Loading color scheme

Kolekce Evy Herzigové pro značku 1-2-3 Paris

Evě Herzigové se pro značku 1-2-3 Paris podařilo stvořit portrét ženy spojující elegantní kouzlo s přirozeným vzhledem. „Co si obléknete na první schůzku, když chcete okouzlit partnera?" Jako odpověď na tuto otázku nabízí Eva úžasné modely včetně typicky pařížského smokingu, plného ženské smyslnosti, dlouhé zavinovací potištěné sukně nebo koženého saka, jehož materiál je perforován do elegantních drobných květů, vytvářejících ohromující efekt na holé kůži.
Celou kolekci dotvářejí černé úpletové šaty nebo lehounké „prádlové" šaty vytvářející "nude" efekt, ultra-ženský top a sandály se zajímavými podpatky.

Pohráváním si s výběrem materiálů dodala Eva svým modelům subtilní kouzlo. Hedvábí, splývavý žerzej, mušelín nebo organza v barevné škále umocňují ženský šarm. Součástí kolekce jsou i outfity z bavlny a lnu: „Nosím ráda džíny, proto je v kolekci také najdete," říká Eva. Kolekce se nese v odstínech purpurové, tělově růžové, námořnické modré, zlaté, černé a bílé.

Kolekce Evy Herzigové pro značku 1-2-3 Paris. Pomyslnou tečku na závěr je květ orchideje, symbol značky 1-2-3, kterým Eva zdobí své oblečení. Ženský květ se sofistikovaným leskem jedinečným způsobem doplňuje prvním limitovanou kolekci navrženou Evou Herzigovou pro 1-2-3 Paris.

Značková dámská konfekce 1-2-3 Paris nabízí modely určené k celodennímu nošení, které zohledňují poslední trendy, zaručují kvalitní zpracování, přinášejí zajímavá střihová řešení a nevšední řešení detailů. Limitovaná kolekce Evy Herzigové přináší svěží vítr, a díky Evině půvabu, mladistvého a šik ducha.

Svou kolekci Eva Herzigová nejprve představila vybraným novinářům a módním stylistům, a poté na večerní akci také pařížské společenské smetánce. Majitelka franšízových obchodů 1-2-3 v ČR Jarmila Bělovská se obou akcí zúčastnila a kolekci hodnotí s nadšením: „Modely jsou velmi ženské, s výrazným rukopisem a jsem přesvědčena, že okouzlí i naše zákaznice. Velice mě potěšilo, že náš pražský butik byl vybrán jako jeden ze 77 obchodů z celosvětové sítě, kde bude kolekce prodávána."