Loading color scheme

CHECK ME OUT – kostkované košile jsou zpět

Check me out - kostkované koÅ¡ile jsou zpět. Károvaná košile, tento nadčasový a zároveň klasický klíčový prvek šatníku, je zpět. Dnešní muži mají možnost oblékat se stejně jako Jack Kerouac a další básníci Beat Generation, kteří tyto košile proslavili v padesátých letech, nebo jako Kurt Cobain s jeho „anti-módou" z počátku let devadesátých. Dívky a ženy si mohou dodat sportovního šarmu díky těsným košilím svázaným v pase (jako Daisy Duke v Mistrech hazardu) či je nosit o několik čísel větší jako „košile po příteli", nejlépe k pětsetjedničkám.

Nevšední elegance

NevÅ¡ední elegance - Par Excellence. NevÅ¡ední elegance - Par Excellence. Království látek Par Excellence rozšířilo svou nabídku materiálů prvotřídní jakosti o sortiment nevšedních doplňků. Okouzlí vás nejen originální knoflíky Chanel, ale i krásné brože, pásky nebo šátky.

Majitelka společnosti Par Excellence, paní Hana Konečná, osobně vybírá látky u předních evropských dodavatelů převážně z Itálie, Francie, Anglie a Německa. V obchodě vás potěší i nabídka materiálů od světových módních návrhářů jako např. Versace, Cavalli, Valentino, Ermenegildo Zegna, Ungaro, Chanel, Armani, Krizia a Pal Zileri. Naleznete zde téměř vše – od nejnovějších trendy materiálů až po klasický business styl. Velkou část nabídky tvoří látky pro nejrůznější slavnostní příležitosti, efektní látky pro módní designéry a speciální materiály pro divadelní a filmové produkce.

Steilmann - fotogalerie

Přinášíme Vám fotogalerii z aktuálních kolekcí značky Steilmann, Apanage, Kapalua, Marcona, Stones, Mazzini.

SLIP SHOP

Logo Lindex Nová jarní kolekce krásných kombiné topů společnosti Lindex pod názvem „Slip Shop" přináší pocit nostalgického romantizmu a čerpá inspiraci ze stylů vintage a retro. Nelze přehlédnout měkké kontrasty mezi zvolenými materiály, kdy se matné vlastnosti šifonu snoubí s jemně lesklými satény: design, jež vytváří romantický retro look. Jarní móda se zaměřuje na prádlo zcela novým způsobem a dále stírá hranici mezi konfekčními oděvy a prádlem. Nové stylové vrstvení prádlo buď zcela či alespoň částečně odhaluje. „Myšlenka za kolekcí Slip Shop stojí na tom, že tyto kousky lze použít nejen jako prádlo, ale také jako šaty pod krátké sáčko či jako tank top, který vhodně doplní legíny či úzké skinny jeans" říká Linda Eliasson, designérka společnosti Lindex.

Fotografie krásných kombiné pro letošní jaro naleznete na www.lindex.com

Křest obchodu LeSportsac

Jam Store křest. Jam Store křest. Přinášíme vám fotografie ze slavnostního otevření obchodu Jam Store v Rybné ulici 2 na Starém Městě v Praze, který je prvním oficiálním obchodem s taškami americké značky LeSportsac, ty se dosud prodávaly v obchodech s jinými značkami.

Otevření se zúčastnily Eva Aichmajerová, Martha Issová, Iveta Lutovská, Petra Nesvačilová, Petra Špindlerová a Maya Kvetny, majitelka firmy Buzz s.r.o., která LeSportsac dováží do Čech (vedle bot Crocs).

Eva Herzigová a Dana Morávková na módní přehlídce v Paříži

Eva Herzigová a Dana Morávková na módní přehlídce v Paříži. Eva Herzigová a Dana Morávková na módní přehlídce v Paříži. Topmodelka Eva Herzigová a populární česká herečka Dana Morávková se setkaly v Paříži na přehlídce francouzské módní značky UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris).

