete si ovšem do své ložnice vybrat i postele v chromovém či bílém provedení.

Botičky Robeez – děti je milují

Logo Anna & Viktorie Česká firma Anna & Viktorie nabízí ve svém bohatém sortimentu zboží pro děti a jejich rodiče nejnověji také aktuální kolekci botiček Robeez. Robeezky, jak jim důvěrně říkají maminky, jsou oblíbené po celém světě, nechybí na nožkách dětiček hollywoodských celebrit a stále častěji je nosí už i česká robátka.

Ideální bota pro křehké dětské chodidlo, která se dnes prodává v mnoha zemích světa, vznikla z praktické potřeby obout jedno neposedné miminko. Sandra, maminka malého Roberta (ano, proto Robeez) zkusila ušít botky, které by se mu líbily, nedaly se jen tak sundat, netísnily rostoucí chodidlo a nepadaly z nohy, ani když děťátko objevuje svět. Zvolila ten nejlepší materiál - jemnou kůži. A pak se spustil kolotoč. Robertovy botičky totiž zaujaly každého, kdo je viděl, měly velký úspěch a hlavně se ukázalo, že jsou neuvěřitelně praktické. Sandra se zúčastnila jedné malé výstavy zaměřené na dětské zboží, odnesla si odtud kontrakty na 400 párů botek a poptávka dál rostla přímo kosmickou rychlostí...

Elegantní a praktické kabelky Dior Le 30

Logo Dior Mezi nejzajímavější doplňky v kolekci na jaro a léto luxusní módní značky Dior patří elegantní kožené kabelky „Le 30". Třicítka v názvu odkazuje na Avenue Montaigne č. 30, legendární adresu v Paříži, kde značka Dior sídlí už od roku 1946.

Elegantní a praktické kabelky Dior Le 30 Kolekci doprovází kampaň s topmodelkou Gisele Bündchen, která stejně jako značka Dior představuje vyzývavost, přitažlivost a ultražensky moderní sexy styl. Kabelky jsou ručně vyrobené a jsou dostupné ve třech velikostech, Small Shopping, Medium Shopping a Large Shopping. Na první pohled zaujmou prvotřídním zpracováním a originálním zdobením. Ucha jsou vyrobená ze dvou různě velkých kovových řetězů, zapínání je tvořeno stahovadlem a z kožené šňůrky visí výrazné logo Christian Dior, které je odnímatelné a dá se použít třeba jako přívěšek na klíče. Zajímavá je pak především široká škála použitých materiálů a barevného zpracování - vybírat je možné z celkem osmi typů kůže a dvaceti barev. Vybrané modely zdobí typické diorovské prošívání „cannage" nebo zvířecí potisky na vnitřní straně kabely, které odkazují na safari styl, jenž je jedním z motivů celé letní kolekce Dior. Nejluxusnější modely jsou vyrobeny z krokodýlí kůže.

 

Kolekce SANU BABU léto 2009

Logo Sanu Babu Aktuální kolekce pro ženy i muže, exportovaná z Nepálu a Indie, v mnohém překvapí především širokou škálou nápadů, kterými dotahuje žhavé letošní trendy ke speciální a individuální interpretaci. Nabízené produkty jsou určené pro nejméně dvě generace. Své si najdou mladé dívky, ale i jejich matky v nejlepším věku, pro pánské oblečení platí totéž. Modely SANU BABU můžete oblékat nejen výběrově, tedy mixovat je s jinými produkty, ale také můžete poskládat zajímavý outfit od hlavy až k patě pouze od SANU BABU - včetně obuvi a dalších doplňků. To vše s kvalitním zpracováním - za rozumnou a dostupnou cenu.

Společným jmenovatelem crazy i decentních modelů je materiál batist (velmi jemná, skoro průsvitná bavlněná tkanina z česaných přízí, v místě výroby oblečení se nazývá Cambric). Jedinou výjimkou jsou hedvábné štoly a šály.

