Loading color scheme
Při příležitosti kulatého jubilea, v první jarní den, představila také svůj nový parfém SEN-RÊVE-DREAM.
Autorka jedinečných oděvních kolekcí se při tvorbě parfému inspirovala tóny Středozemního moře, které si oblíbila při cestách do francouzské La Provance. Chtěla, aby to byla vůně právě jižní Francie, kam jezdí velice často. „Když se tam ráno na skále nad mořem probouzím, cítím příjemnou vůni borovic, rozmarýnu, tymiánu, levandule a cedru. A takovou jsem měla představu o svém parfému", říká Helena.
Velikostí nepřehlédnutelná maketa tlustého střeva je od 10. do 16. května vystavena v oblíbeném nákupním a zábavním centru Olympia Brno (na tzv. točně, v prostoru naproti vchodu do nábytku ASKO). Putovní osvětová kampaň Střevotour 2010: Nebojme se vyšetření tlustého střeva! návštěvníkům zprostředkuje důležité informace o jednom z největších nádorových zabijáků – rakovině tlustého střeva a konečníku. „Nafukovací maketou o rozměrech 9 x 4 metry se dá procházet jako tunelem a lidé si mohou prohlédnout, jak tlusté střevo vypadá uvnitř. Uvidí nejen zdravou sliznici, ale názorně také choroby, které tlusté střevo nejčastěji postihují. Nejzávažnější je pochopitelně rakovina tlustého střeva a konečníku," vysvětluje Mgr. Pavla Šlosserová, ředitelka občanského sdružení Onkomaják, které kampaň, první svého druhu v ČR, pořádá.stř