Loading color scheme

Myslbek přivítá módní kolekce jaro/léto na party Fashion lounge s Veronikou Arichtevou

Vstup pro veřejnost je zdarma. Všechny obchody v pasáži Myslbek budou mít prodlouženou otevírací dobu do 22:00. Přítomni budou i zástupci módních obchodů, fashion stylisté a merchandise stylisté jednotlivých značek, kteří budou návštěvníkům k dispozici během celé akce. Její součástí bude také vyhlášení vítězů velké instagramové fotosoutěže, jíž se veřejnost může účastnit od 15. března až do 7. dubna. Více informací na www.ngmyslbek.cz.

Program zahájí už ráno prodej nových kolekcí H&M zaměřených na udržitelnou módu šetrnou k přírodě. Pouze na Myslbeku (kde má H&M svoji vlajkovou prodejnu) bude k dostání kolekce Conscious Exclusive. Zároveň bude uvedena do prodeje i hlavní jarní kolekce, která je taktéž vyrobena z udržitelných materiálů.

Postupně na launch nových jarních kolekcí H&M navážou i další značky, které do svých showroomů a prodejen v Myslbeku připravují speciální nabídku. Její součástí budou slevy, občerstvení, dárečky, ale zejména poradenství a další služby spojené s aktuálními kolekcemi.

"Trendy budou krajky, printy, mašle, kombinézy, opraný denim, surf nebo bike legíny. Barvě bude vládnout béžová a její odstíny. Od klasického trenčkotu od H&M nebo GANT po pestré barevné dámské obleky pánského stylu od Karla Lagerfelda, Pinko nebo Patrizia Pepe," konstatuje známý a uznávaný fashion stylista Jano Kimák, který zasedne v porotě fotosoutěže a bude se podílet i na vizuální podobě Fashion lounge.

V pasáži Myslbeku bude od 16:00 připravený živý program. Návštěvníkům budou hrát electroswingoví DJs Papa Django a Swing Thing. K dispozici bude stylové pohoštění, speciální dekorace a posezení pro všechny, kteří se přijdou podívat na to, jaké styly budou vládnout městům, krajině i plážím nadcházející jaro a léto.

Celou akci Shopping Fever @ Myslbek 2019 tvoří tři pilíře. Prvním je fotosoutěž od 15. března do 7. dubna. Na vítěze v pěti kategoriích čekají 4 x 10 000 Kč, hlavní cenou je 15 000 Kč na nákupy v Myslbeku za doprovodu hlavní osobnosti celé akce, herečky a instagramerky Veroniky Arichtevy. Druhým pilířem je Fashion lounge ve čtvrtek 11. dubna s nápaditou prezentací aktuálních outfitů a trendů, kterou zakončí VIP party v restauraci Vapiano. Konečně třetí částí je oblíbená akce Shopping Fever, která letos připadá na termín 12. - 14. dubna.

"Navazujeme na tradici módních show, které se v Myslbeku v minulosti konaly i díky koncentraci prémiových značek a vlajkových prodejen. Rozhodli jsme se tak také proto, že právě letos na jaře v naší galerii přivítáme několik nových a re-launchovaných značek. Patří mezi ně například Brooks Brothers, Camel Active, Odd Molly by Vermont nebo BREE s luxusními kabelkami v německé kvalitě," vysvětluje Zdeněk Hausvater, ředitel Myslbeku.