Loading color scheme

Aktivní život s cukrovkou

Dialevel Cukrovka bývá nazývána epidemií 21. století. Oprávněně, vždyť podle odhadů odborníků žije na světě 190 milionů diabetiků, v České republice je jich více než 700 tisíc a tato čísla se v dohledné době ještě znásobí. Cukrovka je nemocí civilizační, daní, kterou si naše tělo vybírá za nadbytek jídla, ustavičný stres, pohodlí bez aktivního pohybu, celkově nezdravý životní styl. V první řadě ohrožuje lidi obézní, trpící nadváhou. Dalšími rizikovými faktory jsou zvýšený krevní tlak a genetické dispozice - ty samozřejmě nezměníme.

Eva Herzigová a Dana Morávková na módní přehlídce v Paříži

Eva Herzigová a Dana Morávková na módní přehlídce v Paříži. Eva Herzigová a Dana Morávková na módní přehlídce v Paříži. Topmodelka Eva Herzigová a populární česká herečka Dana Morávková se setkaly v Paříži na přehlídce francouzské módní značky UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris).

Herzigová propůjčuje svou tvář značce pro celosvětové kampaně, Morávková reprezentuje 1-2-3 Paris v České republice. Na konci minulého týdne se obě krásné ženy sešly v Paříži u příležitosti předvedení jarní a letní kolekce pro letošní rok. „Přehlídka mě okouzlila, podlehla jsem krásným kabátům i šatům s geometrickými vzory. Samozřejmě mě potěšilo i setkání s Evou Herzigovou. Jsem ráda, že obě reprezentujeme značku, která ženám lichotí," komentovala událost Dana Morávková.

Nepodceňte zarudlé oči!

Nepodceňte zarudlé oči! Oči někdy zarudly snad každému – dlouho si je mnul, spadlo mu tam smítko, zlomila se řasa. Jenomže začervenalé oči vůbec nemusí mít banální příčinu! Mohou být vážným signálem, že něco není v pořádku. „Už s prvními drobnými nepříjemnými pocity, které se týkají očí, je vhodné vyhledat zdravotnické zařízení," doporučuje oční lékař MUDr. Petr Novák z Refrakčního centra Praha.

Je známo, jak citlivě oči reagují na zakouřené prostředí, na prach, přehnanou fyzickou námahu, na chlorovanou vodu v bazénech, na ostré světlo, bílé sněžné pláně, třpytící se mořskou hladinu. Lékaři samozřejmě nejsou nadšeni, když vidí, že si pacientka zarudlé oči maluje – vždyť i kosmetické přípravky mohou být zdrojem nepohody očí, a nemusí přitom mít zrovna prošlou záruční lhůtu ani nemusí být nejlevnější.

Pás pro těhotné BeSafe Pregnant – Jeden pás, dva životy

Pás pro těhotné BeSafe Pregnant - Jeden pás, dva životy. Mezi těhotnými ženami v Čechách převládají podle odborníků i nadále mnohé předsudky k používání bezpečnostních pásů v autech. Ženy se domnívají, že pásy mohou při prudkém zabrzdění automobilu ohrozit jejich plod. Opak je však pravdou. Nepřipoutané ženy totiž vystavují při nehodě sebe i své dítě sedmkrát vyššímu riziku zranění, než kdyby se připoutaly. Hrozí náraz hlavou do čelního skla a vymrštění těla obrovskou silou na volant – a tím i fatální důsledky pro nenarozené dítě. Dalším mýtem je i to, že při nárazu postačí airbagy. Je to pravda jen částečně. Vymrštěné tělo se sice o airbagy zastaví, a nedojde tak k nárazu do čelního skla, ovšem síla vzduchového polštáře je tak veliká, že vymrští tělo zpět dozadu – následkem čehož dochází opět k velmi vážným zraněním.

Holmes Place platí klientům za cvičení!

Holmes Place platí klientům za cvičení! Bilancujete nad svými novoročními předsevzetími a právě to, které zahrnuje hubnutí nebo alespoň pravidelný pohyb, patří mezi nesplněná? Pak máte ideální šanci začít právě nyní díky síti exkluzivních wellness klubů Holmes Place a jejímu speciálnímu tříměsíčnímu programu „Vy cvičíte, my platíme!".

Zakoupíte-li do konce března roční či dlouhodobější členství, dostanete po dobu tří měsíců za každou návštěvu razítko s kreditem 300 Kč. Za tři návštěvy týdně tak získáte 10 000 Kč, za něž lze v klubech Holmes Place zakoupit vybrané služby. Patří k nim například trénink s osobním trenérem, lekce na stroji PowerPlate, ošetření ve Spa & Beauty Clinic, nebo třeba tříměsíční členství pro někoho z vašich blízkých.