Montblanc uvádí limitovanou edici 2009 na počest velkého archeologa, objevitele a mecenáše umění

Logo MontBlanc Pravidelně od roku 1992 vzdává Montblanc hold mecenášům kultury a vědy z dob minulých věhlasnou edicí „patron umění", kterou pokaždé s netrpělivostí a nadšením očekávají sběratelé po celém světě. Letošní edice je věnována velkému archeologovi a mecenáši umění Maxi von Oppenheimovi (1860 - 1946), který objevil ve své době neznámou beduínskou kulturu na Blízkém východě a zpřístupnil její dědictví veřejnosti. Max von Oppenheim zasvětil svůj život umění Orientu a jeho vášeň se odráží v neobvyklém designu plnicího pera ze stříbra o ryzosti 925/000, které je připomínkou jeho největšího objevu - chrámového paláce v syrském Tell Halafu.

Limitovaná edice Max von Oppenheim Pozlacené prstence na peru i jeho uzávěru jsou ozdobeny reliéfy inspirovanými motivy z chrámového průčelí. Pero nese geometrický vzor, který je k vidění nejen v chrámu, ale také na prehistorické keramice z Tell Halafu. Vrstva průsvitného laku dodává designu fascinující trojrozměrný efekt. Uměleckým vrcholem tohoto klenotu je jemná rytina beduínské karavany na ručně vyrobeném hrotu z 18karátového zlata.

Stejně jako vzácné prehistorické poklady Orientu je i tato edice limitovaná. Každý ze 4 810 kusů lze snadno identifikovat podle čísla vyrytého na klipu.

Limitovaná edice Max von Oppenheim bude v prodeji v butique Montblanc od konce dubna za 53 000 Kč.

Logo Carollinum Limitovaná edice Max von Oppenheim

The white party from Lindex

Logo Lindex Na konci dubna je představena kolekce The In Between Collection: The White Party. V této kolekci luxusního spodního prádla jsou klíčové krásné krajky, luxus a romantika. Všechny oděvy jsou bílé a zcela výborné pro veškeré jarní oslavy.

Kolekce je zcela ultra ženská, lze si všimnout řady krásných detailů a kromě toho množství speciálních vlastností jako odnímatelných a vyměnitelných ramínek a také shaping efektu.

The White Party Collektion se skládá z:
The White Party Waistshaper - nádherné volánkové spodní sukně, s vysokým pasem a s efektem shaping (viz obrázek)
The White Party Delicate Bra - bandeau zcela v krajkách, podprsenka s částečnou výplní a s odnímatelnými ramínky.
The White Party Chic bra - podprsenka se zapínáním vpředu, push-up efektem, tvarovanými košíčky a zápasnickými zády
The White Party Special Bra - kosticová podprsenka bez výplně zcela v krajkách
The White Party Body - vyhlazené body s detaily krajek a odnímatelnými ramínky
The White Party High Panty - krajkové kalhotky s vysokým pasem a shaping efektem
The White Party Hipster - vyhlazený hipster s krajkovými detaily
The White Party String - tanga celá v krajkách

Podívejte se na krásnou kolekci v Lindexu koncem dubna.

Shlédněte leták - The white party from Lindex (PDF)

Kolekce H&D pro sezonu jaro/léto 2009

Logo H&D Aktuální kolekce společnosti H&D, dostupná v síti obchodních domů TESCO (na Národní třídě v Praze, v Brně vedle Vaňkovky, v Liberci, Plzni, Hradci Králové a Pardubicích), pod sebou skrývá značky Depeche H a Hardstone. Společnost H&D, která českém trhu působí již od počátku 90. let, nabízí ležérní, komfortní a cenově přijatelnou módu s tradicí.

Logo Depeche h Dámská značka Depeche H přináší široký výběr střihů sukní, šortek a kalhot. Jednoduchá bavlněná trička a tílka skvěle umožňují vrstvení. Nechybí ani lehké bundičky, saka a romantické šaty s květinovými vzory. Značka Hardstone, především pánská, má nádech safari stylu. Plátěné kalhoty a šortky dotváří bohatý výběr denimu. Košile zahrnují množství provedení i motivů od proužků přes kostky až k mladistvému květování.

