Loading color scheme

SANU BABU pro mámy

Sanu Babu pro mámy Sanu Babu pro mámy Značka SANU BABU představuje originální novinky, které v průběhu letošního podzimu i zimy určitě přijdou vhod především všem maminkám (včetně těch nastávajících)!

Řada vlněných ponč s nápaditými vzory má nespočet využití. Díky volnému střihu a příjemnému přírodnímu materiálu se výborně hodí také pro těhotné ženy. Střih se snadno přizpůsobí rostoucímu bříšku. Měkké podšité svetry na zip si zase oblíbily maminky, které nosí svá miminka ve speciálních šátcích. Novorozeně tak můžou nosit i v zimním období cítit a hřát přímo na svém těle.

Sanu Babu pro mámy Vše dotváří zábavné doplňky v podobě setů čepic a rukavic. Pestrobarevné komplety jsou ztvárněny jako zvířata. Žába, beruška nebo medvěd vytvořené na rukavicích a čepici se dají použít jako loutky a zaručeně zabaví každé dítě, rozbijí podzimní šeď a také zahřejí. Příjemná pletenina v pestrých barvách a s hravými vzory nebo „zvířecí“ doplňky potěší rodiče s dětmi nebo kohokoliv s hravou duší.

 

 

Charitativní přehlídka a aukce na podporu programu Children’s Safe Drinking Water a organizace Lékaři bez hranic

Charitativní přehlídka a aukce na podporu programu Children’s Safe Drinking Water a organizace Lékaři bez hranic Ojedinělá módní přehlídka spojená s charitativní aukcí společenských šatů rozzářila jednoho krásného zářijového večera hlavní sál pražského hotelu Mandarin Oriental. Výtěžek dražby, který dosáhl 120 000 Kč, je určen dvěma předním neziskovým organizacím s mezinárodním renomé – programu Children’s Safe Drinking Water (CSDW), probíhajícímu v současné době i v České republice, a Lékařům bez hranic, jedné z největších nezávislých humanitárních organizací na světě. Získané prostředky budou rovným dílem rozděleny mezi obě organizace a použity ke zlepšení života afrických dětí s žádným či nedostatečným přístupem k pitné vodě.

Charitativní přehlídka a aukce na podporu programu Children’s Safe Drinking Water a organizace Lékaři bez hranic Přehlídky se zúčastnili přední čeští návrháři, jmenovitě E.daniely, Helena Fejková, Ivana Follová, Lukáš Lindner, Ivana Mentlová, Petra Pilařová, Camilla Solomon a Jiřina Tauchmanová. Každý ze zmíněných návrhářů předvedl svoji kolekci společenských šatů inspirovaných vodou. Na závěr byla představena čtveřice modelů speciální Kolekce Aqua, z nichž každý vznik pro účely dobročinné aukce. Dražily se šaty návrhářů Ivany Follové, Lukáše Lindnera, Petry Pilařové a Camilly Solomon.

Mezi modelkami se objevily takové hvězdy jako Diana Kobzanová, Kateřina Konvalinka Průšová, tanečnice Libuše Vojtková, Eliška Bučková, Kateřina Sokolová, Lucie Váchová Křížková či Zuzana Jandová.

KOLEKCE PUMA® WOMEN PODZIM/ZIMA 2009 SÁZÍ NA SÍLU A PŮVAB

Puma Womens kolekce podzim-zima 2009 Kolekce podzim/zima 2009 modelové řady PUMA Women nachází inspiraci v žensky přitažlivé bojovnice z tělocvičny, jejíž jakoby svrchovaně mužné vystupování se snoubí s vrcholnou ženskostí. Celá kolekce je prodchnuta boxerskými detaily a inspirací vzpěračským pásem: křížové řemínky připomínají boxerské bandáže a lemování je velmi zvýrazněné. Tyto bezpečnostní detaily a materiály nikterak nepotlačují ženskost, spíše ji zdůrazňují.