RandeGrande – seznamte se prosím!

RandeGrande - seznamte se prosím! Nová doba přinesla zajímavou cestu, jak najít lásku - speed dating, neboli RandeGrande. V překladu je to vlastně rychlé randění. Tahle komfortní seznamka vám poskytne příležitost porovnat několik zajímavých protějšků najednou tváří v tvář během jednoho jediného rande, a to bez závazků a anonymně. „Podle psychologů totiž stačí pouhých deset vteřin na to, abyste poznali, zda vás dotyčný či dotyčná přitahuje, nebo ne," říká autorka projektu Kateřina Fakherová.

Barvy a materiály letošního jara

Barvy a materiály letoÅ¡ního jara. Už se nemůžete dočkat jara, rozzářeného svěžími barvami a paprsky hřejivého slunce? Přivítejte ho šatníkem plným zajímavých modelů. Podlehněte kouzlu jemných tweedů, splývavého hedvábí s květinovým potiskem či úchvatnými aplikacemi. S trendy nadcházející sezóny vás seznámí Hana Konečná, majitelka společnosti PAR EXCELLENCE, která patří k nejznámějším dovozcům látek na český trh.

Inteligentní, hravá a šik – přesně taková bude móda letošního jara. Svou různorodostí a nápaditostí jistě potěší všechny ženy. Náročným a kvalitním materiálům vévodí lehounké vlny, hedvábí a džínovina.

Firma Crocs daruje desetitisíce párů bot obětem zemětřesení na Haiti

Crocs daruje tisíce bot obětem zemětřesení na Haiti. Americká firma Crocs je nejen jedním ze světově nejúspěšnějších výrobců vycházkové obuvi, angažuje se také v neziskové oblasti a účastní se řady prospěšných charitativních projektů. Mezi mnohými již několik let podporuje chudé obyvatele ostrova Haiti, a proto se zcela přirozeně i nyní podílí na humanitární pomoci haitským obyvatelům po ničivém zemětřesení, které téměř srovnalo se zemí hlavní město Port-Au-Prince. Haiťanům chybí nejen střecha nad hlavou, ale i zcela základní potřeby jako oblečení a obuv. Firma Crocs proto oznámila, že obětem zemětřesení dodá 70.000 kusů nových párů obuvi. V ústředí firmy ve městě Niwot v americkém státě Colorado bylo také vybudováno sběrné centrum otevřené všem místním obyvatelům, kteří mohou pro Haiťany přinášet vodu, jídlo, oblečení, deky, hygienické potřeby a další potřebné věci. Odvoz produktů na ostrov Haiti zajišťuje humanitární organizace Feed The Children.

Eva Herzigová světovou tváří značky 1-2-3

Eva Herzigová Eva Herzigová Představitelé francouzské módní značky UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3) na čtvrteční tiskové konferenci v pařížském hotelu De Crillon oznámili, že zahájili dvouletou spolupráci s českou topmodelkou Evou Herzigovou.

Eva Herzigová, ikona módního světa, bude s půvabem a elegancí jí vlastní celosvětově představovat ženu 1-2-3. Kromě toho se modelka bude osobně podílet na tvorbě exkluzivní limitované kolekce pro jaro 2010.

Značková dámská konfekce 1-2-3 je určena sebejistým ženám, které milují nadčasový styl osvěžený nejmodernějšími dotyky a dokonale snoubí městský chic styl s pařížskou elegancí. Eva Herzigová v sobě přirozeně spojuje eleganci a ženskost vyjádřenou značkou 1-2-3. Je tedy jen přirozené, že se stala její můzou pro příští dva roky.

Majitelka franšízových obchodů 1-2-3 v ČR Jarmila Bělovská tuto zprávu přijala s nadšením: „Nesmírně mě těší, že celosvětovou tváří značky je Češka, která si ve světě módy vydobyla nesmírné renomé. Věřím, že pro české ženy (a nejen pro ně), bude více než důstojnou reprezentantkou módního stylu 1-2-3.“

 

Oficiální obchod s taškami LeSportsac od února v Praze

Jam Store Jam Store Ulice Starého Města v Praze se rozšířily o další stylový obchůdek. V Rybné ulici 2 se 1. února oficiálně otevírá Jam Store, prodejna, kde najdete nejširší výběr produktů kultovní americké značky LeSportsac. Nebude chybět klasická barevná kolekce ani limitované edice, jako elegantní řada Stelly McCartney nebo kolekce Artists in Residence.

