Móda

Neodolatelné podzimní boty Crocs do deště a zimy

Crocs - podzimní kolekce 2009Léto už pomalu končí, začnou ustupovat letní tropické teploty a vystřídá je chladnější počasí spojené s větrem a podzimními plískanicemi. Letní obuv – žabky, otevřené balerínky, děrované boty, tak nutně musejí vystřídat boty zavřené a nepromokavé. Americká značka Crocs přichází s řadou zcela nových modelů, které nejenže splňují tyto podmínky, ale navíc skvěle vypadají.

Crocs - podzimní kolekce 2009Nejvýraznějším modelem jsou dámské Gretel vycházející ze tvaru typických dřeváků. Měkký, protiskluzový a nepromokavý materiál Croslite doplňuje teplá kožešinka a mašlička, která botě dodává netradiční a velmi ženský vzhled. Boty jsou vyráběny v různých barevných kombinacích - barva kožešiny a tkaničky většinou kontrastuje s vlastní botou. K mání jsou tak například kombinace tmavomodrá s bílou a světlomodrou tkaničkou, kanárkově žlutá s bílou a hnědou tkaničkou nebo hnědá s bílou a tkaničkou v růžové barvě.

PUMA® GOLF V ČERNÉ A BÍLÉ

Puma golf v černé a bíleV roce 2007 to bylo zlato, v roce 2007 chrom – a v roce 2009 je PUMA® Golf zase o jamku dál. Speciální golfová kolekce PUMA podzim/zima 2009 přichází s výraznou kombinací perleťové černi a bílé barvy. Klasicky jednoduchá kolekce vyznává styl „vítěz bere vše“.

Použití kontrastních černých a bílých prvků všech součástí vybavení dává nové kolekci nádech elegance a luxusu. Za použití kvalitních textilií a rafinovaných detailů PUMA Golf nabízí nejlepší a nejvšestrannější produkty na golfové hřiště i mimo ně. Díky kombinaci textury, povrchové úpravy a matových a lesklých materiálů každý produkt působí stejně dobře v různých situacích.

BANDOLERA kolekce podzim/zima 2009

Bandolera - kolekce podzim/zima 2009Pohled na novou zajímavou kolekci dámského oblečení, obohacenou pro tentokrát o dokonalé kabáty a kabátky (pod značkou Covered), vás nenechá v klidu. Elegantní „střední proud“ se při bližším zkoumání promění – díky nečekaným střihovým finesám, barevným kontrastům, materiálům. Jako jednotící linka se dá vysledovat inspirace ověřenými hodnotami různých desetiletí 20. století (léta dvacátá, šedesátá i osmdesátá).

PODZIM 09

1. Téma

Záhadná romantika

Rustikální styl se pojí s městským do výsledného přitažlivého casual – vznikla aktuální kolekce, kde se mystická záhada setkává s romantikou. Nově vyznívá vrstvení, které přiznává kontrastní sílu materiálů, v celé škále od jemných transparentů, po kůži a pleteninu.

s.Oliver kolekce podzim/zima 09

s.Oliver kolekce podzim/zima 09Firma s.Oliver přichází se zbrusu novou kampaní „Living in fashion“ – móda pro život na podzim a zimu 2009, přitom ale nezapomíná na hodnoty, které v módě vždy vyznávala. Populární módní značka s.Oliver slaví právě letos čtyřicetileté jubileum. Tato úspěšně budovaná tradice udává směr celé kampaně, jejíž hlavním cílem je nabídnout skutečnou módu pro každý den i příležitost. Energické a sofistikované vizuální ztvárnění nové kampaně s.Oliver je založeno na unikátní skandinávské krajině a okouzlujícím okolí norského hlavního města Osla.

Nová kolekce s.Oliver pro nadcházející sezónu podzim/zima 2009/10 je charakterizována především kontrasty, které se v různých podobách objevují ve všech dílčích řadách i doplňcích.

Crocs jsou v prodeji i v oficiálním českém internetovém obchodě

CrocsLe SportsacOd července je spuštěn oficiální internetový obchod s botami Crocs a taškami LeSportsac www.urbanlux.cz, který provozuje výhradní distributor těchto dvou značek v ČR a SR, firma Buzz, s.r.o.

