Luxusní módní doplňky Furla by měla mít doma každá náročná žena.
Od malého rodinného podniku do celého světa
Od samotného vzniku této značky byl kladen obrovský důraz na kvalitu zpracování jejich výrobků, a to také přineslo během následujících let své ovoce. Precizní řemeslná práce a výroba jen z těch nejkvalitnějších dostupných materiálů dostala firmu do povědomí svého okolí a začala si získávat velkou popularitu. Dokonce to šlo tak dobře, že již po pár letech se jednalo o jednu z nejznámějších módních značek v celé Itálii.
Na počátku sedmdesátých let minulého století se značka Furla pomalu ale jistě začala rozšiřovat za hranice a začala si získávat srdce milovníků módy i v dalších státech. Poté, co si těchto výrobků začaly všímat i známé osobnosti jako je například herečka Gwyneth Paltrow nebo modelky Karlie Kloss se značka dostala do povědomí široké veřejnosti. Byla tak vnímána jako symbol italského luxusu a vrcholem elegance, podívejte se jaké kousky značka Ferla nabízí https://answear.cz/m/furla
Největší expanzi zažila tato módní ikona okolo roku 2000, kdy byly otevřeny obchody po celém světě. Začali rovněž spolupracovat s vrchními módními návrháři z celého světa a doladili tuto již luxusní značku k samotné dokonalosti. Ani dnes v roce 2023 tomu není jinak a stále se řadí mezi to nejlepší, co se dá v tomto odvětví pořídit a jen málokterá žena by nechtěla doma ve svém šatníku mít alespoň jeden kousek této značky.
Co můžeme od značky Furla očekávat v nejbližších letech?
Vzhledem k opravdu silnému postavení na trhu si Furla nemůže dovolit polevit a podle toho vypadají i jejich vize do budoucna. Nedávno vydali několika bodové prohlášení, na co se chtějí zaměřit a my vám jej ve zkratce shrneme.
- Již tak bohatý sortiment hodlají neustále rozšiřovat a vydávat nové kolekce, aby uspokojili co největší okruh zákazníků. (V tomto případě obzvláště zákaznic)
- Nadále budou dbát na dodržování kvalitních řemeslných zpracování a výběru materiálů.
- I když již mají obchody po celém světě, hodlají ještě více rozšířit své pole působnosti, a to obzvláště v Evropě, Asii a Severní Americe.
- Vzhledem k hojně projednávanému tématu ekologie se vyjádřili k této skutečnosti. Jelikož jim není osud naší planety lhostejný, zavázali se, že výroba bude mít co nejmenší dopad na životní prostředí a pokusí se své výrobky učinit co nejvíce udržitelné. A to jak výběrem vhodných materiálů, tak samozřejmě vhodně zvoleným ekologickým postupem jejich výroby.
Zdroj obrázku: Daniella Danilejko / Shutterstock.com