Móda

NON-DENIM TIPY I pětsetjedničky se jarně vybarvily

NON-DENIM TIPY - I pětsetjedničky se jarně vybarvily.NON-DENIM TIPY - I pětsetjedničky se jarně vybarvily.Letošní jaro přebarvilo i pětsetjedničky. Tento legendární model značky Levi's® s poklopcem na pět knoflíků, nejznámější a nejrozšířenější džíny na světě, si nyní můžete pořídit i v červené, modré, zelené a bílé barvě. Do sepraných pastelových barev – růžové, žluté, zelené, modré a bílé – rozkvetly i dámské Levi's® 501®, které se u nás prodávají od loňského roku.

Kolekce Evy Herzigové pro značku 1-2-3 Paris

Kolekce Evy Herzigové pro značku 1-2-3 Paris.První limitovanou kolekci topmodelky Evy Herzigové vytvořenou pro francouzskou módní značku UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris) si nyní můžete zakoupit v prodejně Gallery Myšák. Podlehněte exkluzivním modelům pro letošní jaro a léto.

Eva Herzigová se nedávno stala tváří značky 1-2-3 Paris a součástí této spolupráce je i tvorba dvou limitovaných kolekci ročně. Příběh vzniku první z nich byl naprosto jasný od samotného počátku. Ikona módního světa se rozhodla vytvořit kolekci oblečení, zcela ovlivněnou jejími nápady, rozmary a emocemi, kterou nám vlastně dává nahlédnout do svého vlastního šatníku. „Přála jsem si, aby kolekce přesně odrážela můj vlastní styl oblékání, a to se podařilo," vysvětluje Eva Herzigová a dodává: „Vedení značky 1-2-3 mi při navrhování modelů dalo naprosto volnou ruku. Přicházela jsem se svými nápady, nosila si kousky látek a hrubé náčrtky a spolupráci s profesionálním týmem jsem si úžasně užívala."

Eva Herzigová představila svou kolekci pro značku 1-2-3 Paris

Eva Herzigová představila svou kolekci pro značku 1-2-3 Paris.Topmodelka Eva Herzigová představila v pařížském hotelu Crillon svou exkluzivní limitovanou kolekci vytvořenou pro francouzskou módní značku UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris). Modely pro letošní jaro a léto budou v Praze v prodeji od 21. dubna v prodejně Gallery Myšák.

Eva Herzigová se nedávno stala tváří značky 1-2-3 pro příští dva roky a součástí této spolupráce je i tvorba dvou limitovaných kolekci ročně. Ikona módního světa nespoléhá jen na svůj vzhled, ale také svůj vkus a cit pro design, který získala během své veleúspěšné kariéry ve světě módy. Před pár lety navrhla svou vlastní kolekci plavek nazvanou Eva Herzigova Beachwear. „Tehdy jsem byla na vše sama. Říkala jsem si, že napříště bych se do něčeho podobného pouštěla jen s odborníky. Vedení značky 1-2-3 mi při vytváření kolekce dalo naprosto volnou ruku. Přicházela jsem se svými nápady, nosila si kousky látek a hrubé náčrtky a spolupráci s profesionálním týmem jsem si úžasně užívala," říká Herzigová a dodává: „Přála jsem si, aby kolekce přesně odrážela můj vlastní styl oblékání a to se podařilo."

Levi‘s® X House of Holland I denim může být ďábelsky sexy!

Levi´s X House of Holland - I denim může být ďábelsky sexy!Levi´s X House of Holland - I denim může být ďábelsky sexy!Levi's® a britský rebelský módní dům House of Holland připravili společnou exkluzívní kolekci pro sezónu jaro/léto 2010, která měla premiéru na London Fashion Week. Navazuje na úspěch limitované kolekce Levi's® 501® Jeans by House of Holland z loňského léta, vytvořené pouze pro Londýn, bude však rozsáhlejší. K dostání bude od května i v Levi's Storu na Václavském náměstí 30 v Praze.

