Loading color scheme

Šaty - nutnost letošního jara

Logo Lindex Šaty si zachovávají svoji silnou pozici jako sezónní mód­ní nezbytnost a letošní jaro se staly šaty samozřejmou volbou pro řadu příležitostí. Šaty pro různé příležitosti např. hezké volné šaty na pláž, do práce, na večer do města s přáteli a v neposlední řadě také na nejrůznější slavnostní příležitosti. Jarní kolekce předvádí velkou rozmanitost jak ve stylu, tak v modelech, mělo by být snadné najít si své oblíbené šaty, bez ohledu na to, kam se právě chystáte.

Romantický styl je hodně zastoupený v letošních jar­ních šatech v Lindexu. Detaily jako volánky, drapérie, vyšívání a také květinové vzory navozují romantické cítění.

V inspiraci z 50-tých a 60-tých let lze vidět modely s velkou šířkou sukně nebo přiléhavějšími šaty. Malé balonkové rukávky, tenká ramínka nebo zcela bez ramínek, můžete si vybrat z velké škály možností. Šaty můžete kombinovat s pleteným bolerem nebo pleteným svetrem a také s velkými náramky a náhrdelníky. Za pomoci různých doplňků můžete snadno změnit také svůj look ze všedního k více slavnostnějšímu.

Podívejte se na leták - šaty Lindex.

Letošní první namočení

Logo Lindex Brzy bude na čase alespoň plánovat letošní premiéru v koupání. Nové plavky jsou vždy dobrým startem do sezóny, a to i pro většinu bázlivých "neodvážlivců". Jarní kolekce plavek je plná sytých barev a velmi bohatá pokud jde o modely a vzory.

Móda plavek v Lindexu byla inspirována
  • Riviérou z 20., 50. a 60. let v námořní elegantní kolekci s retro-pocitem, který zavede myšlenky také na Ester Williams a Hamptons.
  • Jižní Amerikou v etnickém vzoru a volbou barvy, kde dominují černá, zelená, hnědá a červená.
  • Hawai v exotických vzorech a v sytých barvách

Exkluzivní kolekce tašek LeSportsac od Stelly McCartney

Exklusivní kolekce taÅ¡ek LeSportsac od Stelly McCartney Značka LeSportsac je v Americe, zemi svého vzniku, už dávno vnímána jako synonymum dostupného luxusu, originálního a nenapodobitelného designu, prvotřídního zpracování a dobrého vkusu. Už od sedmdesátých let se stylové kabelky, kabely, batůžky a cestovní kufříky této značky řadí k nejoblíbenějším módním doplňkům. Není divu, že alespoň jeden model vlastní každá Američanka včetně těch největších hvězd showbusinessu. Pro LeSportsac pravidelně navrhují slavní designéři a umělci a jak je vidět, dokáží se skvěle trefit do vkusu a potřeb svých zákaznic. Skvělá zpráva je, že také v České republice už je k mání základní řada LeSportsac Classic Collection a nyní také opravdová lahůdka - kolekce vytvořené proslulou návrhářkou Stellou McCartney. Tašky z aktuální kolekce na jaro a léto i stejně povedené modely z loňských kolekcí jsou v prodeji v butiku Pařížská The Address v Pařížské ulici č. 5.

Diptyque – vůně dálek a přátelství

Diptyque - vůně dálek Kultovní značka Diptyque, která se stala legendární především jedinečnými vůněmi, je jednou ze značek, které se dostávají nově na český trh díky pražskému butiku SIMPLE koncept store.

Příběh značky Diptyque začal v Paříži na bulváru Saint-Germain, díky spolupráci tří přátel se stejnou tvůrčí vášní. Interiérová dekoratérka Christiane Gautrot, malíř Desmond Knox-Leet a Yves Coueslant, správce divadla a výtvarník scény, nejprve navrhovali látky a tapety. Od roku 1961 začali společně pracovat a zanedlouho otevřeli vlastní obchod na bulváru Saint-Germain. Svou invencí a nápady jej postupně proměnili v podivuhodný bazar s fascinující nabídkou jedinečných věcí. Roku 1963 začali pronikat do výroby vůní a na trh uvedli své první svíčky - Aubépine, Cannelle a Thé, v roce 1968 i první toaletní vodu L'Eau. Výrobky označené dnes už proslulým oválným štítkem s černým písmem tak začaly dobývat svět.

