Kolekce Levi’s® Red Tab® JARO/LÉTO 2010

Kolekce Levi’s® Red Tab® – JARO/LÉTO 2010Nová kolekce je nadčasová s nádechem klasiky. Spojuje dědictví značky – klasický americký styl – s aktuálními trendy a oslavuje mladistvý idealizmus a rebelii. Bundy vojenského střihu, seprané materiály, nášivky a trička inspirovaná rockem, kostkované košile v barvách americké vlajky kontrastují se striktně jednobarevnými džíny, vestami a džískami nebo koženými bundami. Levi's® nabízí komplexní portfólio střihů; v této sezóně se soustřeďuje na barvený denim i další látky, jako například sezónní kalhoty Chino a Cargo ze směsi bavlny a lnu, opět s charakteristickými prvky Levi's®. Základní barvou této sezóny je bílá, ale kolekce nabízí čtyři barevné varianty – od temného indiga, přes světlemodrou a bílou až po rozedraný a silně narušený denim. Povrchová úprava se různí – od vysokého obnošení přes pogumované či pigmentové finiše. Džíny mají bohaté detaily, například kožené záplaty a zašlé kovové cvočky, inspirované originálními kousky z archivů Levi's®.

Pánské produkty kosmetické značky LUSH

Pánské produkty kosmetické značky LUSH.Britská kosmetická značka LUSH je známá svými již z dálky vonícími obchody, které jsou provoněné vůněmi pěn a balistik do koupele a mýdel. Většinu zákaznic tvoří logicky ženy a dívky – značka má ale co nabídnout i pánům! Už přímo názvy některých produktů odkazují na mužské pohlaví a i když tyto výrobky mohou užívat samozřejmě i dámy, primárně jsou určeny mužům. Jedná se například o krémy na holení, pleťový krém a šampon.

RandeGrande seznamte se prosím!

RandeGrande - seznamte se prosím!Nová doba přinesla zajímavou cestu, jak najít lásku - speed dating, neboli RandeGrande. V překladu je to vlastně rychlé randění. Tahle komfortní seznamka vám poskytne příležitost porovnat několik zajímavých protějšků najednou tváří v tvář během jednoho jediného rande, a to bez závazků a anonymně. „Podle psychologů totiž stačí pouhých deset vteřin na to, abyste poznali, zda vás dotyčný či dotyčná přitahuje, nebo ne," říká autorka projektu Kateřina Fakherová.

Kouzlo dokonalosti

Kouzlo dokonalosti.Podlehněte kouzlu originálních šperků značky Zingopi. Představují elegantní ženskost a poezii, umocněnou krásou a leskem broušeného křišťálu či matnou krásou perel. Po tisíce let zvýrazňují šperky kouzlo žen celého světa. Dokonalý šperk má magické schopnosti. Prozradí o svém majiteli víc, než tušíte. Zdůrazní originalitu, zvýrazní eleganci a vkus. Krásu každé ženy znásobí a dovede její styl k dokonalosti. Jedinečnost, luxus, šarm a krása – tak můžete popsat výjimečnou ženu, ale také dokonalý šperk. Patří neodmyslitelně k sobě. Nemusíte se však zdobit jen drahými kovy a kameny. I ty největší módní ikony světa dnes klidně mixují pravé diamanty s bižuterií. Ostatně podobně jako kdysi slavná návrhářka Coco Chanel, která dokonale kombinovala drahocenné šperky s nepravými kameny.

Barvy a materiály letošního jara

Barvy a materiály letošního jara.Už se nemůžete dočkat jara, rozzářeného svěžími barvami a paprsky hřejivého slunce? Přivítejte ho šatníkem plným zajímavých modelů. Podlehněte kouzlu jemných tweedů, splývavého hedvábí s květinovým potiskem či úchvatnými aplikacemi. S trendy nadcházející sezóny vás seznámí Hana Konečná, majitelka společnosti PAR EXCELLENCE, která patří k nejznámějším dovozcům látek na český trh.