Originální Crocsy s potiskem

Originální Crocsy s potiskem Originální Crocsy s potiskem Na novém oficiálním online obchodě s obuví Crocs www.urbanlux.cz a v řetězci Destroy najdete nově originální klasické modely Caymany pro muže, ženy i děti s potisky. Vtipný jsou motivy s tkaničkami – boty vypadají jako tenisky. Pro dámy jsou určeny jemné kytičky, malé fandy motoristických sportů jistě nadchne model s pruhy, kterými si závodníci i běžní řidiči zdobí svá auta… Modely jsou dostupné za 950 Kč pro dospělé a za 540 Kč v dětské velikosti, a to jak v obchodech Destroy, tak na webu Urbanlux. E-shop nabízí bonus v poštovném zdarma.

Originální Crocsy s potiskem

Bez omezení

Logo Lindex Bez omezení je název posledního Fashion Report Lindexu. Podzimní velká módní cesta začíná na železničním nádraží někde v Evropě. Budeme cestovat inspirujícími módními zážitky v zajímavých zemích a městech.

V podzimní módě neexistují žádné hranice, místo toho jde především o vyjádření sebe samotného. Dokážeme vidět zajímavé kontrasty mezi rockovým a romantickým, jemným a hrubým, lesklým a matným - vše co má podobu materiálu a detailů.

Klíčové oděvy jsou pletený zapínací svetr, úzké kalhoty nebo legíny a šaty. Doplňky, které vytváří styl jsou náramky, opasky, šály a kabelky někdy s nýty a umělou kůží.

Dominující barva je černá v kombinaci s bílou a šedou společně se švestkovou.

Caroline Winberg hraje hlavní rolí na fotkách a filmech, které pojednávají o módní cestě Lindexu na letošní podzim. Světlo je dramatické, barvy jsou hřejivé a mokré nástupiště se leskne. Když je vlak připraven k odjezdu stoupá pára směrem ke staničnímu prosklenému stropu. Nově nahraná verze "Puttin on the Ritz" se skupinou The You Knot Who, posiluje ještě více pocit z filmu.

Podívejte se na leták Lindex (PDF).

Elegantní a módní kolekce těhotenského oblečení značky Noppies na podzim a zimu

Noppies podzimní kolekce 2009 Noppies podzimní kolekce 2009 Česká firma Anna & Viktorie prodává ve svých obchodech těhotenské a dětské zboží špičkových značek, zaručujících kvalitu a vysokou úroveň zpracování. Sortiment zahrnuje také zbrusu novou kolekci na podzim a zimu holandské značky Noppies určenou nastávajícím maminkám.

Důmyslně promyšlená a na první pohled okouzlující kolekce je důkazem, že ani rostoucí bříško nic neubírá na eleganci a atraktivním vzhledu a těhotné ženy rozhodně nemusejí rezignovat na aktuální módní trendy. Noppies podzimní kolekce 2009 Těhotenská móda Noppies nejen skvěle vypadá, ale je také velmi praktická, pohodlná a příjemná na dotek. Kolekce na podzim a zimu sestává z klasických elegantních kousků v šedé, černé a hnědé barvě vhodných především pro formální příležitosti. Zároveň ale nechybějí mladistvé a barevně extravagantní modely pro nošení ve volném čase. Pro všechny maminky, které baví vyčnívat z davů nejen svým bříškem, ale i módou, je na výběr řada barevných sukní kombinovatelných s punčocháči, šatů, svetříků, blůzek, halenek a bolerek a samozřejmě nechybějí kalhoty se zvýšeným elastickým pasem, kabáty a bundy. Kolekce zahrnuje i teplé doplňky jako čepice, rukavice a šály a také prakticky řešené spodní prádlo.

