Loading color scheme

Reima rozhýbe děti, aby byly venku o milion hodin déle než nyní!

Negativní a stále častější jev, kdy spousta dětí stráví mnoho hodin denně před různými obrazovkami, a naopak jen krátkou dobu věnuje volné hře na čerstvém vzduchu, může ve svém důsledku ohrozit zdraví celé generace. Finská firma Reima se proto rozhodla bojovat proti tomuto nebezpečnému trendu “dětské nepohyblivosti” a chce pomoci rodičům podpořit aktivitu jejich dětí. Protože – jak ukázal podrobný výzkum Reimy – aktivní životní styl je nejen klíčem k pevnějšímu zdraví, ale i k lepším kognitivním (poznávacím) schopnostem dětí.

“Každý rodič chce, aby jeho děti vyrůstaly zdravě. Abychom toto přání splnili, musíme dělat vše pro to, abychom dětem zajistili dostatek příležitostí k aktivnímu pohybu a volné hře – ostatně, mají na to nárok. Musíme tak proto činit všemi dostupnými prostředky, a zvláště si ceníme rodičů, kteří dovedou spojit síly a své tipy a zkušenosti vzájemně sdílet,“ říká výkonná ředitelka Reimy Elina Björklund, která je zároveň matkou tří aktivních dětí.

Aby rodiče i děti inspirovala k aktivitě, vyhlašuje Reima výzvu #millionhoursofjoy. Jejím cílem je vyzvat děti z celého světa, aby se společně pohybovaly venku o milion hodin déle, než je běžné. Čtyřměsíční kampaň poběží v 15 zemích: Finsku, Švédsku, Norsku, Dánsku, Velké Británii, Německu, Rakousku, Polsku, Estonsku, České republice, Švýcarsku, USA, Kanadě, Rusku a Číně.

Jak na to:

1. Pravidla soutěže jsou jednoduchá. Rodiče budou zaznamenávat denní aktivity svých dětí buď na webových stránkách www.reima.com/Kidventure, nebo prostřednictvím příspěvků na sociálních médiích s uvedením hashtagu #millionhoursofjoy.

2. Uživatelé speciálního senzoru aktivity ReimaGO mohou snadno přidat své aktivní hodiny do kampaně využitím stejnojmenné bezplatné aplikace.

3. Všichni soutěžící se zúčastní každý týden losování o hodnotné ceny (sensory ReimaGO, outdoorové oblečení Reima nebo sportovní náčiní) a hlavní výhrou bude výlet na Reima Kidventure activity v magickém finském Laponsku v březnu 2018. Z každého státu bude vylosována jedna rodina, která se zúčastní výletu a zažije arktické aktivity, jako jsou setkání se sobem, jízda v saních tažených psy husky, sjezdové lyžování a mnoho dalších.

Protože Reima spolupracuje s mnoha neziskovými organizacemi, které nabízejí příležitosti pro aktivní hru dětí a zlepšují jejich životní styl, bude se moci kampaně zúčastnit více dětí právě díky akcím, které zmíněné charitativní organizace připravují.

{phocagallery view=category|categoryid=2239|limitstart=0|limitcount=0}