Na webu jsou již nyní k dostání základní modely dámských, pánských a dětských Crocsek: Cayman, Mary Jane, Malindi, Alice, Prima, Yukon, Baya, Off Road i vybrané novinky z kolekce na jaro/léto 09 (pánské Cove, Dekum, Tideline Canvas a dámské Olivia a Captiva) a také loňské modely na podzim a zimu (Nadia, Nanook a Ambler). V následujících týdnech bude nabídka doplněna o tašky LeSportsac a postupem času i o další a sezonní modely Crocs.

Kolekce sezóny - podzim 2009

Logo LindexKolekce sezony pro podzim je jako fantastický sen, ale pouze pokud je správná. Kolekce je ultraženská. Inspirace pochází ze světa fantazie, ale lze vidět také jasné stopy ve stylu retra 50tých let.

Materiály jsou jemné a průhledné jako šifon a krajky v jemných pastelech, vínově červené a fialové, jakož i sezónní neutrální barvy černé, bílé a špinavě bílé. Vybrané detaily jako malé krajkové volánky, zapuštěné krajky, saténové pásky a rozety zvyšují ženský výraz.

Mezi podzimními novinkami lze spatřit Fantastické dámské spodní kalhoty, nádherné staré květinově vzorované babiččiny kalhotky, jakož i velmi elegantní nařasené kraťasy, vysoké kalhotky v modelu šortek, které jsou zcela posázené krajkovými volánky.

Kromě toho zavádíme také novou podprsenku „perfektní retro" spolu s perfekt retro podvazkovými pásy, špinavě bílou podprsenku a podvazkové pásy inspirované 50- tými léty, s růžovými švy a saténovými stužkami v detailech.

Prohlédněte si leták ke kolekci Podzim 2009 (PDF).

 

Nová kolekce PUMA® na podzim 2009

ARCHIVE_PRLOOKBOOKAW09_4_mARCHIVE_PRLOOKBOOKAW09_6_mPraha, Česká republika, 20. července 2009 – V obchodech PUMA a vybraných sportovních řetězcích je od nynějška k dostání nová kolekce sportlifestylové značky PUMA na podzim 2009. Kolekce zahrnuje oblečení a doplňky pro volný čas a běžné nošení ve městě, ale i retro módu z kolekce Archive a oblečení pro sportovní vyžití – fitness, motorsport, golf nebo nezaměnitelnou kolekci Sailing určenou všem, kdo ani v podzimním období nezanevřou na plavby po otevřeném moři. Kolekce pro volný čas je výrazně inspirovaná barvami a motivy černého kontinentu.

 

 

Dana Morávková představuje podzimní kolekci módní značky 1.2.3

123_AW09_10_m

123_AW09_2_mV horkých letních dnech připravovala herečka a choreografka Dana Morávková podzimní imageovou kampaň francouzské módní značky 1.2.3, jejíž je tváří. Stejně jako na jaře, i nyní spolupracovala se známou módní fotografkou Lucií Robinson.

Daně Morávkové dokonale vyhovuje jednoduchý a ženský styl. Ráda se módně obléká, ale nepodléhá trendům za každou cenu. „Preferuji kvalitu, nadčasovou eleganci a módu s vtipem, což značka 1.2.3 perfektně splňuje. Navíc oceňuji, že všechny oděvy jsou snadno kombinovatelé a dotváří je nádherné doplňky.“

Elegantní, klasické a současně mladistvě originální a nápadité - takové jsou modely značky Un 1 Deux 2 Trois 3 pro nastávající podzim a zimu. Kolekce se nese ve znamení dokonalého propojení městského chic stylu a typické nedbalé pařížské elegance, která dokáže jedinečným způsobem podtrhnout ženské linie. Nápadité střihy, typické pro 40. a 80. léta, upoutají vysokými zúženými pasy, blyštivým zapínáním. To vše v oblíbené fuchsiové, purpurové nebo královské modré. Kvalitní zpracování a nevšední řešení detailů je pro tuto značku samozřejmostí. Aktivní ženy jistě potěší i nejrůznější doplňky v podobě obuvi, kabelek, bižuterie či pásků.