Štíhlé nohy v podzimní módě

Logo Lindex Kalhoty jsou v módě na prudkém vzestupu. Letošní podzim je zaměřený na nohy a štíhlou siluetu noh. Úzké kalhoty jsou jasně nejhezčí k veškerým podzimním tunikám a krátkým šatům, ale hodí se také k topu nebo kabátku.

Pokud jde o kalhoty obecně, byly zvláště džíny již dlouho oblíbeným oděvem číslo jedna v módním šatníku. Tmavě modrá džínovina nevyjde nikdy z módy. Tento podzim budou aktuální džíny se sepraným vzhledem a detaily. Nové džíny se nosí k trikům s tištěnými vzory a ke krátkému kabátku nebo ke kožené bundě pro hezký rockový vzhled.

Úzké džíny jsou spojovány s “jeggings”, oděvem, který vypadá skoro jako legíny, ale je opravdu těsný a ze strečové džínoviny. Jeggings jsou k dispozici s lemovkou a zipem pro lepší vzhled a také jednodušší variantou pouze s gumou u pasu.

Štíhlé nohy jsou v letošní podzimní módě zdůrazněny také velkým výběrem legín, od pletených těsných legín s detaily jako jsou nýty a zipy až po slavnostnější legíny, posypané flitry, mihotající se mědí nebo zvířecími vzory - kde je vzor tvořen kontrastem mezi matným a lesklým povrchem.

Prohlédněte si leták Lindex (PDF).

 

Neodolatelné podzimní boty Crocs do deště a zimy

Crocs - podzimní kolekce 2009 Léto už pomalu končí, začnou ustupovat letní tropické teploty a vystřídá je chladnější počasí spojené s větrem a podzimními plískanicemi. Letní obuv – žabky, otevřené balerínky, děrované boty, tak nutně musejí vystřídat boty zavřené a nepromokavé. Americká značka Crocs přichází s řadou zcela nových modelů, které nejenže splňují tyto podmínky, ale navíc skvěle vypadají.

Crocs - podzimní kolekce 2009 Nejvýraznějším modelem jsou dámské Gretel vycházející ze tvaru typických dřeváků. Měkký, protiskluzový a nepromokavý materiál Croslite doplňuje teplá kožešinka a mašlička, která botě dodává netradiční a velmi ženský vzhled. Boty jsou vyráběny v různých barevných kombinacích - barva kožešiny a tkaničky většinou kontrastuje s vlastní botou. K mání jsou tak například kombinace tmavomodrá s bílou a světlomodrou tkaničkou, kanárkově žlutá s bílou a hnědou tkaničkou nebo hnědá s bílou a tkaničkou v růžové barvě.

PUMA® GOLF V ČERNÉ A BÍLÉ

Puma golf v černé a bíle V roce 2007 to bylo zlato, v roce 2007 chrom – a v roce 2009 je PUMA® Golf zase o jamku dál. Speciální golfová kolekce PUMA podzim/zima 2009 přichází s výraznou kombinací perleťové černi a bílé barvy. Klasicky jednoduchá kolekce vyznává styl „vítěz bere vše“.

Použití kontrastních černých a bílých prvků všech součástí vybavení dává nové kolekci nádech elegance a luxusu. Za použití kvalitních textilií a rafinovaných detailů PUMA Golf nabízí nejlepší a nejvšestrannější produkty na golfové hřiště i mimo ně. Díky kombinaci textury, povrchové úpravy a matových a lesklých materiálů každý produkt působí stejně dobře v různých situacích.

BANDOLERA – kolekce podzim/zima 2009

Bandolera - kolekce podzim/zima 2009 Pohled na novou zajímavou kolekci dámského oblečení, obohacenou pro tentokrát o dokonalé kabáty a kabátky (pod značkou Covered), vás nenechá v klidu. Elegantní „střední proud“ se při bližším zkoumání promění – díky nečekaným střihovým finesám, barevným kontrastům, materiálům. Jako jednotící linka se dá vysledovat inspirace ověřenými hodnotami různých desetiletí 20. století (léta dvacátá, šedesátá i osmdesátá).

