Loading color scheme

Balzám na rty Lush bez obsahu včelího vosku - None of Your Beeswax

None of Your Beeswax. Značka Lush se může pyšnit nejen voňavými a účinnými produkty péče o tělo, tvář (a duši), ale také etickým vztahem k přírodě, zvířatům a životnímu prostředí. Proto také většina zaměstnanců firmy vyznává vegetariánství či přímo veganství a tento etický základ promítá také do svých produktů. Kromě toho, že žádný konečný výrobek ani jeho ingredience nejsou testovány na zvířatech, řada produktů nese mezinárodní certifikát „Vegan“ zaručující, že neobsahují žádné živočišné složky a jsou vyrobeny podle standardu Vegan „Animal-free“ Standards.

Coco Lotion

Coco Lotion Novinkou v sortimentu anglické kosmetické značky Lush je kokosové tělové mléko Coco Lotion. Jemná vůně linoucí se z kelímku pochází z olejů, bylin a ovoce uvnitř: tonizačních čerstvých mandarinek, omlazujícího rozmarýnu a čerstvého ananasu, který dodá enzymy, přírodní rozzařovače pokožky. Jeho hlavní tajná zbraň je však dokonalá směs olejů a másel: sezamový olej, olej z dýňových semínek a především dávka extra panenského kokosového oleje, která promění tělo i ruce v hedvábí.

Coco Lotion Coco Lotion je však nejenom skvělý produkt pro vaši pleť a kůži: jeho prostřednictvím také firma Lush pomáhá potřebným – tak, jak je jejím dlouholetým zvykem. Extra panenský kokosový olej pochází ze vzdálených ostrovů Indonésie, které byly postiženy tsunami v letech 2004 a následnými otřesy půdy v roce 2005. Zaměstnanci Lush od té doby neúnavně pracují s místními, aby pomohli. Pomáhají stavět studny a obydlí, lodě pro místní rybáře a také zde zřídili malou produkční jednotku, kde místní začali vyrábět extra panenský kokosový olej ze zdejších nevyužitých kokosových plantáží. Veškeré peníze z kokosového oleje putují k místním ostrovním obyvatelům. Také podporují „Coconut Kids Club“, dvě školy s celkem 180 žáky.

Coco Lotion je k dostání v obchodě LUSH v Praze v OC Palladium nebo na e-shopu www.lushcz.cz za 475 Kč.

Nové antibakteriální mýdlo Lush 13 Soap

Antibakteriální mýdlo Lush 13 Novinkou v sortimentu značky LUSH je svěží oranžové mýdlo s oreganem a růží pojmenované 13 Soap (Unlucky For Dirt), jehož název (něco jako Smůla pro špínu) skvěle vystihuje jeho přednosti: má velmi účinné mycí vlastnosti. 13 Soap bylo vyrobené na přání některých britských zdravotních sester, které se doslechly, že oregano čili dobromysl má schopnost ničit vůči antibiotikům odolné MRSA bakterie, se kterými se značně problematicky potýká velký počet nemocnic nejen v Británii. Nemusíte se však pohybovat jenom ve zdravotnictví, abyste ocenili kvality mýdla. Nejenže skutečně skvěle myje a zbavuje vaše ruce, nohy či celé tělo nežádoucích mikroskopických návštěvníků, které si přinesete z MHD nebo obchodů – také zajímavě voní a dobře vypadá. Kromě nálevu z dobromysli a okvětních lístků růže obsahuje zvláčňující řepkový, slunečnicový a kokosový olej, med a oreganovou, geraniovou a absolutní růžovou silici. Mýdlo je k dostání krájené na váhu v obchodě LUSH v Praze v OC Palladium nebo na e-shopu www.lushcz.cz za 150 Kč za 100 g.

Oatifix od LUSH – čerstvá přírodní maska pro suchou a citlivou pleť

oatifix_ingredients_m Čerstvé pleťové masky značky LUSH mají trvanlivost tři týdny a musí se uchovávat v lednici. Nejsou v nich žádné chemické konzervanty, zato obsahují spoustu čerstvých léčivých bylinek a ovoce s aktivními enzymy.

Novinkou v sortimentu je maska Oatifix určená pro vyčištění a zjemnění suché a citlivé pleti. Směs mletých ovesných vloček a mandlí, čerstvých banánů a vanilky voní tak lákavě jako hodně dobrá snídaně. Ovesné vločky zklidňují pleť, mleté mandle mají jemný exfoliační účinek, banány až neuvěřitelně zjemňují a vyživují a Illipe máslo redukuje zarudnutí pleti. Masku je vhodné aplikovat pravidelně pro zklidnění citlivé a suché pleti anebo jako intenzivní kůru v případě vyrážky a nepříjemných pocitů svědění a pálení. Maska je k dostání v obchodě LUSH v Praze v OC Palladium nebo na e-shopu www.lushcz.cz za 270 Kč.

 

 

Diptyque – vůně dálek a přátelství

Diptyque - vůně dálek Kultovní značka Diptyque, která se stala legendární především jedinečnými vůněmi, je jednou ze značek, které se dostávají nově na český trh díky pražskému butiku SIMPLE koncept store.

Příběh značky Diptyque začal v Paříži na bulváru Saint-Germain, díky spolupráci tří přátel se stejnou tvůrčí vášní. Interiérová dekoratérka Christiane Gautrot, malíř Desmond Knox-Leet a Yves Coueslant, správce divadla a výtvarník scény, nejprve navrhovali látky a tapety. Od roku 1961 začali společně pracovat a zanedlouho otevřeli vlastní obchod na bulváru Saint-Germain. Svou invencí a nápady jej postupně proměnili v podivuhodný bazar s fascinující nabídkou jedinečných věcí. Roku 1963 začali pronikat do výroby vůní a na trh uvedli své první svíčky - Aubépine, Cannelle a Thé, v roce 1968 i první toaletní vodu L'Eau. Výrobky označené dnes už proslulým oválným štítkem s černým písmem tak začaly dobývat svět.