Supermodelka Carmen Kass je tváří jarní kolekce značky Lindex

Carmen Kass je tváří jarní kolekce značky LindexBarvy, vzory, zajímavé a neobvyklé kombinace – to vše charakterizuje jarní kolekci módní značky Lindex, která čerpala inspiraci v osmdesátých a počátku devadesátých let minulého století. Její tváří se stala estonská supermodelka Carmen Kass.

„Jarní móda značky Lindex je explozí barev a vzorů. Setkáváme se v ní s výraznými tóny, které jsou neobvyklým a nečekaným způsobem kombinovány s jemnými pastelovými odstíny," říká Ylva Alkman, manažerka oddělení designu a nákupu značky Lindex.

Kolekce GALEX léto 2010

Kolekce GALEX léto 2010Společnost GALEX připravila pro léto 2010 kolekci kabelek a obuvi, které nabízejí nevšední kombinace materiálů a barev. Umožňují nejen vytvoření osobitého stylu, ale i výběr ze sladěných setů ve stejném provedení. Aktuálně trendy zdůrazňují módní přezky, které ve výrazné formě zdobí pásky nebo kabelky a objevují se dokonce i na lodičkách. Velké oblibě se nadále těší třpytivé aplikace. Z barevné škály vedou syté barvy a imitace džínového vzoru.

Nesmrtelný kostým v podání značky 1-2-3 Paris

Nesmrtelný kostým v podání  značky 1-2-3 ParisKvalitní, dobře padnoucí kostým je skvělým základním kamenem každého šatníku, protože nabízí velké množství kombinací. Lze jej snadno obměňovat různými doplňky, takže pokaždé vytvoříte nový outfit. Francouzská značka UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris) pro letošní jaro čerpala inspiraci ve filmové tvorbě slavných režisérů a šatníku jejich neméně slavných protagonistek. Vznikly tak kolekce obohacené o nové prvky podtrhující eleganci a pohodlné nošení zároveň; kostýmy nejen v tradičním městském stylu, ale i v ležérnějších variantách pro volné chvíle.

GAULTIER X LEVI’S® Módní guru Jean Paul Gaultier zkombinoval retro spodní prádlo s džíny a džískami Levi's®

Módní guru Jean Paul Gaultier zkombinoval retro spodní prádlo s džíny a džískami Levi´sJean Paul Gaultier a Levi's® navazují na svoji spolupráci v pánské kolekci a představili dámskou kolekci pro jaro/léto 2010, která se objeví v květnu i v Levi's Storu na Václavském náměstí 30 v Praze.

Využití spodního prádla jako svrchního oblečení bylo jedním ze zásadních okamžiků módy 90. let a přišel s tím, samozřejmě, Jean Paul Gaultier. Každý si vybaví jeho růžovou kónickou podprsenku pro popovou královnu Madonnu. Celoživotní fanoušek levisek nyní s tímto svým stylotvorným prvkem zkombinoval kultovní džíny i džísky Levi's® a vytvořil střihy s perfektně řemeslně vypracovanými detaily a nádechem extravagance.

Atraktivní móda od velikosti 42

Atraktivní móda od velikosti 42.Oblékat se stylově, elegantně, trendy... na první pohled snadno dosažitelný cíl. Jenže, jak pro koho. Obchodní centra se záplavou butiků všemožných značek jsou sice na každém kroku, ovšem jejich nabídka se zužuje v přímé úměře s rostoucí velikostí oblečení. Ženám, jejichž postavy nejsou právě souměřitelné s mírami vyhublých modelek, nezbývá než rezignovat na módní trendy a nakupovat jednoduše jen to, co ve své velikosti seženou. Anebo trpělivě lovit v second handech či pravidelně vyrážet do obchodů v zahraničí. Všude tam jsou totiž dostupné oděvy renomovaných značek přímo stvořených pro dívky a dámy nestandardních rozměrů, jako je třeba známý německý výrobce atraktivní módy od velikosti 42 Ulla Popken.