Inteligentní, hravá a šik – přesně taková bude móda letošního jara. Svou různorodostí a nápaditostí jistě potěší všechny ženy. Náročným a kvalitním materiálům vévodí lehounké vlny, hedvábí a džínovina.

Kosmetika ila - čistá energie přírody

Kosmetika ila - čistá energie přírody.Ilayaspada je posvátné místo ležící v severní Indii na soutoku řek Sarasvati a Drishdati. V sanskrtu je ila jménem spojeným se zemí, prouděním, znovuzrozením a zdrojem dobrého života. A ila je také název kosmetiky, kterou nenajdete v žádné drogerii nebo supermarketu. Je výjimečná svým původem, místem vzniku, přípravou i složením. Dýchá z ní hluboká úcta a respekt k přírodě. Přípravky ila přinášejí do každodenního života čistotu, energii a rovnováhu.

Firma Crocs daruje desetitisíce párů bot obětem zemětřesení na Haiti

Crocs daruje tisíce bot obětem zemětřesení na Haiti.Americká firma Crocs je nejen jedním ze světově nejúspěšnějších výrobců vycházkové obuvi, angažuje se také v neziskové oblasti a účastní se řady prospěšných charitativních projektů. Mezi mnohými již několik let podporuje chudé obyvatele ostrova Haiti, a proto se zcela přirozeně i nyní podílí na humanitární pomoci haitským obyvatelům po ničivém zemětřesení, které téměř srovnalo se zemí hlavní město Port-Au-Prince. Haiťanům chybí nejen střecha nad hlavou, ale i zcela základní potřeby jako oblečení a obuv. Firma Crocs proto oznámila, že obětem zemětřesení dodá 70.000 kusů nových párů obuvi. V ústředí firmy ve městě Niwot v americkém státě Colorado bylo také vybudováno sběrné centrum otevřené všem místním obyvatelům, kteří mohou pro Haiťany přinášet vodu, jídlo, oblečení, deky, hygienické potřeby a další potřebné věci. Odvoz produktů na ostrov Haiti zajišťuje humanitární organizace Feed The Children.

Eva Herzigová světovou tváří značky 1-2-3

Eva HerzigováEva HerzigováPředstavitelé francouzské módní značky UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3) na čtvrteční tiskové konferenci v pařížském hotelu De Crillon oznámili, že zahájili dvouletou spolupráci s českou topmodelkou Evou Herzigovou.

Eva Herzigová, ikona módního světa, bude s půvabem a elegancí jí vlastní celosvětově představovat ženu 1-2-3. Kromě toho se modelka bude osobně podílet na tvorbě exkluzivní limitované kolekce pro jaro 2010.

Značková dámská konfekce 1-2-3 je určena sebejistým ženám, které milují nadčasový styl osvěžený nejmodernějšími dotyky a dokonale snoubí městský chic styl s pařížskou elegancí. Eva Herzigová v sobě přirozeně spojuje eleganci a ženskost vyjádřenou značkou 1-2-3. Je tedy jen přirozené, že se stala její můzou pro příští dva roky.

Majitelka franšízových obchodů 1-2-3 v ČR Jarmila Bělovská tuto zprávu přijala s nadšením: „Nesmírně mě těší, že celosvětovou tváří značky je Češka, která si ve světě módy vydobyla nesmírné renomé. Věřím, že pro české ženy (a nejen pro ně), bude více než důstojnou reprezentantkou módního stylu 1-2-3.“

 

Valentýnské tipy z Flamingoparku

Svátek všech zamilovaných se blíží mílovými kroky a je proto nejvyšší čas přemýšlet, čím na Svatého Valentýna potěšíte svého milého či milou. Pokud se nespokojíte pouze s klasickými dárky, jako jsou rudé růže, krabice bonbónů či nějaké to svůdné prádlo, je tady pro Vás Flamingopark se svými tipy na originální valentýnské dárky.