Roztomilé jarní botky Crocs v prodejnách Anna & Viktorie

Roztomilé jarní botky Crocs. Crocs - cool boty s usměvavým krokodýlem ve znaku - mají své příznivce napříč věkovými kategoriemi i zeměpisnými šířkami. S jistotou po nich sahají i rodiče, když hledají kvalitní, praktické a navíc roztomilé obutí pro své ratolesti. Dobře totiž vědí, že právě v crocskách jsou dětské nožky v bezpečí a pohodlí.

Roztomilé jarní botky Crocs. Aktuální jarní kolekce Crocs s novými modely uzavřených botiček pro menší děti RALLY je v prodeji v obchodech Anna & Viktorie. Růžová, fialová, bílá, modrá, červená... z veselých barevných kombinací si určitě vyberou parádivé holčičky i neposední kluci. Kvalitní patentovaný materiál a propracovaná podpora klenby skvěle prospívají rostoucí dětské nožce a protiskluzová podrážka je zárukou stability i v proměnlivém jarním počasí.

Nová Česká Miss Iveta Lutovská je letošní tváří LITEX

Logo Litex Iveta Lutovská Iveta Lutovská získala předminulý týden titul Česká Miss 2009 a s ním i řadu prestižních zakázek. Kromě jiného se stává novou tváří letošní fitness kolekce značky Litex, předního českého výrobce plavek a sportovního oblečení.

Pětadvacetiletá modelka z Třeboně vystudovala vysokou školu ekonomického směru a už má za sebou četné profesní zkušenosti (reklamní kampaně, módní přehlídky - např. Blanky Matragi apod.). Největším mezinárodním úspěchem půvabné blondýnky je titul Miss Model of the World 2007-08 v Číně.

SIMPLE představuje Givenchy

Simple představuje Givenchy Značka Givenchy, známá svým nezaměnitelným elegantním stylem a vysokou kvalitou střihu i provedení, je konečně v Praze. Od letošního března je možné zakoupit aktuální kolekci v concept store SIMPLE.

Dámská kolekce módního domu Givenchy pro jaro-léto 2009 návrháře Riccarda Tisciho je inspirována westernem a snad nejvýstižněji by se dala popsat jako „Glamour cesta na americký Západ". Přináší džíny částečně kombinované s koženými legínami a bílé košile s naškrobenými vysokými límečky. Výraznými rysy jsou výšivky a nejrůznější řasení. Během přehlídky upoutaly pozornost řemínky, které měly modelky ovázané kolem těla a kotníků. Ryze ženská kolekce, která dovedně využívá pánské prvky oblečení, klade důraz na styl, kvalitu a propracovanost detailu. Kolekci doplňují i něžné modely ve znovu módním „nahém" odstínu.

Nová dámská kolekce Crocs na jaro a léto – město vám bude ležet u nohou

Crocs - dámská kolekce pro jaro/léto 2009 Crocs - dámská kolekce pro jaro/léto 2009 Jaro je za dveřmi a léto na sebe už také nenechá dlouho čekat. V botách z nové kolekce Crocs do něj ženy a dívky mohou ladně vkročit, vtančit, vběhnout... jak je komu libo. V Crocskách je totiž každý pohyb radostí. Netlačí, nekloužou a ortopedicky tvarovaný vnitřek boty navíc nohu velice příjemně prokrvuje. To ostatně příznivci Crocs dobře vědí, ostatně proto jsou tyhle nepřehlédnutelné botky tak oblíbené. Žhavé novinky dámské kolekce jaro/léto k tomu ještě přidávají dokonale kreativní design.

Model CABANA spojuje zdánlivě nespojitelné - žabky a eleg antní podpatek. Výsledek? Neuvěřitelně pohodlná, měkoučká bota, přímo ideální do ruchu letního městského života. Právě ta Crocs - dámská kolekce pro jaro/léto 2009 m - na nekonečné nákupy, korzování na párty či procházky metropolí, se skvěle hodí také modely HAVANA s velmi módní platformou a PATRICIE s pásky, které na noze opravdu netlačí, neškrtí ani nedřou. To vše v okouzlujících trendy barvách: růžové, fialové, námořnické modré, černobílé a zlaté.