PODZIM 09

1. Téma

Záhadná romantika

Rustikální styl se pojí s městským do výsledného přitažlivého casual – vznikla aktuální kolekce, kde se mystická záhada setkává s romantikou. Nově vyznívá vrstvení, které přiznává kontrastní sílu materiálů, v celé škále od jemných transparentů, po kůži a pleteninu.

s.Oliver kolekce podzim/zima 09

s.Oliver kolekce podzim/zima 09 Firma s.Oliver přichází se zbrusu novou kampaní „Living in fashion“ – móda pro život na podzim a zimu 2009, přitom ale nezapomíná na hodnoty, které v módě vždy vyznávala. Populární módní značka s.Oliver slaví právě letos čtyřicetileté jubileum. Tato úspěšně budovaná tradice udává směr celé kampaně, jejíž hlavním cílem je nabídnout skutečnou módu pro každý den i příležitost. Energické a sofistikované vizuální ztvárnění nové kampaně s.Oliver je založeno na unikátní skandinávské krajině a okouzlujícím okolí norského hlavního města Osla.

Nová kolekce s.Oliver pro nadcházející sezónu podzim/zima 2009/10 je charakterizována především kontrasty, které se v různých podobách objevují ve všech dílčích řadách i doplňcích.

Crocs jsou v prodeji už i v oficiálním českém internetovém obchodě

Crocs Le Sportsac Od července je spuštěn oficiální internetový obchod s botami Crocs a taškami LeSportsac www.urbanlux.cz, který provozuje výhradní distributor těchto dvou značek v ČR a SR, firma Buzz, s.r.o.

Na webu jsou již nyní k dostání základní modely dámských, pánských a dětských Crocsek: Cayman, Mary Jane, Malindi, Alice, Prima, Yukon, Baya, Off Road i vybrané novinky z kolekce na jaro/léto 09 (pánské Cove, Dekum, Tideline Canvas a dámské Olivia a Captiva) a také loňské modely na podzim a zimu (Nadia, Nanook a Ambler). V následujících týdnech bude nabídka doplněna o tašky LeSportsac a postupem času i o další a sezonní modely Crocs.

Kolekce sezóny - podzim 2009

Logo Lindex Kolekce sezony pro podzim je jako fantastický sen, ale pouze pokud je správná. Kolekce je ultraženská. Inspirace pochází ze světa fantazie, ale lze vidět také jasné stopy ve stylu retra 50tých let.

Materiály jsou jemné a průhledné jako šifon a krajky v jemných pastelech, vínově červené a fialové, jakož i sezónní neutrální barvy černé, bílé a špinavě bílé. Vybrané detaily jako malé krajkové volánky, zapuštěné krajky, saténové pásky a rozety zvyšují ženský výraz.

Mezi podzimními novinkami lze spatřit Fantastické dámské spodní kalhoty, nádherné staré květinově vzorované babiččiny kalhotky, jakož i velmi elegantní nařasené kraťasy, vysoké kalhotky v modelu šortek, které jsou zcela posázené krajkovými volánky.

Kromě toho zavádíme také novou podprsenku „perfektní retro" spolu s perfekt retro podvazkovými pásy, špinavě bílou podprsenku a podvazkové pásy inspirované 50- tými léty, s růžovými švy a saténovými stužkami v detailech.

Prohlédněte si leták ke kolekci Podzim 2009 (PDF).

