Loading color scheme

Pharrell Williams představuje své superstar pro adidas Originals

{phocagallery view=category|categoryid=1784|imageid=5885|float=left}I v druhé polovině roku oslavuje značka adidas Originals 45. výročí ikonických tenisek Superstar a dále pátrá po dnešním významu slova superstar. V hlavní roli se opět objevuje Pharrell Williams, který na jaře letošního roku rozpoutal svými 50 odstíny tenisek Superstar celosvětové šílenství. Na podzim ale nechává mluvit spíše ostatní. V nové kampani vybral pět kreativních umělců, které považuje za skutečně originální a autentické v jejich tvorbě, a společně zjišťují, co znamená být superstar.

Americký rapper Pusha T, ruský herec a režisér Grigorij Dobrygin, mexický graffiti umělec a ilustrátor Smithe, čínská vizuální umělkyně a dokumentaristka VJ Mian a japonská návrhářka šperků a doplňků Yoon spolu s Pharrellem účinkují v sérii černobílých krátkých filmů, které odhalují jejich názor na význam slova superstar.

{phocagallery view=category|categoryid=1784|imageid=5886|float=right}Šest hlasů, šest tváří, šest kreativců spojuje přesvědčení, že skutečná superstar má při práci pouze jediného diváka v publiku - sebe samotného. Vytváří si své vlastní trendy a standardy, jde si svou cestou a zůstává věrná sama sobě.

Pharrell Williams už svých pět superstar světu odhalil a nyní je na nich, aby sami ukázali, kdo další pro ně je tou pravou superstar. Kampaň se proto nyní přesunuje na sociální sítě, kde Pusha T, Grigorij Dobrygin, Smithe, VJ Mian a Yoon odhalí své tři vlastní superstar a zahájí tak řetězec, který bude vyzdvihovat kreativitu a individualitu pro všechny, kdo se chtějí inspirovat. Kampaň můžete sledovat pomocí #OriginalSuperstar.