Loading color scheme

Dreft přináší týden věnovaný módě – Dreft Fashion Week

Dreft a móda patří dohromady – pečuje o to, aby si módní oblečení uchovalo svůj tvar a jasnou barvu. Proto je pokračování spolupráce s akcí Fashion Week pro Dreft přirozenou cestou, jak dokázat svoji oddanost módě. Dreft Fashion Week je týden trvající módní festival, který vedle trendů známých mezinárodních značek představí také české návrháře a nadějné talenty. Přehlídky pro veřejnost se odehrají na Alšově nábřeží. Značka Dreft podporuje prostřednictvím ceny Dreft Black Card v rámci Dreft. Z letošních adeptů vybrala odborná porota talentovanou Jindru Jansovou. Cenou pro vítězku je Černá karta Dreftu, která jí zajistí kompletní produkci a realizaci módní přehlídky během zářijového týdne módy a také finanční obnos ve výši 60 000 Kč na vytvoření nové kolekce šatů, která bude exkluzivně představena na Dreft Fashion Weeku 2013. V čele poroty zasedla světově známá designérka a vedoucí Ateliéru K.O.V. na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze Eva Eisler, dále módní ředitelka časopisu Dolce Vita Mária Kohútik, majitelka módní galerie Yasmin Keshimiri Hejduk, uznávaná stylistka a zástupkyně značky Dreft Klára Klempířová, módní návrhář Pavel Ivančic a vedoucí magazínu Esprit LN Eva Hlinovská.

Trojice tváří Dreft Fashion Week má za úkol především samotný projekt zviditelnit a upevnit spojení značky Dreft se světem módy. Dámy budou sledovat přehlídky a dění okolo akce, a předají cenu Dreft. „Ženy a jejich láska k oblečení, to je pro Dreft hlavní téma. Katka, Klára i Olga oslovují veřejnost a reprezentují cit pro módu, ležérní eleganci a nepřehlédnutelný smysl pro kvalitu, péči i detail," vysvětlil Juraj Králík, zástupce společnosti Procter & Gamble.

„Dreft Fashion Week mě velmi nadchl už v loňském roce, dává českému módnímu průmyslu nový rozměr. Nemusí se nijak stydět před proslulými Fashion Weeky organizovanými v cizině," uvedla modelka Kateřina Sokolová. „Používám Dreft k praní svých oblíbených módních kousků a jsem s ním zcela spokojená. Miluju módu a celý ten svět okolo. Proto jsem se ráda stala tváří značky Dreft pro Dreft Fashion Week," dodala modelka. Olga Menzelová se na týden módy velmi těší. „Letošní Dreft Fashion Week nabídne skutečně zajímavé projekty, jako například Red Dress, jsem velice ráda, že mohu být u toho. Osobně se velmi těším na přehlídku Alexandra Herchcovitche," uvedla Olga Menzelová.

„Líbí se mi myšlenka podpory mladých talentů prostřednictvím Dreft Black Card," řekla Klára Klempířová, uznávaná módní stylistka, která se na výběru vítěze podílela. „Dreft a móda jdou ruku v ruce. Ráda doporučuji prvotřídní kvalitní oblečení a to vyžaduje odpovídající jemnou péči, aby vypadalo co nejdéle jako nové." doplnila Klára Klempířová.

Letošní ročník je zaměřen na destinaci Jižní Ameriky a právě z tohoto důvodu DFW zaštítí argentinská supermodelka Valeria Mazza a brazilský návrhář Alexandre Herchcovitch. Valeria Mazza patří do fenomenální éry supermodelek 90. let jako byly Claudia Schiffer, Cindy Crawford, Naomi Cambell, Linda Evangelista, Tyra Banks a další. Alexandre Herchcovitch patří mezi nejtalentovanější mladé návrháře současnosti a New York mu momentálně leží u nohou. Pro módní svět ho objevila první dáma světové módy Anna Wintour. Praha má tu čest, že se týden po newyorském fashion weeku stane první evropskou metropolí, kde v rámci DFW představí svoji kolekci jaro/léto 2013. Alexandre Herchcovitch bude mít v rámci své návštěvy Prahy přednášku na VŠUP v Praze v pondělí 17. 9. od 11.30 hod. Přednáška bude určena i veřejnosti.

LOKACE MÓDNÍCH PŘEHLÍDEK, prodejní POP UP STORE

Exklusivní módní přehlídky se odehrají v Rezidenci primátora hl. města Prahy a v prostorách Salmovského paláce na Pražském hradě. Módní přehlídky určené pro veřejnost se odehrají ve stanu na Alšově nábřeží od pátku 21. září do neděle 23. září. Kapacita stanu je 350 míst. V rámci spolupráce s VŠUP v Praze jsme pro návštěvníky připravili prodejní POP-UP STORE, který v průběhu konání DFW nabídne zajímavé produkty začínajících i etablovaných návrhářských osobností. Pop up store bude v ateliéru Socha v prostorách VŠUP v Praze, otevřen bude od pondělí 17. 9. do neděle 23. 9. od 11 do 20 hod.

DFW A CHARITA

Dref Fashion Week velmi významně podporuje i charitativní projekty. V letošním roce spolu s časopisem Marie Clarie organizuje projekt „SRDEČNÍ ZÁLEŽITOST", kdy osm nejvýznamnějších českých návrhářů Klára Nademlýnská, Ivana Mentlová, Denisa Nová, Tatiana Kovaříková, Helena Mertlová, Beáta Rajská, Mirka Talavašková a Pavel Ivančic navrhlo červené šaty, které se budou dražit v úterý 18. Září o 18 hodin v galerii DVORAK SEC Contemporary a výtěžek z aukce bude věnován IKEMU. Šaty budou od 10. září vystaveny ve výlohách butiku DUŠNÍ 3, Praha 1 (www.dusni3.cz).

PARTNEŘI PROJEKTU

Generálním partnerem DFW je značka Dreft. Významnými partnery jsou Hlavní město Praha, Národní galerie v Praze a CzechTourism. Oficiálním vozem DFW je AUDI, který po celou dobu bude zajišťovat VIP limuzín servis. Hlavním mediálním partnerem je vydavatelství Stratosféra a časopisy: Harper's Bazaar, Dolce Vita a Cosmopolitan. Vlasový styling celého DFW zajišťuje kadeřnický SALON PETRY MĚCHUROVÉ a make up zajišťuje SEPHORA.

{phocagallery view=category|categoryid=712|limitstart=0|limitcount=0}