Loading color scheme

Eva Herzigová představila svou kolekci pro značku 1-2-3 Paris

Eva Herzigová představila svou kolekci pro značku 1-2-3 Paris. Topmodelka Eva Herzigová představila v pařížském hotelu Crillon svou exkluzivní limitovanou kolekci vytvořenou pro francouzskou módní značku UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris). Modely pro letošní jaro a léto budou v Praze v prodeji od 21. dubna v prodejně Gallery Myšák.

Eva Herzigová se nedávno stala tváří značky 1-2-3 pro příští dva roky a součástí této spolupráce je i tvorba dvou limitovaných kolekci ročně. Ikona módního světa nespoléhá jen na svůj vzhled, ale také svůj vkus a cit pro design, který získala během své veleúspěšné kariéry ve světě módy. Před pár lety navrhla svou vlastní kolekci plavek nazvanou Eva Herzigova Beachwear. „Tehdy jsem byla na vše sama. Říkala jsem si, že napříště bych se do něčeho podobného pouštěla jen s odborníky. Vedení značky 1-2-3 mi při vytváření kolekce dalo naprosto volnou ruku. Přicházela jsem se svými nápady, nosila si kousky látek a hrubé náčrtky a spolupráci s profesionálním týmem jsem si úžasně užívala," říká Herzigová a dodává: „Přála jsem si, aby kolekce přesně odrážela můj vlastní styl oblékání a to se podařilo."

Modely jsou vyrobeny z přírodních materiálů jako bavlna, len a hedvábí, kterým dává Eva přednost: „Nosím ráda džíny, proto je v kolekci také najdete. Barevná škála modelů představuje mé oblíbené barvy – tedy bílou, černou, khaki a přírodní odstíny."

Eva Herzigová představila svou kolekci pro značku 1-2-3 Paris. Značková dámská konfekce 1-2-3 Paris nabízí modely určené k celodennímu nošení, které zohledňují poslední trendy, zaručují kvalitní zpracování, přináší zajímavá střihové řešení a ojedinělé řešení detailů. Limitovaná kolekce Evy Herzigové přináší svěží vítr a díky Evině půvabu mladistvého a šik ducha.
Svou kolekci Eva Herzigová nejprve představila vybraným novinářům a módním stylistům a poté na večerní akci také pařížské společenské smetánce. Majitelka franšízových obchodů 1-2-3 v ČR Jarmila Bělovská se obou akcí zúčastnila a kolekci hodnotí s nadšením: „Modely jsou velmi ženské, s výrazným rukopisem a jsem přesvědčena, že okouzlí i naše zákaznice. Velice mě potěšilo, že náš pražský butik byl vybrán jako jeden ze 77 obchodů z celosvětové sítě, kde bude kolekce prodávána."