Nové modely Crocs budou k dostání od dubna v prodejnách Destroy: Cabana za 1350 Kč, Havana za 1490 Kč a Patricia za 1350 Kč.

Nová kolekce Oxbow jaro/léto 2009

Loto Oxbow Za novou kolekcí Oxbow jaro/léto 2009 stojí přední módní návrhář značky Oxbow- Carstene Haase se svým týmem. Díky této spolupráci vznikla kolekce, která vychází hlavně z tradic značky Oxbow, zachovává si eleganci a vyvážený styl.

Kolekce pro muže a ženy je rozdělena do tří řad: Riders Unlimited, Culture a Signature.

Speciální pozornost věnuje kolekce rozvoji grafického designu dámského oblečení a zdokonalení řady technického oblečení, kterou využívá řada nejžádanějších surfařů- žen i mužů.

Kolekci doplňují speciální řady pro muže a ženy- řada Artworks- speciálně navržená série je jedinečná designem, na němž se podílela řada různých umělců.

O´Neill - kolekce jaro / léto 2009

Logo O´Neill Nová kolekce O´Neill je poprvé v historii rozdělena do dvou kategorií- casual (pro běžné) a active (pro aktivní nošení). Vývoj produktů s ohledem na jejich využívání není pro značku O´Neill žádnou novinkou, ale individuální péče věnovaná každému kousku oblečení zvlášť ano.
Charakteristikou této kolekce je již tradičně spolupráce s jedinečnými módními návrháři, stejně jako sledování trendů ve stylech a materiálech. Rovnováha mezi výběrem stylu a použitými materiály musí být v perfektní harmonii. Kolekce vznikla nejen pro příznivce boardových sportů, ale i pro ty, kdo hledají inspiraci v jejich životním stylu.

Máte-li zájem dozvědět se o kolekci O´Neill pro jaro a léto 2009 více, čtěte dále..

Vzory! Vzory! Vzory! – Jaro v Lindexu je ve znamení The Power of Prints

Logo Lindex Znaky, potištěné vzory, byly vždy důležitou součástí módy. Nyní o něco více a důležitěji než doposud. V letošním jaru jsou vidět v kolekci Lindex vzory ve všech podobách a barevných variacích. Jemné šaty, halenky a tuniky v mnoha různých potiscích a barvách - s inspirací vzdálené krajiny a kultury v etnické kombinaci. Power of Prints!

Styl je boho chic, detailní potisky, aplikované na jemné látky, které se dají hezky kombinovat. Silueta se silným rysem ze 70-tých let. Maxi šaty, tuniky a halenky jsou důležitými oděvy. Klobouk se širokým okrajem, tašky, šály a šperky doplňují kolekci. Všechno vyzařuje pocitem kouzla a vzdálenou mystikou - daleko od velkých metropolí.

Trend se vzory ve všech podobách je výrazný pro letošní jaro. V jarní kolekci jsou zahrnuty vzory z různých kultur a období. Doufáme, že hodně lidí se odváže kombinovat navzájem různé vzory. Můžete také zvolnit různobarevnost tím, že ji zkombinujete s něčím jednobarevným z barev, které se objevují ve vzorech, říká Emma Wiklund, poradce pro módu a spotřebitele v Lindexu.

PUMA® představuje L.I.F.T.

PUMA představuje L.I.F.T. PUMA představuje L.I.F.T. V polovině dubna přichází na český trh zcela nová a unikátní ucelená kolekce značky PUMA® nazvaná L.I.F.T. Stěžejním produktem kolekce je 173 gramů vážící bota určená pro volný čas, inspirovaná designem běžecké boty. I proto se stala tváří celé kampaně hvězda značky PUMA, loňský olympijský rekordman Usain Bolt.

Tenisky oceníte nejen při sportu, ale i běžném chození po městě. Jejich hlavní předností je totiž neuvěřitelná lehkost pěnového materiálu EVA, ze kterého jsou vyrobeny. Zadní část je perforovaná a spolu s vrchní síťovanou částí umožňuje výbornou prodyšnost. Místo obvyklého obuvnického lepidla navíc byla použita ke spojení obou částí mnohem ekologičtější metoda sešití, takže je bota šetrná k životnímu prostředí.