Zachráněné zuby – bezbolestně a bez vrtání

Zachráněné zuby - bezbolestně a bez vrtání. Trpíte krvácením dásní? Máte citlivé zuby a dásně? Máte nevonný dech? Pak trpíte nejčastější civilizační chorobou – parodontitidou, lidově paradentózou. Toto onemocnění způsobují bakterie množící se pod povrchem dásní. Velice se jim daří v prostoru mezi dásní a zubem, kam nemůže zubní kartáček. Jedná se o velice běžné, ale často vleklé onemocnění. Touto chorobou trpí více než 30% populace vyspělých zemí a její výskyt dramaticky stoupá. Pokud není odborně léčena, nevyhnutelně vede ke ztrátě zubů a nutnosti použití zubních náhrad (implantátů).

Parodontitidu však dnes lze již úspěšně léčit. Na trhu se totiž objevilo moderní genetické vyšetření Stoma-Gene, odhalující parodontální patogeny v ústech každého jednotlivce. Jedná se o bezbolestný odběr vzorku z prostoru mezi dásní a zubem pomocí papírových tyčinek. Ty stomatolog odešle do laboratoře na vyhodnocení. Laboratorní analýzy určí druhy a množství bakterií, které zánět způsobují. Na základě těchto výsledků pak stomatolog zvolí účinnou a vhodnou léčbu. „Z jediné testující analýzy lze zjistit také pacienty, kteří mají zvýšenou kazivost zubů. To zubnímu lékaři usnadní stanovení vhodného hygienického plánu u nových i stálých pacientů,“ vysvětluje Miroslava Burýšková, vedoucí laboratoře Protean s. r. o., která testy Stoma-Gene provádí. A dodává: „Test stanoví velmi rychle a naprosto spolehlivě patogenní bakterie, a to včetně jejich rezistence vůči antibiotikům.“

Nová klinika plastické chirurgie doktora Kufy - Perfect clinic

Perfect clinic Plastický chirurg MUDr. Roman Kufa otevírá v lednu 2010 se svými kolegy novou luxusní kliniku v Kartouzské v Pavilonu Jih Centra zdraví v Praze 5. „Používám-li slovíčko luxusní, myslím tím především maximální komfort pro klienty a to jak ze strany přístupu personálu, tak i co do jeho kvalifikovanosti, operačních výkonů, pooperační péče a komunikace“, vysvětluje chirurg Roman Kufa. Klinika bude v současnosti nejmodernějším pracovištěm u nás, špičkově vybaveným dvěma operačními sály a pooperačním zázemím, splňujícím nároky evropské unie. Součástí pooperačního dohledu bude i monitorovací technika v pokojích pro větší bezpečnost pacientů.

Kolekce Lenor Parfumelle – trend této sezóny

Kolekce Lenor Parumelle - trend této sezóny. Vyvinuto s francouzskými parfumáři. Nový hit světa módy a luxusních vůní. Ať jste kdekoli, bez ohledu na to, co máte na sobě, vaše smysly mohou vychutnávat dotyk skutečné výjimečnosti. Ve světové metropoli módy byl představen hit sezóny – kolekce Lenor Parfumelle.

Všichni si uvědomujeme, že již dlouhá staletí Francouzi udávají tempo v oblasti životního stylu, od středověkých válek až do současnosti. Francouzský životní styl je ikonický; je něčím, co všichni chceme zažít a pochopit. Naším snem je zažít pravou francouzskou atmosféru aneb „ambiance“, jak říkají oni. Alespoň jednou v našem životě chceme jet do Francie, nejlépe rovnou do Paříže, abychom zjistili, čím je francouzský způsob bytí tak výjimečný. Lenor nám to nyní usnadňuje. Vyzkoušejte tři vůně, které vám přináší a zažijte to, po čem všichni toužíme: luxus, který můžete vychutnávat den co den.

Sabai nabízí speciální masáže pro maminky

Sabai nabízí speciální masáže pro maminky. Těhotenství a mateřství bývá označováno za jedno z nejkrásnějších období v životě ženy. Čas od času však také nastávající či čerstvé maminky zmůže únava a stres. Tělo je zatíženo změnami, které provázejí těhotenství, později samotným porodem, nošení miminka rozbolaví záda, probdělé noci a shon kolem novorozence na klidu také nepřidají.... To je pak nejlepší zamířit do centra, které má thajský výraz pro pohodu přímo ve svém názvu – Sabai.

