Zajímavosti

Šaty - nutnost letošního jara

Logo LindexŠaty si zachovávají svoji silnou pozici jako sezónní mód­ní nezbytnost a letošní jaro se staly šaty samozřejmou volbou pro řadu příležitostí. Šaty pro různé příležitosti např. hezké volné šaty na pláž, do práce, na večer do města s přáteli a v neposlední řadě také na nejrůznější slavnostní příležitosti. Jarní kolekce předvádí velkou rozmanitost jak ve stylu, tak v modelech, mělo by být snadné najít si své oblíbené šaty, bez ohledu na to, kam se právě chystáte.

Romantický styl je hodně zastoupený v letošních jar­ních šatech v Lindexu. Detaily jako volánky, drapérie, vyšívání a také květinové vzory navozují romantické cítění.

V inspiraci z 50-tých a 60-tých let lze vidět modely s velkou šířkou sukně nebo přiléhavějšími šaty. Malé balonkové rukávky, tenká ramínka nebo zcela bez ramínek, můžete si vybrat z velké škály možností. Šaty můžete kombinovat s pleteným bolerem nebo pleteným svetrem a také s velkými náramky a náhrdelníky. Za pomoci různých doplňků můžete snadno změnit také svůj look ze všedního k více slavnostnějšímu.

Podívejte se na leták - šaty Lindex.

Nová Česká Miss Iveta Lutovská je letošní tváří LITEX

Logo LitexIveta LutovskáIveta Lutovská získala předminulý týden titul Česká Miss 2009 a s ním i řadu prestižních zakázek. Kromě jiného se stává novou tváří letošní fitness kolekce značky Litex, předního českého výrobce plavek a sportovního oblečení.

Pětadvacetiletá modelka z Třeboně vystudovala vysokou školu ekonomického směru a už má za sebou četné profesní zkušenosti (reklamní kampaně, módní přehlídky - např. Blanky Matragi apod.). Největším mezinárodním úspěchem půvabné blondýnky je titul Miss Model of the World 2007-08 v Číně.

SIMPLE představuje Givenchy

Simple představuje GivenchyZnačka Givenchy, známá svým nezaměnitelným elegantním stylem a vysokou kvalitou střihu i provedení, je konečně v Praze. Od letošního března je možné zakoupit aktuální kolekci v concept store SIMPLE.

Dámská kolekce módního domu Givenchy pro jaro-léto 2009 návrháře Riccarda Tisciho je inspirována westernem a snad nejvýstižněji by se dala popsat jako „Glamour cesta na americký Západ". Přináší džíny částečně kombinované s koženými legínami a bílé košile s naškrobenými vysokými límečky. Výraznými rysy jsou výšivky a nejrůznější řasení. Během přehlídky upoutaly pozornost řemínky, které měly modelky ovázané kolem těla a kotníků. Ryze ženská kolekce, která dovedně využívá pánské prvky oblečení, klade důraz na styl, kvalitu a propracovanost detailu. Kolekci doplňují i něžné modely ve znovu módním „nahém" odstínu.

Kolekce PUMA® MOTOSPORT s invencí mladých návrhářů

PUMA - motosport kolekce 2009Sportlifestylová značka PUMA ve své činnosti pravidelně podporuje umělce z celého světa, oceňuje jejich kreativitu a také jim dává možnost ukázat svůj talent celému světu v rámci konceptu PUMA Creative. Jednou z takovýchto aktivit je podpora studentů oděvní školy Central Saint Martins v Londýně. puma pro ně letos už třetí rok uspořádala designérskou soutěž PUMA Bursary Award o nejlepší návrhy vybraného produktu. Předseda představenstva a generální ředitel společnosti PUMA Jochen Zeitz považuje partnerství za velmi inspirativní. „Podpora mladých talentů má pro společnost Puma zásadní význam, realizujeme ji prostřednictvím stipendijního fondu, který vstoupil do třetího roku existence." Vloni vznikla pozoruhodná kolekce oděvních doplňků k olympijským hrám, kterou prezentovala například hvězda Pumy, nejrychlejší muž světa, Usain Bolt.

S Dadadoo budou všichni rodiče styloví

Dadadoo - kolekce pro stylové rodičeRodiče, kteří mají malé děti a často s nimi vyrážejí do společnosti, velmi často trápí nutnost nosit s sebou hned několikero tašek a kabelek, aby pobrali všechno potřebné pro sebe i svoje ratolesti. Většina tašek na dětské potřeby má totiž svůj specifický tvar, který je vhodný většinou jen k pověšení na kočárek, a nedá se použít pro jiné účely. Přesně tento problém řešila zakladatelka společnosti Dadadoo Josefine Josefsson, když čekala své třetí dítě. Marně hledala hezky vypadající tašku, do které by se vešly plenky, hračky, oblečení, jídlo a pití pro její dvě malé děti a zároveň potřeby pro ni samotnou - a tak si tašku navrhla sama. Myslela ovšem i na to, aby styloví byli i tatínci, kterých na mateřské dovolené stále přibývá. Její kolekce několika typů tašek značky Dadadoo se konečně dostala i do Čech. Jsou funkční a zároveň tak nápadité a barevné, že se za ně nemusí nikdo stydět.