Crocs nabízejí pánskou kolekci na jaro a léto

Crocs - pánská kolekce na jaro/léto 2009 Crocs - pánská kolekce na jaro/léto 2009 Světoznámá značka Crocs přichází s novými módními pánskými modely pro kvapem se blížící jarní měsíce. Žádné úmorné šněrování tkaniček, jen maximální pohodlí, tradičně vysoká kvalita materiálů a nepřehlédnutelný design. Milovníci Crocsek už to znají - kdo je jednou obuje, jen nerad je zouvá. Takže určitě potěší, že jarní modely Crocs je možné bez obav nosit i v létě na bosou nohu, třeba při dovolenkových radovánkách na pláži nebo člunu. Modely Cove, Dekum a Tideline Canvas jsou k mání v trendy barvách - šedé, hnědé, černé, bílé, béžové a stylové námořnické modré. Novinkou je kromě jejich tvaru, který připomíná mokasíny, i materiál: tradiční Croslite na spodní části doplňuje textilie a kůže na svrchní části. Boty tak nepostrádají žádnou z typických vlastností Crocsek - pohodlí pro zdravou a lehkou chůzi ani originální a nápaditou kreativitu. Nejnovější řadu pánských bot Crocs českým zákazníkům od března nabízí obchody Destroy.

 

Kolekce PUMA® MOTOSPORT s invencí mladých návrhářů

PUMA - motosport kolekce 2009 Sportlifestylová značka PUMA ve své činnosti pravidelně podporuje umělce z celého světa, oceňuje jejich kreativitu a také jim dává možnost ukázat svůj talent celému světu v rámci konceptu PUMA Creative. Jednou z takovýchto aktivit je podpora studentů oděvní školy Central Saint Martins v Londýně. puma pro ně letos už třetí rok uspořádala designérskou soutěž PUMA Bursary Award o nejlepší návrhy vybraného produktu. Předseda představenstva a generální ředitel společnosti PUMA Jochen Zeitz považuje partnerství za velmi inspirativní. „Podpora mladých talentů má pro společnost Puma zásadní význam, realizujeme ji prostřednictvím stipendijního fondu, který vstoupil do třetího roku existence." Vloni vznikla pozoruhodná kolekce oděvních doplňků k olympijským hrám, kterou prezentovala například hvězda Pumy, nejrychlejší muž světa, Usain Bolt.

Plavky LITEX 2009

Logo Litex Na světě je nová kolekce plavek LITEX pro rok 2009, jejíž tváří se stala Miss ČR 2007 Kateřina Sokolová. Česká společnost LITEX však nemyslí pouze na štíhlé slečny, ale na ženy všech typů postav, muže, děti a nabídka zahrnuje i těhotenské plavky a plážové doplňky. Škála barev, vzorů a především střihů je opravdu bohatá.
Více naleznete na Litex webové prezentaci.

Jarní kolekce Noppies rozzářila dětské oblečení veselými barvami

Noppies - jarní kolekce 2009 Česká firma Anna & Viktorie prodává ve svých obchodech těhotenské a dětské zboží světových značek. Svým zákazníkům nabízí jen to nejlepší - právě teď jarní kolekci renomované holandské značky Noppies pro miminka (Newborn) i odrostlejší děti (Baby).

Noppies - jarní kolekce 2009 Kvalitní materiál, dokonalý střih a komfort - to jsou základní atributy, na které sází návrháři značky Noppies. Dobře znají své malé zákazníky, kteří nijak zvlášť nemilují věčné svlékání a oblékání, střihy jsou proto promyšleně jednoduché a praktické. Oblečení je ušito z pohodlných přírodních materiálů, děti se v nich cítí jako v měkoučké mámině náruči. Použité textilie jsou navíc velmi odolné a profesionálně zpracované, takže bez následků zvládají všemožné pohybové aktivity svých nositelů. Jednotlivé kousky - od roztomilých triček, přes kalhoty a mikiny - jsou snadno kombinovatelné, přímo stvořené k vytvoření vlastního stylu. Jarní kolekce zůstává věrná tradici svěžích barev, typických pro značku Noppies. Oblečení opět zdobí originální veselé obrázky, které vykouzlí úsměv na tvářích dětí i dospělých. Pro Noppies je velice důležité, aby dětská kolekce byla co nejdostupnější, nikoliv však na úkor kvality!

