Loading color scheme

Tónovací mléko Charlotte Island – novinka od LUSH

Charlotte Island - tónovací mléko. Ať už se z jakéhokoli důvodu odmítáte opalovat anebo máte zákaz slunění od kožního lékaře, a přesto chcete mít krásně opálenou tvář i tělo, jako byste se vrátili z dovolené, jistě patří mezi vaše nezbytné pomocníky samoopalovací a tónovací krémy. Právě tónovací mléko s názvem Charlotte Island je novinkou v sortimentu britské značky LUSH. Charlotte Island zajistí zdravé opálení, aniž byste se museli zbytečně vystavovat slunečnímu záření. Vydrží tak dlouho, dokud pleť neomyjete a dodá kůži příjemnou vůni připomínající vůni jednoho z nejoblíbenějších výrobků Lush – šampon Daddy-O (znalci vědí). Obsahuje nálev z bio citronů, gel z bio aloe vera a fair trade bio kakaové máslo, které pokožku rozzáří a hydratují. Dále pak heřmánek, silice z violky a nálev z papáje. Stačí rozetřít na běloskvoucí pokožku a rázem se budete cítit, jako byste se slunili někde na tropickém ostrově.

Parfém s motivy filmu Camp Rock

Parfém Camp Rock. Camp Rock je americký televizní film z roku 2008 z produkce Disney Channel Original Movie, který se ihned po premiéře v USA stal druhým nejsledovanějším filmem z produkce studia Disney Original Channel Movie, hned po High School Musical 2.

Vypráví příběh dívky Mitchie, která žije svůj sen. Jako každá dospívající dívka se chce v budoucnosti zabývat tím, co ji nejvíc baví. Hudbou. V každoroční letní akci „Camp Rock" vidí svou šanci. Hned na začátku se však objeví jeden velký zádrhel - nedostatek financí. Ale na obzoru je skvělá zpráva. Její matka získala místo šéfkuchařky v táboře a Mitchie se má stát její "pomocnou sílou"...

Tuhá séra na rozjasnění obličeje LUSH pouze z přírodních ingrediencí

Tuhá séra na rozjasnění obličeje LUSH Lush představuje dvě obličejová séra, která vyživují a hydratují kůži výrazně hlouběji než jiné zvlhčující přípravky. Tato séra jsou plná svěžích, přírodních účinných přísad, které vyživují a osvěžují pleť a zlepšují její celkovou kondici a kvalitu. Narozdíl od ostatních krášlících sér na trhu tyto výrobky neobsahují syntetické materiály jako silikony nebo jiné nepřípustné složky. Jsou v tuhém stavu, tudíž bez konzervantů a jejich součástí jsou kvalitní esenciální oleje a tuky, v kombinaci, která dokonale funguje k vyživení a hydrataci pleti.

Luxusní tělový krém Creme Anglaise od LUSH

Creme Anglaise od LUSH. Creme Anglaise od LUSH. Creme Anglaise, neboli anglicky krém, je oblíbená omáčka používaná jako poleva na dezerty a sladké moučníky. Připravuje se ze smetany, žloutku, cukru a vanilky. Stejnou delikatesou pro naše smyslové buňky je i novinka od LUSH - tělový krém stejného názvu - Creme Anglaise.

Jedná se o hutný, krémový a dokonale hydratační krém. Je ovoněn vanilkou, sladkým pomerančem a kapkou myrhy, která napomáhá tonizovat pleť. Díky spolupráci mandlového oleje, bambuckého masla, kakaového másla a kokosového oleje ve směsi s výtažkem ze sladkých mandlí funguje naprosto senzačně.

Kosmetická taštička LeSportsac

Kosmetická taÅ¡tička LeSportsac Kosmetická taÅ¡tička LeSportsac V bohaté nabídce tašek a doplňků americké značky LeSportsac je i kosmetický kufřík Page, který je velmi praktickým pomocníkem na cesty. Je uzaviratelná na zip, v horní kapse jsou dvě menší kapsy na zip, síťová kapsička a záchytná elastická oka. Spodek je vyztužený a celá taštička je vyrobena z nepromokavého "rip-stop" nylonu - tedy látky, která se jen tak nepotrhá a má skutečně dlouhou výdrž. Materiál je samozřejmě možné prát v pračce na jemný program. Rozměry 15.24 × 24.76 × 13.34 cm.

