Zajímavosti

Dřevěná písmenka radostná hra pro každé dítě

2501-26_Alphabet_mZkušení rodiče vědí, že největší úspěch u dětí zpravidla sklízejí hračky jednoduché, vyžadující tvořivý přístup a fantazii. Ideální jsou proto například písmenka. Ratolesti v předškolním nebo raně školním věku vydrží dlouhé minuty vymýšlet slova, skládat vlastní kombinace nebo je použít jako originální stavební materiál. Roztomilá písmenka v dřevěném provedení vyrábí známá německá hračkářská firma Selecta. Písmenka září veselými barvami, jsou snadno udržovatelná, odolná, velikostí přibližně 5x8 cm tak akorát do dětské ručky, bez nebezpečí spolknutí nebo vdechnutí. Přírodní materiál navíc nehrozí žádnými zdravotními riziky, jak tomu občas bývá u hraček vyrobených z umělé hmoty.

Písmenka jsou součástí kreativní kolekce dřevěných hraček Selecta, kterou nově do svého prodejního sortimentu zařadila renomovaná česká firma Anna & Viktorie.

 

 

Bed & Bedroom - harmonie stylu

Bed and Bedroom - harmonie styluChcete vytvořit ze svého domova oázu klidu a harmonie? Toužíte po nevšedním stylu, materiálech a designu? Značkový obchod Bed & Bedroom je tím pravým místem pro ty, kteří se rádi odlišují a dávají přednost kvalitě. Široký sortiment uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky. Vybírat můžete nevšední kovové postele, jedinečné značkové ložní prádlo, dokonale sladěné závěsy i záclony a mnoho dalších bytových doplňků. Potěší vás i starožitné nábytkové solitéry z aukcí z celého světa, měkké perské koberce, starobylé obrazy, zrcadla a sošky. Můžete si dokonce objednat i dřevěné obložení krbů na zakázku.

Kovové postele

Odpočinek a spánek je velice důležitou součástí našeho života, je to přirozený způsob, jak si naše tělo může odpočinout, zregenerovat síly a uvolnit se. Kvalitu spánku lze ovlivnit výběrem vhodné postele. Pohodlná a krásná lůžka ovšem také utváří interiér ložnice. V obchodech Bed & Bedroom si můžete vybrat luxusní kovové postele zdobené mosazí od britské firmy Original Bedstead. Elegantní postele nevšedního designu vás mohou doprovázet celým životem, neboť jsou vyrobeny z kvalitní odlehčené oceli. Jsou opatřené dvojitým nátěrem speciální barvou a dvakrát vypalované pro zvýšení kvality a trvanlivosti barvy. Postele zdobí speciálně ošetřená mosaz, která neztrácí svou specifickou barvu a je odolná vůči otěru. Můžete si ovšem do své ložnice vybrat i postele v chromovém či bílém provedení.

Dana Morávková tváří módní značky 1-2-3

Dana Morávková tváří módní značky 1-2-3Herečka a choreografka Dana Morávková se stala tváří francouzské módní značky UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3). Novou imagovou kampaň této dámské konfekce připravila společně se známou fotografkou Lucií Robinson. Focení probíhalo nejen v ulicích Prahy, ale také v luxusním hotelu Le Palais, v kavárně Radost FX, nahrávacím studiu 3bees, divadle ABC či v květinářství Belles Fleurs.

Dana Morávková s úsměvem přiznává, že má na této značce závislost. „Poprvé jsem se s oblečením 1-2-3 seznámila ve Francii a moc jsem se zaradovala, když se před pár lety objevilo i u nás. Kdykoliv zajdu do obchodu, neodolám a pokaždé si nějaký kousek přinesu domů. Dávám přednost kvalitě, eleganci a módě s vtipem a nápadem. To vše v sobě tato módní značka spojuje a navíc za rozumné ceny. Také velmi oceňuji, že pamatuje i na nás menší ženy. Těší mě, že jsem se stala její tváří." Jednoduchý elegantní a velmi ženský styl Daně Morávkové naprosto vyhovuje. Ráda se módně obléká, ale nepodléhá trendům za každou cenu. Při výběru oblečení považuje za nejdůležitější, aby se v něm cítila dobře, měla pocit, že jí sluší a líbila se partnerovi.

Šaty - nutnost letošního jara

Logo LindexŠaty si zachovávají svoji silnou pozici jako sezónní mód­ní nezbytnost a letošní jaro se staly šaty samozřejmou volbou pro řadu příležitostí. Šaty pro různé příležitosti např. hezké volné šaty na pláž, do práce, na večer do města s přáteli a v neposlední řadě také na nejrůznější slavnostní příležitosti. Jarní kolekce předvádí velkou rozmanitost jak ve stylu, tak v modelech, mělo by být snadné najít si své oblíbené šaty, bez ohledu na to, kam se právě chystáte.

Romantický styl je hodně zastoupený v letošních jar­ních šatech v Lindexu. Detaily jako volánky, drapérie, vyšívání a také květinové vzory navozují romantické cítění.

V inspiraci z 50-tých a 60-tých let lze vidět modely s velkou šířkou sukně nebo přiléhavějšími šaty. Malé balonkové rukávky, tenká ramínka nebo zcela bez ramínek, můžete si vybrat z velké škály možností. Šaty můžete kombinovat s pleteným bolerem nebo pleteným svetrem a také s velkými náramky a náhrdelníky. Za pomoci různých doplňků můžete snadno změnit také svůj look ze všedního k více slavnostnějšímu.

Podívejte se na leták - šaty Lindex.

Nová Česká Miss Iveta Lutovská je letošní tváří LITEX

Logo LitexIveta LutovskáIveta Lutovská získala předminulý týden titul Česká Miss 2009 a s ním i řadu prestižních zakázek. Kromě jiného se stává novou tváří letošní fitness kolekce značky Litex, předního českého výrobce plavek a sportovního oblečení.