Kolekce Dunhill pro jaro/léto 2009

Logo Dunhill Slavný herec Jude Law, považovaný za jednoho z nejpřitažlivějších mužů současnosti, se stal již potřetí tváří luxusní londýnské značky Dunhill.

Na přípravě této kampaně spolupracoval herec s fotografem Gregem Williamsem, známým díky exkluzivním záběrům z bondovek a mnoha dalších filmů jako Bournovo ultimátum či Talentovaný pan Rippley nebo sérií módních fotografií pro italský Vogue. Dějištěm focení se stalo kouzelné prostředí pláže Merseyside městečka Ainsdale v severozápadní Anglii. Jude Low si při focení zahrál roli anglického gentlemana, který si užívá krásné a drsné britské pobřeží, řídí auto v písečných dunách nebo odpočívá na večerní párty.

BANDOLERA – kolekce jaro/léto 2009

Bandolera - kolekce jaro/léto 2009 Cítit se pohodově v komfortním oblečení patří k univerzálnímu jmenovateli bohaté nabídky nizozemské společnosti Bandolera. Aktuální trendy - to jsou zajímavé barvy, fantazijní tisky, nově viděné kombinace. Velký návrat na módní scénu hlásí retro safari a detaily koloniálního stylu. Cool řady, inspirované maskulinním oblečením, ještě víc pracují s variabilitou a možnostmi proporcí i střihových možností všech outfitů.

Předjaří 2009

oblázek (šedohnědý odstín), korál, zaschlé bláto, béžová
Jemná bavlna s metalickým leskem, nylon, pletenina a žerzej se často zdobí proužky a tradiční technikou fil à fil (dosahuje se tím dvoubarevného efektu). Empírová hra s různě umístěnou linií pasu pokračuje, přes strohé košile pánského typu a tuniky se oblékají krátké blejzry, kalhoty cigaretové i à la Marlene. Mezi typy sukní převládá rozšířený a balonový střih. Objevená kombinace světlých tónů nechává místo pro fantazii a vyzařuje celkovou ležérnost.

Modeflash jaro 2009

Logo Charles Vögele „Ženskost a barevnost"

Dámská kolekce

Jarní a letní sezóna roku 2009 si s ženskostí počíná s hravou (nikoli hráčskou!) náruživostí. Je zcela ve znamení lehkých materiálů, veselých barev a potisků, což platí zejména pro košile, šaty, sukně
a halenky. Vidět je hlavně černou, červenou a bílou barvu, ale móda přesto nepůsobí stroze. Řasení, drobné a milé detaily, náročné potisky, jednoduché formy - to vše patří k nové módě. O vrchní příčky popularity se uchází sportovní oblečení s ženskými prvky. Ve středu pozornosti stojí jednotlivé druhy oblečení. Každý z nich musí mluvit sám za sebe. Jejich kombinace pak vytvářejí celistvý vzhled. Na vzestupu jsou jemné úplety, blejzry, halenky košilového střihu, kalhoty a šaty.

Legendární kabely LeSportsac konečně i v ČR

LeSportsac - sportovní kabely Na český trh konečně doputovala americká značka, která je synonymem luxusu, originálního a nenapodobitelného designu, prvotřídního zpracování a dobrého vkusu - LeSportsac. Už od sedmdesátých let okupuje přední příčky nejoblíbenějších módních doplňků a není divu, že alespoň jeden model vlastní každá Američanka. Řadí se mezi ně i ty největší hvězdy světového showbusinessu jako Paris Hilton, Gwen Stefani, Carmen Electra, Halle Berry nebo Catherine Zeta-Jones.