Prodává např. oficiální e-shop LeSportsac www.urbanlux.cz za 1160 Kč.

Jemné rty s cukrovými scruby LUSH

Jemné rty s cukrovými scruby LUSH. Jemné rty s cukrovými scruby LUSH. Všechny to známe – suché a popraskané rty, které nevylepšíme rtěnkou ani neustálým nutkáním rty olizovat či okusovat. Naopak nám tyhle zásahy mohou spíše uškodit. Skvělým řešením pro namáhané rty jsou nové cukrové scruby na rty značky LUSH. Obsahují pískový cukr, který má exfoliační účinky, a různé oleje, které kůžičku promastí a zjemní. A navoní. Stačí si rty olíznout, na prst nabrat kousíček scrubu a jemně masírovat, dokud nejsou rty vyhlazené. Jelikož scruby obsahují přírodní ingredience, po masáži stačí rty olíznout.

Prodlužování řas pokročilo do dokonalosti

Prodlužování řas pokročilo do dokonalosti. Krásné husté řasy, které prohloubí pohled a působí jednoznačně sexy, jsou snem mnoha žen. Nemylme se, ani hollywoodské hvězdy či špičkové modelky se často neobejdou bez „zkrášlovacích" metod. Ale dnes si toto kouzlo mohou dopřát i ženy, které nepracují v tak atraktivních profesích. A výsledek stojí za to. Po zákroku vypadáte lépe nejen díky profesionálnímu „vylepšení", ale hlavně proto, že se vám zvýší sebevědomí. Tato kombinace rozhodně přitáhne pozornost k vaší tváři, která se celá prozáří.

Pánské produkty kosmetické značky LUSH

Pánské produkty kosmetické značky LUSH. Britská kosmetická značka LUSH je známá svými již z dálky vonícími obchody, které jsou provoněné vůněmi pěn a balistik do koupele a mýdel. Většinu zákaznic tvoří logicky ženy a dívky – značka má ale co nabídnout i pánům! Už přímo názvy některých produktů odkazují na mužské pohlaví a i když tyto výrobky mohou užívat samozřejmě i dámy, primárně jsou určeny mužům. Jedná se například o krémy na holení, pleťový krém a šampon.

Kosmetika ila - čistá energie přírody

Kosmetika ila - čistá energie přírody. Ilayaspada je posvátné místo ležící v severní Indii na soutoku řek Sarasvati a Drishdati. V sanskrtu je ila jménem spojeným se zemí, prouděním, znovuzrozením a zdrojem dobrého života. A ila je také název kosmetiky, kterou nenajdete v žádné drogerii nebo supermarketu. Je výjimečná svým původem, místem vzniku, přípravou i složením. Dýchá z ní hluboká úcta a respekt k přírodě. Přípravky ila přinášejí do každodenního života čistotu, energii a rovnováhu.

Čisté ruce s Viruseptem patří k základům prevence proti prasečí chřipce

Virusept - základ prevence proti prasečí chřipce. Počítačové myši a klávesnice, kliky na veřejných toaletách, telefony v kanceláři, peníze, madla v prostředcích městské hromadné dopravy, držadla nákupních vozíků.... tam všude číhají mimořádně nakažlivé viry sezónní i prasečí chřipky. Nikdy nevíte, kdo na ně sahal před vámi. Novinka od společnosti Walmark, unikátní čistící gel a sprej VIRUSEPT s antimikrobiálním a antivirotickým složením testovaný na prasečí chřipku a další chřipkové viry, nabízí lepší ochranu před nebezpečím skrytým všude kolem nás. Stačí jen mít tuto jedinečnou pohotovostní dezinfekci stále u sebe a několikrát během dne si VIRUSEPT rozetřít na ruce, včetně prostoru mezi prsty a neoplachovat. Odborné studie dokazují, že mytí rukou spolu s dezinfekcí čistícími gely s obsahem aktivní složky ve formě alkoholu, jako je například právě VIRUSEPT, dokáže významně snížit přenos infekcí. Konkrétně VIRUSEPT dosahuje 99,9 % účinnosti! Kromě aktivní složky obsahuje také zvlhčující glycerín zamezující vysoušení pokožky. VIRUSEPT se prodává ve formě gelu i praktického spreje na ruce. Mohou jej používat děti od jednoho roku, neobsahuje alergeny.