Herzigová propůjčuje svou tvář značce pro celosvětové kampaně, Morávková reprezentuje 1-2-3 Paris v České republice. Na konci minulého týdne se obě krásné ženy sešly v Paříži u příležitosti předvedení jarní a letní kolekce pro letošní rok. „Přehlídka mě okouzlila, podlehla jsem krásným kabátům i šatům s geometrickými vzory. Samozřejmě mě potěšilo i setkání s Evou Herzigovou. Jsem ráda, že obě reprezentujeme značku, která ženám lichotí," komentovala událost Dana Morávková.

Nepodceňte zarudlé oči!

Nepodceňte zarudlé oči! Oči někdy zarudly snad každému – dlouho si je mnul, spadlo mu tam smítko, zlomila se řasa. Jenomže začervenalé oči vůbec nemusí mít banální příčinu! Mohou být vážným signálem, že něco není v pořádku. „Už s prvními drobnými nepříjemnými pocity, které se týkají očí, je vhodné vyhledat zdravotnické zařízení," doporučuje oční lékař MUDr. Petr Novák z Refrakčního centra Praha.

Je známo, jak citlivě oči reagují na zakouřené prostředí, na prach, přehnanou fyzickou námahu, na chlorovanou vodu v bazénech, na ostré světlo, bílé sněžné pláně, třpytící se mořskou hladinu. Lékaři samozřejmě nejsou nadšeni, když vidí, že si pacientka zarudlé oči maluje – vždyť i kosmetické přípravky mohou být zdrojem nepohody očí, a nemusí přitom mít zrovna prošlou záruční lhůtu ani nemusí být nejlevnější.

S cestovní kanceláři SARDEGNA TRAVEL za krásami tajemného italského ostrova Sardinie

Sardínie. Hledáte pro letošní dovolenou správný tip? Hledáte exotiku, harmonii, dobrodružství, sportovní vyžití nebo vás lákají historické památky? Na to vše vám dá odpověď dovolená na ostrově Sardinie. Tato perla Středomoří leží na západ od italského poloostrova, jižně od ostrova Korsika a dostanete se za pouhé 2 hodiny letu z Prahy. To, co Sardinie nabízí, uspokojí různorodé vrstvy klientů. Cestovní kancelář SARDEGNA TRAVEL ve svém rozsáhlém katalogu myslí na všechny.

Jarní lyžování v italském Benátsku

Benátsko nejsou pouze pláže, moře a starobylá romantická města. Málokdo ví, že skoro tři čtvrtiny Dolomit se nachází právě v tomto italském regionu. A jaro je pro lyžování v Itálii nejvhodnější doba. Díky skvělému umění zdejších „snowmakerů" je sněhu dostatek a přitom se teploty za slunečného počasí šplhají pořádně nahoru. A že si na nedostatek jarního sluníčka zdejší Italové stěžovat opravdu nemohou.

Přibližně sedmdesát procent Dolomit leží v provincii Belluno. Zde se v okolí hlavního střediska Cortina d'Ampezzo tyčí světlé a bizarní masívy, které patří mezi nejkrásnější vrcholy světa: Tre Cime, Marmolada, Civetta a Cristallo. Většina z nich dosahuje výšky více jak 3 000 metrů nad mořem. Horolezecké terény, pěší turistické trasy, lyžařské sjezdovky a běžecké tratě lákají do této nádherné horské scenérie po celý rok sportovně založené turisty. Přestože Dolomity jsou jednou z nejnavštěvovanějších oblastí Alp, najdete zde ještě spoustu neobjevených koutů.