 

Kolekce Design.rooya léto 2009

Kolekce Design.rooya léto 2009 V nejnovější kolekci šperků nazvané Poetické léto převládají přírodní materiály (především korál a drahé kameny) v kombinaci se stříbrem. Stříbro vytváří perfektní platformu, na které se rozvíjí variace originálních motivů. Inspirací jsou jako obvykle přírodní proměny, tentokrát v rozvernější a barevnější podobě. Růžový korál představuje v tvorbě designérky nový prvek. Šárku Rooyu zaujal svou jemností, která jí evokovala fascinující hru slunce zapadajícího do jemných obláčků nad mořem. Láska k tyrkysovým valounkům ji neopouští ani letos. Jak sama říká: „Nacházím v jejich kresbě cesty nekonečných náznaků a nadějí vinoucí se mezi mořskými proudy." Detaily a akcenty dokresluje sklo, exotické dřevo, kožené prvky a smalt. Šperky v provedení Design.rooya získávají nový nečekaný rozměr. I ten nejjednodušší outfit se s nimi stává výjimečnou záležitostí.

Autorka unikátních šperků Šárka Rooya kromě vlastní tvorby provozuje několik korálkových obchodů a e-shop na www.rooya.cz, vydává časopis Korálki a je pravidelným hostem pořadu Sama doma na ČT 1 a výhledově zavítá i do Rad ptáka Loskutáka na Nově (záznamy jejích vystoupení a další zajímavosti najdete na http://www.koralky.rooya.cz/kronika.php).

 

Dana Morávková tváří módní značky 1-2-3

Dana Morávková tváří módní značky 1-2-3 Herečka a choreografka Dana Morávková se stala tváří francouzské módní značky UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3). Novou imagovou kampaň této dámské konfekce připravila společně se známou fotografkou Lucií Robinson. Focení probíhalo nejen v ulicích Prahy, ale také v luxusním hotelu Le Palais, v kavárně Radost FX, nahrávacím studiu 3bees, divadle ABC či v květinářství Belles Fleurs.

Dana Morávková s úsměvem přiznává, že má na této značce závislost. „Poprvé jsem se s oblečením 1-2-3 seznámila ve Francii a moc jsem se zaradovala, když se před pár lety objevilo i u nás. Kdykoliv zajdu do obchodu, neodolám a pokaždé si nějaký kousek přinesu domů. Dávám přednost kvalitě, eleganci a módě s vtipem a nápadem. To vše v sobě tato módní značka spojuje a navíc za rozumné ceny. Také velmi oceňuji, že pamatuje i na nás menší ženy. Těší mě, že jsem se stala její tváří." Jednoduchý elegantní a velmi ženský styl Daně Morávkové naprosto vyhovuje. Ráda se módně obléká, ale nepodléhá trendům za každou cenu. Při výběru oblečení považuje za nejdůležitější, aby se v něm cítila dobře, měla pocit, že jí sluší a líbila se partnerovi.

Šaty - nutnost letošního jara

Logo Lindex Šaty si zachovávají svoji silnou pozici jako sezónní mód­ní nezbytnost a letošní jaro se staly šaty samozřejmou volbou pro řadu příležitostí. Šaty pro různé příležitosti např. hezké volné šaty na pláž, do práce, na večer do města s přáteli a v neposlední řadě také na nejrůznější slavnostní příležitosti. Jarní kolekce předvádí velkou rozmanitost jak ve stylu, tak v modelech, mělo by být snadné najít si své oblíbené šaty, bez ohledu na to, kam se právě chystáte.

Romantický styl je hodně zastoupený v letošních jar­ních šatech v Lindexu. Detaily jako volánky, drapérie, vyšívání a také květinové vzory navozují romantické cítění.

V inspiraci z 50-tých a 60-tých let lze vidět modely s velkou šířkou sukně nebo přiléhavějšími šaty. Malé balonkové rukávky, tenká ramínka nebo zcela bez ramínek, můžete si vybrat z velké škály možností. Šaty můžete kombinovat s pleteným bolerem nebo pleteným svetrem a také s velkými náramky a náhrdelníky. Za pomoci různých doplňků můžete snadno změnit také svůj look ze všedního k více slavnostnějšímu.

Podívejte se na leták - šaty Lindex.

Letošní první namočení

Logo Lindex Brzy bude na čase alespoň plánovat letošní premiéru v koupání. Nové plavky jsou vždy dobrým startem do sezóny, a to i pro většinu bázlivých "neodvážlivců". Jarní kolekce plavek je plná sytých barev a velmi bohatá pokud jde o modely a vzory.

