Úcta k tradici a historii. Respekt k umu šikovných Čechoslováků. Podpora lokálních výrobců. Snaha ze svého okolí udělat lepší místo k životu. Pomoc znevýhodněným. Dlouhodobá udržitelnost… Pro někoho možná prázdné fráze, pro Jana Anguše impulsy k rozjezdu podnikání. Na začátku značky Fusakle, kterou před pěti lety založil, byla chuť vyrábět něco potřebného, hravého, veselého, skladného, co nebude rozdělovat, ale patřit k sobě. Jako pravá ponožka k levé ponožce. Jako Fusakle. Nakažlivý optimismus Jana Anguše nezlomila ani koronavirová krize. Náročné období pomohla překlenout výroba funkčních anatomických roušek s vlastním designem.

 

„Tato krize nás mnoho naučila. Po vypuknutí pandemie koronaviru jsme se potýkali s nejistotou, propadem tržeb, problémy s dodavatelskými službami, ale výroba stále běžela, byť v omezeném rozsahu. Potvrdilo se, že síla lokální výroby je mimo jiné v její flexibilitě a možnosti spolehnout se na síť spolupracovníků. Včas jsme si uvědomili, že se to týká nás všech, že společně to můžeme zvládnout. Nyní jsme znovu připraveni šířit radost, dokonce s novými aktuálními kolekcemi. Vytvořili jsme velkou kolekci kotníčkových ponožek i úplně nové ´neviditelné´ ponožky a rozbíháme také aktivity na podporu domácího oděvního průmyslu,“ říká Jan Anguš, zakladatel značky Fusakle.

 

Přečíst celý článek na našem blogu >>