Móda

Nová kolekce PUMA® na podzim 2009

ARCHIVE_PRLOOKBOOKAW09_4_mARCHIVE_PRLOOKBOOKAW09_6_mPraha, Česká republika, 20. července 2009 – V obchodech PUMA a vybraných sportovních řetězcích je od nynějška k dostání nová kolekce sportlifestylové značky PUMA na podzim 2009. Kolekce zahrnuje oblečení a doplňky pro volný čas a běžné nošení ve městě, ale i retro módu z kolekce Archive a oblečení pro sportovní vyžití – fitness, motorsport, golf nebo nezaměnitelnou kolekci Sailing určenou všem, kdo ani v podzimním období nezanevřou na plavby po otevřeném moři. Kolekce pro volný čas je výrazně inspirovaná barvami a motivy černého kontinentu.

 

 

Dana Morávková představuje podzimní kolekci módní značky 1.2.3

123_AW09_10_m

123_AW09_2_mV horkých letních dnech připravovala herečka a choreografka Dana Morávková podzimní imageovou kampaň francouzské módní značky 1.2.3, jejíž je tváří. Stejně jako na jaře, i nyní spolupracovala se známou módní fotografkou Lucií Robinson.

Daně Morávkové dokonale vyhovuje jednoduchý a ženský styl. Ráda se módně obléká, ale nepodléhá trendům za každou cenu. „Preferuji kvalitu, nadčasovou eleganci a módu s vtipem, což značka 1.2.3 perfektně splňuje. Navíc oceňuji, že všechny oděvy jsou snadno kombinovatelé a dotváří je nádherné doplňky.“

Elegantní, klasické a současně mladistvě originální a nápadité - takové jsou modely značky Un 1 Deux 2 Trois 3 pro nastávající podzim a zimu. Kolekce se nese ve znamení dokonalého propojení městského chic stylu a typické nedbalé pařížské elegance, která dokáže jedinečným způsobem podtrhnout ženské linie. Nápadité střihy, typické pro 40. a 80. léta, upoutají vysokými zúženými pasy, blyštivým zapínáním. To vše v oblíbené fuchsiové, purpurové nebo královské modré. Kvalitní zpracování a nevšední řešení detailů je pro tuto značku samozřejmostí. Aktivní ženy jistě potěší i nejrůznější doplňky v podobě obuvi, kabelek, bižuterie či pásků.

Chantelle slaví 60 let ženské svůdnosti

Chantelle_60let_MB2_mChantelle_60let_produkt_mJubilejní kolekce Podzim-Zima 2009 uvádí na scénu baroko a lehkost, kde krajka tančí se saténem v průzračné, delikátní souhře jemných materiálů.

Vedle decentní harmonie odstínů slonoviny a zimní šedi hrají v kolekci sólové party temně modrá, švestková, červená a zlatá. Tato symfonie sytých, chvějivých tónů se snoubí s černou, věčným symbolem elegance.

V atmosféře « budoár šik » plné rafinovaných tkanin v tlumeném světle se u všech aktuálních řad spojuje řemeslná dokonalost s kreativitou.

Icône nabízí jemnou odlehčenost. Motiv křivek a transparentní materiály zdůrazňují ženskost. Krajkové sexy košíčky s push-up efektem zdobí intenzivní rudá nebo temná modř hlubokého nočního nebe.

Divine ztělesňuje novou smyslnost Chantelle a staví na výrazném kontrastu barev a materiálů. Satén s krajkou na dekoltu i zadním díle a výjimečné dekorativní prvky činí z této linie ideálního spojence intimních okamžiků.

SIMPLE predstavuje znacku YVES SAINT LAURENT

Jeden z nejvýznamnějších návrhářů 20. století vytvořil během své kariéry impérium, jež se stalo symbolem kreativity, novátorství a luxusu. Yves Satin Laurent je další ikonickou módní značkou, kterou nabízí pražský SIMPLE concept store.

YSL_W_I_mYSL_M_II_mDámská kolekce současného kreativního ředitele YSL Stefana Pilatiho pro jaro-léto 2009 se nese v duchu „Východ potkává Západ“. Velmi ženské a luxusně noblesní linie přináší orientálně modernistický mix vyjádřený kokonovými siluetami, jež byly inspirovány zavinovacími kimony a japonskými rybářskými kalhotami. Pilati zůstal věrný svým oblíbeným kalhotám s nízko posazeným rozkrokem, které se v nové kolekci objevují v mnoha nových podobách. Modely doplňují extravagantní kotníčkové boty inspirované kovovou konstrukcí Eiffelovy věže, které tvoří řemínky z kůže a podpatky z kovového mřížoví. Kolekci vévodí černá, bílá a šedá, najdete v ní ale také skvostné večerní šaty v rubínové, zelené a modré. Modelky, které kolekci předváděly, připomínaly svými vyčesanými vlasy, výraznými očními linkami a bledými rty krásky z Felliniho filmů.

Pánská kolekce aktuální sezóny překvapila použitím typicky ženských látek. Všechny modely včetně kabátů, sak a kalhot jsou ušité z jemných, splývavých a nestrukturovaných materiálů. Upoutaly zejména organzové blůzy, trika z lehké závojoviny a obleky z hedvábí. Přesto si Pilatiho pánská kolekce pro každodenní nošení zcela zachovává mužnost.