Móda plavek v Lindexu byla inspirována
  • Riviérou z 20., 50. a 60. let v námořní elegantní kolekci s retro-pocitem, který zavede myšlenky také na Ester Williams a Hamptons.
  • Jižní Amerikou v etnickém vzoru a volbou barvy, kde dominují černá, zelená, hnědá a červená.
  • Hawai v exotických vzorech a v sytých barvách

Exkluzivní kolekce tašek LeSportsac od Stelly McCartney

Exklusivní kolekce taÅ¡ek LeSportsac od Stelly McCartney Značka LeSportsac je v Americe, zemi svého vzniku, už dávno vnímána jako synonymum dostupného luxusu, originálního a nenapodobitelného designu, prvotřídního zpracování a dobrého vkusu. Už od sedmdesátých let se stylové kabelky, kabely, batůžky a cestovní kufříky této značky řadí k nejoblíbenějším módním doplňkům. Není divu, že alespoň jeden model vlastní každá Američanka včetně těch největších hvězd showbusinessu. Pro LeSportsac pravidelně navrhují slavní designéři a umělci a jak je vidět, dokáží se skvěle trefit do vkusu a potřeb svých zákaznic. Skvělá zpráva je, že také v České republice už je k mání základní řada LeSportsac Classic Collection a nyní také opravdová lahůdka - kolekce vytvořené proslulou návrhářkou Stellou McCartney. Tašky z aktuální kolekce na jaro a léto i stejně povedené modely z loňských kolekcí jsou v prodeji v butiku Pařížská The Address v Pařížské ulici č. 5.

Diptyque – vůně dálek a přátelství

Diptyque - vůně dálek Kultovní značka Diptyque, která se stala legendární především jedinečnými vůněmi, je jednou ze značek, které se dostávají nově na český trh díky pražskému butiku SIMPLE koncept store.

Příběh značky Diptyque začal v Paříži na bulváru Saint-Germain, díky spolupráci tří přátel se stejnou tvůrčí vášní. Interiérová dekoratérka Christiane Gautrot, malíř Desmond Knox-Leet a Yves Coueslant, správce divadla a výtvarník scény, nejprve navrhovali látky a tapety. Od roku 1961 začali společně pracovat a zanedlouho otevřeli vlastní obchod na bulváru Saint-Germain. Svou invencí a nápady jej postupně proměnili v podivuhodný bazar s fascinující nabídkou jedinečných věcí. Roku 1963 začali pronikat do výroby vůní a na trh uvedli své první svíčky - Aubépine, Cannelle a Thé, v roce 1968 i první toaletní vodu L'Eau. Výrobky označené dnes už proslulým oválným štítkem s černým písmem tak začaly dobývat svět.

Roztomilé jarní botky Crocs v prodejnách Anna & Viktorie

Roztomilé jarní botky Crocs. Crocs - cool boty s usměvavým krokodýlem ve znaku - mají své příznivce napříč věkovými kategoriemi i zeměpisnými šířkami. S jistotou po nich sahají i rodiče, když hledají kvalitní, praktické a navíc roztomilé obutí pro své ratolesti. Dobře totiž vědí, že právě v crocskách jsou dětské nožky v bezpečí a pohodlí.

Roztomilé jarní botky Crocs. Aktuální jarní kolekce Crocs s novými modely uzavřených botiček pro menší děti RALLY je v prodeji v obchodech Anna & Viktorie. Růžová, fialová, bílá, modrá, červená... z veselých barevných kombinací si určitě vyberou parádivé holčičky i neposední kluci. Kvalitní patentovaný materiál a propracovaná podpora klenby skvěle prospívají rostoucí dětské nožce a protiskluzová podrážka je zárukou stability i v proměnlivém jarním počasí.

Nová Česká Miss Iveta Lutovská je letošní tváří LITEX

Logo Litex Iveta Lutovská Iveta Lutovská získala předminulý týden titul Česká Miss 2009 a s ním i řadu prestižních zakázek. Kromě jiného se stává novou tváří letošní fitness kolekce značky Litex, předního českého výrobce plavek a sportovního oblečení.

Pětadvacetiletá modelka z Třeboně vystudovala vysokou školu ekonomického směru a už má za sebou četné profesní zkušenosti (reklamní kampaně, módní přehlídky - např. Blanky Matragi apod.). Největším mezinárodním úspěchem půvabné blondýnky je titul Miss Model of the World 2007-08 v Číně.

