Nová kolekce kabelek značky Mybelka je nadčasová a voní létem
![](/images/com_droppics/2232/large/MybelkaPaulahnd-1.jpg)
Cílem Mybelky je mít nadčasové portfolio vycházející ze zpětné vazby klientek. Ta je pro rozvoj značky důležitá, protože jen spokojená klientka se vrátí, aby nakoupila znovu. “Vždy nás zajímají názory a potřeby našich zákaznic a nasloucháme jim. Snažíme se ale o naší nabídce také přemýšlet koncepčně a doplňovat ji smysluplně,” vysvětluje Agnieszka Kozłowska, polovina dua stojícího za značkou Mybelka. Novinky se zařazují na e-shop i s ohledem na sezónu. A jelikož k létu patří jemné a pastelové barvy, obohatí se aktuální nabídka o starorůžovou hovězí kůži se vzorem krokodýla a hladkou nude kůži, po níž se klientky opakovaně ptaly. Tato barva je navíc velice univerzální a výborně se kombinuje. Dá se očekávat, že se z ní stane jeden z bestsellerů.
A jak vznikají nové tvary kabelek? Opět jde o vyslyšení přání klientek, zároveň se ale projevuje i kreativita a preference majitelů Mybelky. Ti si jednotlivé kabelky sami navrhují. “Agnieszka potřebovala kabelku, do které se jí vejde více než jen maličkosti, a tak si navrhla elegantní, ale zároveň trendy kabelku, která se hodí do města, ale klidně i na večerní drink. A pojmenovala ji Aura,” popisuje vznik jednoho z nových modelů spolumajitel Mybelky Adam Farny. U modelu nazvaného Olivie se nejdříve zrodil nápad praktického zapínání na magnet. Kabelka má opět větší rozměry a pojme veškeré nezbytnosti. Třetí z novinek, Paula, je tvarově podobná Almě, druhému nejprodávanějšímu tvaru Mybelky. Jedná se o trendy proplétanou kabelku, která okamžitě zaujme. Paula nemá podšívku a je první Mybelkou koženou uvnitř i zvenku.
Prodejní cena nového modelu Aura je 2690 Kč.
Prodejní cena nového modelu Olivia je 2490 Kč.
Prodejní cena nového modelu Paula je 2590 Kč.