The In between collection nejhezčí jarní spodní prádlo

Logo LindexNová jarní kolekce In Between Collection v Lindexu poukazuje na svůdnou kombinaci romantiky a elegance. Kolekce vybraného spodního prádla zvýrazňuje nejlepší partie ženského těla.

Spodní prádlo považujeme za součást každodenního nošení. Spodní prádlo s funkčním střihem a detaily jako např. krajky, volánky a rozetky. Barevná škála obsahuje bílou, černou a také jemné pastelové odstíny.

Mezi modely můžeme spatřit:

The Everyday´s Essentials Bra - dobře sedící, elegantní podprsenka s volánovými okraji
The Delicate Lace Bra - hezká podprsenka s krajkami a malým volánovým okrajem organza.
The Soft Lace Bra - hladká podprsenka celá v krajkách
The Great Blazer Bra - krajková podprsenka se zapínáním vepředu a pěkným retro vzhledem. The Perfect High Panty - příslušné krajkové kalhotky
The Very Chic Bra - ultra chic tvarovatelná podprsenka se zapínaním vepředu a s detaily korzetu na zadní straně a ramínkem s krajkami
The Luxurious Camisole - romantická košilka se vzorem růží a s volánky

Kromě toho kolekce obsahuje The Special Lace Slip, The Perfect Party Bra, The Serious Business Bra a k veškerým modelům podprsenek jsou také k dispozici vhodné kalhotky.

SIMPLE - jiná dimenze nakupování

SIMPLE - jiná dimenze nakupováníV březnu 2009 se pod názvem SIMPLE otevře v Pařížské ulici č. 20 dvoupatrový obchod s nejluxusnější francouzskou módou. Doplní ji design, kosmetika, vonné svíčky, knihy, časopisy a champagne bar. Designérem obchodu je architekt Adam Slabý. Concept store SIMPLE, který patří do portfolia společnosti Carollinum, nabídne ucelený a jedinečný pohled na luxusní zboží a životní styl. Praha tak konečně vystoupí ze stínu módních metropolí a může konkurovat Milánu, New Yorku či Paříži, s jejich dnes již kultovními koncept story - Corso Como, Moos a Colette.

SIMPLE znamená v překladu jednoduchý, absolutní a také jednotný. Nový pražský concept store všechna tato slova spojuje.

Romantika přichází

Logo LindexRomantika bude hrát jednu z hlavních rolí v době, kdy bude nová jarní kolekce přicházet na módní scénu.

Hýřit budou převážně romantické detaily jako volánky, zlaté našité dekorace a výšivky-seznam by mohl být ještě delší. Také motivy na obrázcích jsou často znázorněny jako něžná romantika, s květinami tvořící nejdůležitější prvky jarní módy. Všude můžeme vidět sladké květiny a romantické růže jsou určitě jedním z nejoblíbenějších motivů. Mezi barvami si můžeme všimnout krásné pastely jako růžová, světle modrá, světle tyrkysová a světle zelená a na pozadí neutrální barvy jako světle šedá, béžová, bílá a černá.

Šaty jsou často jasnou volbou, ale také široká sukně patří k jarním favoritům a taktéž romantická blůza.

Veškeré romantické motivy v jarní módě vypadají opět velmi svěže. Romantické motivy se kombinují nejlépe způsobem, který příliš nezdůrazňuje roztomilé vzory. Přidejte k romantickým oděvům něco drsnějšího, abyste vytvořili nový a rockový velkoměstský vzhled. Raději módně než příliš sladce, říká Emma Wiklund, poradkyně pro módu a spotřebitele v Lindexu.

Limitovaná edice kočárků Bugaboo v stříbrném provedení

Bugaboo - stříbrné potahy na kočárkyKočárky holandské značky Bugaboo patří mezi nejoblíbenější na celém světě. Spojují technickou dokonalost, pohodlí dítěte i rodiče a moderní a funkční design. Vysoce kvalitní materiály zaručují dlouhověkost, variabilita kočárku umožňuje přizpůsobení různým jízdním podmínkám. Novinkou na trhu je limitovaná edice potahů k modelu Cameleon ve stříbrné barvě. Sada, která je dostupná ve striktně limitovaném počtu kusů, zahrnuje stříšku, potah na sportovní sedačku, kryt hlubokého lůžka, držák nápojů se stříbrným logem (běžně je s bílým) a černou dečku se stříbrným logem (dečky Bugaboo se běžně neprodávají). Model Cameleon je možné díky jeho vysoké flexibilitě používat od narození dítěte do 3 let věku jak na procházky ve městě, tak na výlety v přírodě po nerovném terénu. Stříbrná sada potahů je od prosince do konce února v prodeji v obchodech Anna & Viktorie v počtu 30 kusů za 4990 Kč.

 

 

Nová kolekce svatebních prstenů Possession wedding značky PIAGET

Piaget - svatební prstýnkyPiaget - svatební prstýnkyŽenevská společnost PIAGET je známá především díky své více než stoleté tradici ve výrobě hodinek. Do jejího portfolia však patří neméně unikátní a precizně vytvořené šperky. Velký úspěch slaví mezi zákazníky svatební kolekce prstenů. Po kolekci z bílého a žlutého zlata nyní přichází nová řada prstenů Possession wedding v 18karátovém růžovém zlatě. Je symbolem nadčasové vášně a ztělesněním přirozené čistoty a věčné krásy. Kolekce zahrnuje jednoduchý prsten (20 500Kč), prsten s jedním diamantem (23 000Kč), prsten se sedmi diamanty (34 750Kč) a nejexkluzivnější prsten s řadou diamantů po celém obvodu (83 000Kč).