SIMPLE - jiná dimenze nakupování

SIMPLE - jiná dimenze nakupováníV březnu 2009 se pod názvem SIMPLE otevře v Pařížské ulici č. 20 dvoupatrový obchod s nejluxusnější francouzskou módou. Doplní ji design, kosmetika, vonné svíčky, knihy, časopisy a champagne bar. Designérem obchodu je architekt Adam Slabý. Concept store SIMPLE, který patří do portfolia společnosti Carollinum, nabídne ucelený a jedinečný pohled na luxusní zboží a životní styl. Praha tak konečně vystoupí ze stínu módních metropolí a může konkurovat Milánu, New Yorku či Paříži, s jejich dnes již kultovními koncept story - Corso Como, Moos a Colette.

SIMPLE znamená v překladu jednoduchý, absolutní a také jednotný. Nový pražský concept store všechna tato slova spojuje.

Limitovaná edice kočárků Bugaboo v stříbrném provedení

Bugaboo - stříbrné potahy na kočárkyKočárky holandské značky Bugaboo patří mezi nejoblíbenější na celém světě. Spojují technickou dokonalost, pohodlí dítěte i rodiče a moderní a funkční design. Vysoce kvalitní materiály zaručují dlouhověkost, variabilita kočárku umožňuje přizpůsobení různým jízdním podmínkám. Novinkou na trhu je limitovaná edice potahů k modelu Cameleon ve stříbrné barvě. Sada, která je dostupná ve striktně limitovaném počtu kusů, zahrnuje stříšku, potah na sportovní sedačku, kryt hlubokého lůžka, držák nápojů se stříbrným logem (běžně je s bílým) a černou dečku se stříbrným logem (dečky Bugaboo se běžně neprodávají). Model Cameleon je možné díky jeho vysoké flexibilitě používat od narození dítěte do 3 let věku jak na procházky ve městě, tak na výlety v přírodě po nerovném terénu. Stříbrná sada potahů je od prosince do konce února v prodeji v obchodech Anna & Viktorie v počtu 30 kusů za 4990 Kč.

 

 

Nová prodejna Kare v obchodním centru Arkády Pankrác

Kare - nová prodejna.Kare - nová prodejnaLifestylová designová firma KARE, která patří na českém trhu mezi přední prodejce nábytku, osvětlení a stylových bytových doplňků, otevřela novou prodejnu ve zbrusu novém obchodně-společenském centru Arkády Pankrác. Je to krok, kterým chtějí manažeři značku přiblížit co nejširšímu počtu zákazníků, a proto rozšiřují své pobočky do obchodních center. Prodejna v obchodním centru je v České republice zatím druhou po showroomu v Korunní ulici v Praze, jenž byl otevřen před třemi lety.

Nová prodejna je konceptem obchodů Boxx, jedná se tedy o obchodní jednotku menších rozměrů. Sortiment nabízí průřez různými styly, které KARE nabízí: novodobou romantikou, country stylem, etnem, retro a popkulturou, nechybějí ovšem ani nejnovějšími designové hity. Nabídka je zaměřena na bytové doplňky, dárky a osvětlení. Ačkoli v prodeji není nábytek a doplňky větších rozměrů, i ty je možné si objednat podle katalogu.

Anna & Viktorie - tipy na vánoční dárky pro děti i jejich rodiče

Logo Anna a ViktorieČeská firma Anna & Viktorie je dovozcem a prodejcem mnoha proslulých značek, které vyrábějí těhotenské a dětské oblečení, hračky, školní potřeby, kočárky, autosedačky, dětský nábytek a další praktické věci pro miminka a jejich maminky. Z bohatého sortimentu jmenujme značky: Sigikid, HABA, Esprit, Noppies, Lief, Queen Mum, Boob, Bugaboo, Stokke, Crocs, Noël ad. Výrobky se dají zakoupit ve čtyřech prodejnách Anna & Viktorie v Praze (v OC Spektrum v nákupní zóně v Průhonicích, dvě prodejny v galerii Černá růže a prodejna v pasáži Koruna na Praze 1) a také na e-shopu www.annaviktorie.cz.

Přinášíme několik tipů na dárky, kterými mohou rodiče obdarovat své děti (nejen) na Vánoce a kterými mohou udělat radost i sami sobě. Motto Anna & Viktorie totiž zní: Být rodič je hra.