Dana Morávková se připravuje na jaro

Dana Morávková se připravuje na jaro. Zima je sice ještě před námi, ale francouzská módní značka UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3) již myslí na nadcházející jaro a léto 2010. V chladném podzimním odpoledni připravovala herečka Dana Morávková spolu se známým módním fotografem Standou Merhautem imageovou kampaň pro příští sezónu. Focení jarních a letních modelů naštěstí neprobíhalo jen v ulicích Prahy, ale i v typické pařížské restauraci Chez Marcel na Starém městě.

Hráči pokeru inhalují kyslík

Ještě nedávno byl poker považován za synonymum hazardu, dnes už má tato karetní hra vlastní oficiálně pořádané turnaje, a pro jeho hráče představuje vzrušující zábava i způsob relaxace. Především ovšem platí, že poker stejně jako šachy vyžaduje od hráčů maximální soustředění. A o to se má postarat během živého listopadového turnaje Prague Poker Series kyslíkový bar od společnosti Oxygenic. „Poker se i v ČR veze na celosvětové vlně popularity. Počet hráčů i příznivců neustále stoupá. Odhady mluví až o půl milionu příznivců a 150 tisících hráčů na úrovni,“ říká Denis Forbrich, zástupce společnosti Bwin.com u nás. Na trhu působí šest on-line heren a asi 50 kasin či heren. „Poker se samozřejmě hraje i tradičně v hospodách či domácím prostředí,“ doplňuje Forbrich.

Krása očima plastického chirurga

MUDr. Karel Urban Kdo je krásný? Nakolik je krása relativní? A není snad krása nespravedlivá? Vždyť již krásnému miminku se dostává více pozornosti než tomu méně krásnému. Jistě, snad pro každou matku je nejkrásnější právě to její miminko, ovšem ostatní lidé krásu dítěte vnímají bez zapojení osobních citů, tedy pouze na základě pohledu. Také například krásná servírka dostane zpravidla větší spropitné než její méně pohledná kolegyně, atraktivnější uchazeč o práci nezřídka získá vyšší platovou nabídku a lépe vyhlížející politik obdrží více hlasů. Jak je možné, že má krása nad námi takovou moc, že stojí v popředí našich snů a naší touhy?

Společnost Lindex byla vyhlášena módním řetězcem roku

Logo Lindex Společnost Lindex získala nejprestižnější ocenění, jež je ve Švédsku udělováno módním řetězcům. Titul „Módní řetězec roku“ jí byl udělen na slavnostním galavečeru módního průmyslu, který se konal na stockholmské radnici v polovině listopadu. Společnost Lindex obdržela prestižní ocenění díky svým výborným výsledkům v oblasti ziskovosti, expanzi do zahraničí i svému vytříbenému citu pro elegantní módu. Švédský módní řetěz Lindex navíc získal cenu za „Nejlepší koncepci interiérového designu roku“.

RED-CARPET.cz – světová móda za skvělé ceny

Red Carpet Internetový obchod Red-carpet.cz nabízí oblečení světových značek jako Diesel, Versace, Galliano, ale také výrobky vlastní značky RED-CARPET EXCLUSIVE, která se zaměřuje na společenské modely s nevšedním designem. Hlavní roli hrají látky nejvyšší kvality (hedvábí, vlna, satén) a nejnovější trendy. Modely jsou vyráběné v malých počtech kusů a umožňují cítit se podobně jedinečně jako celebrita procházející se ve společnosti po červeném koberci.

Atraktivní móda za velmi příznivé ceny se skrývá pod značkou RED-CARPET BASIC. Příjemné látky jako pružná bavlna s elastanem zajistí maximální komfort. Pro značku jsou charakteristické módní barvy a rychle se obměňující kolekce. Oblečení se hodí pro každodenní nošení, ale i k slavnostním příležitostem. Značka nabízí především široký výběr cenově dostupných šatů, které se dají obléct do divadla, na párty, ale i na svatbu.

JOHNNIE WALKER® je nejhodnotnější značkou whisky na světě

JOHNNIE WALKER® BLACK LABEL® představuje limitovanou edici, vytvořenou u příležitosti oslavy 100. výročí založení této ikonické značky. Johnnie Walker - Black label.

Podle právě zveřejněného výzkumu je JOHNNIE WALKER značkou, která má největší hodnotu ze všech značek whisky na světě. Výsledky výzkumu, realizovaného agenturou MillwardBrown, přišly právě v době, kdy JOHNNIE WALKER představuje výroční limitovanou edici ke 100. narozeninám značky BLACK LABEL.

JOHNNIE WALKER BLACK LABEL již dosáhl pozice nejpopulárnější prémiové míchané skotské whisky2 a výroční limitovaná edice jeho silnou pozici dále potvrzuje.