Prsteny Piaget jsou k dostání exkluzivně v prodejně Carollinum, Pařížská 11, Praha 1.

Nová prodejna Kare v obchodním centru Arkády Pankrác

Kare - nová prodejna.Kare - nová prodejnaLifestylová designová firma KARE, která patří na českém trhu mezi přední prodejce nábytku, osvětlení a stylových bytových doplňků, otevřela novou prodejnu ve zbrusu novém obchodně-společenském centru Arkády Pankrác. Je to krok, kterým chtějí manažeři značku přiblížit co nejširšímu počtu zákazníků, a proto rozšiřují své pobočky do obchodních center. Prodejna v obchodním centru je v České republice zatím druhou po showroomu v Korunní ulici v Praze, jenž byl otevřen před třemi lety.

Nová prodejna je konceptem obchodů Boxx, jedná se tedy o obchodní jednotku menších rozměrů. Sortiment nabízí průřez různými styly, které KARE nabízí: novodobou romantikou, country stylem, etnem, retro a popkulturou, nechybějí ovšem ani nejnovějšími designové hity. Nabídka je zaměřena na bytové doplňky, dárky a osvětlení. Ačkoli v prodeji není nábytek a doplňky větších rozměrů, i ty je možné si objednat podle katalogu.

Novinka na trhu - batohy Tagger s výměnnými částmi

Batohy TaggerHolandská značka Tagger přivála svěží vítr do módního průmyslu svými originálními taškami, jejichž součásti se dají vzájemně kombinovat ve zhruba stovce barev. Nyní přichází na český trh stejně netradiční batohy. Vyměňovací je svrchní část, která je připevněna k zadní části zipem a zatím je k mání ve zhruba čtyřicítce barevných kombinací. Přes elegantní kostky a proužky a holčičí růžovou až po vojenské motivy. Batohy jsou navíc provedeny ve dvou modelech - s bočními kapsami nebo bez nich. Veškeré modely je možné zakoupit na e-shopu značky Tagger www.tagger.cz a v Praze také ve stánku Tagger v OC Chodov.

Model bez kapes stojí 899 Kč, model s kapsami 999 Kč.

Luxusní noční prádlo vévodí seznamu přání

Logo LindexLuxusní dámské noční prádlo je o letošních vánocích nejžádanější na seznamu přání.

Letošní kolekci jsme pojmenovali "Night de Luxe" - a přesně to vystihuje název; luxusní, super delikátní noční prádlo s vysokým faktorem půvabu, říká Emma Wiklund, poradkyně pro módu a spotřebitele v Lindexu.

Kolekce zahrnuje noční košilky a pyžama z hedvábí/krepu, jakož i noční košilky, dámská kimona a pyžama z lesklého saténu. Růže, zvířecí vzory, a barevné abstraktní tvary, jakož i detaily jako malé sladké volánky, rozety, které ještě více zvýrazňují ženskost. Mezi barvami v kolekci můžeme kromě toho najít barvu Vánoc-červenou, ale také černou, béžově zlatou, fialovou a tyrkysovou.

Další obrázky supermodelky Caroliny Winberg a letošní Night de Luxe kolekce, jakož i další krásné nápady pro menší i větší vánoční dárky z Lindexu můžete najít na www.lindex.com.

Christian Dior přichází s luxusním mobilem

Dior - mobilDior - módní pojem, ikona návrhářského průmyslu, legenda, která boří hranice a je nekonečnou inspirací. Francouzský módní dům kromě každoročních nových kolekcí luxusních oděvů nabízí svým zákazníkům stylové doplňky, jejichž portfolio neustále rozšiřuje. Letos přibyl ke kabelkám, obuvi, šperkům, brýlím, hodinkám a parfémům i mobilní telefon.

Spojením nejnovějších technických inovací firmy Modelabs a módní kreativity studia Dior Design vzniklo luxusní a stylové „véčko", které nezapře svou značku, a přitom překvapí svou praktičností a funkčností.

Kolekce „Bulgari-Bulgari“ a prsteny Monologo

Kolekce Bulgari-BulgariBulgari patří k nejvíce ceněným šperkařským značkám s unikátním stylem, inspirovaným nadčasovou krásou řeckého a románského umění se zřetelným dotekem současnosti. Poznávacím znakem kolekcí je logo BVLGARI, které bylo poprvé použito ve 30. letech 20. století na fasádě zrekonstruované prodejny na Via dei Condotti v Římě. Jako dekorativní prvek se v roce 1977 objevilo v podobě dvojitého loga vygravírovaného na lunetě prvních hodinek „Bulgari-Bulgari".

Kolekce Bulgari-BulgariPrvní hodinky Bulgari-Bulgari se staly inspirací pro novou kolekci šperků. Jejich lunetu připomínají malé a velké kruhové prvky s dvojitým logem, jež zdobí náhrdelníky, náramky a náušnice z 18kt bílého či žlutého zlata doplněné onyxem, perletí nebo osázené diamanty. Doplňují je přívěsky upevněné na bavlněných šňůrkách nebo na jemných řetízcích různých délek, takže se stávají hlavní součástí šperku.