Loading color scheme

Missoni a Lindex - spojení pro výzkum rakoviny prsu

{phocagallery view=category|categoryid=679|imageid=1890|float=left}Světově věhlasná italská módní značka Missoni se spojila s evropským módním řetězcem Lindex, aby společně podpořili výzkum rakoviny prsu. Výsledkem této mimořádné spolupráce je jedinečná kolekce, která byla navržena tak, aby vytvořila pevný základ každého šatníku a stylu. Skládá se z dámského oblečení, spodního prádla, doplňků a dětského oblečení. Deset procent z prodejní ceny každého kusu oblečení bude věnováno na boj proti rakovině prsu. Představení kolekce proběhne dne 25. září a bude k dostání ve všech prodejnách značky Lindex v severských zemích, střední Evropě, na Blízkém východě a na www.lindex.com.

Tato jedinečná řada se skládá ze 70 oděvů a je zcela prostoupena modernitou a svěžestí typických pro design Missoni. Právě pestré a snadno rozpoznatelné vzory tuto italskou luxusní módní značku proslavily po celém světě a vytvořily z ní ikonu. Společnost byla založena roku 1953 a od té doby v jejím čele stojí ženy z rodiny Missoni. Tato značka, stejně jako Lindex, ženy oslavuje. Lea Rytz Goldman, ředitelka designu a nákupu ze společnosti Lindex říká: „Cílem naší spolupráce s Missoni bylo zpřístupnit našim zákazníkům cestu k jedné z nejvýznamnějších značek světa. Missoni získala obdiv nejen pro svůj jedinečný a nádherný design vytvářený charakteristickými vzory, ale také pro svou ženskou eleganci, kterou tato značka vždy dokázala prosadit a předat zákazníkům."

„Díky spolupráci se značkou Lindex máme příležitost každé ženě nabídnout dostupný design. Zároveň ale dostaneme něco zpět tím, že celosvětově šíříme povědomí o rakovině prsu. Dlouholeté úsilí společnosti Lindex podporovat výzkum rakoviny prsu na nás udělalo obrovský dojem. Missoni bere zcela na vědomí, jak důležité je toto téma pro ženy. Věříme, že tohle je ideální příležitost, jak mu vyjádřit podporu. Právě humanitární rozměr nás k tomuto projektu přivedl. Myslím si, že každá společnost i jednotlivec si zaslouží uznání za úsilí, které boji proti rakovině prsu věnuje", říká Angela Missoni.

Kromě designu a módy Lindex a Missoni sdílí snahu něco společnosti předat. Tato spolupráce obdaruje každou ženu: 10% z prodejní ceny bude věnováno na výzkum rakoviny prsu, který Lindex podporuje už deset let.

„Deset let nepřetržitě poskytujeme my i naši zákazníci významnou podporu výzkumu rakoviny prsu, který je velmi důležitý. Jsme na to hrdí. Lindex je ženám přirozeně oddán, protože spousta našich zaměstnanců a zákazníků jsou právě ženy. Díky spolupráci se značkou Missoni můžeme spojit to nejlepší z těchto dvou světů a naše snaha bude mít ještě větší dopad," říká Lea Rytz Goldman.

{phocagallery view=category|categoryid=679|limitstart=0|limitcount=0}