Pás pro těhotné BeSafe Pregnant – Jeden pás, dva životy

Pás pro těhotné BeSafe Pregnant - Jeden pás, dva životy. Mezi těhotnými ženami v Čechách převládají podle odborníků i nadále mnohé předsudky k používání bezpečnostních pásů v autech. Ženy se domnívají, že pásy mohou při prudkém zabrzdění automobilu ohrozit jejich plod. Opak je však pravdou. Nepřipoutané ženy totiž vystavují při nehodě sebe i své dítě sedmkrát vyššímu riziku zranění, než kdyby se připoutaly. Hrozí náraz hlavou do čelního skla a vymrštění těla obrovskou silou na volant – a tím i fatální důsledky pro nenarozené dítě. Dalším mýtem je i to, že při nárazu postačí airbagy. Je to pravda jen částečně. Vymrštěné tělo se sice o airbagy zastaví, a nedojde tak k nárazu do čelního skla, ovšem síla vzduchového polštáře je tak veliká, že vymrští tělo zpět dozadu – následkem čehož dochází opět k velmi vážným zraněním.

Holmes Place platí klientům za cvičení!

Holmes Place platí klientům za cvičení! Bilancujete nad svými novoročními předsevzetími a právě to, které zahrnuje hubnutí nebo alespoň pravidelný pohyb, patří mezi nesplněná? Pak máte ideální šanci začít právě nyní díky síti exkluzivních wellness klubů Holmes Place a jejímu speciálnímu tříměsíčnímu programu „Vy cvičíte, my platíme!".

Zakoupíte-li do konce března roční či dlouhodobější členství, dostanete po dobu tří měsíců za každou návštěvu razítko s kreditem 300 Kč. Za tři návštěvy týdně tak získáte 10 000 Kč, za něž lze v klubech Holmes Place zakoupit vybrané služby. Patří k nim například trénink s osobním trenérem, lekce na stroji PowerPlate, ošetření ve Spa & Beauty Clinic, nebo třeba tříměsíční členství pro někoho z vašich blízkých.

Prodlužování řas pokročilo do dokonalosti

Prodlužování řas pokročilo do dokonalosti. Krásné husté řasy, které prohloubí pohled a působí jednoznačně sexy, jsou snem mnoha žen. Nemylme se, ani hollywoodské hvězdy či špičkové modelky se často neobejdou bez „zkrášlovacích" metod. Ale dnes si toto kouzlo mohou dopřát i ženy, které nepracují v tak atraktivních profesích. A výsledek stojí za to. Po zákroku vypadáte lépe nejen díky profesionálnímu „vylepšení", ale hlavně proto, že se vám zvýší sebevědomí. Tato kombinace rozhodně přitáhne pozornost k vaší tváři, která se celá prozáří.

Denim forever

Logo Lindex. Pro ženy, které se rády oblékají podle módy, se džínsy staly již dávno oblíbenou součástí šatníku. Coby základní část oblečení jsou dlouho základní volbou a přecházely z jednoho ročního období do dalšího, přičemž jarní modely džínsů jsou vždy trochu zajímavější. Sezónní oblečení z džínoviny doplnila celá řada dalších oděvů, od sukní, blůzek a šatů po šortky a legíny.

„Kromě množství nových modelů můžeme v jarních ko­lekcích vidět i různé úpravy povrchu džinových oděvů. Nejdůležitější asi budou džíny vyšisovaného, sepraného a obnošeného vzhledu," říká Nina Södeströmová, ná­vrhářka společnosti Lindex.