Alexander McQueen PUMA

Alexander McQueen PUMA® jaro/léto 2009 v concept storu SIMPLE

tenisky1_mtenisky2_mOd června je v concept storu SIMPLE k dostání nová kolekce luxusních tenisek světoznámé sportlifestylové značky PUMA navržených britským návrhářem Alexandrem McQueenem. Ten se značkou PUMA spolupracuje již několik let a do návrhů vždy vnáší svou výraznou a kreativní osobnost. Sportovní obuv v jeho provedení je zřetelně ovlivněna moderní architekturou, designem a haute couture s prvky ulice. To vše za použití nejkvalitnějších a tradičních obuvnických technologií.

Námořnická kolekce PUMA® - trendový letní styl i sportovní funkčnost

PUMA_SHOT_4-275_mPUMA_SHOT_5-607F_mPraha, Česká republika, 25. květen 2009 – Námořnická kolekce PUMA® Sailing se opět chystá letošní sezonu vzbudit pořádný rozruch – otřásá totiž starými jachtařskými tradicemi usedlých tlumených barev a elitářství. Je slavnostní, funkční i barevně veselá. Inspiraci pro oblečení a doplňky čerpali tvůrci ze skutečných potřeb výkonnostního jachtingu. Všechny modely zůstávají věrné technickým stránkám jachtařského sportu, ale tradiční tvary a styly jsou zároveň pojaté zcela nově. Kolekce je určená jak pro profesionální jachtaře, tak rekreační víkendové sportovce, ale i obyvatele města, kteří sní o moři. Tato kolekce je rafinovaná i přístupná zároveň.

 

K hlavním modelům kolekce PUMA Sailing pro léto 2009 patří oděvy i obuv.

SIMPLE představuje CHLOÉ

chloe-kabelkaJednou z francouzských módních ikon, jež nabízí pražský SIMPLE concept store, je CHLOÉ - značka, jejíž jméno bylo vybráno pro ženskou vřelost, kterou vyzařuje v dokonalé harmonii s náladou Paříže; mladistvé, moderní, plné odvahy a touhy.boty

Značku Chloé založila roku 1952 Gaby Aghion, Pařížanka narozená v Egyptě. V protiváze ke strnulosti módy padesátých let vytvořila z vybraných látek modely kopírující kontury těla a nazvala ji „Luxury prêt-à-porter“. Tento způsob provedení a skutečnost, že takto rafinované oblečení bylo možné bez problémů zakoupit v obchodě, byly tehdy zcela nové. Roku 1956 Gaby Aghion a její obchodní partner Jacques Lenoir představili svou první kolekci během snídaně v Café de Flore, oblíbeném místě umělců. Popularita značky postupem času rostla a Gaby a Jacques začali najímat mladé talenty.

Nová kolekce francouzské módní značky 1-2-3 spojuje klasiku a trendy styl

kostymekkostymFrancouzská módní značka UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3) přichází s okouzlující kolekcí na léto. Opět je šitá na míru především moderním, aktivním ženám, kterým nabízí přesně to, co si žádá jejich životní styl - noblesní eleganci spojenou s praktičností a komfortem. Oblečení je navíc v dokonalém souladu doplněno řadou originálních doplňků - obuví, kabelkami, bižuterií, šátky a pásky. Samozřejmostí je precizní kvalita zpracování do nejmenších detailů.

Nová stylová ředitelka 1-2-3 Amanda Kaiserman dala kolekci na léto originální kosmopolitní nádech. Dominantní je kolekce ESSAOUIRA, ve které hlavní roli hrají rozverné modely v námořnickém stylu 20. let minulého století a modely se svěžími potisky v zelené a indigo barvě jedinečným způsobem podtrhující ženský půvab.

Další z hlavních kolekcí, MANHATTAN, odráží rušný velkoměstský život plný vibrující energie, takže nemohou chybět blýskavé materiály, neónově žlutá, růžová, bílá, luxusní perlová, stříbrná, ale také kontrastní černá a šedá. Kalhotové kostýmy výrazně dotvářejí ženský look, šaty se nesou ve stylu Audrey Hepburn v nezapomenutelném filmu Snídaně u Tiffanyho.

FlamingoPark představuje linii oblečení

japonske-satyZa značkou FlamingoPark nejdříve stála snaha nabídnout něco jiného. Z počátku sortiment tvořily převážně bytové doplňky a ulítlé dárky. Časem se sortiment rozšířil na tašky a šperky, nyní FlamingoPark představuje své první kousky oblečení.

kabelka

Flamingopark do svých produktů vkládá úsměvnost a nadsázku, zároveň se snaží přiblížit obyčejným lidem. Jejich protukty jsou vždy barevné a originální, přesto však praktické a nositelné.

Jinak tomu není ani u kolekce oblečení, inspirované módními výstřelky v Tokyu. Výsledkem je vtipná série japonských kalhot, sukní a šatů. Cílem není nabídnout nepřeberné množství oblečení, ale limitovanou kolekci, která poslouží především jako dobře kombinovatelný módní oděv k FlamingoPark doplňkům.