 

Nová kolekce PUMA® na podzim 2009

ARCHIVE_PRLOOKBOOKAW09_4_m ARCHIVE_PRLOOKBOOKAW09_6_m Praha, Česká republika, 20. července 2009 – V obchodech PUMA a vybraných sportovních řetězcích je od nynějška k dostání nová kolekce sportlifestylové značky PUMA na podzim 2009. Kolekce zahrnuje oblečení a doplňky pro volný čas a běžné nošení ve městě, ale i retro módu z kolekce Archive a oblečení pro sportovní vyžití – fitness, motorsport, golf nebo nezaměnitelnou kolekci Sailing určenou všem, kdo ani v podzimním období nezanevřou na plavby po otevřeném moři. Kolekce pro volný čas je výrazně inspirovaná barvami a motivy černého kontinentu.

 

 

Dana Morávková představuje podzimní kolekci módní značky 1.2.3

123_AW09_10_m

123_AW09_2_m V horkých letních dnech připravovala herečka a choreografka Dana Morávková podzimní imageovou kampaň francouzské módní značky 1.2.3, jejíž je tváří. Stejně jako na jaře, i nyní spolupracovala se známou módní fotografkou Lucií Robinson.

Daně Morávkové dokonale vyhovuje jednoduchý a ženský styl. Ráda se módně obléká, ale nepodléhá trendům za každou cenu. „Preferuji kvalitu, nadčasovou eleganci a módu s vtipem, což značka 1.2.3 perfektně splňuje. Navíc oceňuji, že všechny oděvy jsou snadno kombinovatelé a dotváří je nádherné doplňky.“

Elegantní, klasické a současně mladistvě originální a nápadité - takové jsou modely značky Un 1 Deux 2 Trois 3 pro nastávající podzim a zimu. Kolekce se nese ve znamení dokonalého propojení městského chic stylu a typické nedbalé pařížské elegance, která dokáže jedinečným způsobem podtrhnout ženské linie. Nápadité střihy, typické pro 40. a 80. léta, upoutají vysokými zúženými pasy, blyštivým zapínáním. To vše v oblíbené fuchsiové, purpurové nebo královské modré. Kvalitní zpracování a nevšední řešení detailů je pro tuto značku samozřejmostí. Aktivní ženy jistě potěší i nejrůznější doplňky v podobě obuvi, kabelek, bižuterie či pásků.

Chantelle slaví 60 let ženské svůdnosti

Chantelle_60let_MB2_m Chantelle_60let_produkt_m Jubilejní kolekce Podzim-Zima 2009 uvádí na scénu baroko a lehkost, kde krajka tančí se saténem v průzračné, delikátní souhře jemných materiálů.

Vedle decentní harmonie odstínů slonoviny a zimní šedi hrají v kolekci sólové party temně modrá, švestková, červená a zlatá. Tato symfonie sytých, chvějivých tónů se snoubí s černou, věčným symbolem elegance.

V atmosféře « budoár šik » plné rafinovaných tkanin v tlumeném světle se u všech aktuálních řad spojuje řemeslná dokonalost s kreativitou.

Icône nabízí jemnou odlehčenost. Motiv křivek a transparentní materiály zdůrazňují ženskost. Krajkové sexy košíčky s push-up efektem zdobí intenzivní rudá nebo temná modř hlubokého nočního nebe.

Divine ztělesňuje novou smyslnost Chantelle a staví na výrazném kontrastu barev a materiálů. Satén s krajkou na dekoltu i zadním díle a výjimečné dekorativní prvky činí z této linie ideálního spojence intimních okamžiků.

SIMPLE predstavuje znacku YVES SAINT LAURENT

Jeden z nejvýznamnějších návrhářů 20. století vytvořil během své kariéry impérium, jež se stalo symbolem kreativity, novátorství a luxusu. Yves Satin Laurent je další ikonickou módní značkou, kterou nabízí pražský SIMPLE concept store.