Kolekce Levi’s® Red Tab® – JARO/LÉTO 2010

Kolekce Levi’s® Red Tab® – JARO/LÉTO 2010 Nová kolekce je nadčasová s nádechem klasiky. Spojuje dědictví značky – klasický americký styl – s aktuálními trendy a oslavuje mladistvý idealizmus a rebelii. Bundy vojenského střihu, seprané materiály, nášivky a trička inspirovaná rockem, kostkované košile v barvách americké vlajky kontrastují se striktně jednobarevnými džíny, vestami a džískami nebo koženými bundami. Levi's® nabízí komplexní portfólio střihů; v této sezóně se soustřeďuje na barvený denim i další látky, jako například sezónní kalhoty Chino a Cargo ze směsi bavlny a lnu, opět s charakteristickými prvky Levi's®. Základní barvou této sezóny je bílá, ale kolekce nabízí čtyři barevné varianty – od temného indiga, přes světlemodrou a bílou až po rozedraný a silně narušený denim. Povrchová úprava se různí – od vysokého obnošení přes pogumované či pigmentové finiše. Džíny mají bohaté detaily, například kožené záplaty a zašlé kovové cvočky, inspirované originálními kousky z archivů Levi's®.

Pánské produkty kosmetické značky LUSH

Pánské produkty kosmetické značky LUSH. Britská kosmetická značka LUSH je známá svými již z dálky vonícími obchody, které jsou provoněné vůněmi pěn a balistik do koupele a mýdel. Většinu zákaznic tvoří logicky ženy a dívky – značka má ale co nabídnout i pánům! Už přímo názvy některých produktů odkazují na mužské pohlaví a i když tyto výrobky mohou užívat samozřejmě i dámy, primárně jsou určeny mužům. Jedná se například o krémy na holení, pleťový krém a šampon.

RandeGrande – seznamte se prosím!

RandeGrande - seznamte se prosím! Nová doba přinesla zajímavou cestu, jak najít lásku - speed dating, neboli RandeGrande. V překladu je to vlastně rychlé randění. Tahle komfortní seznamka vám poskytne příležitost porovnat několik zajímavých protějšků najednou tváří v tvář během jednoho jediného rande, a to bez závazků a anonymně. „Podle psychologů totiž stačí pouhých deset vteřin na to, abyste poznali, zda vás dotyčný či dotyčná přitahuje, nebo ne," říká autorka projektu Kateřina Fakherová.

Kouzlo dokonalosti

Kouzlo dokonalosti. Podlehněte kouzlu originálních šperků značky Zingopi. Představují elegantní ženskost a poezii, umocněnou krásou a leskem broušeného křišťálu či matnou krásou perel. Po tisíce let zvýrazňují šperky kouzlo žen celého světa. Dokonalý šperk má magické schopnosti. Prozradí o svém majiteli víc, než tušíte. Zdůrazní originalitu, zvýrazní eleganci a vkus. Krásu každé ženy znásobí a dovede její styl k dokonalosti. Jedinečnost, luxus, šarm a krása – tak můžete popsat výjimečnou ženu, ale také dokonalý šperk. Patří neodmyslitelně k sobě. Nemusíte se však zdobit jen drahými kovy a kameny. I ty největší módní ikony světa dnes klidně mixují pravé diamanty s bižuterií. Ostatně podobně jako kdysi slavná návrhářka Coco Chanel, která dokonale kombinovala drahocenné šperky s nepravými kameny.

Barvy a materiály letošního jara

Barvy a materiály letoÅ¡ního jara. Už se nemůžete dočkat jara, rozzářeného svěžími barvami a paprsky hřejivého slunce? Přivítejte ho šatníkem plným zajímavých modelů. Podlehněte kouzlu jemných tweedů, splývavého hedvábí s květinovým potiskem či úchvatnými aplikacemi. S trendy nadcházející sezóny vás seznámí Hana Konečná, majitelka společnosti PAR EXCELLENCE, která patří k nejznámějším dovozcům látek na český trh.

Inteligentní, hravá a šik – přesně taková bude móda letošního jara. Svou různorodostí a nápaditostí jistě potěší všechny ženy. Náročným a kvalitním materiálům vévodí lehounké vlny, hedvábí a džínovina.