Svíčky Village Candle – idyla domova plného nádherných vůní

Svíčky Village Candle - idyla domova plného nádherných vůní. Village Candle® jsou jedinečné, nádherně vonící svíčky vyráběné již desetiletí ručně v americkém státě Maine. Přísné kontroly zaručují nejvyšší kvalitu vosku a přírodní vonné oleje. Kromě typických vůní květin, dřevin či bylinek nabízí Village Candle na trhu ojedinělou kolekci nazvanou Kitchen: ve stylových „zavařovacích sklenicích“ s plechovým víčkem a etiketami v country stylu jsou ukryté bohaté, dlouhotrvající vůně, které provoní domov plnými autentickými vůněmi právě upečeného sladkého pečiva a jiných laskomin. Dýňový koláč (Pumpkám Pie), Jahodovo-rebarborový koláč (Strawberry Rhubarb Pie), Javorové máslo (Maple Butter) nebo Sušenky s čokoládou (Chocolate Chip Cookie) – samotné názvy dávají tušit, jaké libé vůně dózy ukrývají. Svíčky Village Candle - idyla domova plného nádherných vůní.

Svíčky Village Candle nabízí pouze několik vybraných obchodů, mezi nimi například e-shop s dárkovými předměty Almara-shop.cz. Svíčka, která vydrží hořet při správných podmínkách (tj. ne v průvanu) až 170 hodin a několik minut po zapálení rázem provoní interiér, stojí 549 Kč. Po jejím vypálení je možné dózu použít jako sklenici na potraviny – i na zavařování.

Unikátní lázně nejen pro hotelové hosty v Chateau Mcely

Unikátní lázně nejen pro hotelové hosty v Chateau Mcely. Zámecký hotel Chateau Mcely je místem konání zázraků. Hosté sem přijíždějí rozjímat, slavit, ale hlavně odpočívat. Vše je zde podřízeno jedinému cíli – dokonalé a bezchybné péči o hosty. Chceme změnit svět tím, že změníme ten váš – taková je vize majitelů Chateau Mcely Inéz a Jima Cusumano. A aby svůj zámek posunuli k novým výšinám a své hosty hýčkali ještě více, chystají otevřít nové lázně přístupné nejen hotelovým hostům. Místo jediného privátního terapeutického apartmánu, který je už teď pověstný svými skvělými masážemi, budou mít návštěvníci k dispozici hned tři – nově pojmenované Mcely Essentia. Každý z nich bude poskytovat úplně jiné prostředí, vybavení a tím i prožitek.

Laserová operace – cesta ke světu bez brýlí

Laserová operace - cesta ke světu bez brýlí. Vidět dobře, to je učiněná výhra. Kolik jen šťastlivec bez dioptrií ušetří času s každodenním nasazováním kontaktních čoček, péčí o brýle, návštěvami optiky či očních lékařů a kolik stresu, věčných obav ze zapomenutého roztoku na čočky, pouzdra nebo brýlí... A těch peněz! Když si spočítáte, že jedny kvalitní brýle stojí minimálně 5 000 Kč, balení kontaktních čoček na rok od 5 600 po 18 000 Kč a násobíte množstvím potřebným v každém roce života, vyjdou vám stotisícové částky.

75. NAROZENINY DÁMSKÝCH LEVISEK

75. narozeniny dámských levisek. Levi Strauss & Co. , společnost, která vynalezla džíny pro tvrdě pracující muže, vytvořila v roce 1934 první dámské džíny pro odvážné ženy Divokého západu.

Nejpopulárnější džíny dneška vycházejí z prvních džín pro ženy

Je to již 75 let ode dne, kdy se Levi Strauss & Co. vydal na riskantní cestu, která změnila ženskou módu. Na podzim roku 1934 společnost představila “Lady Levi’s® jeans” – první džíny na světě vyrobené speciálně pro ženy (www.womensjeans75.com). Džíny, původně vyvinuté jako pracovní oděv mužů, jsou dnes povinnou módní součástí každého šatníku.

Levi Strauss & Co. původně navrhl džíny pro manuálně pracující muže (v roce 1873), ale uvedením dámských džín se toto oblečení dostalo do úplně jiné kategorie. Dnes se nové střihy, látky a povrchová úprava džín navrhuje prvně pro ženy tak, aby vyšly vstříc jejich požadavkům a vkusu. Prodej dámských džínů převýšil prodeje pánských již v roce 2000, kdy štafetu nejvěrnějšího zákazníka džínové módy převzaly ženy.