Loading color scheme

Reese Witherspoon v hlavní roli nového konceptu Lindex

Lindex-Reese-Witherspoon-get-the-look-150 Reese Witherspoon, mezinárodně uznávaná a Oscarem oceněná herečka, se představuje v hlavní roli nového konceptu (komunikace) společnosti Lindex „Get the Look". 

„Reese Witherspoon je tou nejvhodnější tváří pro zahájení našeho nového konceptu Get the Look. Je pozitivní, vřelá, plná energie a má fantastickou schopnost kombinovat bezstarostný styl a hollywoodský glamour. Dobře tak zosobňuje značku Lindex a skvěle se hodí k prezentaci naší podzimní kolekce inspirované Kalifornií," říká ředitel pro koncepci a marketing společnosti Lindex Johan Hallin.

Nový koncept značky Lindex „Get the Look" bude inspirovat ženy zajímající se o finančně dostupnou a komplexní módu. Lindex předvede, jak kombinovat oblíbené základní svršky s nejnovějšími trendy, čímž chce svým zákaznicím poskytnout prvotřídní módní zážitek.

Podzimní kolekce Lindex je inspirována uvolněností a ženskostí 70. let. Spojuje různé vzory i materiály. Nezbytnou součástí tohoto trendy a bezstarostného podzimního kalifornského looku je denim, vrstvený a kombinovaný s pletenými oděvy.

„Vždy jsem milovala denim a pletené oděvy, které lze vzájemně kombinovat a sladit. Móda od Lindexu dokonale vyhovuje mému stylu a je mi velkým potěšením být tváří této nové kolekce," říká Reese Witherspoon.

Fakta o Reese Witherspoon
- pětatřicetiletá herečka a filmová producentka ze Spojených států
- svou filmovou dráhu zahájila ve čtrnácti letech filmem „The Man in the Moon" (V měsíčním svitu)
- v roce 2006 získala Oscara za hlavní roli ve filmu „Walk the Line"
- naposledy hrála hlavní ženskou roli ve filmu „Water for Elephants" (Voda pro slony)
- tento rok získala filmové ocenění MTV „Generation Award", které se každoročně uděluje herci nebo herečce s širokým rozsahem rolí

Kampaň začíná ve středu 24. srpna ve všech prodejnách Lindex ve 13 zemích a také v online obchodě na www.lindex.com. Bude k vidění na billboardech, v televizi, v tištěných reklamách i na internetu.

Podívejtese na video „Behind the Scenes" z focení kampaně v Los Angeles:

http://www.youtube.com/watch?v=GLkr6t4xStY