Loading color scheme

Liběna Rochová a pietro filipi podporují mladé talenty

Liběna Rochová a pietro filipi podporují mladé talenty. Oděvní designérka Liběna Rochová a ředitelka designu pietro filipi Alena Loudinová ve čtvrtek 25. listopadu společně prezentovali klauzurní práce studentů ateliéru designu oděvů a obuvi VŠUP v Praze, které vznikly v rámci spolupráce s pietro filipi. Dva vítězné modely budou zařazeny do výroby kolekce pietro filipi pro sezonu jaro/léto 2011.

 

Pietro filipi tímto způsobem cíleně podporuje mladé talentované designéry, nabízí jim atraktivní možnost proniknout do všech fází procesu navrhování pro konfekční značku - od návrhu, přes modeláž, komunikaci napříč odděleními, až po realizaci finálního vzorku. Každý ze studentů ateliéru designu oděvu a obuvi měl možnost navrhnout jeden model korespondující se stylem pietro filipi a jeden model ve formě volného umění, v tzv. volné tvorbě. „Cílem projektu bylo vedle tohoto tvůrčího hledání s přesahem do „fashion art", kterému se věnují ve škole, vést studenty ke znalosti zvládnout přenést tuto volnou tvorbu do komerčně definované konfekční formy, s přípravou na „reálný svět" českého a světového konfekčního průmyslu" říká Liběna Rochová, vedoucí pedagog ateliéru designu oděvů a obuvi.

Devět nejlepších bylo realizováno až do podoby finálního vzorku. model Darii Makeevy a Markéty Šohajové byly vybrány jako vítězné, budou odměněny a zařazeny do kolekce pietro filipi pro sezonu jaro – léto 2011.

Česká značka pietro filipi, vedená Petrem Hendrychem, se na naší módní scéně objevuje už od roku 1993. V její image se spojuje vyspělý módní look, sofistikovanost a osobitost. Cílem je vytvářet modely nadčasové, ve kterých se zákazníci a zákaznice budou cítit příjemně. Firma v poslední době výrazně expanduje nejen v rámci České republiky, ale i do zahraničí. V létě letošního roku investovala do rozsáhlé rekonstrukce dvoupatrového obchodu na Národní třídě. Výsledkem velkoryse pojatého projektu je nový luxusní boutique a reprezentativní flagship store Národní 31 vynikající individuálním přístupem k zákazníkovi a nadstandardním servisem.