Loading color scheme

Společnost Lindex byla vyhlášena módním řetězcem roku

Módní ceny Habit Fashion Awards jsou nepochybně největší událostí módního průmyslu. Jejich hlavní myšlenkou je vyzdvihnout, odměnit a motivovat všechny hráče na poli módy. Společnost Lindex dosud ocenění „Módní řetězec roku“ neobdržela.

– Je naprosto úžasné, že se nám podařilo toto ocenění získat. Je uznáním našeho ohromného úsilí, jež jsme ve společnosti Lindex v posledních letech vynaložili. Rok 2009 byl pro nás fantastickým rokem. Naši zákazníci si stále cení naší nabídky a podařilo se nám nalézt přístup, který se nám více než osvědčil v mezinárodním světě módy,“ říká Göran Bille, generální ředitel společnosti.

V průběhu několika málo let se ze společnosti Lindex stala expandující a mezinárodně úspěšná módní firma, jež po celou dobu usiluje o zvyšování pomyslné laťky ve světě módy. Úspěšně se jí daří nejen udržet stávající zákazníky, nýbrž i získávat nové. Během podzimu Lindex rozšířil svůj sortiment výrobků dalšími investicemi v oblasti návrhářství a designu. Zkušená návrhářka Ewa Larsson kupříkladu vytvořila pro Lindex exkluzívní a limitovanou módní kolekci. Letošní kolekci pro kampaň Rosa Bandet (Růžová stužka) Švédské společnosti pro boj proti rakovině navrhla Emma Wiklund, z jejíž návrhářské dílny rovněž pochází vlastní firemní kolekce Lindex, která je trefně nazvaná Pink Collection (Růžová kolekce).

Odůvodnění poroty pro udělení ocenění „Módní řetězec roku“:

společnost Lindex se stala předním módním řetězcem v severní Evropě, nabízejícím módu pro děti, ženy a také kosmetiku. Sortiment výrobků stabilně stoupá na stupnici módy směrem vzhůru, ale přitom si módní řetězec úspěšně uchovává širokou klientskou základnu. Tento modrožlutobílý řetězec obchodů s módou navíc podporuje ekologické aktivity a prodej bio oděvů. V posledních letech kromě toho dosáhl výborných výsledků v oblasti ziskovosti i rapidní expanze a vytyčil si za cíl zdvojnásobit do pěti let počet svých obchodů.