Pětadvacetiletá modelka z Třeboně vystudovala vysokou školu ekonomického směru a už má za sebou četné profesní zkušenosti (reklamní kampaně, módní přehlídky - např. Blanky Matragi apod.). Největším mezinárodním úspěchem půvabné blondýnky je titul Miss Model of the World 2007-08 v Číně.

SIMPLE představuje Givenchy

Simple představuje GivenchyZnačka Givenchy, známá svým nezaměnitelným elegantním stylem a vysokou kvalitou střihu i provedení, je konečně v Praze. Od letošního března je možné zakoupit aktuální kolekci v concept store SIMPLE.

Dámská kolekce módního domu Givenchy pro jaro-léto 2009 návrháře Riccarda Tisciho je inspirována westernem a snad nejvýstižněji by se dala popsat jako „Glamour cesta na americký Západ". Přináší džíny částečně kombinované s koženými legínami a bílé košile s naškrobenými vysokými límečky. Výraznými rysy jsou výšivky a nejrůznější řasení. Během přehlídky upoutaly pozornost řemínky, které měly modelky ovázané kolem těla a kotníků. Ryze ženská kolekce, která dovedně využívá pánské prvky oblečení, klade důraz na styl, kvalitu a propracovanost detailu. Kolekci doplňují i něžné modely ve znovu módním „nahém" odstínu.

Kolekce PUMA® MOTOSPORT s invencí mladých návrhářů

PUMA - motosport kolekce 2009Sportlifestylová značka PUMA ve své činnosti pravidelně podporuje umělce z celého světa, oceňuje jejich kreativitu a také jim dává možnost ukázat svůj talent celému světu v rámci konceptu PUMA Creative. Jednou z takovýchto aktivit je podpora studentů oděvní školy Central Saint Martins v Londýně. puma pro ně letos už třetí rok uspořádala designérskou soutěž PUMA Bursary Award o nejlepší návrhy vybraného produktu. Předseda představenstva a generální ředitel společnosti PUMA Jochen Zeitz považuje partnerství za velmi inspirativní. „Podpora mladých talentů má pro společnost Puma zásadní význam, realizujeme ji prostřednictvím stipendijního fondu, který vstoupil do třetího roku existence." Vloni vznikla pozoruhodná kolekce oděvních doplňků k olympijským hrám, kterou prezentovala například hvězda Pumy, nejrychlejší muž světa, Usain Bolt.

S Dadadoo budou všichni rodiče styloví

Dadadoo - kolekce pro stylové rodičeRodiče, kteří mají malé děti a často s nimi vyrážejí do společnosti, velmi často trápí nutnost nosit s sebou hned několikero tašek a kabelek, aby pobrali všechno potřebné pro sebe i svoje ratolesti. Většina tašek na dětské potřeby má totiž svůj specifický tvar, který je vhodný většinou jen k pověšení na kočárek, a nedá se použít pro jiné účely. Přesně tento problém řešila zakladatelka společnosti Dadadoo Josefine Josefsson, když čekala své třetí dítě. Marně hledala hezky vypadající tašku, do které by se vešly plenky, hračky, oblečení, jídlo a pití pro její dvě malé děti a zároveň potřeby pro ni samotnou - a tak si tašku navrhla sama. Myslela ovšem i na to, aby styloví byli i tatínci, kterých na mateřské dovolené stále přibývá. Její kolekce několika typů tašek značky Dadadoo se konečně dostala i do Čech. Jsou funkční a zároveň tak nápadité a barevné, že se za ně nemusí nikdo stydět.

SIMPLE - jiná dimenze nakupování

SIMPLE - jiná dimenze nakupováníV březnu 2009 se pod názvem SIMPLE otevře v Pařížské ulici č. 20 dvoupatrový obchod s nejluxusnější francouzskou módou. Doplní ji design, kosmetika, vonné svíčky, knihy, časopisy a champagne bar. Designérem obchodu je architekt Adam Slabý. Concept store SIMPLE, který patří do portfolia společnosti Carollinum, nabídne ucelený a jedinečný pohled na luxusní zboží a životní styl. Praha tak konečně vystoupí ze stínu módních metropolí a může konkurovat Milánu, New Yorku či Paříži, s jejich dnes již kultovními koncept story - Corso Como, Moos a Colette.

SIMPLE znamená v překladu jednoduchý, absolutní a také jednotný. Nový pražský concept store všechna tato slova spojuje.

Limitovaná edice kočárků Bugaboo v stříbrném provedení

Bugaboo - stříbrné potahy na kočárkyKočárky holandské značky Bugaboo patří mezi nejoblíbenější na celém světě. Spojují technickou dokonalost, pohodlí dítěte i rodiče a moderní a funkční design. Vysoce kvalitní materiály zaručují dlouhověkost, variabilita kočárku umožňuje přizpůsobení různým jízdním podmínkám. Novinkou na trhu je limitovaná edice potahů k modelu Cameleon ve stříbrné barvě. Sada, která je dostupná ve striktně limitovaném počtu kusů, zahrnuje stříšku, potah na sportovní sedačku, kryt hlubokého lůžka, držák nápojů se stříbrným logem (běžně je s bílým) a černou dečku se stříbrným logem (dečky Bugaboo se běžně neprodávají). Model Cameleon je možné díky jeho vysoké flexibilitě používat od narození dítěte do 3 let věku jak na procházky ve městě, tak na výlety v přírodě po nerovném terénu. Stříbrná sada potahů je od prosince do konce února v prodeji v obchodech Anna & Viktorie v počtu 30 kusů za 4990 Kč.