Loading color scheme

JOHNNIE WALKER® je nejhodnotnější značkou whisky na světě

JOHNNIE WALKER® BLACK LABEL® představuje limitovanou edici, vytvořenou u příležitosti oslavy 100. výročí založení této ikonické značky. Johnnie Walker - Black label.

Podle právě zveřejněného výzkumu je JOHNNIE WALKER značkou, která má největší hodnotu ze všech značek whisky na světě. Výsledky výzkumu, realizovaného agenturou MillwardBrown, přišly právě v době, kdy JOHNNIE WALKER představuje výroční limitovanou edici ke 100. narozeninám značky BLACK LABEL.

JOHNNIE WALKER BLACK LABEL již dosáhl pozice nejpopulárnější prémiové míchané skotské whisky2 a výroční limitovaná edice jeho silnou pozici dále potvrzuje.

Stylová výroční láhev z černého skla, zdobená pravým zlatem, je skutečným designovým skvostem a bezpochyby se stane vyhledávaným sběratelským kouskem, ve kterém ožívá dědictví této ikonické značky. Na zadní straně láhve je ztvárněna časová osa, která představuje největší milníky v historii značky od jejího založení v roce 1820. Whisky je smíchána podle tradičního postupu, který pro ni byl charakteristický již v době založení značky a ještě pár desítek let předtím. Předchůdcem BLACK LABEL byla totiž Old Highland Whisky, smíchaná synem Johna Walkera Alexandrem v roce 1867 a později přejmenovaná na BLACK LABEL.

Michaela Dianišová, brand manažerka JOHNNIE WALKER, říká: „Jsme ohromně potěšeni výsledky výzkumu nejen z toho důvodu, že potvrdily naši silnou pozici, ale také proto, že se tak stalo právě v roce tak výjimečném pro značku JOHNNIE WALKER a speciálně BLACK LABEL.“

Rodinný klan Walkerů přejmenoval svou nejvýznamnější míchanou whisky na BLACK LABEL v roce 1909, když zjistil, jak velkou marketingovou příležitostí pro vytvoření silné značky se stal design jejich výrobku. Zákazníci totiž sami začali jejich whisky podle typické barvy a nezaměnitelného sklonu etikety označovat jako „tu whisky s černou etiketou“. Vnuci Johna Walkera, George a Alexandr II., pak prokázali podnikatelského ducha a rychle začali tuto příležitost naplňovat. Jejich oddanost principům zákazníkovy spokojenosti, maximální kvality a inovativních řešení se přenesla i do dnešních dnů.

Na své cestě historií JOHNNIE WALKER zažil světové války, revoluce, rozmachy a krachy, a nikdy se nezastavil. Limitovaná edice BLACK LABEL se tak stává skvělou oslavou průkopnické minulosti značky JOHNNIE WALKER a příležitostí pozvednout sklenku k přípitku na dalších 100 let nekončících úspěchů.

Výroční limitovaná edice JOHNNIE WALKER BLACK LABEL bude k dostání ve vybraných řetězcích a v e-shopu www.global-wines.cz od listopadu 2009 do vyprodání zásob.