Nové zimní produkty do sprchy a vany LUSH – hřejivé vůně pro zimní pohodu

V bohaté nadílce vánočních produktů LUSH se objevilo i několik zcela nových balistik a pěn, které jsou skvělou volbou pro pohodovou zimní lázeň ve vaně. Zahřejí na těle, provoní mysl a celou koupelnu a skvěle navodí vánoční i povánoční atmosféru. A pokud nemáte vanu, poslouží i jako skvělá vonička do skříně nebo na toaletu. Perfektní i jako dárek. Sezonní specialitou jsou i dva sprchové gely.

Stylový vanilkový dárek od LUSH Vanilla Scoop

Stylový vanilkový dárek od LUSH Vanilla Scoop. Vanilla Scoop je dárek, který zaručeně nikoho z obdarovaných nezklame. Váháte-li stále, co pořídit blízkým k Vánocům, nebo co jim věnovat jen tak z lásky či k narozeninám – sáhněte po retro pruhované krabici v barvě jahodové a vanilkové zmrzliny. Připomene letní dovolenou u moře prozářenou sluncem, maliny s vanilkovým krémem, pruhované plážové lehátko a letní párty stan, kde se podává šampus. Ale pozor, nejedná se o poživatelné laskominy, ale balíček kosmetiky!

Balzám na rty Lush bez obsahu včelího vosku - None of Your Beeswax

None of Your Beeswax. Značka Lush se může pyšnit nejen voňavými a účinnými produkty péče o tělo, tvář (a duši), ale také etickým vztahem k přírodě, zvířatům a životnímu prostředí. Proto také většina zaměstnanců firmy vyznává vegetariánství či přímo veganství a tento etický základ promítá také do svých produktů. Kromě toho, že žádný konečný výrobek ani jeho ingredience nejsou testovány na zvířatech, řada produktů nese mezinárodní certifikát „Vegan“ zaručující, že neobsahují žádné živočišné složky a jsou vyrobeny podle standardu Vegan „Animal-free“ Standards.

Coco Lotion

Coco Lotion Novinkou v sortimentu anglické kosmetické značky Lush je kokosové tělové mléko Coco Lotion. Jemná vůně linoucí se z kelímku pochází z olejů, bylin a ovoce uvnitř: tonizačních čerstvých mandarinek, omlazujícího rozmarýnu a čerstvého ananasu, který dodá enzymy, přírodní rozzařovače pokožky. Jeho hlavní tajná zbraň je však dokonalá směs olejů a másel: sezamový olej, olej z dýňových semínek a především dávka extra panenského kokosového oleje, která promění tělo i ruce v hedvábí.

Coco Lotion Coco Lotion je však nejenom skvělý produkt pro vaši pleť a kůži: jeho prostřednictvím také firma Lush pomáhá potřebným – tak, jak je jejím dlouholetým zvykem. Extra panenský kokosový olej pochází ze vzdálených ostrovů Indonésie, které byly postiženy tsunami v letech 2004 a následnými otřesy půdy v roce 2005. Zaměstnanci Lush od té doby neúnavně pracují s místními, aby pomohli. Pomáhají stavět studny a obydlí, lodě pro místní rybáře a také zde zřídili malou produkční jednotku, kde místní začali vyrábět extra panenský kokosový olej ze zdejších nevyužitých kokosových plantáží. Veškeré peníze z kokosového oleje putují k místním ostrovním obyvatelům. Také podporují „Coconut Kids Club“, dvě školy s celkem 180 žáky.

