Loading color scheme

Intimissimi představuje novou letní kolekci spodního prádla s tváří modelky Tatyany Mityushiny

{phocagallery view=category|categoryid=596|imageid=1686|float=left}Italská značka Intimissimi uvádí svěží letní kolekci spodního prádla. Barevná škála zahrnuje i elegantní a klasickou černou, ale především stojí na světlých tónech, jako je bílá, tělová, krémová nebo pudrově růžová. Z potisků a výšivek se zde objevují především romantické květiny, jemně doplněné krajkovým zdobením. Na výběr je z mnoha typů podprsenek, kalhotek, korzetů a podvazkových pásů. Vedle nich nechybějí ani košilky, tílka, župánky, šaty a pyžama.

Pro sezonu letních párty, festivalů, oslav a romantických večeří venku při svíčkách je jako stvořené stahovací a tvarovací prádlo, které je ideální doplňek do úzkých šatů a večerních rób. Korzety, kalhotky a podprsenky v bílé a jemně pastelové barvě s motivem květin dokonale vytvarují ženské křivky a zdůrazní přednosti těla každé ženy.

Součástí kolekce je také prádlo určené nevěstám pro jejich nejkrásnější den v tradiční sněhově bílé a luxusním hedvábí s krajkami a zdobené kamínkem. Jednotlivé kousky lze libovolně kombinovat. Jedná se o nejnovější typ podprsenky - polstrovaný pruh a kalhotky s vysokým pásem pro sexy pocit, super push-up a brazilky s ozdobnou krajkou a mašličkou vzadu, balconettové poprsenky a kalhotky s podvazkami pro klasický look. Podvazek s modrým detailem přinášející štěstí, spodnička, noční košilka s kraťáskami a jemný hedvábný župánek uzavírají tuto svatební kolekci.

Letní kolekce je hravá a svůdná zároveň, proto stejně jako u té jarní byla pro kampaň zvolena dvacetiletá modelka Tatyana Mityushina, která je ideálním ztělesněním obou vlastností. Zasněné jarní Toskánsko střídá letní kolekce v sluncem prohřátých sicilských zahradách plných svěžích citrusů. Vzory zelených lístků na prádle evokují nepřetržitý kontakt s přírodou a uvolněný životní styl bez omezení.

Intimissimi nabízí pánské a dámské spodní prádlo již od roku 1996. Rafinovaný, přesto jednoduchý styl, daleký od prosté vyzývavosti, uvádí do života každodenní sen všech žen. Vlastní více než 1000 prodejen ve 24 zemích světa.

{phocagallery view=category|categoryid=596|limitstart=0|limitcount=0}