Loading color scheme

České herečky propadly kouzlu britského návrháře

Matthew Williamson je zářící stálicí britské módní scény a ve své podstatě unikát. Na vrchol jej totiž vynesla hned první kolekce, kterou představil v roce 1997. Od té doby tento bůh potisků a barevných gejzírů z módního Olympu nesestoupil. Absolvent prestižní Central St. Martins College, ze které vzešlo mnoho osobností uměleckého světa, však o sobě prohlašuje, že rozhodně není módní snob. Jeho pravidelná spolupráce s oděvními řetězci je důkazem toho, že svá slova myslí skutečně vážně.

Nejnovějším počinem je charitativní kolekce pro Lindex. Čtvrteční VIP Shopping byl pro všechny milovnice značky Lindex i Matthew Williamsona skvělou příležitostí, jak tyto jedinečné a stylové kousky získat mezi prvními. Mezi nakupujícími se proplétaly také herečky Ivana Chýlková, Vanda Hybnerová, stoupající hvězda alternativního divadla Lucia Kašiarová a talentovaná zpěvačka s francouzským šarmem Iva Frühlingová. Všechny si tuto unikátní kolekci samy oblékly.

Mistr designu s pronikavým pohledem pro švédský oděvní gigant navrhnul řadu dámského a dětského oblečení, která je zcela srovnatelná s kolekcemi uváděnými pod jeho vlastní značkou. V duchu Williamsonova unikátního stylu se vyznačuje originálními potisky, odvážnými barevnými kombinacemi a především nositelností. Známý designér si klade za cíl navrhovat oblečení pro všechny typy žen. Tuzemské celebrity v něm vypadaly opravdu skvěle, což jen dokazuje, že Brit je ve svém snažení rozhodně úspěšný. Tváří kampaně je světová topmodelka Karlie Kloss.

Deset procent z prodejní ceny kolekce bude věnováno boji proti rakovině prsu. Finální částka v ČR podpoří alianci žen s rakovinou prsu, konkrétně pak projekt Bellis Young & Cancer. Ten se soustředí na mladé pacientky s touto vážnou chorobou.

{phocagallery view=category|categoryid=1360|limitstart=0|limitcount=0}