LeSportsac vyrábí stylové kabely, kabelky, batůžky a cestovní kufříky, které vypadají luxusně, ale zároveň si je může každý dovolit. Modely jsou totiž roztříděné do několika kolekcí, které jsou cenově odlišné.

s.Oliver - kolekce jaro/léto 2009

s.Oliver - kolekce jaro/léto 2009 Německá módní značka s.Oliver má letos důvod k oslavě! Vznikla totiž v roce 1969, tedy přesně před 40 lety. Dnes jde o významnou společnost s mezinárodní působností, která vytváří aktuální, designérsky nápaditou a cenově dostupnou módu. Nová kolekce je jako vždy kvalitní, trendová i kombinovatelná a orientuje se především na casual módu a relax styl. A jako vždy se drží klíčového mota značky: SKUTEČNÁ MÓDA PRO SKUTEČNÉ LIDI. Na českém trhu je značka zastoupena od roku 2004 a zaměřuje se především na tyto řady:

Casual (ženy, muži)

Hlavní kolekce pojímá nově retrostyl 70. let, africké a indické etno, americké pruhy a hvězdy... Návrháři netradičně kombinují barvy a vzory na modelech, které se hodí nejen na víkendové výlety a cesty, ale i na veškeré neformální příležitosti. Nejvýznamnější roli z barevné škály hraje bílá, k ní se přidružují korálová, burgundská, modrá, zelená a žlutá. Také černá a odstíny barvy země jsou všudypřítomné. Oblíbené přírodní materiály doplňují nové hi-tech nylonové novinky.

Džínová bunda je hitem letošního jara

Logo Lindex Džínová bunda je come-backem letošní jara a je k dostání v Lindexu pro děti veškerého věku.

"Hodně sázíme na původní model džínové bundy. Bude stejně samozřejmý pro nošení jako klasické džíny", říká team designérů dětského oddělení v Lindexu.

Bunda pro chlapce je ve tmavé riflovině s klasickým ošoupaným vzhledem. Bunda pro menší chlapce má mimo jiné pletené náplety u rukávů. Džínová bunda pro děvčata je hezčího vzhledu pro zdůraznění modré barvy rifloviny.

Také malé dětátko si letošní jaro najde svoji džínovou bundu, hezký model s hřejivou jemnou podšívkou a s módní kapucí.

Prohlédněte si džínové bundy od designérů Lindex (PDF).

HAPPY ORGANIC FARM – nová ekologická kolekce pro děti

Logo Lindex Život na vesnici, příroda a severské tradice jsou inspirací Lindexu v nové ekologické jarní kolekci pro děti.

"Vycházela jsem z tradičních zvířat na vesnici ze severu a ozdobila jsem oděvy veselými ovečkami, kravičkami, koníčky a kuřátky. Je příjemné když jsou použita naše klasická zvířátka namísto různých zvířat z džungle", říká Linda Sturesson, designérka pro dětské oddělení v Lindexu.

Zvířátka vypadají jakoby byla vybrána ze starých ilustrací a pohádkových knih, upravena tak, aby vypadala roztomile dětsky. Také barvy jsou voleny tak, aby zdůraznili starodávný, trochu nostalgický dojem. Barevná škála zahrnuje červenou, žlutou, zelenou a hnědou.

V kolekci pro děti (výška 56-86) body, kalhoty a čepice. A pro trochu větší děti (výška 86-116) najdete topy, košile, džíny, spodní prádlo a čepice. Veškeré oděvy jsou vyrobeny z ekologické bavlny.

Prohlédněte si kolekci Happy Organic Farm (PDF).

S Dadadoo budou všichni rodiče styloví

Dadadoo - kolekce pro stylové rodiče Rodiče, kteří mají malé děti a často s nimi vyrážejí do společnosti, velmi často trápí nutnost nosit s sebou hned několikero tašek a kabelek, aby pobrali všechno potřebné pro sebe i svoje ratolesti. Většina tašek na dětské potřeby má totiž svůj specifický tvar, který je vhodný většinou jen k pověšení na kočárek, a nedá se použít pro jiné účely. Přesně tento problém řešila zakladatelka společnosti Dadadoo Josefine Josefsson, když čekala své třetí dítě. Marně hledala hezky vypadající tašku, do které by se vešly plenky, hračky, oblečení, jídlo a pití pro její dvě malé děti a zároveň potřeby pro ni samotnou - a tak si tašku navrhla sama. Myslela ovšem i na to, aby styloví byli i tatínci, kterých na mateřské dovolené stále přibývá. Její kolekce několika typů tašek značky Dadadoo se konečně dostala i do Čech. Jsou funkční a zároveň tak nápadité a barevné, že se za ně nemusí nikdo stydět.