Kosmetika ila - čistá energie přírody

Kosmetika ila - čistá energie přírody. Ilayaspada je posvátné místo ležící v severní Indii na soutoku řek Sarasvati a Drishdati. V sanskrtu je ila jménem spojeným se zemí, prouděním, znovuzrozením a zdrojem dobrého života. A ila je také název kosmetiky, kterou nenajdete v žádné drogerii nebo supermarketu. Je výjimečná svým původem, místem vzniku, přípravou i složením. Dýchá z ní hluboká úcta a respekt k přírodě. Přípravky ila přinášejí do každodenního života čistotu, energii a rovnováhu.

Firma Crocs daruje desetitisíce párů bot obětem zemětřesení na Haiti

Crocs daruje tisíce bot obětem zemětřesení na Haiti. Americká firma Crocs je nejen jedním ze světově nejúspěšnějších výrobců vycházkové obuvi, angažuje se také v neziskové oblasti a účastní se řady prospěšných charitativních projektů. Mezi mnohými již několik let podporuje chudé obyvatele ostrova Haiti, a proto se zcela přirozeně i nyní podílí na humanitární pomoci haitským obyvatelům po ničivém zemětřesení, které téměř srovnalo se zemí hlavní město Port-Au-Prince. Haiťanům chybí nejen střecha nad hlavou, ale i zcela základní potřeby jako oblečení a obuv. Firma Crocs proto oznámila, že obětem zemětřesení dodá 70.000 kusů nových párů obuvi. V ústředí firmy ve městě Niwot v americkém státě Colorado bylo také vybudováno sběrné centrum otevřené všem místním obyvatelům, kteří mohou pro Haiťany přinášet vodu, jídlo, oblečení, deky, hygienické potřeby a další potřebné věci. Odvoz produktů na ostrov Haiti zajišťuje humanitární organizace Feed The Children.

Eva Herzigová světovou tváří značky 1-2-3

Eva Herzigová Eva Herzigová Představitelé francouzské módní značky UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3) na čtvrteční tiskové konferenci v pařížském hotelu De Crillon oznámili, že zahájili dvouletou spolupráci s českou topmodelkou Evou Herzigovou.

Eva Herzigová, ikona módního světa, bude s půvabem a elegancí jí vlastní celosvětově představovat ženu 1-2-3. Kromě toho se modelka bude osobně podílet na tvorbě exkluzivní limitované kolekce pro jaro 2010.

Značková dámská konfekce 1-2-3 je určena sebejistým ženám, které milují nadčasový styl osvěžený nejmodernějšími dotyky a dokonale snoubí městský chic styl s pařížskou elegancí. Eva Herzigová v sobě přirozeně spojuje eleganci a ženskost vyjádřenou značkou 1-2-3. Je tedy jen přirozené, že se stala její můzou pro příští dva roky.

Majitelka franšízových obchodů 1-2-3 v ČR Jarmila Bělovská tuto zprávu přijala s nadšením: „Nesmírně mě těší, že celosvětovou tváří značky je Češka, která si ve světě módy vydobyla nesmírné renomé. Věřím, že pro české ženy (a nejen pro ně), bude více než důstojnou reprezentantkou módního stylu 1-2-3.“

 

Valentýnské tipy z Flamingoparku

Svátek všech zamilovaných se blíží mílovými kroky a je proto nejvyšší čas přemýšlet, čím na Svatého Valentýna potěšíte svého milého či milou. Pokud se nespokojíte pouze s klasickými dárky, jako jsou rudé růže, krabice bonbónů či nějaké to svůdné prádlo, je tady pro Vás Flamingopark se svými tipy na originální valentýnské dárky.

Oficiální obchod s taškami LeSportsac od února v Praze

Jam Store Jam Store Ulice Starého Města v Praze se rozšířily o další stylový obchůdek. V Rybné ulici 2 se 1. února oficiálně otevírá Jam Store, prodejna, kde najdete nejširší výběr produktů kultovní americké značky LeSportsac. Nebude chybět klasická barevná kolekce ani limitované edice, jako elegantní řada Stelly McCartney nebo kolekce Artists in Residence.