Loading color scheme

Answear.LAB spouští kampaň „Máš Girl Power“. Pomocí tří českých ambasadorek – Klicperové, Křížkové a Vackové – představí novou limitovanou kolekci

Lucie-Krizkova Ženská síla a nezávislost – v souladu s touto myšlenkou vytvořila značka answear.LAB další limitovanou kolekci oblečení, bot a doplňků nazvanou Girl Power. Ke komunikaci kolekce zvolila na vybraných evropských trzích lokální ambasadorky a spojila síly s institucemi, které ženy podporují v různých oblastech. Výtěžek z prodeje věnuje lokálním neziskovým organizacím. V Česku představí kampaň „Máš Girl Power“ válečná reportérka Lenka Klicperová, zakladatelka neziskové organizace Loono Kateřina Vacková a moderátorka Lucie Křížková. Výtěžek obdrží Nadace Via. Kampaň doprovází širší partnerská mediální spolupráce s magazínem HEROINE a speciální networkingový event.

Vytvořením limitované kolekce chce mladá značka zdůraznit potřebu nezávislosti žen, která jim umožňuje posouvat se vpřed a naplnit své životní sny a přání. „S touto kolekcí jsem chtěla vytvořit něco víc než jen ležérní oblečení, vyjádřit víc než jen módní prvek. Proto jsou známé motivy zdobené podpůrnými, odhodlanými slogany povzbuzujícími k odvaze zkoušet nové věci... Při vytváření každé kolekce si musíme být jistí, že si ve světě najde své místo, a nebude pouze interpretací trendů sezóny," říká Agnieszka Korsak, manažerka answear.LAB. Značka kolekcí zároveň pokračuje ve své environmentální misi. Produkty z kolekce jsou vyrobeny z materiálů šetrných k životnímu prostředí

Kampaň „Máš Girl Power“ má za cíl manifestovat ženskou sílu a nezávislost. Značka ji představí pomocí příběhů tří žen, které těžkým výzvám čelí s noblesou. Válečná reportérka Lenka Klicperová demonstruje ženskost svou odvahou a nebojácností, zakladatelka neziskové organizace Loono Kateřina Vacková odhodláním vzdělávat širokou veřejnost v oblasti reprodukčního zdraví, prevence onkologických a kardiovaskulárních onemocnění, a moderátorka Lucie Křížková svým nadhledem a přístupem k mateřství a rodinnému životu. „Výběrem těchto dam jsme chtěli ukázat hlavní myšlenku značky answear.LAB. Naše značka je věnovaná ženám, které jsou silné, vzájemně podporují druhé a věří v sesterství. Lenka, Kateřina i Lucie ovlivňují svět kolem sebe, a zároveň jsou stejně zranitelné jako my. Jejich příběhy mají sílu inspirovat a motivovat,“ říká country manažerka pro Českou republiku a Slovensko Nicole Groesslová.

V rámci online kampaně připravila značka speciální videospoty, rozhovory a editorial s ambasadorkami v magazínu HEROINE, s kterým Answear spojil síly i v rámci Prezidentské konference, které je partnerem. Klicperová, Vacková, i Křížková zároveň myšlenku kolekce příblíží pomocí jejich profilů na sociální sítích. To, jak se stát hybatelkami změn prozradí ambasadorky také v moderované diskuzi osobně. Na akci „Odhalte tajemství silných žen“, která se uskuteční ve středu 22. září 2021 od 18 hodin v pražských Holešovicích v prostorách hotelu Mama Shelter a na které zároveň vystoupí psycholožka Ph.Dr. Jana Woleská Ph.D.

„Naším záměrem je nejenom rozvíjet toto důležité společenské téma, ale i přispět tam, kde můžeme, proto celý výtěžek z prodeje kolekce putuje Nadaci Via. Ta podporuje komunitní život a lidi pečující o svět kolem sebe,“ dodává Groesslová.

OBLEČENÍ PRO SILNÉ ŽENY NALEZNETE I V NAŠEM MÓDNÍM VYHLEDÁVAČI >>