V Nákupní Galerii Myslbek si dají dostaveníčko špičkoví čeští vizážisté - radit budou zdarma

Podzimním a zimním trendům v módě vládnou podle fashion designérů a bloggerů kostkové vzory, vycpané bundy a kabáty, tenisky nebo nejrůznější šátky a šály. Jaké ale k aktuálním outfitům zvolit líčení či účesy? Návod na dokonalý make-up pro nadcházející měsíce v Nákupní Galerii Myslbek poskytnou přední čeští vizážisté a stylisté. Tým pod vedením Petra Lukeše, prezidenta Asociace vizážistů a stylistů ČR, bude na místě v akci 30. - 31. října, vždy od 15 do 18 hodin. Pro zákazníky této oblíbené obchodní pasáže navíc zcela zdarma.

Dívky i ženy vědí, že proměna nebo jen úprava vizáže nepatří k nejlevnějším záležitostem. Pokud mají být účes a líčení sladěny s typologií tváře a naturelem, jde nezřídka o tisíce korun. Pokud k tomu přičteme nákupy doporučené módy a módních prvků, dostaneme se opravdu k vysokým částkám.

Ačkoliv se investice do stylu vždy vyplatí, je příjemné ušetřit. A právě tato možnost se naskytne návštěvnicím, které 30. a 31. října v odpoledních hodinách navštíví pražskou Nákupní Galerii Myslbek. Po oba dva zde budou radit a doporučení na konkrétních příkladech ihned ilustrovat tuzemské špičky v oboru stylingu. Zaměří se na trendy v módě, stylingu i líčení podzim/zima 2017/2018.

Dvacetiletá praxe a vysoké krédo předchází Petra Lukeše, jednoho z nejvěhlasnějších českých vizážistů. Po jeho boku budou pro profesionální konzultace k dispozici módní návrhářka a stylistka Martina Macková, jejíž doménou je mj. korporátní styling.

Na make-up a vlasový styling se zaměřuje Kamila Vilímková Šimánková, jež je osobní vizážistkou Báry Basikové, Hany Mašlíkové, Evy Decastelo a mnoha dalších. Podobný obor, avšak zaměřený více na módní přehlídky, svatby a další výjimečné životní události, dokonale ovládá Natálie Jáchimová.

"Dlouhodobě se snažíme, aby pro naše návštěvníky byla návštěva Nákupní Galerie Myslbek vždy obohacující. Často jsou u nás vůbec poprvé prezentovány módní kolekce, řada značek má exkluzivní nabídku. Akce s našimi předními stylisty dokládá náš směr - nákupy s přidanou hodnotou," říká Helena Ševčíková, marketingová manažerka Myslbeku.