Loading color scheme

Luxusní módní doplňky Furla by měla mít doma každá náročná žena.

shutterstock1240811560 Slavná italská značka poprvé spatřila světlo světa v roce 1927, kdy byla založena jako malý rodinný podnik dvou bratrů v městě Bologna. Již téměř sto let od svého vzniku se zaměřuje výhradně na kvalitní, a hlavně módní doplňky. Převážně se jedná o kabelky, pásky, peněženky nebo tašky, které se pyšní moderním vzhledem.

Od malého rodinného podniku do celého světa
Od samotného vzniku této značky byl kladen obrovský důraz na kvalitu zpracování jejich výrobků, a to také přineslo během následujících let své ovoce. Precizní řemeslná práce a výroba jen z těch nejkvalitnějších dostupných materiálů dostala firmu do povědomí svého okolí a začala si získávat velkou popularitu. Dokonce to šlo tak dobře, že již po pár letech se jednalo o jednu z nejznámějších módních značek v celé Itálii.

Na počátku sedmdesátých let minulého století se značka Furla pomalu ale jistě začala rozšiřovat za hranice a začala si získávat srdce milovníků módy i v dalších státech. Poté, co si těchto výrobků začaly všímat i známé osobnosti jako je například herečka Gwyneth Paltrow nebo modelky Karlie Kloss se značka dostala do povědomí široké veřejnosti. Byla tak vnímána jako symbol italského luxusu a vrcholem elegance, podívejte se jaké kousky značka Ferla nabízí https://answear.cz/m/furla

Největší expanzi zažila tato módní ikona okolo roku 2000, kdy byly otevřeny obchody po celém světě. Začali rovněž spolupracovat s vrchními módními návrháři z celého světa a doladili tuto již luxusní značku k samotné dokonalosti. Ani dnes v roce 2023 tomu není jinak a stále se řadí mezi to nejlepší, co se dá v tomto odvětví pořídit a jen málokterá žena by nechtěla doma ve svém šatníku mít alespoň jeden kousek této značky.

Co můžeme od značky Furla očekávat v nejbližších letech?
Vzhledem k opravdu silnému postavení na trhu si Furla nemůže dovolit polevit a podle toho vypadají i jejich vize do budoucna. Nedávno vydali několika bodové prohlášení, na co se chtějí zaměřit a my vám jej ve zkratce shrneme.

  • Již tak bohatý sortiment hodlají neustále rozšiřovat a vydávat nové kolekce, aby uspokojili co největší okruh zákazníků. (V tomto případě obzvláště zákaznic)
  • Nadále budou dbát na dodržování kvalitních řemeslných zpracování a výběru materiálů.
  • I když již mají obchody po celém světě, hodlají ještě více rozšířit své pole působnosti, a to obzvláště v Evropě, Asii a Severní Americe.
  • Vzhledem k hojně projednávanému tématu ekologie se vyjádřili k této skutečnosti. Jelikož jim není osud naší planety lhostejný, zavázali se, že výroba bude mít co nejmenší dopad na životní prostředí a pokusí se své výrobky učinit co nejvíce udržitelné. A to jak výběrem vhodných materiálů, tak samozřejmě vhodně zvoleným ekologickým postupem jejich výroby.

Zdroj obrázku: Daniella Danilejko / Shutterstock.com