Coco Lotion je k dostání v obchodě LUSH v Praze v OC Palladium nebo na e-shopu www.lushcz.cz za 475 Kč.

Nové antibakteriální mýdlo Lush 13 Soap

Antibakteriální mýdlo Lush 13 Novinkou v sortimentu značky LUSH je svěží oranžové mýdlo s oreganem a růží pojmenované 13 Soap (Unlucky For Dirt), jehož název (něco jako Smůla pro špínu) skvěle vystihuje jeho přednosti: má velmi účinné mycí vlastnosti. 13 Soap bylo vyrobené na přání některých britských zdravotních sester, které se doslechly, že oregano čili dobromysl má schopnost ničit vůči antibiotikům odolné MRSA bakterie, se kterými se značně problematicky potýká velký počet nemocnic nejen v Británii. Nemusíte se však pohybovat jenom ve zdravotnictví, abyste ocenili kvality mýdla. Nejenže skutečně skvěle myje a zbavuje vaše ruce, nohy či celé tělo nežádoucích mikroskopických návštěvníků, které si přinesete z MHD nebo obchodů – také zajímavě voní a dobře vypadá. Kromě nálevu z dobromysli a okvětních lístků růže obsahuje zvláčňující řepkový, slunečnicový a kokosový olej, med a oreganovou, geraniovou a absolutní růžovou silici. Mýdlo je k dostání krájené na váhu v obchodě LUSH v Praze v OC Palladium nebo na e-shopu www.lushcz.cz za 150 Kč za 100 g.

Oatifix od LUSH – čerstvá přírodní maska pro suchou a citlivou pleť

oatifix_ingredients_m Čerstvé pleťové masky značky LUSH mají trvanlivost tři týdny a musí se uchovávat v lednici. Nejsou v nich žádné chemické konzervanty, zato obsahují spoustu čerstvých léčivých bylinek a ovoce s aktivními enzymy.

Novinkou v sortimentu je maska Oatifix určená pro vyčištění a zjemnění suché a citlivé pleti. Směs mletých ovesných vloček a mandlí, čerstvých banánů a vanilky voní tak lákavě jako hodně dobrá snídaně. Ovesné vločky zklidňují pleť, mleté mandle mají jemný exfoliační účinek, banány až neuvěřitelně zjemňují a vyživují a Illipe máslo redukuje zarudnutí pleti. Masku je vhodné aplikovat pravidelně pro zklidnění citlivé a suché pleti anebo jako intenzivní kůru v případě vyrážky a nepříjemných pocitů svědění a pálení. Maska je k dostání v obchodě LUSH v Praze v OC Palladium nebo na e-shopu www.lushcz.cz za 270 Kč.

 

 

Diptyque – vůně dálek a přátelství

Diptyque - vůně dálek Kultovní značka Diptyque, která se stala legendární především jedinečnými vůněmi, je jednou ze značek, které se dostávají nově na český trh díky pražskému butiku SIMPLE koncept store.

Příběh značky Diptyque začal v Paříži na bulváru Saint-Germain, díky spolupráci tří přátel se stejnou tvůrčí vášní. Interiérová dekoratérka Christiane Gautrot, malíř Desmond Knox-Leet a Yves Coueslant, správce divadla a výtvarník scény, nejprve navrhovali látky a tapety. Od roku 1961 začali společně pracovat a zanedlouho otevřeli vlastní obchod na bulváru Saint-Germain. Svou invencí a nápady jej postupně proměnili v podivuhodný bazar s fascinující nabídkou jedinečných věcí. Roku 1963 začali pronikat do výroby vůní a na trh uvedli své první svíčky - Aubépine, Cannelle a Thé, v roce 1968 i první toaletní vodu L'Eau. Výrobky označené dnes už proslulým oválným štítkem s černým písmem tak začaly dobývat svět.