Kolekce H&D pro sezonu jaro/léto 2009
Loading color scheme
Autorka unikátních šperků Šárka Rooya kromě vlastní tvorby provozuje několik korálkových obchodů a e-shop na www.rooya.cz, vydává časopis Korálki a je pravidelným hostem pořadu Sama doma na ČT 1 a výhledově zavítá i do Rad ptáka Loskutáka na Nově (záznamy jejích vystoupení a další zajímavosti najdete na http://www.koralky.rooya.cz/kronika.php).
Dana Morávková s úsměvem přiznává, že má na této značce závislost. „Poprvé jsem se s oblečením 1-2-3 seznámila ve Francii a moc jsem se zaradovala, když se před pár lety objevilo i u nás. Kdykoliv zajdu do obchodu, neodolám a pokaždé si nějaký kousek přinesu domů. Dávám přednost kvalitě, eleganci a módě s vtipem a nápadem. To vše v sobě tato módní značka spojuje a navíc za rozumné ceny. Také velmi oceňuji, že pamatuje i na nás menší ženy. Těší mě, že jsem se stala její tváří." Jednoduchý elegantní a velmi ženský styl Daně Morávkové naprosto vyhovuje. Ráda se módně obléká, ale nepodléhá trendům za každou cenu. Při výběru oblečení považuje za nejdůležitější, aby se v něm cítila dobře, měla pocit, že jí sluší a líbila se partnerovi.
Romantický styl je hodně zastoupený v letošních jarních šatech v Lindexu. Detaily jako volánky, drapérie, vyšívání a také květinové vzory navozují romantické cítění.
V inspiraci z 50-tých a 60-tých let lze vidět modely s velkou šířkou sukně nebo přiléhavějšími šaty. Malé balonkové rukávky, tenká ramínka nebo zcela bez ramínek, můžete si vybrat z velké škály možností. Šaty můžete kombinovat s pleteným bolerem nebo pleteným svetrem a také s velkými náramky a náhrdelníky. Za pomoci různých doplňků můžete snadno změnit také svůj look ze všedního k více slavnostnějšímu.
Podívejte se na leták - šaty Lindex.
Příběh značky Diptyque začal v Paříži na bulváru Saint-Germain, díky spolupráci tří přátel se stejnou tvůrčí vášní. Interiérová dekoratérka Christiane Gautrot, malíř Desmond Knox-Leet a Yves Coueslant, správce divadla a výtvarník scény, nejprve navrhovali látky a tapety. Od roku 1961 začali společně pracovat a zanedlouho otevřeli vlastní obchod na bulváru Saint-Germain. Svou invencí a nápady jej postupně proměnili v podivuhodný bazar s fascinující nabídkou jedinečných věcí. Roku 1963 začali pronikat do výroby vůní a na trh uvedli své první svíčky - Aubépine, Cannelle a Thé, v roce 1968 i první toaletní vodu L'Eau. Výrobky označené dnes už proslulým oválným štítkem s černým písmem tak začaly dobývat svět.
Pětadvacetiletá modelka z Třeboně vystudovala vysokou školu ekonomického směru a už má za sebou četné profesní zkušenosti (reklamní kampaně, módní přehlídky - např. Blanky Matragi apod.). Největším mezinárodním úspěchem půvabné blondýnky je titul Miss Model of the World 2007-08 v Číně.
Dámská kolekce módního domu Givenchy pro jaro-léto 2009 návrháře Riccarda Tisciho je inspirována westernem a snad nejvýstižněji by se dala popsat jako „Glamour cesta na americký Západ". Přináší džíny částečně kombinované s koženými legínami a bílé košile s naškrobenými vysokými límečky. Výraznými rysy jsou výšivky a nejrůznější řasení. Během přehlídky upoutaly pozornost řemínky, které měly modelky ovázané kolem těla a kotníků. Ryze ženská kolekce, která dovedně využívá pánské prvky oblečení, klade důraz na styl, kvalitu a propracovanost detailu. Kolekci doplňují i něžné modely ve znovu módním „nahém" odstínu.
Model CABANA spojuje zdánlivě nespojitelné - žabky a eleg antní podpatek. Výsledek? Neuvěřitelně pohodlná, měkoučká bota, přímo ideální do ruchu letního městského života. Právě ta
Nové modely Crocs budou k dostání od dubna v prodejnách Destroy: Cabana za 1350 Kč, Havana za 1490 Kč a Patricia za 1350 Kč.
Kolekce pro muže a ženy je rozdělena do tří řad: Riders Unlimited, Culture a Signature.
Speciální pozornost věnuje kolekce rozvoji grafického designu dámského oblečení a zdokonalení řady technického oblečení, kterou využívá řada nejžádanějších surfařů- žen i mužů.
