Loading color scheme

Luxusní módní značka MASSIMO TRULLI – 100 % made in Italy!

{phocagallery view=category|categoryid=1478|imageid=4600|float=left}Kožené zboží značky MASSIMO TRULLI reprezentuje třicet let umělecké činnosti v kombinaci s velkou vášní pro módu geniálního výtvarníka a návrháře Massima Trulliho. MASSIMO TRULLI to je především dobrý vkus, elegance, autentický italský styl a šarm. Každý kousek je nadčasovým doplňkem, který najde své místo v šatníku žen a mužů, kteří preferují prvotřídní kvalitu a styl. Prestižní značka MASSIMO TRULLI je součástí nabídky nového concept storu the DOGS v centru Prahy, jediného kamenného obchodu s top značkami v České republice.

Filozofie značky je založena na fúzi umění a módy, na exkluzivitě, kvalitě, originalitě a kráse produktů, které nabízejí zákazníkům něco jedinečného a neodolatelného. Tašky, kabelky či kufry z dílny Massima Trulliho oslovují inteligentní, rafinované, sebevědomé a dynamické lidi. Luxusní limitované kolekce jsou vyráběny z vysoce kvalitní italské kůže v nejlepších italských dílnách v Toskánsku a Marche. Modely jsou opatřeny autentickým certifikátem s podpisem autora, aby se zabránilo jejich padělání.

Poprvé se značka objevila na mezinárodním veletrhu kůže MIPEL v Miláně v roce 2007 a záhy se jí podařilo dobýt módní svět. O rok později, opět na veletrhu MIPEL, značka MASSIMO TRULLI uvedla na trh unikátní kolekci cestovních tašek a kufrů Travel Collection, které činí na první pohled rozpoznatelnými tradiční atributy stylu Massima Trulliho – mistrovské řemeslo, skvělá kvalita kůže, precizní detaily. V roce 2009 značka na prestižní výstavě Pitti Uomo ve Florencii představila první kolekci doplňků určených mužům. Pánská kolekce, sestávající z cestovní a pracovní tašky, kabelky a peněženky, oslovuje moderního muže, který chce být originální. V roce 2010 se značka MASSIMO TRULLI podílela na velkolepém zahájení proslulého fashion weeku Moda Milano, pro který vyrobila limitovanou edici 100 kusů tašek I Divi Di Oggi. V následujících letech MASSIMO TRULLI provázely další úspěchy a rostoucí obliba u zákazníků. V současné době je značka přítomná na světovém módním trhu v 56 zemích.

{phocagallery view=category|categoryid=1478|limitstart=0|limitcount=0}