SIMPLE představuje Givenchy

Simple představuje Givenchy Značka Givenchy, známá svým nezaměnitelným elegantním stylem a vysokou kvalitou střihu i provedení, je konečně v Praze. Od letošního března je možné zakoupit aktuální kolekci v concept store SIMPLE.

Dámská kolekce módního domu Givenchy pro jaro-léto 2009 návrháře Riccarda Tisciho je inspirována westernem a snad nejvýstižněji by se dala popsat jako „Glamour cesta na americký Západ". Přináší džíny částečně kombinované s koženými legínami a bílé košile s naškrobenými vysokými límečky. Výraznými rysy jsou výšivky a nejrůznější řasení. Během přehlídky upoutaly pozornost řemínky, které měly modelky ovázané kolem těla a kotníků. Ryze ženská kolekce, která dovedně využívá pánské prvky oblečení, klade důraz na styl, kvalitu a propracovanost detailu. Kolekci doplňují i něžné modely ve znovu módním „nahém" odstínu.

Nová dámská kolekce Crocs na jaro a léto – město vám bude ležet u nohou

Crocs - dámská kolekce pro jaro/léto 2009 Crocs - dámská kolekce pro jaro/léto 2009 Jaro je za dveřmi a léto na sebe už také nenechá dlouho čekat. V botách z nové kolekce Crocs do něj ženy a dívky mohou ladně vkročit, vtančit, vběhnout... jak je komu libo. V Crocskách je totiž každý pohyb radostí. Netlačí, nekloužou a ortopedicky tvarovaný vnitřek boty navíc nohu velice příjemně prokrvuje. To ostatně příznivci Crocs dobře vědí, ostatně proto jsou tyhle nepřehlédnutelné botky tak oblíbené. Žhavé novinky dámské kolekce jaro/léto k tomu ještě přidávají dokonale kreativní design.

Model CABANA spojuje zdánlivě nespojitelné - žabky a eleg antní podpatek. Výsledek? Neuvěřitelně pohodlná, měkoučká bota, přímo ideální do ruchu letního městského života. Právě ta Crocs - dámská kolekce pro jaro/léto 2009 m - na nekonečné nákupy, korzování na párty či procházky metropolí, se skvěle hodí také modely HAVANA s velmi módní platformou a PATRICIE s pásky, které na noze opravdu netlačí, neškrtí ani nedřou. To vše v okouzlujících trendy barvách: růžové, fialové, námořnické modré, černobílé a zlaté.

Nové modely Crocs budou k dostání od dubna v prodejnách Destroy: Cabana za 1350 Kč, Havana za 1490 Kč a Patricia za 1350 Kč.

Nová kolekce Oxbow jaro/léto 2009

Loto Oxbow Za novou kolekcí Oxbow jaro/léto 2009 stojí přední módní návrhář značky Oxbow- Carstene Haase se svým týmem. Díky této spolupráci vznikla kolekce, která vychází hlavně z tradic značky Oxbow, zachovává si eleganci a vyvážený styl.

Kolekce pro muže a ženy je rozdělena do tří řad: Riders Unlimited, Culture a Signature.

Speciální pozornost věnuje kolekce rozvoji grafického designu dámského oblečení a zdokonalení řady technického oblečení, kterou využívá řada nejžádanějších surfařů- žen i mužů.

Kolekci doplňují speciální řady pro muže a ženy- řada Artworks- speciálně navržená série je jedinečná designem, na němž se podílela řada různých umělců.

O´Neill - kolekce jaro / léto 2009

Logo O´Neill Nová kolekce O´Neill je poprvé v historii rozdělena do dvou kategorií- casual (pro běžné) a active (pro aktivní nošení). Vývoj produktů s ohledem na jejich využívání není pro značku O´Neill žádnou novinkou, ale individuální péče věnovaná každému kousku oblečení zvlášť ano.
Charakteristikou této kolekce je již tradičně spolupráce s jedinečnými módními návrháři, stejně jako sledování trendů ve stylech a materiálech. Rovnováha mezi výběrem stylu a použitými materiály musí být v perfektní harmonii. Kolekce vznikla nejen pro příznivce boardových sportů, ale i pro ty, kdo hledají inspiraci v jejich životním stylu.

Máte-li zájem dozvědět se o kolekci O´Neill pro jaro a léto 2009 více, čtěte dále..