Kolekci doplňují speciální řady pro muže a ženy- řada Artworks- speciálně navržená série je jedinečná designem, na němž se podílela řada různých umělců.
Charakteristikou této kolekce je již tradičně spolupráce s jedinečnými módními návrháři, stejně jako sledování trendů ve stylech a materiálech. Rovnováha mezi výběrem stylu a použitými materiály musí být v perfektní harmonii. Kolekce vznikla nejen pro příznivce boardových sportů, ale i pro ty, kdo hledají inspiraci v jejich životním stylu.
Máte-li zájem dozvědět se o kolekci O´Neill pro jaro a léto 2009 více, čtěte dále..
Styl je boho chic, detailní potisky, aplikované na jemné látky, které se dají hezky kombinovat. Silueta se silným rysem ze 70-tých let. Maxi šaty, tuniky a halenky jsou důležitými oděvy. Klobouk se širokým okrajem, tašky, šály a šperky doplňují kolekci. Všechno vyzařuje pocitem kouzla a vzdálenou mystikou - daleko od velkých metropolí.
Trend se vzory ve všech podobách je výrazný pro letošní jaro. V jarní kolekci jsou zahrnuty vzory z různých kultur a období. Doufáme, že hodně lidí se odváže kombinovat navzájem různé vzory. Můžete také zvolnit různobarevnost tím, že ji zkombinujete s něčím jednobarevným z barev, které se objevují ve vzorech, říká Emma Wiklund, poradce pro módu a spotřebitele v Lindexu.
Tenisky oceníte nejen při sportu, ale i běžném chození po městě. Jejich hlavní předností je totiž neuvěřitelná lehkost pěnového materiálu EVA, ze kterého jsou vyrobeny. Zadní část je perforovaná a spolu s vrchní síťovanou částí umožňuje výbornou prodyšnost. Místo obvyklého obuvnického lepidla navíc byla použita ke spojení obou částí mnohem ekologičtější metoda sešití, takže je bota šetrná k životnímu prostředí.
Na přípravě této kampaně spolupracoval herec s fotografem Gregem Williamsem, známým díky exkluzivním záběrům z bondovek a mnoha dalších filmů jako Bournovo ultimátum či Talentovaný pan Rippley nebo sérií módních fotografií pro italský Vogue. Dějištěm focení se stalo kouzelné prostředí pláže Merseyside městečka Ainsdale v severozápadní Anglii. Jude Low si při focení zahrál roli anglického gentlemana, který si užívá krásné a drsné britské pobřeží, řídí auto v písečných dunách nebo odpočívá na večerní párty.
Předjaří 2009
oblázek (šedohnědý odstín), korál, zaschlé bláto, béžová
Jemná bavlna s metalickým leskem, nylon, pletenina a žerzej se často zdobí proužky a tradiční technikou fil à fil (dosahuje se tím dvoubarevného efektu). Empírová hra s různě umístěnou linií pasu pokračuje, přes strohé košile pánského typu a tuniky se oblékají krátké blejzry, kalhoty cigaretové i à la Marlene. Mezi typy sukní převládá rozšířený a balonový střih. Objevená kombinace světlých tónů nechává místo pro fantazii a vyzařuje celkovou ležérnost.
Dámská kolekce
Jarní a letní sezóna roku 2009 si s ženskostí počíná s hravou (nikoli hráčskou!) náruživostí. Je zcela ve znamení lehkých materiálů, veselých barev a potisků, což platí zejména pro košile, šaty, sukně
a halenky. Vidět je hlavně černou, červenou a bílou barvu, ale móda přesto nepůsobí stroze. Řasení, drobné a milé detaily, náročné potisky, jednoduché formy - to vše patří k nové módě. O vrchní příčky popularity se uchází sportovní oblečení s ženskými prvky. Ve středu pozornosti stojí jednotlivé druhy oblečení. Každý z nich musí mluvit sám za sebe. Jejich kombinace pak vytvářejí celistvý vzhled. Na vzestupu jsou jemné úplety, blejzry, halenky košilového střihu, kalhoty a šaty.
LeSportsac vyrábí stylové kabely, kabelky, batůžky a cestovní kufříky, které vypadají luxusně, ale zároveň si je může každý dovolit. Modely jsou totiž roztříděné do několika kolekcí, které jsou cenově odlišné.
Casual (ženy, muži)
Hlavní kolekce pojímá nově retrostyl 70. let, africké a indické etno, americké pruhy a hvězdy... Návrháři netradičně kombinují barvy a vzory na modelech, které se hodí nejen na víkendové výlety a cesty, ale i na veškeré neformální příležitosti. Nejvýznamnější roli z barevné škály hraje bílá, k ní se přidružují korálová, burgundská, modrá, zelená a žlutá. Také černá a odstíny barvy země jsou všudypřítomné. Oblíbené přírodní materiály doplňují nové hi-tech nylonové novinky.