YSL_W_I_m YSL_M_II_m Dámská kolekce současného kreativního ředitele YSL Stefana Pilatiho pro jaro-léto 2009 se nese v duchu „Východ potkává Západ“. Velmi ženské a luxusně noblesní linie přináší orientálně modernistický mix vyjádřený kokonovými siluetami, jež byly inspirovány zavinovacími kimony a japonskými rybářskými kalhotami. Pilati zůstal věrný svým oblíbeným kalhotám s nízko posazeným rozkrokem, které se v nové kolekci objevují v mnoha nových podobách. Modely doplňují extravagantní kotníčkové boty inspirované kovovou konstrukcí Eiffelovy věže, které tvoří řemínky z kůže a podpatky z kovového mřížoví. Kolekci vévodí černá, bílá a šedá, najdete v ní ale také skvostné večerní šaty v rubínové, zelené a modré. Modelky, které kolekci předváděly, připomínaly svými vyčesanými vlasy, výraznými očními linkami a bledými rty krásky z Felliniho filmů.

Pánská kolekce aktuální sezóny překvapila použitím typicky ženských látek. Všechny modely včetně kabátů, sak a kalhot jsou ušité z jemných, splývavých a nestrukturovaných materiálů. Upoutaly zejména organzové blůzy, trika z lehké závojoviny a obleky z hedvábí. Přesto si Pilatiho pánská kolekce pro každodenní nošení zcela zachovává mužnost.

Alexander McQueen PUMA

Alexander McQueen PUMA® jaro/léto 2009 v concept storu SIMPLE

tenisky1_m tenisky2_m Od června je v concept storu SIMPLE k dostání nová kolekce luxusních tenisek světoznámé sportlifestylové značky PUMA navržených britským návrhářem Alexandrem McQueenem. Ten se značkou PUMA spolupracuje již několik let a do návrhů vždy vnáší svou výraznou a kreativní osobnost. Sportovní obuv v jeho provedení je zřetelně ovlivněna moderní architekturou, designem a haute couture s prvky ulice. To vše za použití nejkvalitnějších a tradičních obuvnických technologií.

Námořnická kolekce PUMA® - trendový letní styl i sportovní funkčnost

PUMA_SHOT_4-275_m PUMA_SHOT_5-607F_m Praha, Česká republika, 25. květen 2009 – Námořnická kolekce PUMA® Sailing se opět chystá letošní sezonu vzbudit pořádný rozruch – otřásá totiž starými jachtařskými tradicemi usedlých tlumených barev a elitářství. Je slavnostní, funkční i barevně veselá. Inspiraci pro oblečení a doplňky čerpali tvůrci ze skutečných potřeb výkonnostního jachtingu. Všechny modely zůstávají věrné technickým stránkám jachtařského sportu, ale tradiční tvary a styly jsou zároveň pojaté zcela nově. Kolekce je určená jak pro profesionální jachtaře, tak rekreační víkendové sportovce, ale i obyvatele města, kteří sní o moři. Tato kolekce je rafinovaná i přístupná zároveň.

 

K hlavním modelům kolekce PUMA Sailing pro léto 2009 patří oděvy i obuv.

SIMPLE představuje CHLOÉ

chloe-kabelka Jednou z francouzských módních ikon, jež nabízí pražský SIMPLE concept store, je CHLOÉ - značka, jejíž jméno bylo vybráno pro ženskou vřelost, kterou vyzařuje v dokonalé harmonii s náladou Paříže; mladistvé, moderní, plné odvahy a touhy. boty

Značku Chloé založila roku 1952 Gaby Aghion, Pařížanka narozená v Egyptě. V protiváze ke strnulosti módy padesátých let vytvořila z vybraných látek modely kopírující kontury těla a nazvala ji „Luxury prêt-à-porter“. Tento způsob provedení a skutečnost, že takto rafinované oblečení bylo možné bez problémů zakoupit v obchodě, byly tehdy zcela nové. Roku 1956 Gaby Aghion a její obchodní partner Jacques Lenoir představili svou první kolekci během snídaně v Café de Flore, oblíbeném místě umělců. Popularita značky postupem času rostla a Gaby a Jacques začali najímat mladé talenty.